Je kan ook wat leukers verzinnen dan datquote:Op woensdag 20 april 2016 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch zo geforceerd om dan een cadeau te geven
Leuk zeg ieder jaar een stropdas en sokken
Nee, maar het is wel erg leuk en ik vind het niet kunnen als je iemand niet iets geeftquote:Op woensdag 20 april 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof het leven gaat om cadeau's geven...
Ik heb toen mijn dochter voor het eerst haar schoentje zette afgelopen sinterklaas wel schoonmaakmiddel en een schoonmaakdoek in de schoen van mijn vriendin gedaan. Mijn dochter kreeg speelgoed trouwens.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan ook wat leukers verzinnen dan dat
Waarom geef je je dochter wel iets danquote:Op woensdag 20 april 2016 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toen mijn dochter voor het eerst haar schoentje zette afgelopen sinterklaas wel schoonmaakmiddel en een schoonmaakdoek in de schoen van mijn vriendin gedaan. Mijn dochter kreeg speelgoed trouwens.
Neequote:Op woensdag 20 april 2016 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dingen?
kreeg je dan een weekendje of dagje weg ofzo?
dat is ook gewoon een cadeautje toch
Dat had mijn vriendin gekocht. Ik zei zet jij je schoen ook maar. Toen gaf ik dat.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom geef je je dochter wel iets dan
wat gulquote:Op woensdag 20 april 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had mijn vriendin gekocht. Ik zei zet jij je schoen ook maar. Toen gaf ik dat.
Ja oke, maar haags zegt dat ie nooit iets geeft. Naast schoonmaakmiddelquote:Op woensdag 20 april 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niks. Dan ga je later wel dagje weg oid maar dat is al lang niet meer gekoppeld aan verjaardag.
Ik vond het wel jammer als ik alleen was, dat wel. Maar cadeautjes, neuh. Vond buiten wandeling maken en ergens ijsje eten ook al goed. Sterker nog, vond ik veel leuker. Ik zie een cadeautje ook meer als een aanvulling oid, basis moet goed en dan cadeautje. Maar ik hoef ook geen cadeautjes als het eigenlijk niet gezellig is, ga weg
.
Weet niet of ik hier om zou kunnen lachen, sowieso met Sinterklaas wil ik wel cadeautjes hoor!quote:Op woensdag 20 april 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had mijn vriendin gekocht. Ik zei zet jij je schoen ook maar. Toen gaf ik dat.
gohquote:Op woensdag 20 april 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo grappig eigenlijk.
Ja, daar zou ik ook niet blij van worden. En ik zou ook niet blij worden als ik NOOIT een cadeautje zou krijgen. Ik vind alitjd gewoon krijgen van bloemen zo heerlijk he. Word ik echt mega vrolijk vanquote:Op woensdag 20 april 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar haags zegt dat ie nooit iets geeft. Naast schoonmaakmiddel
Dit jaar maar een herkansing dan.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet of ik hier om zou kunnen lachen, sowieso met Sinterklaas wil ik wel cadeautjes hoor!
dus stel dat de stofzuiger kapot gaatquote:Op woensdag 20 april 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Snap ook niet echt waarom. Ik zei nog, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
Bloemen hou ik niet van, die dingen gaan vrij snel dood hier. Verzorgen doen we ze niet omdat we er geen fuck om gevenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook niet blij van worden. En ik zou ook niet blij worden als ik NOOIT een cadeautje zou krijgen. Ik vind alitjd gewoon krijgen van bloemen zo heerlijk he. Word ik echt mega vrolijk van
zou jou ovenwanten gevenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan ook wat leukers verzinnen dan dat
Ijsje halen of ergens eten is ook leuk als cadeau natuurlijk. maar helemaal niks.... neequote:Op woensdag 20 april 2016 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook niet blij van worden. En ik zou ook niet blij worden als ik NOOIT een cadeautje zou krijgen. Ik vind alitjd gewoon krijgen van bloemen zo heerlijk he. Word ik echt mega vrolijk van
Ze is in september jarigquote:Op woensdag 20 april 2016 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
dus stel dat de stofzuiger kapot gaat
dan neem je haar mee naar de mediamarkt en geef je haar een nieuwe
en dan is dat haar verjaardagscadeau van SEPTEMBER?
Bloemen is gewoon water geven toch?!quote:Op woensdag 20 april 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bloemen hou ik niet van, die dingen gaan vrij snel dood hier. Verzorgen doen we ze niet omdat we er geen fuck om geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |