Na 10 delen ofzo eindelijk een nieuw plaatje.quote:
Ja ik moest ook even zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na 10 delen ofzo eindelijk een nieuw plaatje.
Dit is trouwens een zeldzame foto waarop ik Rusnak wél leuk vind.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Chille gozer wel toch? Of is dat niet wat je bedoelt?
Haha bullshitquote:
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vondquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik moest ook even zoeken
Want soms heeft hij z'n haar echt vreselijk geblondeerd enzo
Damnquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vond
Hierop echt gewoon knap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja hij is echt heel cutequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vond
Hierop echt gewoon knap:
[ afbeelding ]
Zit die dude ook in je UI?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een zieke goede kont
Heb je daar goede pics van?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een zieke goede kont
Yesquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Prima achterwerk ook wel:
[ afbeelding ]
Maar dan dit:
[ afbeelding ]
Ach ja, je kan niet altijd goed op een foto staan.
Nou, ik snap nu dat je een emotionele band hebt met de foto, want idd, wat een slechte foto van hem, als ik die van Kaas- zie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Yes
Dat is eigenlijk een van z'n mindere foto's maar zo klein dat dat toch niet zo opvalt en een gedenkwaardig moment
(winst bekerfinale, dit boeit echt niemand)
Dat keek ik ook nog wel live.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Yes
Dat is eigenlijk een van z'n mindere foto's maar zo klein dat dat toch niet zo opvalt en een gedenkwaardig moment
(winst bekerfinale, dit boeit echt niemand)
Waw way to play the bottomquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een ziek goede kont
Ja eentje. Zat niet in mijn begroting voor vandaag.quote:
Zal je wel in de lampen hangen met dat 3 calorieën dieet van je.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja eentje. Zat niet in mijn begroting voor vandaag.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste Paxcon, wil je alsjeblieft stoppen met het stalken van mijn man Albert.
Groetjes, mevrouw Rusnak.
3kcal xDDDDDDDDD helaas. Dat lukt me niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zal je wel in de lampen hangen met dat 3 calorieën dieet van je.
Chill altijd wel. Wat heb je gehad? Bier in ieder geval niet zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja eentje. Zat niet in mijn begroting voor vandaag.
zooo eindelijk terug van die vindicat borrelquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
No problem, ik laat haar wel even een lekker drankje drinken wat ik vanuit het lab jatquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet eerst zien te zorgen dat hij die Svetlana dumpt
Desondanks hakt-ie er lekker in, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
3kcal xDDDDDDDDD helaas. Dat lukt me niet.
Ik heb die jongen nu zo vaak live zien spelen en z'n kont is gewoon altijd aanwezigquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
Moest er enkele minuten voor googelen, maar hier de billen van Rusnak in hoge resolutie:
[ afbeelding ]
Helaas kan ik het net niet goed beoordelen doordat hij z'n benen zo heeft, waardoor z'n achterwerk niet in natuurlijke positie hangt.
Het waren een paar heftige dagen ja, borrelkater was zwaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zooo eindelijk terug van die vindicat borrel
Mortaxx ook al. Ik heb serieus niet door waarom.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waw way to play the bottom![]()
Maar ja, ik moest echt lachen om cheese's post.
Vond het ook niet een van je sterkere grappen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx ook al. Ik heb serieus niet door waarom.![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb die jongen nu zo vaak live zien spelen en z'n kont is gewoon altijd aanwezig
Dat kun je wel stellen. Ik drink enkel gay drankjes.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chill altijd wel. Wat heb je gehad? Bier in ieder geval niet zeker?
#lifegoalsquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb die jongen nu zo vaak live zien spelen en z'n kont is gewoon altijd aanwezig
"Hij is echt niet knap"quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx ook al. Ik heb serieus niet door waarom.![]()
Volgens mij iedereen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef Jopie78 het volgende:
Dropshot. Jesus, daar ben ik een keer ziek van geweest. Dachten mijn ouders dat ik een maagbloeding had.
Oeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. Ik drink enkel gay drankjes.
Onzin. Watje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei
Ik heb het nooit zo op al te sterke dranken, ben daar toch te ecto voor denk ik
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
"Hij is echt niet knap"
"Hier wel"
"En hier ook"
"En hier ook wel"
"Ik snap niet waarom hij niet knap is"
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb het daarna nooit meer gehad.
Net als pasoa, malibu, flugel, feighling, ....
Hehe Kan jij best wel hebben.quote:
Dankje. Ben je aan het cheesen?quote:
Nee, al gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dankje. Ben je aan het cheesen?
Niet voor herhaling vatbaar?quote:
Ja is ook wel zo hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Hehe Kan jij best wel hebben.
Truequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo hoor
Maar gewoon niet te veel. Maar goed, dat geldt voor iedereen. Maar gemixt is het altijd wel lekker, die zoete troep.
Ik bedoel wiet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh, genoeg voor vandaag. Was op van die Helix Studios meuk.Maken wel goede dingen.
Owh. Ja joh, weet ik veel wat je met die gekke werkwoorden bedoelt. Ik vond het al een beetje merkwaardig haha.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh. Ja joh, weet ik veel wat je met die gekke werkwoorden bedoelt. Ik vond het al een beetje merkwaardig haha.
Noobs: http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Cheese+Weedquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb soms ook een beetje moeite met het achterhalen van de betekenis van Brams woorden
Wel vrij regelmatig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb soms ook een beetje moeite met het achterhalen van de betekenis van Brams woorden
Ik had de afgelopen weken twee van m'n drie tentamens al om 9 uurquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:02 schreef Peter het volgende:
Waarom beginnen veel bedrijven zo ontzettend vroeg met hun werkdag?. Ruim vóór 10 uur is toch eigenlijk geen doen?
Wat zijn we zielig allemaal.quote:
Ik vind het eigenlijk wel positief dat ik over dit soort triviale zaken klaag want dat betekent eigenlijk dat ik maar weinig echte struggles heb.quote:
Wat een woorden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel positief dat ik over dit soort triviale zaken klaag want dat betekent eigenlijk dat ik maar weinig echte struggles heb.
Wil jij misschien met Mortaxx nemen? Hij voelt zich alleen tussen al die gays hierquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Heyquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee ik lees het zo goed als nooit.
Niet omdat ik het kut vindt, maar ken hier gewoon niemand.
Ik kan nooit slapen als ik nieuwe jongens ruik.quote:
Nogal. Enorm.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon is erg wijs voor zijn leeftijd
Voetbal in zijn totaliteit...quote:
Hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 20 april 2016 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Rusnak
Wat Paxcon met de kont van Rusnak heeft heb ik met de bulge van Janmaat en Thomas Muller, die dragen nooit een boxer onder hun voetbalbroek
Niet 7 uur, rond half 8.quote:Op woensdag 20 april 2016 06:45 schreef Peter het volgende:
[..]
jij bent ook elke dag voor 7u uit bed?
Dan vind je Jack Grealish vast ook wel googlewaardigquote:Op woensdag 20 april 2016 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Rusnak
Wat Paxcon met de kont van Rusnak heeft heb ik met de bulge van Janmaat en Thomas Muller, die dragen nooit een boxer onder hun voetbalbroek
Googled. Was teleurgesteld.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan vind je Jack Grealish vast ook wel googlewaardig
Ik vind hem ook niet heel lekker, maar als je bulges van voetballers zoekt moet je bij hem zijnquote:
Meh. Ik zie niks speciaalsquote:Op woensdag 20 april 2016 10:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet heel lekker, maar als je bulges van voetballers zoekt moet je bij hem zijn
KOSMO, DOE JE BROEK AAN.quote:
Slechte homoquote:
Jaa, jaa. Volgens mij praat jij gewoon over hem.quote:
Hehe.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hehe.
Wat zal ik zo eens gaan lunchen :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check hun beelden maar uit een wedstrijd, daar beweegt veel te veel voor iets wat in een boxershort zitquote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]Jezus jouw eiwit doel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vandaag wel vroeg hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Check hun beelden maar uit een wedstrijd, daar beweegt veel te veel voor iets wat in een boxershort zit
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Check hun beelden maar uit een wedstrijd, daar beweegt veel te veel voor iets wat in een boxershort zit
Etsu wordt fan van voetbal.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jezus jouw eiwit doel!
Heb vandaag wel vroeg hongerEiwit staat op 45% op advies van Jopie, maar dat is inderdaad compleet onhaalbaar. Maar goed, ik probeer ook elke dag een paar honderd cal onder het doel uit te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt vandaag nog wel erg weinig binnengekregen zeg.![]()
Iets met kipfiletquote:Op woensdag 20 april 2016 11:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hehe.
Wat zal ik zo eens gaan lunchen :s
Het kan geen kwaad om het te proberen, maar dit is ongeveer de waardes waaraan je moet denken.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eiwit staat op 45% op advies van Jopie, maar dat is inderdaad compleet onhaalbaar. Maar goed, ik probeer ook elke dag een paar honderd cal onder het doel uit te komen.
Je hebt vandaag nog wel erg weinig binnengekregen zeg.
Vooral wanneer mensen met ballen aan de slag gaan kan ik me voorstellen dat jij woest wild wordt.quote:
Grote variatie wel. Maar hoezo meer koolhydraten dan eiwitten?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om het te proberen, maar dit is ongeveer de waardes waaraan je moet denken.
[ afbeelding ]
En ja inderdaad... Ik heb nog niet veel binnen.
grote kansquote:
Dat is vrij normaal hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 12:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Grote variatie wel. Maar hoezo meer koolhydraten dan eiwitten?
True, maar tijdens het afvallen is het toch handig om iets meer van koolhydraten naar eiwitten te switchen?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hoorZelfs mijn doel is 45-30-25.
50-60% koolhydraten is geloof ik gemiddeld.
Ik heb toen zelfs een meisje verwond aan haar hoofd met m'n elleboog tijdens het juichen na een penalty.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Zeker tijdens het Nederlands elftal op een eindtoernooi, wanneer het spannend wordt, is het erg. Ik keek met een paar duizend man die penaltyreeks in de kwartfinale tegen Costa Rica en veranderde gewoon in een dier ofzo.
Hier heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 20 april 2016 12:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan er ook moeilijk naar kijken met mensen om me heen die het niet serieus nemen, dan ga ik me storen.
Heb een keer tijdens Nederlands elftal de vrouw van m'n broer bij het kijken van een wedstrijd boos weg gestuurd, omdat ze alleen foto's van zichzelf zat te maken in oranje kleding (muts, bril, sjaal, alles) en te giebelen en zo ipv op te letten.quote:
Uhm, welke soort ballen bedoel je precies?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vooral wanneer mensen met ballen aan de slag gaan kan ik me voorstellen dat jij woest wild wordt.
Meerdere wegen leiden naar rome. Eiwitten zijn ook belangrijk voor het bouwen en behouden van spiermassa.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
True, maar tijdens het afvallen is het toch handig om iets meer van koolhydraten naar eiwitten te switchen?
Wow. Damn.Wat een beest ben jij.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb toen zelfs een meisje verwond aan haar hoofd met m'n elleboog tijdens het juichen na een penalty.
Oh man. Dat was een frustrerend weekend danquote:
Ik DOEL op de BALLEN waarmee je echt SCOORT.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhm, welke soort ballen bedoel je precies?
Smeklich. Wat doe er erbij?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:13 schreef Etsu het volgende:
Over eiwitten gesproken. Zo maar even magere kwark pakken.
Het ergste is dat ik het negeerde, want in de enorme drukte zag niemand wie het deed en ik zag dat haar vriendin haar al naar de EHBO bracht.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Damn.Wat een beest ben jij.
Dan is het helder.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik DOEL op de BALLEN waarmee je echt SCOORT.
Niks.quote:
Wie weet is dat meisje wel permanent beschadigd, leeft ze iedere dag met serieuze defecten en jij weet er niks van...quote:Op woensdag 20 april 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het negeerde, want in de enorme drukte zag niemand wie het deed en ik zag dat haar vriendin haar al naar de EHBO bracht.
Het was midden in de penaltyreeks op een WK. Leven en dood. Kan elk moment gedaan zijn. Dat is echt geen moment waarop je ineens even aandacht kan geven aan iets anders.
Mooiquote:
Smeerlapquote:
Stretchen helpt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb een keer tijdens Nederlands elftal de vrouw van m'n broer bij het kijken van een wedstrijd boos weg gestuurd, omdat ze alleen foto's van zichzelf zat te maken in oranje kleding (muts, bril, sjaal, alles) en te giebelen en zo ipv op te letten.
Nee joh, dat geldt alleen voor mij als er echt wat op het spel staatquote:Op woensdag 20 april 2016 12:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh man. Dat was een frustrerend weekend dan
Magere kwark zonder iets etenquote:
Ik denk dat ze alleen enkele dagen een grote bult op haar voorhoofd heeft gehad, misschien met een klein wondje. Het is ook wel eigen risico om daar tussen 1000 emotionele beesten te staan.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wie weet is dat meisje wel permanent beschadigd, leeft ze iedere dag met serieuze defecten en jij weet er niks van...
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Magere kwark zonder iets etenIk kan dat soort mensen niet accepteren/begrijpen.
Toen je bij mij was, was er toch behoorlijk iets speciaals?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, dat geldt alleen voor mij als er echt wat op het spel staat
Damn. Ik zou je ass aanklagen.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen enkele dagen een grote bult op haar voorhoofd heeft gehad, misschien met een klein wondje.
Dat was het een kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal tegen Kazachstan, dat is niet heel boeiendquote:Op woensdag 20 april 2016 12:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen je bij mij was, was er toch behoorlijk iets speciaals?
Barbaren. Ik snap niet hoe je zo iets kan eten en zo weinig moeite wil doen om het lekker te maken.quote:
Ik vind het anders te pruimen zo.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Barbaren. Ik snap niet hoe je zo iets kan eten en zo weinig moeite wil doen om het lekker te maken.
Ohhh. Nouja. Dan valt het idd wel mee. Ik was alweer vergeten wat er precies wasquote:Op woensdag 20 april 2016 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was het een kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal tegen Kazachstan, dat is niet heel boeiend
Raar.quote:
Het overkwam me grappig genoeg zelf een maand of twee geleden bij een concert. Stond in een moshpit en iemand gaf me een kopstoot. Toen samen naar de EHBO gegaan en konden er beide wel om lachen eigenlijk. Hij had wel hechtingen nodig, zo'n hard hoofd verwachtte hij niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik zou je ass aanklagen.
Gezien de datum twijfel ik nu of het Kazachstan was, maar iets van die strekkingquote:Op woensdag 20 april 2016 12:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh. Nouja. Dan valt het idd wel mee. Ik was alweer vergeten wat er precies was
Haha. Nederland - Kazachstan. Ik hoor m'n moeder / zus / Bram / willekeurige vrouw al vragen of het heel belangrijk is.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was het een kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal tegen Kazachstan, dat is niet heel boeiend
Rezaniaquote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Nederland - Kazachstan. Ik hoor m'n moeder / zus / Bram / willekeurige vrouw al vragen of het heel belangrijk is.
Damn. Wat doe je toch rare shit.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het overkwam me grappig genoeg zelf een maand of twee geleden bij een concert. Stond in een moshpit en iemand gaf me een kopstoot. Toen samen naar de EHBO gegaan en konden er beide wel om lachen eigenlijk. Hij had wel hechtingen nodig, zo'n hard hoofd verwachtte hij niet.
Ik ben heel gewoon. Maar kwark is té gewoon.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Aha. Ik gok het ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gezien de datum twijfel ik nu of het Kazachstan was, maar iets van die strekking
Antwoord: Het is voetbal, tuurlijk is het niet belangrijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Nederland - Kazachstan. Ik hoor m'n moeder / zus / Bram / willekeurige vrouw al vragen of het heel belangrijk is.
??quote:
Dingen kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Wat doe je toch rare shit.
Wat doe jij dan voor speciaals erin dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben heel gewoon. Maar kwark is té gewoon.
[..]
Aha. Ik gok het ook.
ZEKER.quote:
Terecht thoquote:
Die zou die vraag ook stellenquote:Op woensdag 20 april 2016 12:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Antwoord: Het is voetbal, tuurlijk is het niet belangrijk.
[..]
??
Succes met deze heftige operatie.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu echt brood met kaas (niet de user) maken
Hehe. Ben je kaasfobisch?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu echt brood met kaas (niet de user) maken
True. Maar waarom gebeurt het jou allemaal?quote:
Dankje!quote:
Nou, het is meer dat ik het blijf uitstellen een beetje doelloos op internet blijf rondklikkenquote:
Fruit, granen, gedroogd fruit, siroop, IETS. Voor mij is magere kwark kaal eten als brood zonder beleg.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor speciaals erin dan?
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee.
Die zou boos schreeuwen: "wáááárom kijk je deze onzin? ga wat nuttigs doen".
Ahhh.quote:
Weet niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
True. Maar waarom gebeurt het jou allemaal?
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee.
Die zou boos schreeuwen: "wáááárom kijk je deze onzin? ga wat nuttigs doen".
Ohhh. Dat is mijn leven 90% van de tijd.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Nou, het is meer dat ik het blijf uitstellen een beetje doelloos op internet blijf rondklikken
Klopt.quote:
quote:
Komt ook omdat ik aan een groepsopdracht moet werken en er niet zo'n zin in hebquote:Op woensdag 20 april 2016 12:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh. Dat is mijn leven 90% van de tijd.
Niks mis met brood eten zonder belegquote:Op woensdag 20 april 2016 12:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fruit, granen, gedroogd fruit, siroop, IETS. Voor mij is magere kwark kaal eten als brood zonder beleg.
Brood moet iets hebben tenzij het net uit de oven komt en zeer ambachtelijk is.quote:
Oei. Beruchte groepsopdrachten.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik aan een groepsopdracht moet werken en er niet zo'n zin in heb
Whehehe. Zag hem op een avond dat er kwartfinale Champions League was. Echt een mooie wedstrijd. Maar ik had die dus laten schieten en zei daarover van goh, dit is wel echt dingetje hoor dat ik toch op zo'n avond bereid ben een biertje te pakken. Dat werd gevolgd door een "NOU EN WHO CARES ABOUT VOETBAL NIET ZO ZEIKEN" of iets in die strekking.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HahaJa dat klopt misschien wel
Die interesseert het niet eens of de wedstrijd wel of niet belangrijk is, voetbal is gewoon kut
Naja. Heel eerlijk gezegd wordt voetbal echt door iedereen overal opgehemeld. Als iemand die niet cared is voetbal gewoon als van die jehova's getuigen die de hele tijd over iets waar jij prima vanaf weet maar voor kiest niet te participeren te praten. /zinsoortvanquote:Op woensdag 20 april 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe. Zag hem op een avond dat er kwartfinale Champions League was. Echt een mooie wedstrijd. Maar ik had die dus laten schieten en zei daarover van goh, dit is wel echt dingetje hoor dat ik toch op zo'n avond bereid ben een biertje te pakken. Dat werd gevolgd door een "NOU EN WHO CARES ABOUT VOETBAL NIET ZO ZEIKEN" of iets in die strekking.
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:25 schreef Etsu het volgende:
Vervelend hoor, geen zin hebben. Heb je wel vaker last van, niet?
Haha jaquote:Op woensdag 20 april 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe. Zag hem op een avond dat er kwartfinale Champions League was. Echt een mooie wedstrijd. Maar ik had die dus laten schieten en zei daarover van goh, dit is wel echt dingetje hoor dat ik toch op zo'n avond bereid ben een biertje te pakken. Dat werd gevolgd door een "NOU EN WHO CARES ABOUT VOETBAL NIET ZO ZEIKEN" of iets in die strekking.
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
Maar ik moet wel zeggen dat ik hetzelfde zou zeggen als iemand begint over dat hij de kampioenswedstrijd van het korfbal die avond mist ofzo
Geen idee waar je over hebt.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Moet dit shade voor stellen? Mijn plastic afscherm folie zorgt nog voor meer schaduw.
Preciesquote:Op woensdag 20 april 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Hoewel, ook weer niet, want voetbal is gewoon leuker en daarmee basta.
Zou er irl wel eens een ongemakkelijke stilte vallen als Bram iets zegt en iedereen elkaar twijfelachtig aankijkt en denkt 'wat bedóélt die jongen nou"?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou er irl wel eens een ongemakkelijke stilte vallen als Bram iets zegt en iedereen elkaar twijfelachtig aankijkt en denkt 'wat bedóélt die jongen nou"?
Jezus kom op zeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:30 schreef Kaas- het volgende:
#181 is weer zo'n moment dat ik niks van Bram z'n post begrijp
Ruik je met je pen0r dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 08:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen als ik nieuwe jongens ruik.
Dat gebeurt mij te vaakquote:Op woensdag 20 april 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou er irl wel eens een ongemakkelijke stilte vallen als Bram iets zegt en iedereen elkaar twijfelachtig aankijkt en denkt 'wat bedóélt die jongen nou"?
quote:
Ik hoop 't niet voorhem.quote:
Ouch. Anal must be fun.quote:
om nom nom/quote:Op woensdag 20 april 2016 13:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de strontgeur zo lekker ruiken.
Hehehequote:Op woensdag 20 april 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij te vaakMensen, get on my level.
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:22 schreef Etsu het volgende:
[..]Wat een grote letters, beetje vrouwelijk handschrift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:22 schreef Etsu het volgende:
[..]Eet een broodje met gegrilde kipfilet. Report back.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Wat heeft dat nou met vrouwelijkheid te maken?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat een grote letters, beetje vrouwelijk handschrift.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat een grote letters, beetje vrouwelijk handschrift.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 13:28:47 ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik kan jouw handschrift niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kan jouw handschrift niet lezen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]Ja maar natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen gebruiken over het algemeen grotere letters, ronder en ze hellen iets naar achter. Weet ook niet waarom.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met vrouwelijkheid te maken?
En mijne.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
20 april 2016, beste dag van mn leven.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En mijne.![]()
*belt moeder en barst in tranen uit van puur geluk.
Die heeft de dag van haar leven. Eindelijk heeft haar baby een vriendje.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]wat zal ze blij zijn als ze hoort dat ze een familielid bij heeft.
Is jouw moeder zo'n een die zeurt wanneer je eindelijk met iemand thuiskomt?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die heeft de dag van haar leven. Eindelijk heeft haar baby een vriendje.
Nee, haha, ik heb van mijn 19e tot en met mijn 24e een vriend gehad en samengewoond. Geloof niet dat mijn moeder nou echt heel blij was met die pipo, dus sindsdien hoor ik haar nooit meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is jouw moeder zo'n een die zeurt wanneer je eindelijk met iemand thuiskomt?
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]Arme jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
4/20quote:Op woensdag 20 april 2016 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
20 april 2016, beste dag van mn leven.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken over het algemeen grotere letters, ronder en ze hellen iets naar achter. Weet ook niet waarom.
Dat heb ik ook tijdens een wedstrijd, alleen vallen sommige dingen toch op.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:05 schreef Kaas- het volgende:
Bij voetbal let ik eerlijk gezegd plotseling vrijwel niet op het uiterlijk van mannen. Dan gaat het me gewoon om voetbal.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, haha, ik heb van mijn 19e tot en met mijn 24e een vriend gehad en samengewoond. Geloof niet dat mijn moeder nou echt heel blij was met die pipo, dus sindsdien hoor ik haar nooit meer.
Trouwens, het hele hommo-gebeuren heeft dat ook de kop ingedrukt, ze zeurde wel bij mijn broer en zusje voor relaties en kinderen.
Denk dat ze de hoop al opgegeven hadden.
Mag ik je ouders niet ontmoeten!?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn moeder zeurt soms. Maar ik heb haar al verteld dat ze lang kan wachten.
Vet gezellig, heb er nu al zin in.quote:
In december/januari heb ik een maand vrij, dan kom ik wel ff terug.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vet gezellig, heb er nu al zin in.
Wel jammer dat ik dan alleen ben, aangezien jij in de VS zit.
Of vlieg je me over met de kerst.
Haha, geen gezamenlijke rekening!?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
In december/januari heb ik een maand vrij, dan kom ik wel ff terug.
Maar niet voor lang, want ga dan op vakantie met een andere FOK!ker.
Je mag wel komen overvliegen, maar jij betaalt.![]()
Geen idee nog. Johannes en ik wilden van de zomer gaan, maar dan zijn we beiden een beetje druk, dus dan maar met de kerst.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, geen gezamenlijke rekening!?![]()
Leuk, waar ga je heen? En met wie, als ik zo vrij mag zijn?
Wauw.quote:
Hoe lang heb je d'r?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
Mn kat is voor het eerst buiten, even in gaten houden of ze niet ontsnapt
Het duurt maar 6 weken voor katten hun omgeving als "thuis" zien, geloof ik. Kleine kans dat ze bai bai zegt. Wel altijd een leuk moment. Ik zou gewoon mee gaan, hoe prachtig is het om haar zo te zien?quote:
Ja, maar ik heb een balkonnetje he. En er rijden hier veel auto's, en ik wil niet op mijn geweten hebben dat mn lieve lapjeskat iets overkomt.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het duurt maar 6 weken voor katten hun omgeving als "thuis" zien, geloof ik. Kleine kans dat ze bai bai zegt. Wel altijd een leuk moment. Ik zou gewoon mee gaan, hoe prachtig is het om haar zo te zien?
Doe je goed!quote:Op woensdag 20 april 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee nog. Johannes en ik wilden van de zomer gaan, maar dan zijn we beiden een beetje druk, dus dan maar met de kerst.
Aw. Laat haar dan gewoon binnen. Mijn honden volgen mij ook overal. Ze liggen nu allebei op een stoel naast me in de zon.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:03 schreef Etsu het volgende:
Ze durft echt niet om met mij samen naar buiten te gaan/staan![]()
Als ik op balkon zit, dan loopt ze naar de deur op afstand, maar krijg haar niet gelokt.
En als ik naar binnen ga, gaat ze wel naar buiten en als ik dan weer naar buiten ga, gaat ze weer naar binnen
Toen heb ik de deur dicht gedaan en nu zit ze bij de deur
Ja, maar ik wil niet dat ze overheen springt of wat dan ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Aw. Laat haar dan gewoon binnen. Mijn honden volgen mij ook overal. Ze liggen nu allebei op een stoel naast me in de zon.
Ach. Lekker laten. Die vindt d'r weg wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:03 schreef Etsu het volgende:
Ze durft echt niet om met mij samen naar buiten te gaan/staan![]()
Als ik op balkon zit, dan loopt ze naar de deur op afstand, maar krijg haar niet gelokt.
En als ik naar binnen ga, gaat ze wel naar buiten en als ik dan weer naar buiten ga, gaat ze weer naar binnen
Toen heb ik de deur dicht gedaan en nu zit ze bij de deur
Ahhhh zo. Een balkon is "buiten". ;P Ik dacht buiten buiten.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een balkonnetje he. En er rijden hier veel auto's, en ik wil niet op mijn geweten hebben dat mn lieve lapjeskat iets overkomt.![]()
Ze mag wel naar buiten hoor, maar niet zonder toezicht.En tot nu toe was het gewoon te koud.
Binnen, zei ik, niet buiten.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat ze overheen springt of wat dan ook.![]()
Hier schijnt de zon niet.
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:20 schreef Etsu het volgende:
Dit gaat nergens over, ik snap het zelf ook niet meer.
Laat maar, ik ga wel studeren
Ik maak het uit.quote:
Zwoele code.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik maak het uit.![]()
[me=Jopie]rolt zich op in een hoekje van de kamer in foetushouding en huilt als een 12-jarig schoolmeisje[/me]
Ging duidelijk is mis. Kan alleen maar concluderen dat ik ze inderdaad niet allemaal op een rijtje heb.quote:
Yes, een reden voor goedmaakseksquote:Op woensdag 20 april 2016 14:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik maak het uit.![]()
* Jopie rolt zich op in een hoekje van de kamer in foetushouding en huilt als een 12-jarig schoolmeisje
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hoe huilen 12 jarige schoolmeisjes?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ging duidelijk is mis. Kan alleen maar concluderen dat ik ze inderdaad niet allemaal op een rijtje heb.
Nice. I love it.quote:
Wij zijn stiekem dezelfde persoon.quote:
Damn. Woestaantrekkelijk. Pedotrekjes komen weer naar boven.quote:
nastyquote:Op woensdag 20 april 2016 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Woestaantrekkelijk. Pedotrekjes komen weer naar boven.
Je bent zelf nastyquote:
kom danquote:Op woensdag 20 april 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
Goedmaakseks staat nog op mijn bucket list.
Ik weet wel iemand waarmee je dat kan doenquote:Op woensdag 20 april 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
pedofiele twink uhu uhuquote:Op woensdag 20 april 2016 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Woestaantrekkelijk. Pedotrekjes komen weer naar boven.
Kijk, daar is hij al.quote:
Lang leven het leven.quote:
Hahaha, dat is wel een goede idd.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand waarmee je dat kan doen![]()
![]()
Dat is waar. Saampjes nasty zijn?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
te veel inderdaad?quote:
Ik bedoelde het aanbod, niet de persoon.quote:
wat nog meerquote:Op woensdag 20 april 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
Mijn nasty is jouw nasty niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is waar. Saampjes nasty zijn?
Ik denk dat hij wil dat jij klaar komt.quote:
Scherp.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het aanbod, niet de persoon.
Jij natuurlijk.quote:
Wat is jouw nasty?quote:
Arrghhh Etsu. Je bent me telkens voor. Niet zo snel zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wil dat jij klaar komt.
quote:
Nouhou.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Fijn! Hoeven we daar ook geen discussie over te hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Fijn! Hoeven we daar ook geen discussie over te hebben.
Ik had mijn leven beter moeten formuleren. Komt allemaal wel goed.quote:
Ach. Meisjes van 12, jongetjes van 12. Wat is het verschil.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geen idee, jij noemde mij nasty. Maar ik weet wel dat ik niets met meisjes van 12 heb.
Nou, als iemand het moet zijn, dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat, ik ben echt wel het mannetje in de relatie. Laat me niet in mijn reet neucken.
Haha. Echte mannen genieten van hun hele lichaam.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat, ik ben echt wel het mannetje in de relatie. Laat me niet in mijn reet neucken.
En kleine piem0l. Maar voor de goede orde, die hoef ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach. Meisjes van 12, jongetjes van 12. Wat is het verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |