ontgroening?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral elitair gedoe.
Met die lachwekkende ontmaagdingenZaten weer paar figuren in de trein laatst die over hun ontmaagding daar vertelde,waarje zin in hebt zeg
Btw schuld is zo afbetaaldquote:Op woensdag 20 april 2016 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zijn trouwens helemaal niet rijk
Oh, misschien was het niet kort haar.. misschien haarkleur alleenquote:Op woensdag 20 april 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moetj e dan quoten wantdat kan ik me niet herinneren hoor![]()
Ik ben juist een van de weinige die kort haar bij vrouwen vaak wel leuk vind
Is ontzettend infantiel om te doen alsof je volwassen bent en dat soort shit doet.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral elitair gedoe.
Met die lachwekkende ontmaagdingenZaten weer paar figuren in de trein laatst die over hun ontmaagding daar vertelde,waarje zin in hebt zeg
Als ik daarom zou snookeren zou groot probleem zijnquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Kut
Ontgroening is het ja, geen otnmaagding heheh
ga je ergens lid worden?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee ik blijf lekker in Utrecht
[..]
Bedankt dit waardeer ik
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks sluit 90% van fok zich bij zo'n vereniging aan door die post.
nee, wel spijtvanquote:Op woensdag 20 april 2016 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was jij lid mortaxx
(dit is een retorische vraag)
kom je uit Den Haag eigenlijk? Of hier gestudeerd? Of heb je eigenlijk gestudeerd?quote:
Hebben ze in Den Haag een corpsquote:Op woensdag 20 april 2016 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom je uit Den Haag eigenlijk? Of hier gestudeerd? Of heb je eigenlijk gestudeerd?![]()
Oprechte vragen, weet eigenlijk gewoon echt niet
Andere naam voor verenigingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |