SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Ik geloof niet dat B bloeddorstig is dus de Duitse schonen hoeven zich geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Volgens mij ging die die verbouwen...uh herinrichten , over schoonmaken heb ik B niet gehoord , wel dat hij meer vlees ging eten i.v.m. bloed armoedigheid ofzo..
[ afbeelding ]
Dus als er jonge duitse schonen vermist worden in zeeland.....zie TT
Geen idee, volgens mij is tie gewoon aan de zuipquote:
VoetbalGod.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Wat dan? Pitches?
Oh wacht, voetbal zeker.
Dat zou zeker hartstikke mooi zijnquote:Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
VoetbalGod.
Heb niet zo veel zin om te pitchen vandaag. Morgen maar.
Dan heb ik in de vakantie de pipeline vol en hopen dat ik mijn eerste deal kan gaan sluiten. Zou leuk zijn.
Goed voor het zelfvertrouwen ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou zeker hartstikke mooi zijn
Verdomme. ...betrapt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is tie gewoon aan de zuip(iets met vrije dagen en de invulling daarvan)
Hij zou druk moeten zijn met een afspraak maken bij de doktor! He lavenderr![]()
De meeste hoeren die ik ken zijn vrouw....behalve die japanners waar je voor 37.50 kan....dat zijn eigenlijk mannen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:08 schreef Nouri het volgende:
Ik heb een meisje geholpen aan een woning in Amsterdam. Nu wilt ze ineens afspreken en dergelijke. Vrouwen zijn net hoeren.
Ja pas op met info die je rond strooit op internetquote:Op woensdag 20 april 2016 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verdomme. ...betrapt.
Ach ja je leeft maar 1 x en nu betaal ik de prijs.
nou nou nouquote:Op woensdag 20 april 2016 11:08 schreef Nouri het volgende:
Ik heb een meisje geholpen aan een woning in Amsterdam. Nu wilt ze ineens afspreken en dergelijke. Vrouwen zijn net hoeren.
Het was een grapje natuurlijk. Maar het is wel raar. Ik ken dat meisje via tinder nog nooit ontmoet. Maar ach jullie kunnen mij een beetje en wil best dingen regelen zelfs als ik iemand niet eens ken. Ze begrijpt er niks van en voelt zich helemaal speciaal dat ik dat voor haar doe.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De meeste hoeren die ik ken zijn vrouw....behalve die japanners waar je voor 37.50 kan....dat zijn eigenlijk mannen.
Maar jij bent toch ook speciaalquote:Op woensdag 20 april 2016 11:42 schreef Nouri het volgende:
[..]
Het was een grapje natuurlijk. Maar het is wel raar. Ik ken dat meisje via tinder nog nooit ontmoet. Maar ach jullie kunnen mij een beetje en wil best dingen regelen zelfs als ik iemand niet eens ken. Ze begrijpt er niks van en voelt zich helemaal speciaal dat ik dat voor haar doe.
Zij denkt nu dat ik allemaal bijbedoelingen hebt (wat ik ook wel heb) maar het was maar een belletje wat ik hiervoor moest plegen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook speciaal
Ieder mens is uniek toch.
Das waar. Neem de zon...prachtig maar vandaag even niet!quote:Op woensdag 20 april 2016 11:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja pas op met info die je rond strooit op internet![]()
We willen alleen dat je dat 1ne leven dat je hebt , zo lang mogelijk laten duren, er is zo veel moois in de wereld.
Ja, ijzer moet je smeden als het 'heet 'is he.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
Zij denkt nu dat ik allemaal bijbedoelingen hebt (wat ik ook wel heb) maar het was maar een belletje wat ik hiervoor moest plegen.![]()
Eerst was ze wat huiverig om te daten en was ze bang dat ik op zoek was naar een serieuze relatie en na dat belletje wilt ze het liefste NU afspreken.
Ja leuk, lul er maar omheen. Heb je al een afspraak bij de doktor?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das waar. Neem de zon...prachtig maar vandaag even niet!
Ehhhh.......quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja leuk, lul er maar omheen. Heb je al een afspraak bij de doktor?
Ze vindt je gewoon een topgozer en dat ben je ook dus lekker daten Tjackquote:Op woensdag 20 april 2016 11:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
Zij denkt nu dat ik allemaal bijbedoelingen hebt (wat ik ook wel heb) maar het was maar een belletje wat ik hiervoor moest plegen.![]()
Eerst was ze wat huiverig om te daten en was ze bang dat ik op zoek was naar een serieuze relatie en na dat belletje wilt ze het liefste NU afspreken.
grappigquote:Op woensdag 20 april 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.buzzfeed.com/kasiagalazka/growing-up-polish#.ny5zdGRkJ
Grappig (lol)
Niet zo zin. Ik faal toch.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze vindt je gewoon een topgozer en dat ben je ook dus lekker daten Tjack
nieuwe user in deze scquote:
????quote:Op woensdag 20 april 2016 12:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
nieuwe user in deze sc
jij bent inso toch?
veel over je gehoord
Ja. Alleen maar positieve hoor. InsoGod noemen ze je geloof ik toch?quote:
Nog even en we kunnen hem dziadek noemenquote:Op woensdag 20 april 2016 12:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja. Alleen maar positieve hoor. InsoGod noemen ze je geloof ik toch?
Wat is dat?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen hem dziadek noemen
Klopt wel. Door de drank zijn de vitale lichaamsorganen van Inso_ wel op ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dziadek ? Dat is opa in het pools
Van die 12,50 die je je bespaart kan je mooi vergeet-zuipen hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 11:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De meeste hoeren die ik ken zijn vrouw....behalve die japanners waar je voor 37.50 kan....dat zijn eigenlijk mannen.
Fucking jaloers.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Nouri gaat sex hebben. Eindelijk ontmaagd jongen! Goed bezig.
Ik ga er een dekbed van makenquote:Op woensdag 20 april 2016 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga z'n #bilfie op posterformaat boven m'n bed hangen.
En behang. En een levensgrote cut-out in de hoek van de kamer. En mokken, knuffels en t-shirts.quote:
Zo'n hete foto van jezelf?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:16 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ga enorme poster van mezelf boven m'n bed hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n hete foto van jezelf?haha super kicke.....dat wordt mijn uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:30 schreef Blaadjes het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
fix dat eens even voor mij div.......:D
Die is mooi!quote:Op woensdag 20 april 2016 16:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha super kicke.....dat wordt mijn ui
Ik kan wel even een meissie zijnquote:Op woensdag 20 april 2016 16:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Als je meissie was kreeg je kusje.
Dat wordt lastig ja.quote:
Hmmmmm, stoofpot.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:45 schreef Blaadjes het volgende:
Wat eten we vandaag?
Groentesoep zelf gemaakt natuurlijk plus zelf gemaakte cheeseburgers....jummie
Morgen stoofpot....de ierse runderlappen zijn al binnen.
ook lekker!!quote:Op woensdag 20 april 2016 16:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wordt lastig ja.
[..]
Hmmmmm, stoofpot.
Mac & Cheese hier
Zeker zo'n zuinige zeeuwse look, geen lach teveel hoor (of was het nou geen cent teveel)quote:Op woensdag 20 april 2016 17:00 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker hoor. kratje bier erbij.
Ik breng de looks wel mee![]()
Jij bent echt altijd het zonnetje in huis he.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Zeker zo'n zuinige zeeuwse look, geen lach teveel hoor (of was het nou geen cent teveel)
Haha ik breng ook een meisje mee....zeeuws.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Zeker zo'n zuinige zeeuwse look, geen lach teveel hoor (of was het nou geen cent teveel)
Ik nok ook af daar voor nu. Het is zinloos.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:08 schreef schommelstoel het volgende:
Het is weer genieten buiten de SC.
Brokje is een genot om mee te praten.
Ik ga het voorlopig ook maar niet weer proberen.
Fijne avond
Dat had ik dus ook. Ik wou er een feestje van maken. Kijk ik weer, zat ik er al ver overheenquote:Op woensdag 20 april 2016 19:08 schreef Divje het volgende:
WEH WEH
M'n 20.000ste post gemistZo'n bijzonder moment. Voorbij gegaan zonder enige notie. Vervlogen, als een scheet. Zonder de stank. Maar wel een zure nasmaak. Het feestje is er niet geweest.
Achja
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:08 schreef schommelstoel het volgende:
Het is weer genieten buiten de SC.
Brokje is een genot om mee te praten.
Ik ga het voorlopig ook maar niet weer proberen.
Fijne avond
Ik neem jullie juist niet in de maling.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik nok ook af daar voor nu. Het is zinloos.
Moest er nog eens bijkomen, dan was je helemaal een actquote:Op woensdag 20 april 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Ik neem jullie juist niet in de maling.
quote:Op woensdag 20 april 2016 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Ik wou er een feestje van maken. Kijk ik weer, zat ik er al ver overheen.
Ik wacht wel tot 90 minuut ajax graafschap met juichen.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap Tjacka.
Als jullie dit nog verspelen zou het wel erg bijzonder wordenquote:Op donderdag 21 april 2016 09:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 90 minuut ajax graafschap met juichen.
Iig hebben we knvb aan onze zeide
DANK JEquote:Op donderdag 21 april 2016 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap Tjacka.
Lav is voor AZquote:Op donderdag 21 april 2016 10:38 schreef donderdopje het volgende:
Gefeliciteerd, ik heb de halve wedstrijd gezien.
heerenveen altijd lastig!
En voor feyenoord hoop ik dat ze de beker binnen halen![]()
Ik weet niet of hier nog andere fans zijn?
Ik zie over het algemeen feyenoord en ajax supporters!
Feyenoord iets gunnen. Wat ben je nou voor supporterquote:Op donderdag 21 april 2016 10:38 schreef donderdopje het volgende:
Nederlands elftalquote:Op donderdag 21 april 2016 11:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Feyenoord iets gunnen. Wat ben je nou voor supporter
Oh maar mocht ik B tegenkomen in een weiland dan zal er wel een goed gemikte grap uit rollen hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 11:34 schreef donderdopje het volgende:
Dat jullie zo goed met elkaar over weg kunnen als ajax en feyenoord supporters
Die rennen toch altijd weg, MIETJES zijn het.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh maar mocht ik B tegenkomen in een weiland dan zal er wel een goed gemikte grap uit rollen hoor
heerenveen uit is nooit lastigquote:Op donderdag 21 april 2016 10:38 schreef donderdopje het volgende:
AZquote:Op donderdag 21 april 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lav is voor AZ. Verder zijn er geloof ik geen clubs vertegenwoordigd. Bedoel, guyvie zit in Enschede, maar die hebben binnenkort toch geen betaald voetbal club meer
Typ ik met een twents accent?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
AZ
En ik gok dat Donderdopje voor FC Twente is. Zomaar een gevoel
hij is leuker met totodivisiequote:Op donderdag 21 april 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
In de toooohoooopklasse, is het altijd een FEEST!
FC Twente gaat het weeeeeten, die gaan er naaaar toe.
Ik niet. Genante huldiging/feest was dat toen.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, prijs is prijs. In 2008 ook van genoten.
dat wel, maar prima feestje voor wedstrijd gehad, er naar toe was ook tof, en in stadion ook prima sfeer, daarna naar huis gegaan, en volgende dag ook niet meer geweest.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Genante huldiging/feest was dat toen.
Drooglegging, alles afgezet.
was dat de tweede plaatsquote:Op donderdag 21 april 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat wel, maar prima feestje voor wedstrijd gehad, er naar toe was ook tof, en in stadion ook prima sfeer, daarna naar huis gegaan, en volgende dag ook niet meer geweest.
Ik had kaarten gefixt.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat wel, maar prima feestje voor wedstrijd gehad, er naar toe was ook tof, en in stadion ook prima sfeer, daarna naar huis gegaan, en volgende dag ook niet meer geweest.
voor finale van zondag?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had kaarten gefixt.
Maar ik heb geen zin in die idioterie meer.
sorry heb ze weggegeven aan de broers van de vriendin van mn broertjequote:Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
en dan denk je niet even aan mij?
Ben geen supporter hoor, ben zo nu en dan keertje kijken, met een bekerwedstrijd en dan houd het wel op!quote:Op donderdag 21 april 2016 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Het is nu pas echt lente![]()
want donderdopje is voor FC Twente
Haha oke, snap ik. Volgende ga je natuurlijk ook voor mij kaarten fixenquote:Op donderdag 21 april 2016 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sorry heb ze weggegeven aan de broers van de vriendin van mn broertje
Betwijfel of mn source dan nog beschikbaar is.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha oke, snap ik. Volgende ga je natuurlijk ook voor mij kaarten fixen
Je source is van Geel?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betwijfel of mn source dan nog beschikbaar is.
#vangeelwanbeleid
b?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh maar mocht ik B tegenkomen in een weiland dan zal er wel een goed gemikte grap uit rollen hoor
Kaartjes kopen is normaal gezien heel makkelijk hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha oke, snap ik. Volgende ga je natuurlijk ook voor mij kaarten fixen
Niet voor de finale zonder seizoenskaart (zelfs met was lastig dit keer).quote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kaartjes kopen is normaal gezien heel makkelijk hoor.
Ja ok. Je zou zeggen die kaarten raken ze aan de straatstenen niet kwijt zon kut wedstrijd.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet voor de finale zonder seizoenskaart (zelfs met was lastig dit keer).
Grapjasquote:Op donderdag 21 april 2016 12:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ok. Je zou zeggen die kaarten raken ze aan de straatstenen niet kwijt zon kut wedstrijd.
Ik denk ergens in de zomer.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zweer jou
Hebben we al een datum L?
Eind augustus dan. Neem ik jonge kwartel mee.quote:
He wat jammerquote:Op donderdag 21 april 2016 12:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eind augustus dan. Neem ik jonge kwartel mee.
Alhoewel. ..de huidige oogst is mislukt. Het mannetje heeft niet gepresteerd.
Hear hear. Eind augustus bbq bij L. Div en scrum ik verwacht jullie zeker! !!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He wat jammermisschien lukt de volgende poging wel. En prima hoor augustus
bbqquote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hear hear. Eind augustus bbq bij L. Div en scrum ik verwacht jullie zeker! !!
dacht dat jij vaak bij haar thuis kwamquote:
huhquote:Op donderdag 21 april 2016 13:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
dacht dat jij vaak bij haar thuis kwam
Ik doe eigenlijk niet aan meetsquote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hoe bedoel je snitchesquote:Op donderdag 21 april 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou ik bij jou ook niet meer doen wat een snitches
waarom zou ik stoppenquote:
nee nog nietquote:
o ik nietquote:Op donderdag 21 april 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ik mis het heel erg eigenlijk.
ik wil er wel echt eenquote:
Ik heb 1e nu.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik wil er wel echt een
lijkt mij vet
wat heb jequote:Op donderdag 21 april 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1e nu.
Maar moet bijgewerkt worden, maar durf niet meer![]()
ik heb jou nog nooit positief over een meet horen praten idiootquote:Op donderdag 21 april 2016 13:16 schreef Nouri het volgende:
ik heb wel veel mensen gemeet
op fok-it na ook best leuke mensen
heb kauai gemeetquote:Op donderdag 21 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb jou nog nooit positief over een meet horen praten idioot
ik weet nietquote:
of acabquote:Op donderdag 21 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet
mn broertje heeft iets van feyenoord en rotterdam
maar weet niet
Doet echt vies veel pijnquote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben niet stoer genoeg voor tattoos denk ik.
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dat heeft een vriend van mijquote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets zou ik echt graag willen
spannend heb wel een nieuwe bilfie voor jequote:Op donderdag 21 april 2016 13:40 schreef Divje het volgende:
Hier gaat sowieso een tat komen. Bring the painnnn![]()
Ben er heulegaar type niet voor. Maar okéwil zo graaaaag.
#bilfievantjack
Ja, en dan moet ik bijna trouwen hequote:Op donderdag 21 april 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]is ook best duur om daarvoor over te komen
Dat gaat ook vele euro's kosten idd. En heeft prio.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ik bijna trouwen he
tuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 14:43 schreef Nouri het volgende:
komt je oma ook op je trouwdag
wanneer ga je een mini-inso maken
mag ik ook komenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk
wanneer het ons gegeven wordt
Koffiequote:Op donderdag 21 april 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, vandaag en gister rond deze tijd een zware dip zeg. Ik val bijna in slaap op mijn stoel, serieus moeite met ogen open houden.
Ja, net een bakkie op. Ik dronk eerder 10 bakken op een dag, sinds een maand of 2 helemaal gestopt.quote:
Wowquote:Op donderdag 21 april 2016 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, net een bakkie op. Ik dronk eerder 10 bakken op een dag, sinds een maand of 2 helemaal gestopt.
Herken het.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, net een bakkie op. Ik dronk eerder 10 bakken op een dag, sinds een maand of 2 helemaal gestopt.
Ik 'leerde' het drinken toen ik een tijdje horeca heb gedaan in een ver verleden.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow
Wel zwart?
Ik heb in mijn leven 2 kopjes koffie gedronken
Ik heb het nooit leren drinken.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik 'leerde' het drinken toen ik een tijdje horeca heb gedaan in een ver verleden.
Dan slurp en rook je je door de dag heen
Tegenwoordig is het gewoon lekker, zwart met twee suiker.
Ah, nu je het over cola light hebt.quote:
Geen kcal.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Waarom neem je specifiek een light als ik vragen mag?
Zoetjes, verder zwartquote:Op donderdag 21 april 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow
Wel zwart?
Ik heb in mijn leven 2 kopjes koffie gedronken
Awhquote:Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik bracht mijn ex elke ochtend koffie op bed
Nee, zo ben ik gewoonquote:Op donderdag 21 april 2016 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Awh
Ze had je goed afgericht
Goed bezig.quote:
broodrooster in het bad laten vallen scoort ookquote:Op donderdag 21 april 2016 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wat ook goed scoorde is een warm bad klaar maken met kaarsjes en al![]()
Vandaar dat je niet meer aan een vriendin komtquote:Op donderdag 21 april 2016 15:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
broodrooster in het bad laten vallen scoort ook
Maar de vraag is dan wel,quote:Op donderdag 21 april 2016 15:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
broodrooster in het bad laten vallen scoort ook
Scoort ie wel stempels bij de begrafenisondernemer. Volle stempelkaart is gratis bittergarnituur & drank ipv koffie & cake.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan wel,
Bij wie scoort het dan?
mannenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan wel,
Bij wie scoort het dan?
quote:
watquote:Op donderdag 21 april 2016 16:55 schreef Nouri het volgende:
heb je ook wel eens prostaatmelken gedaan divje
Pepquote:Op donderdag 21 april 2016 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie?quote:
Haha, ik heb er niets mee, met het effect.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Wie?
Nee, ik vind het ook niet lekker hoor. Die chemische prikkeling in de neus, die chemische rochel die erna komt. Ja, of je doet een bommetje, maar da's voor mietjes.
Het effect daarentegenmaargoed, mag niet van mezelf. Dus -> CAFFEÏNEKICK
4 life
Ik heb hetzelfde met sos, vind ik ook echt niets. Niets voor mij in elk geval. Ik heb/had veel liever goeie X (al in geen jaren meer aangeraakt)quote:Op donderdag 21 april 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep is echt heel matig spul voor mensen die geen sos kunnen betalen
En véél lekkerderquote:Op donderdag 21 april 2016 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik heb er niets mee, met het effect..
Koffie is een goed alternatief.
trueeeequote:Op donderdag 21 april 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep is echt heel matig spul voor mensen die geen sos kunnen betalen
Dacht eerst dat het een grapje was hier in de sc, blijkt tie echt overleden 57 jaar , jaren terug 2 concerten van hem bezocht in den haag. Purple rain tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:30 schreef DeMolay het volgende:
Tha bowie was ik meer fan van en nu is mijn broer zn idol kwijt !
RIP Prince
Terwijl het allemaal de schuld is van Big Bad Pharma . Een nieuw complot ziet het lichtquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:04 schreef Nouri het volgende:
Maar dat is toch raar.
Kijk mij nou eens even medeleven tonen met iemand die veel te veel spuiten in zijn arm stopt. Nou poeh hé.
wow het begint hier echt op de tbs-kliniek van het internet te lijken héquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Terwijl het allemaal de schuld is van Big Bad Pharma . Een nieuw complot ziet het licht![]()
BNW / Vaccinatie-topic #11 prikken of niet prikken
Tégen jou?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:50 schreef Nouri het volgende:
willen jullie tegen mij gaan posten ik verveel me
ben ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tégen jou?
Moet nog steeds wennen aan je nieuwe naam. Vind het wel een lieve klank hebben trouwens.
ik wou eigenlijk gaan voor Ghettoboy3000quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ben je ook dus deze naam past wel bij je.
Ach wat een schatjequote:Op vrijdag 22 april 2016 13:43 schreef Nouri het volgende:
lav kijk dit
https://www.instagram.com/p/BEV8ncmR5nK/?taken-by=rafaelruikes
echt mooi jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
Geschreven(en zelf ook gezongen) door Prince
Blijft toch een schitterend lied.
Billy Ocean - Get outta my dreams (ofzo)quote:
Samequote:Op vrijdag 22 april 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
ik word een beetje melancholisch van dat soort nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |