Zouden ze dan sowieso niet zo naar buiten brengen, heb je de hele wereld over je heenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze het niet houden toch
Ik zag vandeweek de leeftijden van die kids. Tering, dat gaat snel!quote:Op woensdag 20 april 2016 15:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk dat ze het gewoon houden, doen Willy en Max toch ook met die drie rare kids van ze
Komt toch wel uitquote:Op woensdag 20 april 2016 15:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Zouden ze dan sowieso niet zo naar buiten brengen, heb je de hele wereld over je heen
Als ik aan de macht kom staat er weer een geweldig mooie leider.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
Hadden we maar van die mooie leiders als in UK
nahhhhquote:Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom staat er weer een geweldig mooie leider.
Ja uhh neequote:Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom staat er weer een geweldig mooie leider.
Dat heeft je moeder je vast verteldquote:
Nee, de spiegel iedere ochtend weer.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder je vast verteld
en zijn vriendinquote:Op woensdag 20 april 2016 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder je vast verteld
Ik koop nooit wat voor mijn vriendin, ze moet zelfs nog een cadeau krijgen voor haar afgelopen verjaardag in september.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
en zijn vriendin
nadat haags weer eens van alles voor d'r had gekocht
wtf???quote:Op woensdag 20 april 2016 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik koop nooit wat voor mijn vriendin, ze moet zelfs nog een cadeau krijgen voor haar afgelopen verjaardag in september.
Wat doe je eigenlijk wel voor haar?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik koop nooit wat voor mijn vriendin, ze moet zelfs nog een cadeau krijgen voor haar afgelopen verjaardag in september.
Ik heb dit ook écht vaak gehad. Zijn niet de dingen die het belangrijk makenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:35 schreef supersof het volgende:
als mijn vriend me dan geen cadeau zou geven zou ik echt boos worden
is toch zo geforceerd om dan een cadeau te gevenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:35 schreef supersof het volgende:
Alsof het leven gaat om cadeau's geven...quote:Op woensdag 20 april 2016 15:35 schreef supersof het volgende:
Ik moet ook niks hoor voor mijn verjaardag. Pleur op, poppenkast.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch zo geforceerd om dan een cadeau te geven
Leuk zeg ieder jaar een stropdas en sokken
Hoe bedoel je dingen?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook écht vaak gehad. Zijn niet de dingen die het belangrijk maken
Mortaxx wint in ieder geval niet de originaliteitsprijsquote:Op woensdag 20 april 2016 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch zo geforceerd om dan een cadeau te geven
Leuk zeg ieder jaar een stropdas en sokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |