abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161656722
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik 'helaas niet' zei? Dus dat wel graag had gewild? :P
Ach, ze heeft het nu al over dat ze een afkeer heeft tegen mensen die in hokjes denken. Die heeft mij snel door :P Lekker, zo'n ad rem type.
Ja, dat speelt mee en dat het je dus niet uitmaakt wie, als het maar gebeurt.
Je toont namelijk geen interesse in haar, maar probeert mensen/gebeurtenissen die je al kent te extrapoleren op haar.

Je hoeft niet gelijk te reageren, neem de tijd om de boodschap achter de vraag te achterhalen, de spanning van het gesprek even te laten bezinken en de vraag te beantwoorden op een eerlijke (en dus niet gevatte) manier, om daarna terug te komen met een vraag over haar.
  zaterdag 23 april 2016 @ 20:40:21 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161656734
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik 'helaas niet' zei? Dus dat wel graag had gewild? :P
Ach, ze heeft het nu al over dat ze een afkeer heeft tegen mensen die in hokjes denken. Die heeft mij snel door :P Lekker, zo'n ad rem type.
Take a hint deezer. Jij denkt juist vooral in hokjes. Wat betekent dat denk je?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_161656803
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:39 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ja, dat speelt mee en dat het je dus niet uitmaakt wie, als het maar gebeurt.
Je toont namelijk geen interesse in haar, maar probeert mensen/gebeurtenissen die je al kent te extrapoleren op haar.

Je hoeft niet gelijk te reageren, neem de tijd om de boodschap achter de vraag te achterhalen, de spanning van het gesprek even te laten bezinken en de vraag te beantwoorden op een eerlijke (en dus niet gevatte) manier, om daarna terug te komen met een vraag over haar.
''wauw, wat ben jij een malloot😂
Nee, dat hoef je mij niet te vertellen hoor
maar je schijnt je ook weinig te interesseren voor je gesprekspartner dus dat scheelt😋
wat wil je nog kwijt?
of was dit het😋?''
oh dat ze gik niet hoor
dat zal ook wel weer een ander grietje je hebben verteld
als je nou eens iedereen op zijn/haar eigen uitspraken aanspreekt😉''

enkele opmerkingen van haar. gaat lekker :D
pi_161656847
:')

Zo autistisch als een deur.
pi_161656865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

''wauw, wat ben jij een malloot😂
Nee, dat hoef je mij niet te vertellen hoor
maar je schijnt je ook weinig te interesseren voor je gesprekspartner dus dat scheelt😋
wat wil je nog kwijt?
of was dit het😋?''
oh dat ze gik niet hoor
dat zal ook wel weer een ander grietje je hebben verteld
als je nou eens iedereen op zijn/haar eigen uitspraken aanspreekt😉''

enkele opmerkingen van haar. gaat lekker :D
Al deze opmerkingen zijn reacties op iets wat jij gezegd hebt. Zoek het eens niet bij haar maar bij jezelf!

De gemene deler in dit soort gesprekken ben je toch echt zelf. Wees blij dat je hier (weer) mag posten en maak dan ook gebruik van de strekking van dit topic. Probeer aansluiting te vinden met mensen waar je geen relatie mee wilt, zodat je dit soort zaken kan oefenen.
pi_161656928
Ben wel benieuwd naar wat je nou precies gezegd hebt.
pi_161656962
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben wel benieuwd naar wat je nou precies gezegd hebt.
Komt er op neer dat ik het hele gesprek op mezelf betrek in plaats van haar.

''oh
en als je me delete nu
zeg t gewoon ff
mag hopen dat je daar wel de ballen voor hebt
D: Ik niet hoor, kan toch al niet slechter als eerste indruk? 😋
Nee en dat is wat je boeit?
hoe JIJ overkomt?
niet met wie je praat?
D: Zeker wel met wie ik praat, maar online kan je een heel ander beeld scheppen he, ik dus ook.
D:Beter gewoon nadenken ipv te snel willen antwoorden
dus je hebt t wéér over jezelf
😂
dat je dat nou zelf niet ziet''

Gek genoeg heb ik geen block :D maar ze wil ook niet meeten.. En eerlijk gezegd lijkt het me nog best een leuke meid ;P lekker veel pit ook
pi_161657021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Komt er op neer dat ik het hele gesprek op mezelf betrek in plaats van haar.

Nee en dat is wat je boeit?
hoe JIJ overkomt?
niet met wie je praat?

Dit is de kern van haar boodschap. Je praat alleen over jezelf en bent niet nieuwsgierig naar de ander.

Wat jij doet is..
Vrouw: Ik studeer diergeneeskunde
Jij: oh ik ken ook iemand die dat doet, die is bla bla bla

In plaats van; oh joh, wat leuk! Ben je altijd geïnteresseerd geweest in dieren?

Je stelt alleen vragen om je eigen opvattingen te projecteren. Je moet nieuwsgierig zijn en in de "know nothing state" komen.

Google dat maar eens. ;)
pi_161657071
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:52 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dit is de kern van haar boodschap. Je praat alleen over jezelf en bent niet nieuwsgierig naar de ander.

Wat jij doet is..
Vrouw: Ik studeer diergeneeskunde
Jij: oh ik ken ook iemand die dat doet, die is bla bla bla

In plaats van; oh joh, wat leuk! Ben je altijd geïnteresseerd geweest in dieren?

Je stelt alleen vragen om je eigen opvattingen te projecteren. Je moet nieuwsgierig zijn en in de "know nothing state" komen.

Google dat maar eens. ;)
Omdat we dezelfde studie doen.. normaal vraag ik wel: oh waarom juist dat etc.
pi_161657280
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat je dezelfde studie doet, geeft nog geen raakvlakken. Dat is dus projectie.

Heb je de "know nothing state" opgezocht?
Ik laat het verder hierbij voor nu, want "we" claimen dit topic, voor iets waar het niet voor bedoeld is. ;)
  zaterdag 23 april 2016 @ 21:08:04 #161
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161657362
quote:

[..]

Ben je bekend met het krentendoos-testje? De studie is de stuiver hier.

Ik wist trouwens niet dat chatlogs geplaatst mochten worden?
1 + 1 = blauw
  zaterdag 23 april 2016 @ 21:16:00 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161657568
quote:

Juist omdat je dezelfde studie doet, zou interesse in en interactie met haar makkelijker moeten zijn. Welke richting? Welke fase? En dan wat menselijke interactie. Goh, boeiend ook. Ik doe dat, heb je dan ook dat vak? Bladibla. Zo komt een gesprek op gang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161657830
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 april 2016 21:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist omdat je dezelfde studie doet, zou interesse in en interactie met haar makkelijker moeten zijn. Welke richting? Welke fase? En dan wat menselijke interactie. Goh, boeiend ook. Ik doe dat, heb je dan ook dat vak? Bladibla. Zo komt een gesprek op gang.
Dat kwam later ook, maar toen zei ze: doe je dat nu om geïnteresseerd over te komen? volgens mij boeit het je niks.. Maar door mijn onhandige reactie (nee, niet mijn scharrels helaas :P), haar antwoord daarop (oh, dus jij bent makkelijk! Wat een malloot ben jij toch ook!'' dacht ik: dit gesprek is niet meer te redden (verder praten of uiteindelijk een date), dus deed ik ook weinig moeite meer om dat te herstellen. Ze gaf aan tussen de regels door te lezen dat ik onzeker ben (hoe ik overkom op anderen). Dus ze heeft mij iig heel goed door, misschien wel iets té. :')
pi_161658455
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 21:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat kwam later ook, maar toen zei ze: doe je dat nu om geïnteresseerd over te komen? volgens mij boeit het je niks.. Maar door mijn onhandige reactie (nee, niet mijn scharrels helaas :P), haar antwoord daarop (oh, dus jij bent makkelijk! Wat een malloot ben jij toch ook!'' dacht ik: dit gesprek is niet meer te redden (verder praten of uiteindelijk een date), dus deed ik ook weinig moeite meer om dat te herstellen. Ze gaf aan tussen de regels door te lezen dat ik onzeker ben (hoe ik overkom op anderen). Dus ze heeft mij iig heel goed door, misschien wel iets té. :')
Knap van haar dat ze op basis van een korte chat al een oordeel over je kan vellen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
net op paiq iemand tegen met dezelfde studie.. andere stad.. ik noem een paar namen van studenten die ik daar ken, met de vraag of zij die ook kent.
Weten die studenten dat jij hun naam gebruikt in de chat? :P
  zaterdag 23 april 2016 @ 21:52:40 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161658534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 21:49 schreef syndroom het volgende:

[..]

Knap van haar dat ze op basis van een korte chat al een oordeel over je kan vellen. Wat is er mis met onzekere mannen? :P

[..]

Weten die studenten dat jij hun naam gebruikt in de chat? :P
Heel knap...ahum. Deezer komt verder ook totaal niet wanhopig over. Onzekere mannen zijn niet aantrekkelijk.

Ach, waarom neem ik eigenlijk nog de moeite om te reageren. Dit is gewoon echt te slecht. Dat ze he nog niet geblockt heeft vind ik een wonder.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_161658955
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 21:52 schreef yats het volgende:

[..]

Heel knap...ahum. Deezer komt verder ook totaal niet wanhopig over. Onzekere mannen zijn niet aantrekkelijk.

Ach, waarom neem ik eigenlijk nog de moeite om te reageren. Dit is gewoon echt te slecht. Dat ze he nog niet geblockt heeft vind ik een wonder.
Hoe zou jij het vinden als iemand tegen een wildvreemde over de chat zou vragen of hij of zij yats en/of broccoli zou kennen? Dan meteen met namen komen, lijkt me best ongemakkelijk als je iemand nog amper kent. Er studeren bovendien misschien wel 100+ mensen aan een bepaalde opleiding, dus de kans dat ze elkaar kennen is sowieso al klein.

Ik ben wel benieuwd waarop hij gaat inzetten, online of offline daten. Laatste lijkt me een stuk moeilijker, moet je wel lef hebben om iemand aan te spreken.
  zaterdag 23 april 2016 @ 22:15:29 #167
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161659251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als iemand tegen een wildvreemde over de chat zou vragen of hij of zij yats en/of broccoli zou kennen? Dan meteen met namen komen, lijkt me best ongemakkelijk als je iemand nog amper kent. Er studeren bovendien misschien wel 100+ mensen aan een bepaalde opleiding, dus de kans dat ze elkaar kennen is sowieso al klein.

Ik ben wel benieuwd waarop hij gaat inzetten, online of offline daten. Laatste lijkt me een stuk moeilijker, moet je wel lef hebben om iemand aan te spreken.
Dat zou me echt niet boeien. Ik ken vrij veel mensen en veel mensen kennen mij dus die kans bestaat. Maar wat doet dit ertoe? Hoe staat het eigenlijk met jouw 'avonturen'?

En voor wat betreft dat laatste, not gonna happen.
pi_161659378
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:15 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe staat het eigenlijk met jouw 'avonturen'?

En voor wat betreft dat laatste, not gonna happen.
Staat stil, heb alle plannen voorlopig in de ijskast gezet en ben er momenteel ook niet actief mee bezig.

Betreft Deezertje zou hij wel veel meer succes kunnen hebben offline. Hij zit al in een kansrijke omgeving met veel leeftijdsgenoten (lees studenten) om hem heen, dus dan zit je niet met dat overschot aan zielige mannen dat we online hebben.
pi_161659574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:19 schreef syndroom het volgende:

[..]

Staat stil, heb alle plannen voorlopig in de ijskast gezet en ben er momenteel ook niet actief mee bezig.

Betreft Deezertje zou hij wel veel meer succes kunnen hebben offline. Hij zit al in een kansrijke omgeving met veel leeftijdsgenoten (lees studenten) om hem heen, dus dan zit je niet met dat overschot aan zielige mannen dat we online hebben.
Nope, Deezertje moet eerst een sociale training krijgen, dat hij bijvoorbeeld wel doorvraagt over haar leven in plaats van het onderwerp naar zichzelf te betrekken en hij snapt ook niet dat hij 'te eerlijk' is.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161659675
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:25 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nope, Deezertje moet eerst een sociale training krijgen, dat hij bijvoorbeeld wel doorvraagt over haar leven in plaats van het onderwerp naar zichzelf te betrekken en hij snapt ook niet dat hij 'te eerlijk' is.
Maar als hij gaat liegen krijgt hij weer heel dit forum over zich heen. Komt bij als ze erachter komt dat hij gelogen heeft dan is dat wel een flinke deuk in het vertrouwen.
pi_161659790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:29 schreef syndroom het volgende:

[..]

Maar als hij gaat liegen krijgt hij weer heel dit forum over zich heen. Komt bij als ze erachter komt dat hij gelogen heeft dan is dat wel een flinke deuk in het vertrouwen.
Oke Syndroom...
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161661087
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:

Gek genoeg heb ik geen block :D
Mag ik vragen waarom je dat eigenlijk grappig vindt? Heb je een bord voor je kop of is het gewoon een masker die je opzet als je niet weet hoe je er mee om moet gaan? Het lijkt mij toch geen leuke situatie wanneer je na tijden weer een match hebt en je het binnen een paar minuten zo weet te verprutsen. Vind je het nou niet confronterend dat iemand op basis van een paar opmerkingen al donders goed weet hoe jij in elkaar zit? Leer hier nou eens je les uit kerel. Het is niet grappig, het is triest.
  zondag 24 april 2016 @ 10:14:03 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161667785
Discussie die hier niet hoort is verwijderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161669231
Bestaan er datingsapps (oid) die alleen heren/dames filteren van een bepaalde afkomst? Heeft hier iemand info/ervaring over/mee?
  zondag 24 april 2016 @ 11:47:44 #175
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161669489
-vraag dat soort dingen maar via pm/dm-

[ Bericht 94% gewijzigd door motorbloempje op 24-04-2016 12:02:49 ]
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')