oh dat is wel cutequote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zaten bij elkaar in de klas.
niet nog meer dozenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Of in een doos bewaren en dan later nog een keer bekijken
1e zagen we elkaar niet staan en 2e jaar sloeg ineens de vonk over na een avondje stappen...quote:Op woensdag 20 april 2016 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh dat is wel cute
Dat gaat mij niet meer lukken
alcoholquote:Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1e zagen we elkaar niet staan en 2e jaar sloeg ineens de vonk over na een avondje stappen...
wat een saai mutsquote:Op woensdag 20 april 2016 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bij mij wel, zij drinkt niet...
nou zegquote:
zaterdag mag ikquote:Op woensdag 20 april 2016 15:57 schreef Sked het volgende:
[..]
je hebt geen alcohol nodig voor een leuke avond
kan ook prima met pillen
zij slikte de pil telt dat ook?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:57 schreef Sked het volgende:
[..]
je hebt geen alcohol nodig voor een leuke avond
kan ook prima met pillen
wtf?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit iemand irl ontmoet, altijd via internet en ik weet ook écht niet hoe het moet. Iedereen irl vertrouw ik niet.
En ik vind mensen irl al gauw hetzelfde
Begin ermee?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef Sked het volgende:
[..]
niet nog meer dozen![]()
ik heb al 500 dozen overal staan omdat ik van alles nooit heb weggegooid
dat je niemand vertrouwt irlquote:Op woensdag 20 april 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waar de wtf op is.
Vertrouwen als in dat ze me leuk zouden vinden en niet enkel zouden willen neuken. Niet algemeen vertrouwen hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat je niemand vertrouwt irl
Heb het eerder andersom, maar dat is vooral omdat ik weet dat iedereen maar op het internet kan postenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog nooit iemand irl ontmoet, altijd via internet en ik weet ook écht niet hoe het moet. Iedereen irl vertrouw ik niet.
En ik vind mensen irl al gauw hetzelfde
lekker hoor, feestje?quote:
niet echtquote:Op woensdag 20 april 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zij slikte de pil telt dat ook?
ben er al beetje bij beetje mee bezigquote:
oh zo. Nouwja de pijpleiding moet wel eens uh.. nouwja je weet wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vertrouwen als in dat ze me leuk zouden vinden en niet enkel zouden willen neuken. Niet algemeen vertrouwen hoor
Dat is bij de meeste fokkers wel beter ja. Toch Sked?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Online versieren is makkelijker.
Dan zien ze eerst mijn innerlijk. Dat scheelt aanzienlijk
Ja, ik denk dat andersom ook wel beter is. Zie je meteen hoe iemand is, en wat je zegt klopt ook wel, op internet zit allesquote:Op woensdag 20 april 2016 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb het eerder andersom, maar dat is vooral omdat ik weet dat iedereen maar op het internet kan posten
[..]
lekker hoor, feestje?
[..]
niet echt
[..]
ben er al beetje bij beetje mee bezig
Bij mij nietquote:Op woensdag 20 april 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste fokkers wel beter ja. Toch Sked?
Ja, irl durf je al die shit die je online zegt niet te zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Online versieren is makkelijker.
Dan zien ze eerst mijn innerlijk. Dat scheelt aanzienlijk
Mijn innerlijk is behoorlijk verknipt, zitten wat draadjes los.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wij zijn twee pareltjes.
In mijn hele leven 1 meisje versierd.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn innerlijk is ook spuuglelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon veel kleine dingetjes enzo, ook nog bij mijn vader. Elke keer de afweging maken wat ik ermee moet en het hele bukken, draaien en keren is ook niet goed voor mequote:Op woensdag 20 april 2016 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat andersom ook wel beter is. Zie je meteen hoe iemand is, en wat je zegt klopt ook wel, op internet zit alles.
En lekker, dat moet ook beetje bij beetje ja. Is het echt zoveel dan?
Hij doet dat juist de hele tijd.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, irl durf je al die shit die je online zegt niet te zeggen.
Heb jou nog nooit het worod penis of lul of seks of weet ik het irl horen zeggen. Of je doet t gewoon niet natuurlijk![]()
Moet jij wetenquote:Op woensdag 20 april 2016 16:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn innerlijk is behoorlijk verknipt, zitten wat draadjes los.
Je klinkt nu gewoon als een opaatjequote:Op woensdag 20 april 2016 16:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn innerlijk is ook spuuglelijk
[..]
Gewoon veel kleine dingetjes enzo, ook nog bij mijn vader. Elke keer de afweging maken wat ik ermee moet en het hele bukken, draaien en keren is ook niet goed voor me
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn innerlijk is ook spuuglelijk
[..]
Gewoon veel kleine dingetjes enzo, ook nog bij mijn vader. Elke keer de afweging maken wat ik ermee moet en het hele bukken, draaien en keren is ook niet goed voor me
Whehehehe.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, irl durf je al die shit die je online zegt niet te zeggen.
Heb jou nog nooit het worod penis of lul of seks of weet ik het irl horen zeggen. Of je doet t gewoon niet natuurlijk![]()
Als je daar nog steeds mee samen bent is er niets mis mee toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hele leven 1 meisje versierd.
NOU NIET WAAR IK BIJ BEN!quote:
hehehe, nee zo bedoel ik het niet hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Echt niet? Meestal al Hep er bij is wel.
Maar ik zal zondag wel even vieze jongen zijn.
Ik moet dit opzoeken, maar wat kut.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ben ik in zekere zin ook, heb een redelijke scoliose
Nee, ben daar 5 jaar mee samen geweest.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je daar nog steeds mee samen bent is er niets mis mee toch?
Probeer een propere indruk te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, nee zo bedoel ik het niet hoor. En internet en irl is nou eenmaal anders.
Valt mee, ik waggel alleen een beetjequote:Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet dit opzoeken, maar wat kut.
Loop je ook gek enzo?
hoe kom je dan aan loka?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben daar 5 jaar mee samen geweest.
[..]
Probeer een propere indruk te maken natuurlijk.
Ohja, door de zee in te rennen? Very properquote:Op woensdag 20 april 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben daar 5 jaar mee samen geweest.
[..]
Probeer een propere indruk te maken natuurlijk.
Dat klinkt wel aandoenlijk, wandelende vikingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |