quote:
Ik ben er geweest, uiterst indrukwekkende plek.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had een documentaire over dit gezien
ik heb je moeder haar e-mail al. Formulier verzondenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben nog domme krachten nodig.
Jij hebt niet eens een moeder. Toch de mail verzonden. Komt wel in de spambox.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
ik heb je moeder haar e-mail al. Formulier verzonden
haha the matrixquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een moeder. Toch de mail verzonden. Komt wel in de spambox.
Stiekem hoop ik dat Arjen Lubach en Alexander Pechtold samen een televisieprogramma gaan maken en ze jou thuis een bezoekje brengen.quote:
Moet ik dan de Macarena doen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Arjen Lubach en Alexander Pechtold samen een televisieprogramma gaan maken en ze jou thuis een bezoekje brengen.
Dan doe ik een Vogelaartjequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, alleen je reactie is het doel.
peanuts johquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Sow Jort heeft een prima holdinkje hoor
Mwoh die box 2 heffing was wel soepeltjes moet ik zeggenquote:
Mwoh ik snap best dat je niet op straat wil hebben hoeveel je verdientquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
De bankmeneer is wel een beetje zenuwachtig aan damage control aan 't doen hoor... zit Jort dan zo op de pijnlijke plek te sjorren... blijkbaar wel...
MEER!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Willen jullie meer of minder belasting?
droplul dusquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Verhaar met z'n verknipte moraal.
Moet je niet huren, dan kan je huisbaas je gegevens opvragen, om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
Mwoh ik snap best dat je niet op straat wil hebben hoeveel je verdient
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef tong80 het volgende:
Het terugkijken waard straks om 5 over twaalf ? Ik zie een blonde politica dee/weemoedig knikken en zichten en een ruige man gesticuleren terwijl de ex van Georgina onder de tagel wordt gezogen en besmuikt gniffelt.
quote:
quote:
Waarom niet? Schaam je je dat je onterecht te veel verdiend?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh ik snap best dat je niet op straat wil hebben hoeveel je verdient
Ik hou het bij m'n eigen icoontje als ik niks te zeggen heb.quote:
Dat is wel iets anders dan dat het voor iedereen (dus ook jou en mij) inzichtelijk is natuurlijk. Zeker als je een groot vermogen/inkomen hebt kun je daarmee nog wel eens de verkeerde figuren aantrekkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef svann het volgende:
[..]
Moet je niet huren, dan kan je huisbaas je gegevens opvragen, om maar wat te noemen.
tong80.quote:
Ikzelf verdien zeer weinig als student nuquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom niet? Schaam je je dat je onterecht te veel verdiend?
Als ze echte bazen waren hadden ze allang hun kroost gewurgd in hun slaap.quote:
Hmm ja dat is waar, maar sommige zeggen het al niet tegen vrienden of familie of op FOK!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ikzelf verdien zeer weinig als student nu
Maar je kunt er best het verkeerde volk mee aantrekken denk ik
Goeie sluitpost.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FB / Willen wij meer of minder tong80?
Ik verdien geen rooie cent. Zo, weet je dat ook weerquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar, maar sommige zeggen het al niet tegen vrienden of familie of op FOK!
Polluitslag was ook wel leukquote:
Leen je wel lekker bij de DUOquote:Op woensdag 20 april 2016 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verdien geen rooie cent. Zo, weet je dat ook weer
Hehe 3 mensen nog ff minder gestemd sinds gisteravondquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FB / Willen wij meer of minder tong80?
quote:Jan Slagter over zijn verpleeghuis ‘Ben Oude Nijhuis’
MAX-directeur Jan Slagter gaat een eigen verpleeghuis openen. Het verpleeghuis moet kleinschalig worden met gepaste zorg. De financiering gaat alleen moeizaam. Woningcorporaties willen volgens Slagter niet meewerken. Hoe gaat hij de financiering toch rond krijgen? Het verpleeghuis wordt naar Ben Oude Nijhuis vernoemd, die eind vorig jaar stevige kritiek uitte op het Haagse verpleeghuis WZH, waar zijn vrouw verbleef. Oude Nijhuis ging destijds bij Pauw in discussie met staatssecretaris van Rijn. Vanavond is Jan Slagter te gast.
Ronald van Raak en Tofik Dibi over de wachtgeldregeling
Moet de wachtgeldregeling worden aangepast? Volgens Hans Wiegel, oud-minister van Binnenlandse Zaken (VVD), wordt de wachtgeldregeling misbruikt. De wachtgeldregeling geeft tijdelijk werkloze politici en bestuurders het recht op een uitkering. Dit geldt ook voor politici die vrijwillig opstappen. De discussie laait op naar aanleiding van het vertrek van ex-D66-Kamerlid Wassila Hachchi. Zij besloot afgelopen januari zelf op te stappen en heeft intussen duizenden euro’s wachtgeld ontvangen. We praten met SP-Kamerlid Ronald van Raak en onze politiek commentator Tofik Dibi, die als oud-Kamerlid zelf gebruik maakte van de wachtgeldregeling.
Historisch moment: Nederlands turnteam naar Rio
Voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis heeft het Nederlandse mannen turnteam zich voor de Olympische Spelen geplaatst. Vanochtend kwamen de mannen aan op Schiphol. Ze waren in Rio, waar Epke Zonderland een gouden plak won. Hoe is de stemming? En wie maakt kans op een felbegeerd plekje in het mannenteam? Te gast: Epke Zonderland, Michel Bletterman, Bart Deurloo, Frank Rijken, Casimir Schmidt, Jeffrey Wammes en Anthony van Assche.
er staat zelfs ONZE politiek commentatorquote:Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef Confetti het volgende:
Waarom zit die Marokkaanse lichtgewicht er iedere keer bij? Politiek commentator. Is verwijfd, spreekt gebrekking Nederlands en heeft 0 connecties. Minder minder minder.
Tofik Dibi is natuurlijk wel een wachtgelddeskundige.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
er staat zelfs ONZE politiek commentator
Politici die gaan snijden in hun eigen salaris of vergoedingen...quote:Op woensdag 20 april 2016 23:03 schreef KingRoland het volgende:
... Waarom zou je voor wachtgeld willen zijn? tenzij je iemand bent die daar voor in aanmerking komt.
Het is niet van dat ze heel arm gaan worden zonder werk. Lekker in de ww
Maar ik ga
Trusten
Concurrent arts. En hij neukt ook nog knappe meisjes.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godver, toch niet Sipke Zonderkneus aan tafel?
Ik kreeg te horen van wat vrienden dat hij verschrikkelijk gematst werd in zijn opleiding, op het trieste aan af.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Concurrent arts. En hij neukt ook nog knappe meisjes.
Thanksquote:Op woensdag 20 april 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Politici die gaan snijden in hun eigen salaris of vergoedingen...
Overigens welterusten!
Morgen geer & goor. Even melden aan ties pax en johannesquote:
Dat heb ik via-via gehoord over Wim-Lex als geschiedkundige.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen van wat vrienden dat hij verschrikkelijk gematst werd in zijn opleiding, op het trieste aan af.
hoe laat?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Morgen geer & goor. Even melden aan ties pax en johannes
Wim-Lex hoorde eigenlijk op de ambachtsschool thuisquote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat heb ik via-via gehoord over Wim-Lex als geschiedkundige.
Overigens Epke is toch nog niet afgestudeerd?
Weet er het fijne niet van, dat van Wimpie zal ook wel kloppen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat heb ik via-via gehoord over Wim-Lex als geschiedkundige.
Overigens Epke is toch nog niet afgestudeerd?
Heeft inderdaad een training gehad achter het stationquote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tofik heeft ook een redelijke opleiding?
Tofik kan echt nietsquote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gymnasium maar gestopt met studie op de Uni.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
"Hij studeerde media en cultuur (richting film) aan de Universiteit van Amsterdam, maar maakte die studie niet af."quote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij zit te liegenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Dibi zit raar te trekken met zijn gezicht.
Hij praat ook heel zenuwachtig.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Dibi zit raar te trekken met zijn gezicht.
Pretstudiegodquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"Hij studeerde media en cultuur (richting film) aan de Universiteit van Amsterdam, maar maakte die studie niet af."
eigenlijk zou er een topic moeten zijn waar je iedereen kan lokquotenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
20:30 denk ik. Stuur wel reminder. Tot morgen
Jouw mening is als dikke stront.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef Djoetma het volgende:
Overigens deed hij het in het debat met Sapp verrassend goed. Ik vond hem beter dan haar. Maar als uithangbord van Groenlinks moet je het niet willen. Al geldt dit ook voor Sapp. Denk dat Dibi zich sterker had gehouden.
Goede onderbouwing...quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jouw mening is als dikke stront.
Ook de deuren van zijn kastje.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Dat boek heeft niet alleen deuren geopend voor Dibi
twitter:EWdeVlieger twitterde op woensdag 20-04-2016 om 23:22:46Je bent de schaamte voorbij @TofikDibi Als je ademt, lieg je al. #pauw reageer retweet
Ik ben het ook met hem eens.. Die Tofik had ofwel geen zin om te gaan werken, of was veel te kieskeurig. Dat kan de rest van Nederland zich ook niet veroorloven.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Helder verhaal van meneer de SP'er.
Heeft hij al de racismekaart gespeeld?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik ben het ook met hem eens.. Die Tofik had ofwel geen zin om te gaan werken, of was veel te kieskeurig. Dat kan de rest van Nederland zich ook niet veroorloven.
De SP moet alleen iets gematigder worden, voor afschaffen is geen draagvlak. Maar versoberen en uitwassen tegengaan lijkt me het minste.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik ben het ook met hem eens.. Die Tofik had ofwel geen zin om te gaan werken, of was veel te kieskeurig. Dat kan de rest van Nederland zich ook niet veroorloven.
Klopt, beetje normaal doen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn post is verwijderd, triest.
Hij kan niet eens praten... Maar ik ben sowieso niet voor debatten. Ik heb liever een normaal gesprek. Ze noemen het een debat en beide debaters staan dan per definitie tegenover elkaar en kunnen het nergens mee eens zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef danos het volgende:
Wat een slecht debater is die Tofik, verschrikkelijk.
En zit in je salaris, waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Die wachtgeldregeling is gewoon niet meer van deze tijd. Dat "risico" is verwaarloosbaar.
Het biedt ook grote beroepskansen, een politicus wordt bekend en kan een behoorlijk netwerk opbouwen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Die wachtgeldregeling is gewoon niet meer van deze tijd. Dat "risico" is verwaarloosbaar.
Ja, het risico waar ze over spreken is dat ze niet direct iets vinden waarbij ze minstens hetzelfde verdienen, want ze hebben het erg riant.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Precies. Makkelijk kruiwagentje.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het biedt ook grote beroepskansen, een politicus wordt bekend en kan een behoorlijk netwerk opbouwen.
Denk dat deze tegenwoordig juist concreter is geworden met de manier waarop politiek benaderd wordt door mensen en op basis van hun partij weggezet worden als puur en alleen onderdeel van die partij en alle (vooral negatieve) facetten die daar aan vast zitten.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Precies je kan zo los in allerlei nonprofit organisaties, zeker als linkse hobbyist.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het biedt ook grote beroepskansen, een politicus wordt bekend en kan een behoorlijk netwerk opbouwen.
Vluchtelingen en statushouders.quote:
Niks mis met een burka-verbod.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:32 schreef Djoetma het volgende:
Toch is het jammer dat er wel geld gestoken wordt in symboolpolitiek als burka-verboden en 130 KM/h rijden, maar voor dit soort broodnodige zaken niet.
Is peanuts in damsko.quote:
Heb altijd rond 400 betaald in Amsterdam, niet ver van centrum.quote:
Voor een boekenkastquote:Op woensdag 20 april 2016 23:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Heb altijd rond 400 betaald in Amsterdam, niet ver van centrum.
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Echt een sfeermakers, jij.
De nieuwe Godwin.
Een plek was vrij klein ja, twee andere wel ruim rond 20m2quote:
Fransenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:36 schreef gosschalks het volgende:
Die Fransen waren weer eens te lui om te oefenen
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Echt een sfeermakers, jij.
De nieuwe Godwin.
Masochisme?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom kijken we eigenlijk nog naar deze staatspropaganda?
Ik mocht vroeger leuke meisjes in de lucht houden met het acrogym onderdeelquote:
Wat de neuk is acrogymquote:Op woensdag 20 april 2016 23:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik mocht vroeger leuke meisjes in de lucht houden met het acrogym onderdeel
Die hebben genoeg testosteron ter compensatie.quote:
En hij heeft ook nog een kleurtje, dan krijg je er gelijk allemaal nare connotaties bij.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:40 schreef Djoetma het volgende:
Denigrerender dan dat kan bijna niet. Spulletjes drager...
Welke normale man weet wel iets van turnen?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Pauw weet he-le-maal niets van turnen. Nodig ze dan niet uit
Hij zal vast wel Verona een keer op de boot hebben gehad.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Pauw weet he-le-maal niets van turnen. Nodig ze dan niet uit
De meeste mannen kennen Verona van de Leur.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke normale man weet wel iets van turnen?
Op voetballers ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik vind die tatoeages niet staan op die turners.
Er komt straks een blonde twink met dikke bril en iPad die dumpert filmpjes gaat tonen aan Pauw.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dit voor RTL late night niveau?
Hans van Zetten, al is dat eigenlijk wel een godquote:Op woensdag 20 april 2016 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke normale man weet wel iets van turnen?
Dubbele radslag ditdatquote:Op woensdag 20 april 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij zal vast wel Verona een keer op de boot hebben gehad.
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Er komt straks een blonde twink met dikke bril en iPad die dumpert filmpjes gaat tonen aan Pauw.
die dames hebben zin in iets jongs na Pauw op de woonboot.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:49 schreef svann het volgende:
Ah, de dames van de Pauw-redactie hebben de heren geboekt.
Humberto heeft nog verstand van sport.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dit voor RTL late night niveau?
Er zit een stel gasten die denken patser te zijn, maar dat niet zijn omdat de 2 na gayste sport beoefenen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Er komt straks een blonde twink met dikke bril en iPad die dumpert filmpjes gaat tonen aan Pauw.
Hoemberto?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:50 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Humberto heeft nog verstand van sport.
Echt wtf man. Dat was echt goed gay.quote:
quote:Je hebt 392.000 wachtgeld gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je wachtgeld bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je wachtgeld wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (178214) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |