met jezelf in de hoofdrol ? vraagt Benquote:Op woensdag 20 april 2016 13:04 schreef mazaru het volgende:
Een boek uitbrengen over haarzelf. Maar wel door iemand anders geschreven.
Pfffffff Gabs de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ik moet hier niet te veel doordenkenquote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Odaiba het volgende:
De nep idealist wil weer wat dieper gaan, wat heeft hij zelf bereikt dan...
Ze denkt mss dan Marita niks heeft meegemaaktquote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef mazaru het volgende:
Iemand die zelf veel mee heeft gemaakt heeft meer te vertellen dan iemand van wie het leven gladjes verloopt.
Noem mij 1 volwassen mens zonder een rugzakje.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Veel leuker dan de streams, maar helaas net afgelopen toen ik ging kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is nou echt zo'n mens die vreselijk met zichzelf te doen heeft en op iedereen neerkijktquote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze denkt mss dan Marita niks heeft meegemaakt
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeelquote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Karin maakt nu al geen schijn van kans.
Meestal is er een figurant, maar is nu al binnen 5 minuten bekeken.
Is dat de cafehoudster? Gezellig aan de bar zo'n jankerdquote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeel
Ze heeft een hele goede vervanging geregeld.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeel
Marita is de café-houdster, niet Karin.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat de cafehoudster? Gezellig aan de bar zo'n jankerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |