SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Ik geloof niet dat B bloeddorstig is dus de Duitse schonen hoeven zich geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Volgens mij ging die die verbouwen...uh herinrichten , over schoonmaken heb ik B niet gehoord , wel dat hij meer vlees ging eten i.v.m. bloed armoedigheid ofzo..
[ afbeelding ]
Dus als er jonge duitse schonen vermist worden in zeeland.....zie TT
Geen idee, volgens mij is tie gewoon aan de zuipquote:
VoetbalGod.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Wat dan? Pitches?
Oh wacht, voetbal zeker.
Dat zou zeker hartstikke mooi zijnquote:Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
VoetbalGod.
Heb niet zo veel zin om te pitchen vandaag. Morgen maar.
Dan heb ik in de vakantie de pipeline vol en hopen dat ik mijn eerste deal kan gaan sluiten. Zou leuk zijn.
Goed voor het zelfvertrouwen ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou zeker hartstikke mooi zijn
Verdomme. ...betrapt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is tie gewoon aan de zuip(iets met vrije dagen en de invulling daarvan)
Hij zou druk moeten zijn met een afspraak maken bij de doktor! He lavenderr![]()
De meeste hoeren die ik ken zijn vrouw....behalve die japanners waar je voor 37.50 kan....dat zijn eigenlijk mannen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:08 schreef Nouri het volgende:
Ik heb een meisje geholpen aan een woning in Amsterdam. Nu wilt ze ineens afspreken en dergelijke. Vrouwen zijn net hoeren.
Ja pas op met info die je rond strooit op internetquote:Op woensdag 20 april 2016 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verdomme. ...betrapt.
Ach ja je leeft maar 1 x en nu betaal ik de prijs.
nou nou nouquote:Op woensdag 20 april 2016 11:08 schreef Nouri het volgende:
Ik heb een meisje geholpen aan een woning in Amsterdam. Nu wilt ze ineens afspreken en dergelijke. Vrouwen zijn net hoeren.
Het was een grapje natuurlijk. Maar het is wel raar. Ik ken dat meisje via tinder nog nooit ontmoet. Maar ach jullie kunnen mij een beetje en wil best dingen regelen zelfs als ik iemand niet eens ken. Ze begrijpt er niks van en voelt zich helemaal speciaal dat ik dat voor haar doe.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De meeste hoeren die ik ken zijn vrouw....behalve die japanners waar je voor 37.50 kan....dat zijn eigenlijk mannen.
Maar jij bent toch ook speciaalquote:Op woensdag 20 april 2016 11:42 schreef Nouri het volgende:
[..]
Het was een grapje natuurlijk. Maar het is wel raar. Ik ken dat meisje via tinder nog nooit ontmoet. Maar ach jullie kunnen mij een beetje en wil best dingen regelen zelfs als ik iemand niet eens ken. Ze begrijpt er niks van en voelt zich helemaal speciaal dat ik dat voor haar doe.
Zij denkt nu dat ik allemaal bijbedoelingen hebt (wat ik ook wel heb) maar het was maar een belletje wat ik hiervoor moest plegen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook speciaal
Ieder mens is uniek toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |