Na 10 delen ofzo eindelijk een nieuw plaatje.quote:
Ja ik moest ook even zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na 10 delen ofzo eindelijk een nieuw plaatje.
Dit is trouwens een zeldzame foto waarop ik Rusnak wél leuk vind.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Chille gozer wel toch? Of is dat niet wat je bedoelt?
Haha bullshitquote:
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vondquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik moest ook even zoeken
Want soms heeft hij z'n haar echt vreselijk geblondeerd enzo
Damnquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vond
Hierop echt gewoon knap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja hij is echt heel cutequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vond
Hierop echt gewoon knap:
[ afbeelding ]
Zit die dude ook in je UI?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een zieke goede kont
Heb je daar goede pics van?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een zieke goede kont
Yesquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Prima achterwerk ook wel:
[ afbeelding ]
Maar dan dit:
[ afbeelding ]
Ach ja, je kan niet altijd goed op een foto staan.
Nou, ik snap nu dat je een emotionele band hebt met de foto, want idd, wat een slechte foto van hem, als ik die van Kaas- zie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Yes
Dat is eigenlijk een van z'n mindere foto's maar zo klein dat dat toch niet zo opvalt en een gedenkwaardig moment
(winst bekerfinale, dit boeit echt niemand)
Dat keek ik ook nog wel live.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Yes
Dat is eigenlijk een van z'n mindere foto's maar zo klein dat dat toch niet zo opvalt en een gedenkwaardig moment
(winst bekerfinale, dit boeit echt niemand)
Waw way to play the bottomquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een ziek goede kont
Ja eentje. Zat niet in mijn begroting voor vandaag.quote:
Zal je wel in de lampen hangen met dat 3 calorieën dieet van je.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja eentje. Zat niet in mijn begroting voor vandaag.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste Paxcon, wil je alsjeblieft stoppen met het stalken van mijn man Albert.
Groetjes, mevrouw Rusnak.
3kcal xDDDDDDDDD helaas. Dat lukt me niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zal je wel in de lampen hangen met dat 3 calorieën dieet van je.
Chill altijd wel. Wat heb je gehad? Bier in ieder geval niet zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja eentje. Zat niet in mijn begroting voor vandaag.
zooo eindelijk terug van die vindicat borrelquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
No problem, ik laat haar wel even een lekker drankje drinken wat ik vanuit het lab jatquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet eerst zien te zorgen dat hij die Svetlana dumpt
Desondanks hakt-ie er lekker in, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
3kcal xDDDDDDDDD helaas. Dat lukt me niet.
Ik heb die jongen nu zo vaak live zien spelen en z'n kont is gewoon altijd aanwezigquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
Moest er enkele minuten voor googelen, maar hier de billen van Rusnak in hoge resolutie:
[ afbeelding ]
Helaas kan ik het net niet goed beoordelen doordat hij z'n benen zo heeft, waardoor z'n achterwerk niet in natuurlijke positie hangt.
Het waren een paar heftige dagen ja, borrelkater was zwaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zooo eindelijk terug van die vindicat borrel
Mortaxx ook al. Ik heb serieus niet door waarom.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waw way to play the bottom![]()
Maar ja, ik moest echt lachen om cheese's post.
Vond het ook niet een van je sterkere grappen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx ook al. Ik heb serieus niet door waarom.![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb die jongen nu zo vaak live zien spelen en z'n kont is gewoon altijd aanwezig
Dat kun je wel stellen. Ik drink enkel gay drankjes.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chill altijd wel. Wat heb je gehad? Bier in ieder geval niet zeker?
#lifegoalsquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb die jongen nu zo vaak live zien spelen en z'n kont is gewoon altijd aanwezig
"Hij is echt niet knap"quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx ook al. Ik heb serieus niet door waarom.![]()
Volgens mij iedereen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef Jopie78 het volgende:
Dropshot. Jesus, daar ben ik een keer ziek van geweest. Dachten mijn ouders dat ik een maagbloeding had.
Oeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. Ik drink enkel gay drankjes.
Onzin. Watje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei
Ik heb het nooit zo op al te sterke dranken, ben daar toch te ecto voor denk ik
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
"Hij is echt niet knap"
"Hier wel"
"En hier ook"
"En hier ook wel"
"Ik snap niet waarom hij niet knap is"
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb het daarna nooit meer gehad.
Net als pasoa, malibu, flugel, feighling, ....
Hehe Kan jij best wel hebben.quote:
Dankje. Ben je aan het cheesen?quote:
Nee, al gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dankje. Ben je aan het cheesen?
Niet voor herhaling vatbaar?quote:
Ja is ook wel zo hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Hehe Kan jij best wel hebben.
Truequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo hoor
Maar gewoon niet te veel. Maar goed, dat geldt voor iedereen. Maar gemixt is het altijd wel lekker, die zoete troep.
Ik bedoel wiet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mehh, genoeg voor vandaag. Was op van die Helix Studios meuk.Maken wel goede dingen.
Owh. Ja joh, weet ik veel wat je met die gekke werkwoorden bedoelt. Ik vond het al een beetje merkwaardig haha.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh. Ja joh, weet ik veel wat je met die gekke werkwoorden bedoelt. Ik vond het al een beetje merkwaardig haha.
Noobs: http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Cheese+Weedquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb soms ook een beetje moeite met het achterhalen van de betekenis van Brams woorden
Wel vrij regelmatig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb soms ook een beetje moeite met het achterhalen van de betekenis van Brams woorden
Ik had de afgelopen weken twee van m'n drie tentamens al om 9 uurquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:02 schreef Peter het volgende:
Waarom beginnen veel bedrijven zo ontzettend vroeg met hun werkdag?. Ruim vóór 10 uur is toch eigenlijk geen doen?
Wat zijn we zielig allemaal.quote:
Ik vind het eigenlijk wel positief dat ik over dit soort triviale zaken klaag want dat betekent eigenlijk dat ik maar weinig echte struggles heb.quote:
Wat een woorden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel positief dat ik over dit soort triviale zaken klaag want dat betekent eigenlijk dat ik maar weinig echte struggles heb.
Wil jij misschien met Mortaxx nemen? Hij voelt zich alleen tussen al die gays hierquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Heyquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee ik lees het zo goed als nooit.
Niet omdat ik het kut vindt, maar ken hier gewoon niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |