abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161592589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 18:18 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Trump krijgt zeer waarschijnlijk de nominatie ook al als hij iets onder de 1237 delegates zit.
Verdiep je eerst maar even in het politieke systeem daar alvorens je zo'n uitspraak doet. Nee, hij krijgt zeer waarschijnlijk niet de nominatie als hij niet minstens 50% van de gedelegeerden (ja, er bestaat gewoon een correct Nederlands woord voor ;)) haalt omdat hij het zeer waarschijnlijnk niet redt bij een contested convention. Ook voor Cruz is het maar de vraag of dat hij het zou redden, het scenario lijkt te zijn dat Cruz Trump van de meerderheid moet weerhouden zodat een derde kandidaat (Kassich?) de nominatie kan krijgen.

quote:
Dat je John Oliver
Nogmaals, hij is geslaagd aan Oxford of Cambridge. Dat kan jij niet zeggen. :')
Dat jij zo dom bent dat jij denkt dat komieken niet zeer intelligent kunnen zijn zegt veel over jou. Rowan Atkinson (mr. Bean) is een afgestudeerd elektrotechnisch ingenieur van Cambridge University, hij hield een van de beste politieke speeches in de afgelopen jaren. Monty Python werd gevormd door meerdere mensen die aan Oxford of Cambridge hebben gestudeerd. Hugh Laurie studeerde aan Cambridge University. Brian May studeerde astrofysica aan Imperial College. Komieken, acteurs en muzikanten kunnen heel erg slim zijn. Het gaat hier echter over John Oliver, hij presenteert wekelijks een goede analyse. Die maakt hij niet in zijn eentje, dat doet hij samen met een team van mensen. Dat jij dat niet weet omdat jij niet kijkt is jouw probleem maar ga dan niet andere mensen verwijten dat zij dat als leerzaam filmpje aandragen terwijl jij het nog nooit (meer dan een filmpje van een paar minuutjes) hebt gezien. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Bram_van_Loon op 21-04-2016 00:17:19 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161592622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:25 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Daarin wil ik best met je mee. Trump heeft genoeg uitspraken gedaan waar je hem op kan pakken. Zoals wat jij hier post dus.

Dingen verzinnen, of overdrijven, wat bepaalde posters hier doen, is echter ontzettend irritant.
Ik vind Trump in ieder geval een complete racist dus waarschijnlijk doel je op mij. Ik heb iets van 10 van zijn speeches gekeken en die man is absoluut niet serieus te nemen. Het probleem bij Trump is dat hij alléén maar uitspraken doet waar je hem op kan pakken. Werkelijk alles wat die man zegt is te belachelijk voor woorden. Je hoort hem ook altijd over Aziatische landen, of over Mexico, omdat hij in wil spelen op angst tegen het onbekende. Het is overduidelijk. Dat mensen hier intrappen.. op dat soort momenten besef ik weer dat we niets meer dan een stelletje hersenloze aapjes blijven. Een muur bouwen ook echt. Hebben we de afgelopen duizenden jaren als mensheid nou nog steeds niet geleerd dat dat een slecht idee is?

Wat ik dus ontzettend irritant vind is dat users hier dat nog een beetje gaan bagatelliseren en doen alsof we respect moeten hebben voor Trump. Hou toch op, het is een bizarre kandidaat.
pi_161592648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 18:18 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Trump krijgt zeer waarschijnlijk de nominatie ook al als hij iets onder de 1237 delegates zit.

Dat je John Oliver en überhaupt comedians een goede bron voor politieke zaken vindt zegt al genoeg.
Als jij die muur serieus een goed plan vindt heb je duidelijk slag van de molen gehad.
pi_161592710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Verdiep je eerst maar even in het politieke systeem daar alvorens je zo'n uitspraak doet. Nee, hij krijgt zeer waarschijnlijk niet de nominatie als hij niet minstens 50% van de gedelegeerden (ja, er bestaat gewoon een correct Nederlands woord voor ;)) haalt omdat hij het zeer waarschijnlijnk niet redt bij een contested convention. Ook voor Cruz is het maar de vraag of dat hij het zou redden, het scenario lijkt te zijn dat Cruz Trump van de meerderheid moet weerhouden zodat een derde kandidaat (Kassich?) de nominatie kan krijgen.
Technisch kunnen ze de nominatie aan iemand anders geven als hij iets onder 1237 delegates zit, ja. Maar dat zou destructief voor de Republikeinse partij zijn.

quote:
Nogmaals, hij is geslaagd aan Oxford of Cambridge. Dat kan jij niet zeggen. :')
Dat jij zo dom bent dat jij denkt dat komieken niet zeer intelligent kunnen zijn zegt veel over jou. Rowan Atkinson (mr. Bean) is een afgestudeerd elektrotechnisch ingenieur van Cambridge University, hij hield een van de beste politieke speeches in de afgelopen jaren. Monty Python werd gevormd door meerdere mensen die aan Oxford of Cambridge hebben gestudeerd. Hugh Laurie studeerde aan Cambridge University. Komieken, acteurs en muzikanten kunnen heel erg slim zijn. Het gaat hier echter over John Oliver, hij presenteert wekelijks een goede analyse. Die maakt hij niet in zijn eentje, dat doet hij samen met een team van mensen. Dat jij dat niet weet omdat jij niet kijkt is jouw probleem maar ga dan niet andere mensen verwijten dat zij dat als leerzaam filmpje aandragen terwijl jij het nog nooit (meer dan een filmpje van een paar minuutjes) hebt gezien. :')
Nergens heb ik geclaimd dat alle komieken dom zijn. Ik heb enkel gesteld dat de populaire comedy kanalen geen goede bron voor politieke zaken zijn.

Je tilt te zwaar aan een diploma van een top universiteit.

Enige hele filmpje van John Oliver dat ik gezien heb ging over toen hij voor het eerst de ''Drumpf'' term introduceerde. Dat barstte zo van de incorrecte feitjes dat hij eigenlijk niet meer serieus te nemen is.
pi_161592739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:13 schreef Donnis het volgende:

[..]

Ik vind Trump in ieder geval een complete racist dus waarschijnlijk doel je op mij. Ik heb iets van 10 van zijn speeches gekeken en die man is absoluut niet serieus te nemen. Het probleem bij Trump is dat hij alléén maar uitspraken doet waar je hem op kan pakken. Werkelijk alles wat die man zegt is te belachelijk voor woorden. Je hoort hem ook altijd over Aziatische landen, of over Mexico, omdat hij in wil spelen op angst tegen het onbekende. Het is overduidelijk. Dat mensen hier intrappen.. op dat soort momenten besef ik weer dat we niets meer dan een stelletje hersenloze aapjes blijven. Een muur bouwen ook echt. Hebben we de afgelopen duizenden jaren als mensheid nou nog steeds niet geleerd dat dat een slecht idee is?

Wat ik dus ontzettend irritant vind is dat users hier dat nog een beetje gaan bagatelliseren en doen alsof we respect moeten hebben voor Trump. Hou toch op, het is een bizarre kandidaat.
Noem 1 ding dat Trump zei dat racistisch is.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:15 schreef Donnis het volgende:

[..]

Als jij die muur serieus een goed plan vindt heb je duidelijk slag van de molen gehad.
Nou of het het beste plan is weet ik niet. Ik weet wel dat men iets aan border security moet gaan doen als je 10 - 20 miljoen ongedocumenteerde mensen in je land hebt wonen. Hoe dat precies vorm moet hebben weet ik niet, maar als het een muur wordt is dat prima te rechtvaardigen.
pi_161592768
quote:
Een muur bouwen ook echt. Hebben we de afgelopen duizenden jaren als mensheid nou nog steeds niet geleerd dat dat een slecht idee is?
Het is om heel erg veel redenen een slecht idee zoals je in het filmpje daarboven kan zien. Een van de redenen is dat het belachelijk duur is (25 miljard USD voor het bouwen, vervolgens voor elke 7 jaar minstens hetzelfde bedrag) en dan heb je enkel nog de muur, uiteraard is zo'n muur zinloos als je niet heel erg veel technische middelen en manuren inzet om te garanderen dat die muur blijft staan en om erachter te komen wanneer mensen over die muur klimmen of een tunneltje graven. Ja, zo ineffectief is zo'n muur, je kan er simpelweg overheen klimmen en daarvoor hoef je echt geen athleet te zijn. Ook als die muur 20 meter hoog is lukt dat wel. :')
Er zijn nog wat meer redenen, kijk maar naar het filmpje.

Kijk je naar de effectiviteit dan zijn er tal van oplossingen die net zo effectief zijn maar die veel minder geld kosten. Zo'n muur doet het leuk bij de rechtse onderbuikjes maar het is net inhoudloos als al het andere geblaat van Donald Trump. Ik begrijp waarom mensen voor hem kiezen (de buik vol van het establishment en weinig fatsoenlijke keuze met andere enge mensen zoals Cruz en Rubio die een marionet is van o.a. de Koch-broers), Trump is echter geen oplossing voor dit probleem. Trump IS een onderdeel van het establishment (alleen niet het esablishment van de GOP), hij zal als miljardair vooral goed voor zijn eigen klasse mensen zorgen, niet opkomen voor de belangen van het klootjesvolk. ;)
#NoDAPL
pi_161592794
quote:
Internethelden die graag dwars liggen en trollen. Niet serieus nemen. ;)
#NoDAPL
pi_161592994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is om heel erg veel redenen een slecht idee zoals je in het filmpje daarboven kan zien. Een van de redenen is dat het belachelijk duur is (25 miljard USD voor het bouwen, vervolgens voor elke 7 jaar minstens hetzelfde bedrag)
Erg vervelend voor Mexico.

quote:
en dan heb je enkel nog de muur, uiteraard is zo'n muur zinloos als je niet heel erg veel technische middelen en manuren inzet om te garanderen dat die muur blijft staan en om erachter te komen wanneer mensen over die muur klimmen of een tunneltje graven. Ja, zo ineffectief is zo'n muur, je kan er simpelweg overheen klimmen en daarvoor hoef je echt geen athleet te zijn. Ook als die muur 20 meter hoog is lukt dat wel. :')
Als illegale immigratie in 8 jaar tijd van 2,5 miljoen naar bijvoorbeeld 100.000 gaat is het al effectief genoeg. Zelfs al zou Amerika het zelf betalen zijn de bouw- en onderhoudkosten te rechtvaardigen, simpelweg omdat het veel duurder is om zoveel illegalen op te vangen.

quote:
Hij heeft een arts degree. Als je dat indrukwekkend noemt. :') Willekeurige natuurkundige bachelor in Nederland is indrukwekkender.

quote:
Kijk je naar de effectiviteit dan zijn er tal van oplossingen die net zo effectief zijn maar die veel minder geld kosten. Zo'n muur doet het leuk bij de rechtse onderbuikjes maar het is net inhoudloos als al het andere geblaat van Donald Trump. Ik begrijp waarom mensen voor hem kiezen (de buik vol van het establishment en weinig fatsoenlijke keuze met andere enge mensen zoals Cruz en Rubio die een marionet is van o.a. de Koch-broers), Trump is echter geen oplossing voor dit probleem. Trump IS een onderdeel van het establishment (alleen niet het esablishment van de GOP), hij zal als miljardair vooral goed voor zijn eigen klasse mensen zorgen, niet opkomen voor de belangen van het klootjesvolk. ;)
Waarom maak je je zo druk om de kosten? Amerika betaalt op z'n best een klein deel zelf.
pi_161593115
quote:
Op donderdag 21 april 2016 00:36 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Erg vervelend voor Mexico.

[..]

Als illegale immigratie in 8 jaar tijd van 2,5 miljoen naar bijvoorbeeld 100.000 gaat is het al effectief genoeg. Zelfs al zou Amerika het zelf betalen zijn de bouw- en onderhoudkosten te rechtvaardigen, simpelweg omdat het veel duurder is om zoveel illegalen op te vangen.

[..]

Hij heeft een arts degree. Als je dat indrukwekkend noemt. :') Willekeurige natuurkundige bachelor in Nederland is indrukwekkender.

[..]

Waarom maak je je zo druk om de kosten? Amerika betaalt op z'n best een klein deel zelf.
Dat is hetzelfde als dat Belgie een nieuwe regering heeft die besluit wat aan het softdrugsprobleem te doen door een muur te bouwen tussen Nederland en dan verwacht dat wij het betalen.
pi_161593135
quote:

[..]

Het is om heel erg veel redenen een slecht idee zoals je in het filmpje daarboven kan zien. Een van de redenen is dat het belachelijk duur is (25 miljard USD voor het bouwen, vervolgens voor elke 7 jaar minstens hetzelfde bedrag) en dan heb je enkel nog de muur, uiteraard is zo'n muur zinloos als je niet heel erg veel technische middelen en manuren inzet om te garanderen dat die muur blijft staan en om erachter te komen wanneer mensen over die muur klimmen of een tunneltje graven. Ja, zo ineffectief is zo'n muur, je kan er simpelweg overheen klimmen en daarvoor hoef je echt geen athleet te zijn. Ook als die muur 20 meter hoog is lukt dat wel. :')

Ja helemaal mee eens, ken het filmpje inderdaad ook en ging helemaal stuk. Trump verzon laatst ook zomaar een ministerie dat helemaal niet bestond. Die man heeft geen flauw idee waar hij mee bezig is.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Internethelden die graag dwars liggen en trollen. Niet serieus nemen. ;)
Als het een troll is dan is hij erg matig, als ze graag dwars liggen is dat triest maar ik ben bang dat sommige het nog menen ook. Ken ook mensen irl die Trump wel een goede kerel vinden.
  donderdag 21 april 2016 @ 00:46:32 #136
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161593156
quote:

[..]

Je mist toch een heel belangrijk punt.
Werkgelegenheid en toeleveranciers.
Al zou die muur 16 miljard kosten, dat is precies hetzelfde getal als wat de USA aan NASA uitgeeft per jaar en daar liggen ze ook niet wakker van.
Plus als hij gaat beginnen waar de hekwerken ophouden dan hoeft hij "slechts" 2/3 te bebouwen.
Het is vooral een enorme stunt van hem als hij als bouwondernemer/realtor het voortouw neemt en dit project gaat starten.
Duizenden mensen en bedrijven zullen hier van profiteren en ik denk toch dat de illigale oversteek een groot stuk zal verminderen.
Voor de rest wat infrarode camera's, wat drones en hier en daar een snelle uitval posten van de douane/fed's en Trump word nog populairder.
Het zal in ieder geval meer opleveren dan een nieuw oorlogje in het Midden oosten....
pi_161593214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:43 schreef Donnis het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als dat Belgie een nieuwe regering heeft die besluit wat aan het softdrugsprobleem te doen door een muur te bouwen tussen Nederland en dan verwacht dat wij het betalen.
Nee, want er is geen grootschalige stroom van (hard)drugs vanuit België naar Nederland, er komen geen miljoenen illegale Belgen ons land binnen, wij sturen België geen ontwikkelingsgeld, de illegale Belgen in Nederland sturen geen miljarden terug naar België dankzij hun onrechtmatig verkregen loon, de illegale Belgen verkrachten nauwelijks vrouwen op hun weg naar Nederland, de illegale Belgen plegen überhaupt nauwelijks misdaden in Nederland.

Om maar even snel wat verschillen op te noemen.
pi_161593260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:46 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Al zou die muur 16 miljard kosten, dat is precies hetzelfde getal als wat de USA aan NASA uitgeeft per jaar en daar liggen ze ook niet wakker van.
Plus als hij gaat beginnen waar de hekwerken ophouden dan hoeft hij "slechts" 2/3 te bebouwen.
Het is vooral een enorme stunt van hem als hij als bouwondernemer/realtor het voortouw neemt en dit project gaat starten.
Duizenden mensen en bedrijven zullen hier van profiteren en ik denk toch dat de illigale oversteek een groot stuk zal verminderen.
Voor de rest wat infrarode camera's, wat drones en hier en daar een snelle uitval posten van de douane/fed's en Trump word nog populairder.
Het zal in ieder geval meer opleveren dan een nieuw oorlogje in het Midden oosten....
Nou wooptiedoo Amerika heeft zijn muurtje. Het is nog steeds pure geldverspilling. Dat geld kan je ook in educatie, milieubescherming en belastingverlagingen voor de lower and middle class steken.
pi_161593267
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:53 schreef Donnis het volgende:

[..]

Nou wooptiedoo Amerika heeft zijn muurtje. Het is nog steeds pure geldverspilling. Dat geld kan je ook in educatie, milieubescherming en belastingverlagingen voor de lower and middle class steken.
Geld voor de opvang van illegalen ook.

Ik wacht trouwens nog steeds op een quote waaruit blijkt dat Trump racistisch is.
pi_161593300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:50 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Nee, want er is geen grootschalige stroom van (hard)drugs vanuit België naar Nederland, er komen geen miljoenen illegale Belgen ons land binnen, wij sturen België geen ontwikkelingsgeld, de illegale Belgen in Nederland sturen geen miljarden terug naar België dankzij hun onrechtmatig verkregen loon, de illegale Belgen verkrachten nauwelijks vrouwen op hun weg naar Nederland, de illegale Belgen plegen überhaupt nauwelijks misdaden in Nederland.

Om maar even snel wat verschillen op te noemen.
Stop de war on drugs dan ook, iets wat heel de Amerikaanse samenleving ontwricht. Het is allemaal zo simpel. Je zit het probleem trouwens vreselijk te overdrijven, puur angst voor het onbekende inpraten, Amerika is een land dat groot is geworden door immigranten.
pi_161593325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:55 schreef Donnis het volgende:

[..]

Stop de war on drugs dan ook, iets wat heel de Amerikaanse samenleving ontwricht. Het is allemaal zo simpel. Je zit het probleem trouwens vreselijk te overdrijven, puur angst voor het onbekende inpraten, Amerika is een land dat groot is geworden door immigranten.
Door legale, goed opgeleide immigranten die niet 80% van de vrouwen verkrachtten op weg naar Amerika.
pi_161593332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:53 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Geld voor de opvang van illegalen ook.

Ik wacht trouwens nog steeds op een quote waaruit blijkt dat Trump racistisch is.
pi_161593341
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:57 schreef Donnis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is hier racistisch aan?
pi_161593343
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:45 schreef Donnis het volgende:
Ja helemaal mee eens, ken het filmpje inderdaad ook en ging helemaal stuk.
Dat effect hebben zij (het is een teamprestatie) vaak. :)
Het mag dan infotainment zijn maar je krijgt in een hoog tempo veel informatie die goed blijft hangen dankzij de humor en de analyses zijn goed. Je leert meer tijdens die 15-25 minuten dan van een 'debat' in ons parlement van 3 uur. ;)
Zij bijten zich wekelijks vast in 1 onderwerp wat ze goed uitdiepen.
Hier Trump zelf als item.
Nu heb ik geen hoge pet op van de GOP en van de Democraten (de Clintons :r) maar Trump is duidelijk geen oplossing. Sanders had een oplossing kunnen zijn, dat kan hij nog steeds en als hij het niet wordt dan zal een andere progressieve kandidaat de steun van dezelfde mensen krijgen. De mensen die denken dat ze van Sanders af zijn als hij niet wordt genomineerd hebben misschien gelijk maar ze vergissen zich heel erg als ze denken dat ze geen sterke progressieve tegenkandidaat krijgen. Sanders is niet de beweging, hij surft slechts op de golven van de beweging en Sanders weet dat zelf ook maar al te goed, het is precies wat hij wil: een grassrootsmovement. ;)
Een kanshebber om Sanders op te volgen is bijvoorbeeld die jonge senator die laatst zijn steun uitsprak voor Sanders (zijn votingrecord komt goed overeen met die van Sanders) of de voormalige vice-president van de DNC (wel minder links maar op de belangrijkste punten is ze het met hem eens). We zullen wel zien wie er opstaat maar wie het ook is, als die kandidaat progressief is dan krijgt die de steun van precies die mensen die nu gemiddeld 27 dollar per persoon per keer (ja, veel dpmerem vaker geld) aan Sanders gaven.

quote:
Ken ook mensen irl die Trump wel een goede kerel vinden.
Ik kan me best voorstellen dat je hem een leuke kerel vindt maar als je denkt dat hij een oplossing is voor de problemen dan begrijp je het niet goed.
#NoDAPL
pi_161593364
Valt me wel tegen van je, Bram, die infotainment meuk. Mocht je het nog niet weten. HBO geeft een stemadvies.
  donderdag 21 april 2016 @ 01:00:52 #146
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161593381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:53 schreef Donnis het volgende:

[..]

Dat jij, een Nederlander, het geldverspilling vind interesseerd een Texaan geen reet....
  donderdag 21 april 2016 @ 01:05:20 #147
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161593430
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat effect hebben zij (het is een teamprestatie) vaak. :)
Het mag dan infotainment zijn maar je krijgt in een hoog tempo veel informatie die goed blijft hangen dankzij de humor en de analyses zijn goed. Je leert meer tijdens die 15-25 minuten dan van een 'debat' in ons parlement van 3 uur. ;)
Zij bijten zich wekelijks vast in 1 onderwerp wat ze goed uitdiepen.
Hier Trump zelf als item.
Nu heb ik geen hoge pet op van de GOP en van de Democraten (de Clintons :r) maar Trump is duidelijk geen oplossing. Sanders had een oplossing kunnen zijn, dat kan hij nog steeds en als hij het niet wordt dan zal een andere progressieve kandidaat de steun van dezelfde mensen krijgen. De mensen die denken dat ze van Sanders af zijn als hij niet wordt genomineerd hebben misschien gelijk maar ze vergissen zich heel erg als ze denken dat ze geen sterke progressieve tegenkandidaat krijgen. Sanders is niet de beweging, hij surft slechts op de golven van de beweging en Sanders weet dat zelf ook maar al te goed, het is precies wat hij wil: een grassrootsmovement. ;)
Een kanshebber om Sanders op te volgen is bijvoorbeeld die jonge senator die laatst zijn steun uitsprak voor Sanders (zijn votingrecord komt goed overeen met die van Sanders) of de voormalige vice-president van de DNC (wel minder links maar op de belangrijkste punten is ze het met hem eens). We zullen wel zien wie er opstaat maar wie het ook is, als die kandidaat progressief is dan krijgt die de steun van precies die mensen die nu gemiddeld 27 dollar per persoon per keer (ja, veel dpmerem vaker geld) aan Sanders gaven.

[..]

Ik kan me best voorstellen dat je hem een leuke kerel vindt maar als je denkt dat hij een oplossing is voor de problemen dan begrijp je het niet goed.
Jij blijft je maar aan Sanders vastklampen alleen WORD HIJ GEEN PRESIDENT!
Vergeet het maar en zeker niet na gisteren. De USA is gewoon nog niet toe aan een socilistische kandidaat.
Het meest logische scenario is Trump vs. Clinton.
En als ik moet kiezen dan heb ik liever Trump dan Clinton.
Liever een muurtje bouwen voor 16 miljard dan aan een oorlog uitgeven....
pi_161593448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:46 schreef DUTCHKO het volgende:
Het kost niet 16 miljard USD maar minstens 25 miljard USD en dat niet 1 keer, elke 7 jaar komen die kosten er nog eens bovenop voor het onderhoud. Goed, het levert wat werkgelegenheid op en als je het goed aanpakt dan blijft een groot deel van het geld in de eigen economie maar je kan toch echt betere projecten bedenken als dat je doel is. ;)
In Nederland lieten we mensen een kanaal graven, daar wordt nu veel op geroeid.

[quote]Het is vooral een enorme stunt van hem als hij als bouwondernemer/realtor het voortouw neemt en dit project gaat starten.[/quote
Volgens mij is het niets meer dan de zoveelste hersenscheet van Trump waar hij niet goed over heeft nagedacht. Als je eenmaal als een brulaap een grote mond hierover hebt gehad dan kan je niet achteraf toegeven dat je er inderdaad niet goed over hebt nagedacht. Hij is trouwens geen bouwondernemer, wat er is gebouwd met zijn naam eraan verbonden is door andere mensen uitgevoerd, die andere mensen plakten zijn naam er op omdat dat marketingtechnisch handig was maar Trump zelf was niet betrokken bij het project, althans niet bij de bouwprojecten die slaagden. :)
Dat is ook niet zo gek, hij heeft totaal geen verstand van bouwen, hij heeft een managementopleiding gevolgd.
#NoDAPL
pi_161593461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat is hier racistisch aan?
Omdat hij een heel volk afschrijft omdat er criminelen tussen zitten? Omdat het toontje waar hij het op zegt de complete minachting blijkt? Omdat hij doet alsof het mensen zijn waar je bang voor moet zijn? Hij wakkert onderbuikgevoelens aan voor de stemmen.

Nog een quote:

“Negotiating with Japan, negotiating with China. When these people walk in the room, they don’t say, ‘Oh, hello! How’s the weather? It’s so beautiful outside. Isn’t it lovely? How are the Yankees doing? Oh they’re doing wonderful. Great. “They say, ‘We want deal!’”

'We want deal!' < Hoe denigrerend is dat ook weer.

Nee het is zowat een feit dat Trump racist is.
pi_161593465
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 01:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Jij blijft je maar aan Sanders vastklampen alleen WORD HIJ GEEN PRESIDENT!
Vergeet het maar en zeker niet na gisteren. De USA is gewoon nog niet toe aan een socilistische kandidaat.
Het meest logische scenario is Trump vs. Clinton.
En als ik moet kiezen dan heb ik liever Trump dan Clinton.
Liever een muurtje bouwen voor 16 miljard dan aan een oorlog uitgeven....
Trump zegt dat hij IS kapot gaat maken, dus hij wil ook oorlog gaan voeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')