heb liever leuke mensen dan knappe boysquote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zitten vast wel wat knappe boys bij
en lelijk + eikel zijn?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb liever leuke mensen dan knappe boys
En alsze nou eens super lief e heel knap zijn!!quote:
Wie wat waarquote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb liever leuke mensen dan knappe boys
Single betekent allereerst nog altijd gewoon alleen en niet vrijgezel inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2016 18:55 schreef Crack_ het volgende:
Jong, ik ga op vakantie.. niet op fucking date
ik denk dat er best wel wat mensen op zoek zijn daarquote:Op woensdag 20 april 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Al ontstaat er op die reizen soms wel het een en ander natuurlijk tussen sommige
Die kunnen dan beter een populair hostel instappen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat er best wel wat mensen op zoek zijn daar
Kijk maar uit dat je daar niet met deezertje en syndroom zit krek
Van wat ik op internet lees is dat bijna zelden het gevalquote:Op woensdag 20 april 2016 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat er best wel wat mensen op zoek zijn daar
Kijk maar uit dat je daar niet met deezertje en syndroom zit krek
Het haar zit al mee inderdaadquote:
hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje te jong voor een bierpens.
Hoezo? Vind donker je wel goed staan eigenlijkquote:
Dat is ook wel mooi jaquote:
Opsonisatie. Ben jij niet het kereltje wat al te graag zeugenaamd dronken stoer komt doen in de klb sc/geerd sc?quote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 20 april 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Opsonisatie. Ben jij niet het kereltje wat al te graag zeugenaamd dronken stoer komt doen in de klb sc/geerd sc?
Ja, ja. Ja, weet niet. Omdat zomer denk ikquote:Op woensdag 20 april 2016 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vind donker je wel goed staan eigenlijk
ja maar dat ga ik al niet meer halen voor de zomer. Ik ben van mezelf blond en platinablond doe ik gewoon met blondspray, dat werkt perfectquote:
Daarom ook kort en donkerquote:Op woensdag 20 april 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Want meeste vinden donker + lang niet mooi bij mij want dat is te veel donker met mijn bleke huidje
Studentenverenigingenquote:
true truequote:
Vriendinnen willen daar bij volgend jaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kakker/rijke studentenvereniging ofzo
Godverdomme echtquote:Op woensdag 20 april 2016 19:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vriendinnen willen daar bij volgend jaar.
Dat moetj e dan quoten wantdat kan ik me niet herinneren hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true true
Ik vind best grappig, volgens mij was jij op donker tegen en op mn haar knippen ook.. zei toch, staat me wel
hee gefeliciteerd hèquote:Op woensdag 20 april 2016 19:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vriendinnen willen daar bij volgend jaar.
ze zijn trouwens helemaal niet rijkquote:Op woensdag 20 april 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kakker/rijke studentenvereniging ofzo
Vooral elitair gedoe.quote:
kom ook naar groningen danquote:Op woensdag 20 april 2016 19:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja een paar gaan in Groningen studeren en vonden hun open feesten leuk.
Wel goed voor je carriere.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral elitair gedoe.
Met die lachwekkende ontmaagdingenZaten weer paar figuren in de trein laatst die over hun ontmaagding daar vertelde,waarje zin in hebt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |