Hm.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Annuleringsverzekering kun je namelijk alsnog niet annuleren als je spijt hebt van je aankoop of weet ik het. Moet je alsnog een tering goede reden hebben zoals; iemand in directe omgeving overleden, iets gebroken, gezakt voor examen, etc etc etc.
Als je 40-50 dagen van te voren je vakantie opzegt hoef je enkel aanbetaling te betalen. Als je 30 dagen van te voren zegt dat je geen zin meer hebt moet e 35% van reis betalen. Dat is áltijd zo, wettelijk vastgesteld. Annuleringsverzekering dus alleen voor ernstige dingen dus ik sluit die nooit af eigenlijk.
daar betaal je dan wss een vermogen voorquote:Op woensdag 20 april 2016 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb al jaren een doorlopende reisverzekering alles in 1 pakket. Als ik wil annuleren kan dat gewoon prima. Geen ongein niks. Weet niet waar jullie die shit afsluiten maar dat is dan wel behoorlijk kut daar.
Nouja, altijd lezen dus. Want ze zijn vaak redelijk prijzig en vaak stelt het echt niks voor.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm.
Nou ja ik sluit ze ook niet af hoor. Vind het nooit echt nodig omdat het vaak last-minute gaat
70 euro per jaar. 1x gebruik van moeten maken 2 jaar geleden en geen gezeik mee gehad niets.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar betaal je dan wss een vermogen voor
Maar Kroatië dus. Tof. Istrie?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, altijd lezen dus. Want ze zijn vaak redelijk prijzig en vaak stelt het echt niks voor.
Wat heb je twee jaar geleden precies gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
70 euro per jaar. 1x gebruik van moeten maken 2 jaar geleden en geen gezeik mee gehad niets.
Hangt natuurlijk ook wel erg van de reis af, hoe duur het allemaal is, met hoeveel mensen je gaat enzovoortsquote:Op woensdag 20 april 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, altijd lezen dus. Want ze zijn vaak redelijk prijzig en vaak stelt het echt niks voor.
Ik boek een enkele vlucht, meer nietquote:Op woensdag 20 april 2016 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook wel erg van de reis af, hoe duur het allemaal is, met hoeveel mensen je gaat enzovoorts
3 dagen van te voren een reis geannuleerd. Reden omdat er een urgente situatie was op mijn werk die ik niet kon laten gaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb je twee jaar geleden precies gedaan?
Twee maanden van te voren een vakantie geannuleerd? Dat heeft namelijk niks te maken met deze verzekering die je hebt afgesloten
jaquote:
Nee, ga naar Split, dat is Dalmatiëquote:
wat?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook wel erg van de reis af, hoe duur het allemaal is, met hoeveel mensen je gaat enzovoorts
ah, klinkt wel nicequote:Op woensdag 20 april 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3 dagen van te voren een reis geannuleerd. Reden omdat er een urgente situatie was op mijn werk die ik niet kon laten gaan.
Leuk leukquote:Op woensdag 20 april 2016 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
En camping is 50 meter van strandje
[..]
Nee, ga naar Split, dat is Dalmatië
[..]
wat?
[..]
ah, klinkt wel nice.
Sowieso is doorlopend wel beter als je wat vaker op vakantie gaat. Maar ik ben nu 4 jaar niet geweest dus dat had geen zin gehad
Als je met meerdere mensen gaat, of naar een dure bestemming ofzo neem je toch veel sneller een reisverzekering omdat er veel meer geld in het spel is?quote:
Oh, jaquote:Op woensdag 20 april 2016 18:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je met meerdere mensen gaat, of naar een dure bestemming ofzo neem je toch veel sneller een reisverzekering omdat er veel meer geld in het spel is?
Annuleringsverzekering bedoelde ik danquote:Op woensdag 20 april 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jamaar dan is het waarschijnlijk een duurdere verzekering afsluiten ergens omdat de meeste standaard pakketten ja, daar heb je niet zo veel aan. Als ik een reis van 5000 euro ga maken oid dan zou ik ook wel willen dat ik hem ook nog kan annuleren zonder dat er meteen iets kei ernstigs is gebeurd
.
Reisverzekering sluit ik trouwens altijd af hoor, dit ging meer over annuleren
Kan trouwens ook best zijn dat ik enkel goedkope annuleringsverzekeringen zien met belabberde polisvoorwaarden omdat de vakanties die ik boek ook cheap zijnquote:Op woensdag 20 april 2016 18:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Annuleringsverzekering bedoelde ik dan
ja moet ook maar eens goed naar kijkenquote:Op woensdag 20 april 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Annuleer verzekering moet je ook nooit afsluiten bij het reisbureau zelf.
zitten vast wel wat knappe boys bijquote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
hihihihihihi ik heb geboekt![]()
![]()
![]()
![]()
kan niet wachten om te zien wie er nog meer mee gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |