Verblijf in de GC, Bright Angel campgroundquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:47 schreef Juup© het volgende:
[Offtopic]
Ik zou jou graag helpen, maar waar heb jij een vergunning voor nodig m.b.t. de GC? Ik heb met mijn bezoek aan de GC geen vergunning nodig gehad (al is dat al enige jaren geleden).
[/Offtopic]
Suc6
Dat is inderdaad wat ik sowieso van plan ben, maar als ik nog steeds onderweg ben in de auto en faxen is mislukt (zonder testfax) dan vind ik het weer jammer dat ik dat niet uit voorzorg heb getest. Hoe eerder 'we'erbij zijn, hoe meer kans dat we de vergunning krijgen. Vanaf 20 april insturen aanvraag, vanaf 1 mei doorlopen ze de stapels aanvragen per fax, post en bezoek aan info center.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Of je emailfaxt ze zoals je van plan bent, en belt ze na to aks if the received your faxmessage.
En? Is er al duidelijkheid?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef Meike26 het volgende:
Weet ik nog niet, ik heb al wel gebeld maar alleen vandaag al hebben ze meer dan 100 faxen gekregen van permit requests. En dan komen er nog 11 dagen bij totdat ze op 2 mei willekeurig de aanvragen behandelen en we dus akkoord krijgen.. of juist niet.
[..]
Afwachten dus.. Geduld gaat het zwaar krijgen.
Ik mis de canyon op die foto, of staan jullie dadelijk niet in het dal naast de rivier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:31 schreef Meike26 het volgende:
Jep.. Niet meer aan dit topic gedacht eerlijk gezegd, maar we hebben de permit en we slapen dus ergens in September 2 nachten in de Grand Canyon![]()
[ afbeelding ]
..ish
Er moet nog wel wat te raden overblijven.. ook voor ons zelf..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik mis de canyon op die foto, of staan jullie dadelijk niet in het dal naast de rivier.
Thnx.. Ja één van de medewerkers van de informatie desks stelde ons ook wel gerust.. zker omdat wij onze beschikbaarheid ruim en flexibel hebben gezet, was de kans al groot dat we die permit al kregen.. Nu dus voor medio September ergens 2 nachten in de GC en daarnaast nog een heel reisplan met nog meer campgrounds die we gaan bezoeken.quote:
TS post nu in TRV / Rondreizen door de USA #5quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:41 schreef vaduz het volgende:
Ik hoop dat je in September dit topic weer herrinnert en een fotoverslag terug kan koppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |