eyquote:
Ja, dan is het cadeautje meer een leuke dag hebben en je jarig voelen oidquote:Op woensdag 20 april 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ijsje halen of ergens eten is ook leuk als cadeau natuurlijk. maar helemaal niks.... nee
Dat vergeet ik altijd spontaan, dat watergeven.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bloemen is gewoon water geven toch?!Ja oke, ik heb ook bloemen met grond, is toch leuk?!!?!?
Mooi?! Gezellig!? Sfeertje!?
Ik heb trouwens sinds eergisteren een plant in huis, een grote plant bedoel ik. Ik ben mega content
ik heb hele mooie tulpenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bloemen is gewoon water geven toch?!Ja oke, ik heb ook bloemen met grond, is toch leuk?!!?!?
Ik heb trouwens sinds eergisteren een plant in huis, een grote plant bedoel ik. Ik ben mega content
ik had een plant maar vergat vaak water te geven. Nu staat hij bij ouders en doet het weerquote:Op woensdag 20 april 2016 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 20 april 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
Ik vind een kaartje krijgen ook leukgewoon soms zomaar
wat flauwquote:Op woensdag 20 april 2016 15:48 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ook
ze belanden alleen wel erg snel bij het vuilnis
Ik ookquote:
En ik ookquote:Op woensdag 20 april 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
Ik vind een kaartje krijgen ook leukgewoon soms zomaar
wat voor plant? Je moet ook wel makkelijk plantje hebbenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had een plant maar vergat vaak water te geven. Nu staat hij bij ouders en doet het weer
quote:
Een vriendin vroeg me een jaar geleden of ik het leuk zou vinden als we kaartjes naar elkaar zouden gaan sturen. Dus ik dacht: jaa leuk!! dus toen stuurde ik al eerste iets. Maar ik heb nog steeds niks terugquote:Op woensdag 20 april 2016 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
Als het tulpen tijd is, altijd tulpen in huis
[..]
En ik ook.
Sturen vind ik ook leukal vind ik het soms dan wel jammer dat vriendinnen mega enthousiast reageren 'ohjaa super lief echt kei lief blablabla ga ik ook doen' en dat vind ik dan leuk, want ja ik wil dat ook wel.. maar krijg zelden wat
![]()
met kerst sporadisch, als ze er op tijd mee zijn
[..]
wat voor plant? Je moet ook wel makkelijk plantje hebben
goed hoorquote:
ja, is gewoon automatisme als ik ze een tijdje op tafel heb liggenquote:
vingerplantquote:Op woensdag 20 april 2016 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
Als het tulpen tijd is, altijd tulpen in huis
[..]
En ik ook.
Sturen vind ik ook leukal vind ik het soms dan wel jammer dat vriendinnen mega enthousiast reageren 'ohjaa super lief echt kei lief blablabla ga ik ook doen' en dat vind ik dan leuk, want ja ik wil dat ook wel.. maar krijg zelden wat
![]()
met kerst sporadisch, als ze er op tijd mee zijn
[..]
wat voor plant? Je moet ook wel makkelijk plantje hebben
Ja dat is dan wel echt jammer hequote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin vroeg me een jaar geleden of ik het leuk zou vinden als we kaartjes naar elkaar zouden gaan sturen. Dus ik dacht: jaa leuk!! dus toen stuurde ik al eerste iets. Maar ik heb nog steeds niks terug
Weet ik nietquote:
Ja, zie haar vrijdag weer, kan het dan wel even zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel echt jammer he
Nog keertje herinneren?
Of in een doos bewaren en dan later nog een keer bekijkenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
ja, is gewoon automatisme als ik ze een tijdje op tafel heb liggen
zou ze wel op mijn kast of deur kunnen plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |