Tja, een Dootje komt maar 1 op de 100 keer binnen. Helaas..quote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik pas wel op, raak iedere keer weer teleurgesteld in die lui.
JA, die moet nog even goed aarden. Jessie had ook niet gelijk mensen overtuigd.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze komt nu al heul zuur en serieus over.
Hoe oud is ze?quote:
Do oh noquote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, een Dootje komt maar 1 op de 100 keer binnen. Helaas..
Hey weer thuis?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
best wel gezellig daar hoorbijna bij het centrum
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef renevanlaaren het volgende:
karin praat het zelfde als de moeder van gina,zelfde tandarts ook denk ik
Ze heeft ook een close band met haar dochter die in oktober haar 1e kind krijgt. Die karin wordt dan voor het eerst oma.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:54 schreef renevanlaaren het volgende:
karin praat het zelfde als de moeder van gina,zelfde tandarts ook denk ik
Niet vreemd toch als je een setje bent?quote:
klitkutquote:Op woensdag 20 april 2016 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet vreemd toch als je een setje bent?
Je hoeft toch niet ieder moment op elkaars schoot te zitten?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet vreemd toch als je een setje bent?
Ik wil wel een halfuurtje klitten hoorquote:
Doen ze toch ook niet?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet ieder moment op elkaars schoot te zitten?
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
ze heeft wel wat weg van Ancilla Tilia.
Tja........quote:Op woensdag 20 april 2016 13:00 schreef TillyB het volgende:
Karin d'r dochter is uitgeteld in oktober.
met wiequote:Op woensdag 20 april 2016 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil wel een halfuurtje klitten hoor
15-0quote:Op woensdag 20 april 2016 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Marita al 10-0 voor staat...jammer.
100-0quote:Op woensdag 20 april 2016 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Marita al 10-0 voor staat...jammer.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg bij Marita het Oostenrijk-syndroom cq. PB-syndroom....![]()
boom 5quote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Odaiba het volgende:
De nep idealist wil weer wat dieper gaan, wat heeft hij zelf bereikt dan...
dieper geweest in een grotjequote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Odaiba het volgende:
met jezelf in de hoofdrol ? vraagt Benquote:Op woensdag 20 april 2016 13:04 schreef mazaru het volgende:
Een boek uitbrengen over haarzelf. Maar wel door iemand anders geschreven.
Pfffffff Gabs de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ik moet hier niet te veel doordenkenquote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Odaiba het volgende:
Ze denkt mss dan Marita niks heeft meegemaaktquote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef mazaru het volgende:
Iemand die zelf veel mee heeft gemaakt heeft meer te vertellen dan iemand van wie het leven gladjes verloopt.
Noem mij 1 volwassen mens zonder een rugzakje.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Veel leuker dan de streams, maar helaas net afgelopen toen ik ging kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is nou echt zo'n mens die vreselijk met zichzelf te doen heeft en op iedereen neerkijktquote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze denkt mss dan Marita niks heeft meegemaakt
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeelquote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Karin maakt nu al geen schijn van kans.
Meestal is er een figurant, maar is nu al binnen 5 minuten bekeken.
Is dat de cafehoudster? Gezellig aan de bar zo'n jankerdquote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeel
Ze heeft een hele goede vervanging geregeld.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat een caféhoudster haar zaak in de steek gaat laten om die te laten leegroven door personeel
Marita is de café-houdster, niet Karin.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat de cafehoudster? Gezellig aan de bar zo'n jankerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |