Eerst je mavo afmaken denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe ik mijn mening moet formuleren na het lezen van deze OP. Iemand die mij kan helpen?
Ter verduidelijking, ik weet niet wat ik klachtwaardiger vind. Mensen die selfies maken en klagen over mensen die roken. Of mensen die roken en komen klagen over mensen die selfies maken en klagen over mensen die roken.quote:
Ja nou, dan kan je het beste foeteren op rokende mensen die selfies maken.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, ik weet niet wat ik klachtwaardiger vind. Mensen die selfies maken en klagen over mensen die roken. Of mensen die roken en komen klagen over mensen die selfies maken en klagen over mensen die roken.
Al is jouw advies op zich ook al een goed algemeen advies
Ahah, dus het is weer zo een topic dat zo ver onder mijn niveau ligt dat ik het verwarrend vind. Bedankt voor de verduidelijking!quote:Op woensdag 20 april 2016 12:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja nou, dan kan je het beste foeteren op rokende mensen die selfies maken.
Dit inderdaad, Snapchat moet verboden worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:43 schreef Dingflofbips het volgende:
Selfie op een terras is inderdaad heel wat erger dan andere mensen moedwillig kanker bezorgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |