abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 april 2016 @ 22:57:40 #26
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161563732
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:55 schreef xcachet het volgende:

[..]

Geweldig. Echt een aanrader :D
Volgende keer samen gaan :? :@ O+
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161563905
Tijd om te gaan slapen.
pi_161564189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Volgende keer samen gaan :? :@ O+
Ja hoor
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:12:00 #29
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161564224
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:10 schreef xcachet het volgende:

[..]

Ja hoor
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161564379
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_

Mits je minstens zo aantrekkelijk bent als die man die deadpool acteert.
pi_161566086
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:16 schreef xcachet het volgende:

[..]

_O_

Mits je minstens zo aantrekkelijk bent als die man die deadpool acteert.
Laat dan maar zitten :P
Moeten zij weten
pi_161568080
Bradge wat gaan we vandaag doen voor de lijn?

Kom op kerel, we kunnen niet bij de pakken neerzitten. Wat gaan we doen bradge? Wandelen, fietsen?
  woensdag 20 april 2016 @ 12:30:07 #33
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161571901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:06 schreef Argo het volgende:
Bradge wat gaan we vandaag doen voor de lijn?

Kom op kerel, we kunnen niet bij de pakken neerzitten. Wat gaan we doen bradge? Wandelen, fietsen?
Stukje fietsen, stukje wandelen en daarna lekker gezond lunchen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161572685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:30 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Stukje fietsen, stukje wandelen en daarna lekker gezond lunchen?
Ik ga zo wandelen denk ik, 12 kilo op de rug en gaan, maar ik hou het niet lang vol. Op een hoog tempo loop ik ongeveer een half uur, langzaam tempo kan ik wel langer, maar goed ik loop liever korte rondjes snel zodat ik straks weer gewoon 2 uur aan een stuk door kan lopen, maar eerst dus oefenen 1 week of zo half uurtje daarna langer
  woensdag 20 april 2016 @ 13:04:31 #35
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161572739
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:02 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik ga zo wandelen denk ik, 12 kilo op de rug en gaan, maar ik hou het niet lang vol. Op een hoog tempo loop ik ongeveer een half uur, langzaam tempo kan ik wel langer, maar goed ik loop liever korte rondjes snel zodat ik straks weer gewoon 2 uur aan een stuk door kan lopen, maar eerst dus oefenen 1 week of zo half uurtje daarna langer
Je hebt het in ieder geval goed uitgedacht! Dat afvallen moet bij jou wel gaan lukken als je de discipline kunt opbrengen om iedere week 2 of 3 keer iets te doen. Maar jij bent wel realistisch genoeg lijkt me om niet meteen teveel te willen waardoor je gaat afhaken.

Gaat helemaal goedkomen met Argo! ^O^
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161573015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:04 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Je hebt het in ieder geval goed uitgedacht! Dat afvallen moet bij jou wel gaan lukken als je de discipline kunt opbrengen om iedere week 2 of 3 keer iets te doen. Maar jij bent wel realistisch genoeg lijkt me om niet meteen teveel te willen waardoor je gaat afhaken.

Gaat helemaal goedkomen met Argo! ^O^
Afvallen is vrij simpel ben na een beetje ziek te zijn geweest met medicatie en alles op 103 terecht gekomen. Toen terug naar 80. Ik ben wel een slechte afvaller, mijn probleem is ik eet of te veel of veel te weinig, ben slecht in het gokken van calorieën.

Betreft beweging vlam ik hem gewoon hard. In principe is iedere dag een half uur zat, vooral met 12 kilo op je rug, dat maakt echt een verschil. Je traint je beenspieren erbij. Dus dat helpt ook... En je moet iets doen waar je je goed bij voelt, ik voel me een baas met twaalf kilo op mijn rug.

Laatst erover nagedacht weer spieren te gaan trainen in de sportschool, maar eigenlijk voel ik daar niks voor. Als ik afgevallen ben doe ik wel wat push ups en zo, en dan vind ik het goed man.
  woensdag 20 april 2016 @ 13:19:50 #37
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161573124
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:15 schreef Argo het volgende:

[..]

Afvallen is vrij simpel ben na een beetje ziek te zijn geweest met medicatie en alles op 103 terecht gekomen. Toen terug naar 80. Ik ben wel een slechte afvaller, mijn probleem is ik eet of te veel of veel te weinig, ben slecht in het gokken van calorieën.

Betreft beweging vlam ik hem gewoon hard. In principe is iedere dag een half uur zat, vooral met 12 kilo op je rug, dat maakt echt een verschil. Je traint je beenspieren erbij. Dus dat helpt ook... En je moet iets doen waar je je goed bij voelt, ik voel me een baas met twaalf kilo op mijn rug.

Laatst erover nagedacht weer spieren te gaan trainen in de sportschool, maar eigenlijk voel ik daar niks voor. Als ik afgevallen ben doe ik wel wat push ups en zo, en dan vind ik het goed man.
Met voedsel ben ik ook geen baas als het gaat om calorieën te schatten. En ik ben te lui om het allemaal te gaan uittellen en te gaan rekenen en stuff. Ik ben gelukkig wel weer op een gewicht dat vrij gezond is voor mijn lengte. Mijn probleem is meer dat ik nu wat vet in wil ruilen voor wat spieren ivm de zomer die er weer aankomt.

Na jouw bericht over die sport app ben ik weer eens wat gaan koekeloeren in de app store en heb er nu weer eentje gevonden die kan helpen. Vanmiddag ga ik maar eens mee beginnen.

Dus nog bedankt voor die inspiratie! En natuurlijk succes met het afvallen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161573238
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:06 schreef Argo het volgende:
Bradge wat gaan we vandaag doen voor de lijn?

Kom op kerel, we kunnen niet bij de pakken neerzitten. Wat gaan we doen bradge? Wandelen, fietsen?
Stukje wandelen (Wil de auto wat vaker laten staan :@ ) En wat bewegen op muziek.
  woensdag 20 april 2016 @ 13:38:11 #39
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161573583
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Stukje wandelen (Wil de auto wat vaker laten staan :@ ) En wat bewegen op muziek.
Tussen de middag een half uurtje gaan wandelen kan al wonderen doen! Is ook goed voor je mentale gesteldheid!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161573652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:38 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Tussen de middag een half uurtje gaan wandelen kan al wonderen doen! Is ook goed voor je mentale gesteldheid!
Dan mag ik wel een 24 uurs marathon achter elkaar gaan wandelen _O-
pi_161573661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:19 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Met voedsel ben ik ook geen baas als het gaat om calorieën te schatten. En ik ben te lui om het allemaal te gaan uittellen en te gaan rekenen en stuff. Ik ben gelukkig wel weer op een gewicht dat vrij gezond is voor mijn lengte. Mijn probleem is meer dat ik nu wat vet in wil ruilen voor wat spieren ivm de zomer die er weer aankomt.

Na jouw bericht over die sport app ben ik weer eens wat gaan koekeloeren in de app store en heb er nu weer eentje gevonden die kan helpen. Vanmiddag ga ik maar eens mee beginnen.

Dus nog bedankt voor die inspiratie! En natuurlijk succes met het afvallen!
Voedsel is de reden dat ik ook geen spieren meer train. Ik vind dat spier voedsel zo vies man, bah bah, blik tonijn... :') Kipfilet, en al die vis... Ga je het gewone vlees pad, krijg je teveel vet binnen... En van drie eiwitshakes per dag krijg je keiharde kanker. Op een gegeven moment kon ik 65-75 kilo bankdrukken. Maar was het niet waard man... Nu kan ik dat natuurlijk helemaal niet meer, maar ik mis het niet.

Beetje spier is prima, als ik je een tip mag geven:"


Zo'n ding maken, en dan zit je goed man. Ik zit nog met gekloot dat ik niks heb om hem aan op te hangen dus moet al naar een speeltuintje. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 13:42:36 ]
  woensdag 20 april 2016 @ 13:43:18 #42
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161573704
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Voedsel is de reden dat ik ook geen spieren meer train. Ik vind dat spier voedsel zo vies man, bah bah, blik tonijn... :') Kipfilet, en al die vis... Ga je het gewone vlees pad, krijg je teveel vet binnen... En van drie eiwitshakes per dag krijg je keiharde kanker. Op een gegeven moment kon ik 65-75 kilo bankdrukken. Maar was het niet waard man... Nu kan ik dat natuurlijk helemaal niet meer, maar ik mis het niet.

Beetje spier is prima, als ik je een tip mag geven:"


Zo'n ding maken, en dan zit je goed man.
Ik wil dan ook opgeblazen bankdrukker worden die keihard aan de shakes gaat, heb dat spul ook een paar keer gebruikt en je gaat er gewoon van over je nek!

Gewoon een kilo of 5 aan vet eraf en een kilo of 5 erbij aan spieren. Gewoon beetje strakke buik en een beetje krachtigere armen en ik ben tevreden ^O^
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161573745
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Stukje wandelen (Wil de auto wat vaker laten staan :@ ) En wat bewegen op muziek.
Kijk man, gewoon wandelen is kei baas, je moet er wel van houden. Maar even zonder flauwekul.. Je wil wat sociaal aan jezelf werken toch? Kijk man ik zal je dit vertellen, ik sloeg een rugzak om, flink wat gewicht erin en wat water... Dan ging ik vaak 3-4 uur weg van huis, wandelend maar ook rustend. Het is ook prachtig gewoon even een uurtje in het bos te zitten.

Maar je komt mensen tegen en hebt gesprekken, zo kwam ik vorige keer een keiharde baas tegen beetje levensverhaal gedeeld, dan nog een man die een beetje strogglede met dezelfde stroggles als mij. Je praat je leert elkaar kennen praat lekker gezellig en gaat weer.

Dat is goed voor je, laatste keer toen ik ging was er een natuur organisatie die hadden een open dag, kon je vlaai eten en koffie/thee krijgen en je praatte er wat met mensen, gewoon gezellig. Wandelen, je weet nooit wat je tegenkomt man.
pi_161573782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:43 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik wil dan ook opgeblazen bankdrukker worden die keihard aan de shakes gaat, heb dat spul ook een paar keer gebruikt en je gaat er gewoon van over je nek!

Gewoon een kilo of 5 aan vet eraf en een kilo of 5 erbij aan spieren. Gewoon beetje strakke buik en een beetje krachtigere armen en ik ben tevreden ^O^
Spieren groeien is een langzaam proces tergend, maar als je nog wat afvalt en vet weg hebt, dan komen je spieren beter naar boven. Gewoon wat afvallen dus en wat oefeningen doen.. Gewoon lekker simpel, misschien moet je eens kijken voor power yoga of zo. Die kan je gewoon thuis doen en krijg je ook wel spier van. Of nouja die definitie die je zoekt.
pi_161573921
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:45 schreef Argo het volgende:

[..]

Kijk man, gewoon wandelen is kei baas, je moet er wel van houden. Maar even zonder flauwekul.. Je wil wat sociaal aan jezelf werken toch? Kijk man ik zal je dit vertellen, ik sloeg een rugzak om, flink wat gewicht erin en wat water... Dan ging ik vaak 3-4 uur weg van huis, wandelend maar ook rustend. Het is ook prachtig gewoon even een uurtje in het bos te zitten.

Maar je komt mensen tegen en hebt gesprekken, zo kwam ik vorige keer een keiharde baas tegen beetje levensverhaal gedeeld, dan nog een man die een beetje strogglede met dezelfde stroggles als mij. Je praat je leert elkaar kennen praat lekker gezellig en gaat weer.

Dat is goed voor je, laatste keer toen ik ging was er een natuur organisatie die hadden een open dag, kon je vlaai eten en koffie/thee krijgen en je praatte er wat met mensen, gewoon gezellig. Wandelen, je weet nooit wat je tegenkomt man.
Wandelen is inderdaad wel baas, deed het tot vorig jaar heel veel, liep zonder moeite 10 km. Maar ook sinds ik dat rijbewijs heb pak ik nu voor alles de auto :')

Ben niet iemand die veel praat met andere mensen als 'ie gaat wandelen, ik doe meestel m`n oortjes in en ga een stuk wandelen totdat een album is afgelopen bijvoorbeeld.
Deed ik op de fiets ook, zetten ik bijvoorbeeld Yellow Brick Road van Elton John op en ging ik een stuk fietsen, fietste ik zo 15-20 kilometer achter elkaar.
  woensdag 20 april 2016 @ 13:52:44 #46
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161573936
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:46 schreef Argo het volgende:

[..]

Spieren groeien is een langzaam proces tergend, maar als je nog wat afvalt en vet weg hebt, dan komen je spieren beter naar boven. Gewoon wat afvallen dus en wat oefeningen doen.. Gewoon lekker simpel, misschien moet je eens kijken voor power yoga of zo. Die kan je gewoon thuis doen en krijg je ook wel spier van. Of nouja die definitie die je zoekt.
Denk dat ik inderdaad gewoon wat thuis oefeningen ga doen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161574139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:52 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Denk dat ik inderdaad gewoon wat thuis oefeningen ga doen!
Je wil niet zo eindigen:



Ik ga hiervoor:



Onzin dat je torso dag niet moet overslaan. T-Rex mode _O_
  woensdag 20 april 2016 @ 14:01:49 #48
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161574181
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:00 schreef Argo het volgende:

[..]

Je wil niet zo eindigen:

[ afbeelding ]

Ik ga hiervoor:

[ afbeelding ]

Onzin dat je torso dag niet moet overslaan. T-Rex mode _O_
Inderdaad, het moet wel allemaal een beetje in proportie blijven. Anders ziet het er niet uit :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161574201
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:52 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Wandelen is inderdaad wel baas, deed het tot vorig jaar heel veel, liep zonder moeite 10 km. Maar ook sinds ik dat rijbewijs heb pak ik nu voor alles de auto :')

Ben niet iemand die veel praat met andere mensen als 'ie gaat wandelen, ik doe meestel m`n oortjes in en ga een stuk wandelen totdat een album is afgelopen bijvoorbeeld.
Deed ik op de fiets ook, zetten ik bijvoorbeeld Yellow Brick Road van Elton John op en ging ik een stuk fietsen, fietste ik zo 15-20 kilometer achter elkaar.
Ja ik wandel ook met muziek maar ik chill ook op een bankje vaker, kijk ik wat om me heen. Is voor mij onderdeel van het wandelen, maar ik ga dan soms ook wel 15-16 km met 10 kilo op de rug is dat best zwaar. Moet je af en toe pauzeren raak je wel aan de praat.
pi_161574220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:01 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Inderdaad, het moet wel allemaal een beetje in proportie blijven. Anders ziet het er niet uit :')
Ik wil echt gewoon gespierde benen en verder niks, dat als ze ruzie zoeken je die benen breekt alsof het lucifer stokjes zijn. _O_ Mc Curlbrah's beetje onderuit trappen als ze grote bek hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 14:03:24 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')