Struggles man.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ook iets in die trant vannacht
Dank je. Het was een nare nacht.quote:
Ja had die branderige gevoel die je soms hebt. Toen ging ik even tv kijken en ging het wegquote:Op woensdag 20 april 2016 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Struggles man.
Ging het weer weg?
[..]
Dank je. Het was een nare nacht.
Ik vermoed dat het met onthouding te maken heeft.
Ah, bij mij was het iets anders.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja had die branderige gevoel die je soms hebt. Toen ging ik even tv kijken en ging het weg
JCquote:
in de rivier gooienquote:Op woensdag 20 april 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Wat nou als Kate en William een downie kregen??
Dan gaat het leven gewoon door.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
heel randomquote:
Denk dat ze het gewoon houden, doen Willy en Max toch ook met die drie rare kids van zequote:Op woensdag 20 april 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Zou wat zijn als ze het niet houden tochquote:Op woensdag 20 april 2016 15:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk dat ze het gewoon houden, doen Willy en Max toch ook met die drie rare kids van ze
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk dat ze het gewoon houden, doen Willy en Max toch ook met die drie rare kids van ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |