quote:Op woensdag 20 april 2016 14:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En kleine piem0l. Maar voor de goede orde, die hoef ik ook niet.
Dit loopt veel soepeler dan ik van te voren gedacht had!quote:Op woensdag 20 april 2016 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, als iemand het moet zijn, dan ben ik het wel.
Dit.quote:
Milk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ga jij nog naar een festival deze zomer bram
Verder nog geen idee... heb niet veel $$quote:Op woensdag 20 april 2016 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ga jij nog naar een festival deze zomer bram
Ik kom in vele vormen en verschijningenquote:Op woensdag 20 april 2016 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er loopt hier ergens ook een Japie77 rond, is dat jouw broer?
Ohhh, vandaar dat ik het haat.quote:
"Alsof"quote:Op woensdag 20 april 2016 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat jopie doet alsof en etsu keihard vernederd gaat worden
Vernederd?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat jopie doet alsof en etsu keihard vernederd gaat worden
Zeg je dat ook als smoesje als iemand je niet wil/quote:Op woensdag 20 april 2016 14:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik kom in vele vormen en verschijningen
Waarom zit je rond dit tijdstip al aan je max per dag?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag de keuze: Bak griekse yoghurt of een plak cheesecake?
quote:
Dus er bestaan ook een Jupie75, een Jipie76 en een Jepie79?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik kom in vele vormen en verschijningen
Omdat ik late lunch en avondeten alvast heb ingevuld.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zit je rond dit tijdstip al aan je max per dag?
Geen idee, dat is nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als smoesje als iemand je niet wil/
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus er bestaan ook een Jupie75, een Jipie76 en een Jepie79?
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geen idee, dat is nog nooit gebeurd.
Ja, het leek me inderdaad verstandig om de username van al mijn kloons in dezelfde opzet te maken, zodat niemand doorhad dat ik dat was.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus er bestaan ook een Jupie75, een Jipie76 en een Jepie79?
Algemene kennis.quote:
Hiding in plain sight.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, het leek me inderdaad verstandig om username van al mijn kloons in dezelfde opzet te maken, zodat niemand doorhad dat ik dat was.
Glasheldere uitleg! Dankjewel.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, het leek me inderdaad verstandig om username van al mijn kloons in dezelfde opzet te maken, zodat niemand doorhad dat ik dat was.
Is wel gewoon de allerbeste.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
Goedmaakseks staat nog op mijn bucket list.
Keihard gezakt dusquote:Op woensdag 20 april 2016 14:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Algemene kennis.Les 1 is het opdreunen van alle actieve fokleden.
Ik hou niet van spinnen. Zeg maar dat je de kat uit de boom kijkt.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik wacht als een spin in het web of wat er voorbij komt, ga niet actief jagen.
Dude. Kom in het hier en nu.quote:
Ik wel. Als iemand zijn UI veranderd ben ik 3 weken bezig om erachter te komen wie hij is.quote:
Neuh, das heel iets anders. Ben zeker wel een roofdier, geen angsthaas.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik hou niet van spinnen. Zeg maar dat je de kat uit de boom kijkt.
Vervelend voor je.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wel. Als iemand zijn UI veranderd ben ik 3 weken bezig om erachter te komen wie hij is.
#eerstewereldproblematiekquote:Op woensdag 20 april 2016 14:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wel. Als iemand zijn UI veranderd ben ik 3 weken bezig om erachter te komen wie hij is.
Niet doen dan.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:35 schreef Kaas- het volgende:
Wel beetje veel moeite om alles terug te lezen, terwijl hier ook alweer in volle vaart wordt gepost mja .
Nee. Want daar ben je overladen met negativiteit dat je positiviteit wil.quote:
Kat uit de boom kijken is niet angsthaas?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuh, das heel iets anders. Ben zeker wel een roofdier, geen angsthaas.
Dankje voor je begrip.quote:
Verschilt per persoon.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie wat ik me afvraag he.
Als je ouder wordt, val je dan ook automatisch ook op oudere mensen of niet?En qua smaak, verandert dat of blijft dat dezelfde?
Misschien klinkt het gek, maar ik vroeg het me af.
Niemand vond het volgens mij erg.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon heeft z'n speelkwartiertje gehad.
Ah zo. Ik dacht al joh, dat wordt een moeilijke avond.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat ik late lunch en avondeten alvast heb ingevuld.
Ik beweer ook niet dat het erg is.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niemand vond het volgens mij erg.
Ja. Ik kan mijn late lunch nog veranderen in toetje cheesecake.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht al joh, dat wordt een moeilijke avond.
Zo deed ik dat echt. Er is ook nog De_Kaas, De_Kaas-, Kaas_, Worst- en nog een paar. Maar gebruik ze niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, het leek me inderdaad verstandig om de username van al mijn kloons in dezelfde opzet te maken, zodat niemand doorhad dat ik dat was.
Je smaak blijft wel redelijk je smaak, maar je verstand verandert en je zoekt vanzelf meer gelijkgestemde zielen. Als je 40 bent zit je meestal niet te wachten op een springerige begin twintiger, maar ze zijn nog steeds wel lekker.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
Als je ouder wordt, val je dan ook automatisch ook op oudere mensen of niet?En qua smaak, verandert dat of blijft dat dezelfde?
Niemand beweert dat jij het erg vond.quote:
rusnakquote:Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niemand vond het volgens mij erg.
Ga nou maar je cheesecake eten.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niemand beweert dat jij het erg vond.
Dan was je eerder je historie aan het ontkennen.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo deed ik dat echt. Er is ook nog De_Kaas, De_Kaas-, Kaas_, Worst- en nog een paar. Maar gebruik ze niet meer.
Smaak verandert mee tot je 20e en blijft dan ineens voor altijd daar.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik elke keer rond de 21 blijf hangen.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je smaak blijft wel redelijk je smaak, maar je verstand verandert en je zoekt vanzelf meer gelijkgestemde zielen. Als je 40 bent zit je meestal niet te wachten op een springerige begin twintiger, maar ze zijn nog steeds wel lekker.
Het verhaal waarom ik die accounts had is ook te ingewikkeld en lang om hier even te posten. Ik heb er destijds wel een topic over geopend in BUG, als je wil weten wat de reden is wil ik die zo wel opzoeken.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan was je eerder je historie aan het ontkennen.![]()
Heb geen kloons, zie het nut er niet echt van in.
rustaaahgquote:Op woensdag 20 april 2016 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
Kaas die na 5 minuten nog reageertwe zijn al twee pagina's verder
Ik dacht dat jij weg was?quote:
Idem...quote:Op woensdag 20 april 2016 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad, maar dat lijkt me ook heel kut.
Is er iets mijn heer?quote:
Almost.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Smaak verandert mee tot je 20e en blijft dan ineens voor altijd daar.
Ook toen je 15 was oid?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf dat ik elke keer rond de 21 blijf hangen.
Welkom terug.quote:
Dan ga je een dutje doen en daarna aan de slag?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik vind wat ik moet studeren, stom. En ik ben moe.
Ik wist toen wel dat ik homo was, maar was niet out en was er ook niet echt mee bezig. Interesse begon rond 17de en toen 'viel' ik op ouder. Nu dus op jonger.quote:
Haha.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist toen wel dat ik homo was, maar was niet out en was er ook niet echt mee bezig. Interesse begon rond 17de en toen 'viel' ik op ouder. Nu dus op jonger.
Straks ben ik 40 en val ik nog steeds op 20 en ben ik zo'n iemand die op Grindr iedereen aanspreekt voor een beetje seks.
Haha. Dat lijkt me zo kut. Ik weet dat het stom klinkt, maar ik hoop 40+ers ooit heel aantrekkelijk te kunnen vinden.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist toen wel dat ik homo was, maar was niet out en was er ook niet echt mee bezig. Interesse begon rond 17de en toen 'viel' ik op ouder. Nu dus op jonger.
Straks ben ik 40 en val ik nog steeds op 20 en ben ik zo'n iemand die op Grindr iedereen aanspreekt voor een beetje seks.
Jezus ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Dat lijkt me zo kut. Ik weet dat het stom klinkt, maar ik hoop 40+ers ooit heel aantrekkelijk te kunnen vinden.
Dat zien we tegen die tijd dan wel, nu voorlopig genieten van de 20-jarigen/plussers nu het nog kanquote:Op woensdag 20 april 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Dat lijkt me zo kut. Ik weet dat het stom klinkt, maar ik hoop 40+ers ooit heel aantrekkelijk te kunnen vinden.
gewoon seks mee hebben en het land uitzettenquote:Op woensdag 20 april 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
Wat Jopie zegt klopt natuurlijk. Het is ook niet dat 18-jarigen niet knap kunnen zijn - vaak genoeg wel - maar ik moet er gewoon niet aan denken om met zo'n kutkind op pad te moeten. Dat is wel echt een gepasseerd station.
toe maarquote:Op woensdag 20 april 2016 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon seks mee hebben en het land uitzetten
Fuckyeah. Ik zou met mijn vriend echt wel heel de dag willen gamen en leven van onze slowcooker.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus ja.Ik maak me daar soms best soort van zorgen om. Want ik kan me er echt niets bij voorstellen.
Dan kijk ik naar m'n vriend en denk ik fuuuuck ooit ben jij 40, 50 etc., terwijl je nu veel knapper bent. Maar goed, dat geldt andersom natuurlijk ook.Hoewel ik de gedachte dat hij ooit een lief oud opa'tje is en we dan nog samen beetje gaan rolstoelracen fucking schattig vind.
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zien we tegen die tijd dan wel, nu voorlopig genieten van de 20-jarigen/plussers nu het nog kan
Daar ben jij wel voor ofniet?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon seks mee hebben en het land uitzetten
Tegen de tijd dat we opa'tjes zijn, zijn er waarschijnlijk wel echt ZIEK VETTE GAMES.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fuckyeah. Ik zou met mijn vriend echt wel heel de dag willen gamen en leven van onze slowcooker.
Ik zou ziek hard in shape zijn en op mijn hexa 360 iedereen neerknallen met een virtuele AKA 49.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we opa'tjes zijn, zijn er waarschijnlijk wel echt ZIEK VETTE GAMES.
allemaal vr werelden waar je een jonge god bentquote:Op woensdag 20 april 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we opa'tjes zijn, zijn er waarschijnlijk wel echt ZIEK VETTE GAMES.
3 interssante letters.quote:
Nah. Ik ben dan liever een stealthy oude man die niemand ziet aankomen.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal vr werelden waar je een jonge god bent
Sorry meneertje de peertje :3quote:
Nee, daar zit je straks echt niet meer op te wachten.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf dat ik elke keer rond de 21 blijf hangen.
Het was geen aanval.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het verhaal waarom ik die accounts had is ook te ingewikkeld en lang om hier even te posten. Ik heb er destijds wel een topic over geopend in BUG, als je wil weten wat de reden is wil ik die zo wel opzoeken.
Heb nooit twee accounts tegelijkertijd gebruikt.
En virtuele seks hebben met je vriend waarin je er beide gewoon weer jong uitziet.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou ziek hard in shape zijn en op mijn hexa 360 iedereen neerknallen met een virtuele AKA 49.
Wat? Hahahahaha godver.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nah. Ik ben dan liever een stealthy oude man die niemand ziet aankomen.
Heel de dag in game op een bankje chillen en dan wanneer je niet goed oplet dan rape ik iedereen
Het zal me benieuwen.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, daar zit je straks echt niet meer op te wachten.
Je wordt toch zelf ook ouders, gek genoeg zien oudere mensen er dan ineens niet meer zo oud uit. Kweenie, het schuift gewoon mee. Je vrienden zien er allemaal ouders uit, zou raar zijn als je ineens met zo'n guppie aan komt zetten.quote:
Pecorino.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
I know, daarom reageerde ik ook gewoon droog en feitelijk.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik tegen die tijd zo'n guppie kan vinden die ook nog op een 40-jarige valt.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je wordt toch zelf ook ouders, gek genoeg zien oudere mensen er dan ineens niet meer zo oud uit. Kweenie, het schuift gewoon mee. Je vrienden zien er allemaal ouders uit, zou raar zijn als je ineens met zo'n guppie aan komt zetten.
Desondanks zijn er genoeg die het wel doen. Dus wie ben ik, ik weet niets.
Er zijn er zat die het alleen al doen voor je eventuele geld/status/inkomen..quote:Op woensdag 20 april 2016 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik tegen die tijd zo'n guppie kan vinden die ook nog op een 40-jarige valt.
Moet je maar net willen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er zijn er zat die het alleen al doen voor je eventuele geld/status/inkomen..
Jij wilt toch van die broekjes, wat maakt het nou uit waarom ze mee gaan. Voel je niets van in bed.quote:
Al kreeg ik er geld toe, ik zou niet met een 40-jarige het bed delen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij wilt toch van die broekjes, wat maakt het nou uit waarom ze mee gaan. Voel je niets van in bed.
LOLquote:Op woensdag 20 april 2016 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al kreeg ik er geld toe, ik zou niet met een 40-jarige het bed delen.
Hoeft allemaal niet....quote:Op woensdag 20 april 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En virtuele seks hebben met je vriend waarin je er beide gewoon weer jong uitziet.
Fuck yah.quote:
Kek.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Assassin's Creed 69: Rapists of the Shadow
Dat klopt. En er zijn ook echt wel homo's die daar gewoon op vallen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er zijn er zat die het alleen al doen voor je eventuele geld/status/inkomen..
Gelukkig zijn er een hoop oppervlakkige hommo's.
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Over 15 jaar wil je niets liever
Dan ben ik ook bijna 40... Nog 15 jaar... Holy shit.quote:
De tijd gaat echt bizar snel.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook bijna 40... Nog 15 jaar... Holy shit.
Mag =/= wil.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:10 schreef Etsu het volgende:
Vanmorgen zat ik te denken dat ik gewoon al met mensen uit 1999 seks mag hebben zeg maar.
Dat zijn gvd mensen die nog jonger zijn dan mn broertje
Misschien met Gerard Butler.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt veel, maar das niks he. We zijn het straks (hopelijk) allemaal.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook bijna 40... Nog 15 jaar... Holy shit.
Hier zie je, je wordt al een beetje oud.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Puh ik ben moe? Ik voel me echt futloos.
Volgend jaar dus met mensen die deze eeuw zijn geboren wtfquote:Op woensdag 20 april 2016 15:10 schreef Etsu het volgende:
Vanmorgen zat ik te denken dat ik gewoon al met mensen uit 1999 seks mag hebben zeg maar.
Hoe ouder je wordt, hoe meer bewuster je wordt dat het allemaal snel gaat, ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt veel, maar das niks he. We zijn het straks (hopelijk) allemaal.
Ik heb over het bed gepraat he, niet over de bankquote:Op woensdag 20 april 2016 15:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik voelde me ineens oud en genegeerd.
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over het bed gepraat he, niet over de bank
Elk jaar wordt de lengte van je totale leven verlengd metquote:Op woensdag 20 april 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe meer bewuster je wordt dat het allemaal snel gaat, ja.
En dat merk ik wel een beetje.
Op zich leuk gevonden.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elk jaar wordt de lengte van je totale leven verlengd met, met x=leeftijd aan het begin van dat jaar. x stijgt uiteraard elk jaar en daardoor voelt elk extra jaar relatief korter en daardoor lijkt het leven steeds sneller te gaan.
Dat is althans mijn theorie.
Uh, ja. Hier snap ik dus helemaal niets van. Ik kom uit op 4,34 ofzo, en dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elk jaar wordt de lengte van je totale leven verlengd met, met x=leeftijd aan het begin van dat jaar.
x stijgt uiteraard elk jaar en daardoor voelt elk extra jaar relatief korter en daardoor lijkt het leven steeds sneller te gaan.
Dat is althans mijn theorie.
chica geboren in 21e eeuw staat wel op mijn bucket listquote:Op woensdag 20 april 2016 15:10 schreef Etsu het volgende:
betwijfel of t je gaat lukkenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
chica geboren in 21e eeuw staat wel op mijn bucket list
Dan is dus je laatste jaar maar 4 % van je totale leven, waardoor het veel sneller lijkt te gaan dan toen een jaar nog ongeveer 10% van je leven uitmaakte.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh, ja. Hier snap ik dus helemaal niets van. Ik kom uit op 4,34 ofzo, en dan?![]()
Bereken hem ook maar eens voor over 10 jaar, dan snap je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh, ja. Hier snap ik dus helemaal niets van. Ik kom uit op 4,34 ofzo, en dan?![]()
Hmm, ik begrijp hem. Denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan is dus je laatste jaar maar 4 % van je totale leven, waardoor het veel sneller lijkt te gaan dan toen een jaar nog ongeveer 10% van je leven uitmaakte.
Ja, als je dat eerste al niet begreep, dan is het zeker handig om de afgeleide erbij te pakken.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bereken hem ook maar eens voor over 10 jaar, dan snap je wat ik bedoel.
Je wordt elk jaar (1/x) ouder. De eerste afgeleide ervan is negatief, namelijk - (1/x^2), oftewel de relatieve stijging van je leeftijd is elk jaar lager. Daardoor voelt een jaar in je jeugd ontzettend lang en later in je leven ontzettend kort.
Als je op 1-1-2000 wordt geboren, dan is het jaar 2001 op dat moment 50% van je leven. Dus echt zo van wooooooaaawww dit jaar duurt m'n halve leven dus SUPERlang JONGUH.quote:
Over 10 jaar kom ik uit op 3,03 ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bereken hem ook maar eens voor over 10 jaar, dan snap je wat ik bedoel.
Je wordt elk jaar (1/x) ouder. De eerste afgeleide ervan is negatief, namelijk - (1/x^2), oftewel de relatieve stijging van je leeftijd is voor altijd elk jaar lager. Daardoor voelt een jaar in je jeugd ontzettend lang en later in je leven ontzettend kort.
9,1 %quote:Op woensdag 20 april 2016 15:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je op 1-1-2000 wordt geboren, dan is het jaar 2001 op dat moment 50% van je leven. Dus echt zo van wooooooaaawww dit jaar duurt m'n halve leven dus SUPERlang JONGUH.
Het jaar 2011 voegt dan echter slechts 10% aan je leven toe. Dus denk je GODNONDEJUH dat jaar ging weer snel voorbij!
Dit jaar maakt maar voor 4% deel uit van je hele leven, over 10 jaar is dat nog maar 3% en mocht je 100 worden, dan nog maar 1%.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 10 jaar kom ik uit op 3,03 ofzo.
Dus 4,34 naar 3,03 in 10 jaar tijd.
Wat zeggen die 4,34 en 3,03 dan? Dat ik op mijn 23ste 4,34% van mijn leven geleefd heb?
Snap er geen hol van.
9,1%quote:Op woensdag 20 april 2016 15:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je op 1-1-2000 wordt geboren, dan is het jaar 2001 op dat moment 50% van je leven. Dus echt zo van wooooooaaawww dit jaar duurt m'n halve leven dus SUPERlang JONGUH.
Het jaar 2011 voegt dan echter slechts 10% aan je leven toe. Dus denk je GODNONDEJUH dat jaar ging weer snel voorbij!
3e klas havo/2e klas vwo.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
9,1%
Ik vind het maar een vreemde theorie, maar oké. Jurist hè.
Het was gewoon brugklaswiskunde, eigenlijk:quote:Op woensdag 20 april 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 10 jaar kom ik uit op 3,03 ofzo.
Dus 4,34 naar 3,03 in 10 jaar tijd.
Wat zeggen die 4,34 en 3,03 dan? Dat ik op mijn 23ste 4,34% van mijn leven geleefd heb?
Snap er geen hol van.
Vmbo gedaan, toen 4/5 havo, toen 5/6 vwo. En nu uni.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet naar school geweest en toelatingsexamen gedaan op je 21e?
lolquote:Op woensdag 20 april 2016 15:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ik ging er vanuit dat dit intuïtiever zou voelen voor Etsu.
En geen wiskunde in je pakket, tja, de verloedering van de maatschappij.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vmbo gedaan, toen 4/5 havo, toen 5/6 vwo. En nu uni.
Jawel hoor. Maar ik heb gewoon nooit brugklas wiskunde havo/vwo gehad en jullie zeggen dat dit daar wordt behandeld.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En geen wiskunde in je pakket, tja, de verloedering van de maatschappij.
Bij jou zou ik dat niet verwachten, ouwe econometrist.quote:
Op havo kan je tegenwoordig een diploma halen zonder wiskunde in je pakket. Einde van Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En geen wiskunde in je pakket, tja, de verloedering van de maatschappij.
Het is in vwo 5/6 ook gewoon veronderstelde basiskennis waarop je voortbouwt.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik heb gewoon nooit brugklas wiskunde havo/vwo gehad en jullie zeggen dat dit daar wordt behandeld.
Nou, ik heb toch netjes wiskunde A afgerond met een 7. En dit herken ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is in vwo 5/6 ook gewoon veronderstelde basiskennis waarop je voortbouwt.
Maar goed, care ook. Het maakt helemaal niet uit.
Joh, ik heb werkelijk waar geen idee. Had ook het idee dat je de wiskunde wel begreep, maar dat je niet zag wat de uitkomst je nou voor waarde gaf.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik heb gewoon nooit brugklas wiskunde havo/vwo gehad en jullie zeggen dat dit daar wordt behandeld.
Formules dienen niet uitgelegd te worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch netjes wiskunde A afgerond met een 7. En dit herken ik niet.
Misschien ligt het wel aan jullie uitleg.
Oh, haha, meen je niet. Wat moest je doen?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij jou zou ik dat niet verwachten, ouwe econometrist.
Had gisterochtend trouwens een econometrietentamen.
Tijdreeksen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oh, haha, meen je niet. Wat moest je doen?
Tja, maar aan de andere kant, moet je mensen dingen leren die ze echt niet liggen, als ze zich ook kunnen focussen op dat wat ze wel goed kunnen. Beter van een 7 een 9 maken, dan van een 3 een 5.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op havo kan je tegenwoordig een diploma halen zonder wiskunde in je pakket. Einde van Nederland.
Jullie.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch netjes wiskunde A afgerond met een 7. En dit herken ik niet.
Misschien ligt het wel aan jullie uitleg.
Weet nog wel dat ik dat tentamen had en absoluut geen idee had wat ik ooit met al die informatie moest doen. Dat hele jaar trouwens. Het was zo vaag en abstract.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt veel, maar das niks he. We zijn het straks (hopelijk) allemaal.
Kan ik me goed voorstellen. Wat doe je nu eigenlijk ongeveer?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik dat tentamen had en absoluut geen idee had wat ik ooit met al die informatie moest doen. Dat hele jaar trouwens. Het was zo vaag en abstract.
Totdat ik leerde programmeren, in excel ging werken en data ging analyseren, ineens viel het kwartje na al die jaren.
Ach joh. Komt door lange dagen, korte nachten en niet veel eten.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hier zie je, je wordt al een beetje oud.
Ben nu nog Financieel manager bij een groothandel en ga straks aan het werk als financieel/business controller bij een onderdeel van de gemeente.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Wat doe je nu eigenlijk ongeveer?
Chill. Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben nu nog Financieel manager bij een groothandel en ga straks aan het werk als financieel/business controller bij een onderdeel van de gemeente.
En in praktische zin, stuur de financiele afdeling aan en ben verantwoordelijk voor een verandertraject in het bedrijf, zeg maar proces project manager. Dus alles wat maar met geld en processen te maken heeft.
The more you know.quote:
Heb je dan seks in de planning staan?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil om 20:04 wel thuis zijn....
420 4 past 20 biiiiitchquote:
Ik zou het enkel vragen omdat ik denk dat Kazachstan geen goed voetballand is.quote:
Tapas.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:35 schreef Peter het volgende:
Wat gaan we eten?
(Ik heb geen zin in koken)
-edit- Patat, broodje saté en een cheesburger
Ik begin over anderhalve week wel weer met eten bijhoudenEerst vakantie
.
Blowtje boven, blowtje beneden. Genieten.quote:
of je in het ziekenhuis terecht komt en het raar vindt dat de arts erover begintquote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef Peter het volgende:
Tot je niet meer zonder je dagelijkse blowtje kunt en niet snapt waarom anderen je een klaploper vinden ( en niets je meer boeit)...
Of gedwongen opgenomen wordt omdat je stemmen hoort en waanbeelden hebt.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
of je in het ziekenhuis terecht komt en het raar vindt dat de arts erover begint
ik ken ook mensen die overleden zijn aan wietquote:Op woensdag 20 april 2016 18:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Of gedwongen opgenomen wordt omdat je stemmen hoort en waanbeelden hebt.
Meneer Van der Steur, u hier?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ken ook mensen die overleden zijn aan wiet
Dat moet je verdienenquote:Op woensdag 20 april 2016 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik word liever met excellentie aangesproken
Je dagelijkse blootje lees ik aldoor.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef Peter het volgende:
Tot je niet meer zonder je dagelijkse blowtje kunt en niet snapt waarom anderen je een klaploper vinden ( en niets je meer boeit)...
99% heeft geen spannende baanquote:Op woensdag 20 april 2016 18:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ach ja, spannender kan ik het niet maken.
Je kan beter zorgen voor een spannend privéleven.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
99% heeft geen spannende baan
Al ga ik natuurlijk snoeihard tot die 1% behoren.
Hopelijk.
Misschien.
Misschien niet.
Ik wil gwn met beide tevreden zijn en dan mag ik niet klagen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je kan beter zorgen voor een spannend privéleven.
Een leuke baan met wat uitdaging is wel erg nuttig, wil je met plezier naar je werk gaanquote:Op woensdag 20 april 2016 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil gwn met beide tevreden zijn en dan mag ik niet klagen.
Tevredenquote:Op woensdag 20 april 2016 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil gwn met beide tevreden zijn en dan mag ik niet klagen.
quote:
Hij snapt.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tapas.
[..]
Blowtje boven, blowtje beneden. Genieten.
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef Peter het volgende:
Alsof dat zomaar gebeurt.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
of je in het ziekenhuis terecht komt en het raar vindt dat de arts erover begint
Dat gevaar loop je ook met alcohol. Drink jij geen wijn en bier daardoor?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:46 schreef Peter het volgende:
Kijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gevaar loop je ook met alcohol. Drink jij geen wijn en bier daardoor?
niet driemaal daags neequote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik blow dan ook niet driemaal daags, althans niet boven. Opgelost, slotje.quote:
Dan heb je een probleem ja, maar wie doet dat hier?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Als iemand 's ochtends zou beginnen met een biertje zou hetzelfde zeggen
niet dagelijks.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij de achterdeur niet altijd open staan dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Doe die deur eens dicht. Het tocht!
Dan heb ik je onderschat want dan heb je er dus toch wel kijk opquote:Op woensdag 20 april 2016 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het enkel vragen omdat ik denk dat Kazachstan geen goed voetballand is.
Lol, daar doe je hem denk ik geen plezier mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb ik je onderschat want dan heb je er dus toch wel kijk op![]()
Laten we de volgende keer samen voetbal gaan kijken
Ik weet hetquote:Op donderdag 21 april 2016 09:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lol, daar doe je hem denk ik geen plezier mee.
Achja. Ik doe het liever ook niet.quote:
Iewl.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb ik je onderschat want dan heb je er dus toch wel kijk op![]()
Laten we de volgende keer samen voetbal gaan kijken
Daar heb je het al.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
We gaan wel een keer basketbal kijken.
Wut.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
We gaan wel een keer basketbal kijken.
It's a trap!quote:Op donderdag 21 april 2016 10:28 schreef Kaas- het volgende:
Rez die een sport wil kijken, ik geloof het niet.
Dat is niet netjes om te zeggen.quote:
"Ja Pax, ga die kamer maar binnen. Daar staat een tv met basketbal erop. Toe maar, ik kom zo wel."quote:
Ik had eerder verwacht dat Rez hem zijn ruffieénquote:Op donderdag 21 april 2016 10:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Ja Pax, ga die kamer maar binnen. Daar staat een tv met basketbal erop. Toe maar, ik kom zo wel."
*loopt naar binnen, deur valt direct achter hem dicht en op slot, kamer is pikkedonker*
Uit een megafoon hoor je ineens schel een harde "MUHAHAHAHAHHA"
Nee, gewoon een of ander door hem op het lab ontworpen giftig gas dat 'ie via een luchtrooster naar binnen sodemietert.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had eerder verwacht dat Rez hem zijn ruffieén
Wow. Dat is evil.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, gewoon een of ander door hem op het lab ontworpen giftig gas dat 'ie via een luchtrooster naar binnen sodemietert.
Als ik voetbal of basketbal zie wil ik mezelf al door het raam gooien.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, veel meer actie dan voetbal.
Net alsof ik dat nodig heb om Pax in een kamer te krijgen met mij.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Ja Pax, ga die kamer maar binnen. Daar staat een tv met basketbal erop. Toe maar, ik kom zo wel."
*loopt naar binnen, deur valt direct achter hem dicht en op slot, kamer is pikkedonker*
Uit een megafoon hoor je ineens schel een harde "MUHAHAHAHAHHA"
Wowquote:Op donderdag 21 april 2016 10:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat nodig heb om Pax in een kamer te krijgen met mij.
"Keurig. Even tandsteen weghalen. Ok klaar doei"quote:
Onder werktijd ook nog eens?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Keurig. Even tandsteen weghalen. Ok klaar doei"
5 min en ik denk 35eu verder
Nee, dat niet, maar wel om zijn broekje uit te doenquote:Op donderdag 21 april 2016 10:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik dat nodig heb om Pax in een kamer te krijgen met mij.
35 euro maar?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Keurig. Even tandsteen weghalen. Ok klaar doei"
5 min en ik denk 35eu verder
Ja.... Jij staat wel inmiddels bekend als het moedwillige sletje van FOK!quote:
Geen idee. Maar 6x35=210 euro per uur of zo? Houd toch opquote:
Ja, maar dan... still. Ze moeten ook tools en overhead en andere dingen en administratie.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar 6x35=210 euro per uur of zo? Houd toch op![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja.... Jij staat wel inmiddels bekend als het moedwillige sletje van FOK!
Oh lekker hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Donderdags standaard vrij. 4x9upw
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja.... Jij staat wel inmiddels bekend als het moedwillige sletje van FOK!
Jij bent blij met deze titel?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oh lekker hoor
Nu lekker in het zonnetje zitten?
Shhhhh kom op kaas. Don't spill the cheese man.quote:
Gelukkig. Soms zijn die wel heel cute.quote:
Daar kan je beter gewoon je handen voor gebruiken.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel om zijn broekje uit te doen
Soms ook niet. Zoals die Breivik.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig. Soms zijn die wel heel cute.
Nee maar ik moest er een beetje om lachen omdat ik het niet serieus opvattequote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij bent blij met deze titel?
Dat is WoWquote:
Oké hihiquote:Op donderdag 21 april 2016 10:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar kan je beter gewoon je handen voor gebruiken.
Die wie?quote:
Ben ik een keer serieusquote:Op donderdag 21 april 2016 10:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee maar ik moest er een beetje om lachen omdat ik het niet serieus opvatte
Ja, idem. Sorry maar Gathering of Tweakers was eerstquote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk altijd als mensen GoT zeggen dat ze het over dat Tweakers forum hebben
Ik speel dus nu LoLquote:
Wie niet? Gisteren nog kei hard geowned. Toen hitte de 4/20 en moest ik gecarried worden door vrienden.quote:
Smaken verschillen. Ik vind hem natuurlijk erg leukquote:Op donderdag 21 april 2016 10:59 schreef Kaas- het volgende:
Is die vriend van jou eigenlijk een beetje lekker Bram?
Dat is nou pas echt raar.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:00 schreef Kaas- het volgende:
Bij GoT denk ik "wie spelt GoW (Gears of War) verkeerd?"
Pics.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind hem natuurlijk erg leuk
Geen probleem, want rare mensen hebben niet door dat ze raar zijn.quote:
College om kwart voor negen in Delft die dag.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Heb trouwens een oral exam de dag na Koningsdag. Hoe kut.
Zo'n buitenlandse prof (Spanje) die geen fuck om onze feestdagen geeft natuurlijk. Zit ik daar met m'n brakke bakkes.
I wish.quote:
Zekerseweten nietquote:Op donderdag 21 april 2016 11:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pics.
[..]
Geen probleem, want rare mensen hebben niet door dat ze raar zijn.
Dan moet je niet brak worden. Koningsnacht uitgaan en dan koningsdag uitbrakken.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Heb trouwens een oral exam de dag na Koningsdag. Hoe kut.
Zo'n buitenlandse prof (Spanje) die geen fuck om onze feestdagen geeft natuurlijk. Zit ik daar met m'n brakke bakkes.
Dat kan je nog wel overslaan. Of er gewoon brak zitten. Op Koningsdag een exam voorbereiden en dan kneitertjebrak een tête-à-tête van een uur met de prof hebben waarin je moet presteren vind ik toch wel van een andere orde.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
College om kwart voor negen in Delft die dag.
Is dat een optie?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan moet je niet brak worden. Koningsnacht uitgaan en dan koningsdag uitbrakken.
Ja. Gewoon grote jongen 's avonds grote jongen 's ochtends.quote:
Heb al toegezegd het dan samen met m'n vriend die dag met mijn vrienden in Groningen te vieren.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Gewoon grote jongen 's avonds grote jongen 's ochtends.
Naja. Jij gaat jezelf haten.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb al toegezegd het dan samen met m'n vriend die dag met mijn vrienden in Groningen te vieren.Dag erop ook suuuuupervroeg in de trein dus.
Ik heb wel een ideetje. Jij?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Kaas- het volgende:
Nu al helemaal nieuwsgierig naar de volgende TT en zo.
Je bent een schatje. ik weet alleen niet waar ik nog meer moet posten..quote:Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
Ja, je post bijna enkel hier. Beetje jammer van dat grote fok.
Boeit me verder niet echt hoor, maar ik help je even op weg richting het einde van dit topic.
Kut gaat het sowieso zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
Als je TT nu helemaal kut is, is dat wel een beetje een anti-climax trouwens na al deze spanningsopbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |