Na 10 delen ofzo eindelijk een nieuw plaatje.quote:
Ja ik moest ook even zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na 10 delen ofzo eindelijk een nieuw plaatje.
Dit is trouwens een zeldzame foto waarop ik Rusnak wél leuk vind.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Chille gozer wel toch? Of is dat niet wat je bedoelt?
Haha bullshitquote:
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vondquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik moest ook even zoeken
Want soms heeft hij z'n haar echt vreselijk geblondeerd enzo
Damnquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vond
Hierop echt gewoon knap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja hij is echt heel cutequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh nu ik hem googel vind ik hem plotseling op bijna alle foto's leuk, terwijl ik hem altijd vrij lelijk vond
Hierop echt gewoon knap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zit die dude ook in je UI?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een zieke goede kont
Heb je daar goede pics van?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een zieke goede kont
Yesquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Prima achterwerk ook wel:
[ afbeelding ]
Maar dan dit:
[ afbeelding ]
Ach ja, je kan niet altijd goed op een foto staan.
Nou, ik snap nu dat je een emotionele band hebt met de foto, want idd, wat een slechte foto van hem, als ik die van Kaas- zie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Yes
Dat is eigenlijk een van z'n mindere foto's maar zo klein dat dat toch niet zo opvalt en een gedenkwaardig moment
(winst bekerfinale, dit boeit echt niemand)
Dat keek ik ook nog wel live.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Yes
Dat is eigenlijk een van z'n mindere foto's maar zo klein dat dat toch niet zo opvalt en een gedenkwaardig moment
(winst bekerfinale, dit boeit echt niemand)
Waw way to play the bottomquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel cute
En hoewel ik niks met konten heb heeft hij ook nog eens een ziek goede kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |