SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan noteer ik een topavond en drie puntjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik kijk morgen ook weer een keer gezellig mee jongens
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zit er dik in, alle wedstrijden die ik de afgelopen 2,5 maand heb kunnen zien werden gewonnenquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan noteer ik een topavond en drie puntjes![]()
Hopelijk kijk je ook Twente-thuis en Graafschap-uitquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, alle wedstrijden die ik de afgelopen 2,5 maand heb kunnen zien werden gewonnen![]()
![]()
Ja, en dat Ajax nu niet ver bovenaan staat heeft te maken met het feit dat Ajax niet heeft kunnen winnen van laagvliegers als Feyenoord, Roda en Heracles.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat PSV er met de schaal vandoor gaat.
Zoals ik na roda-ajax zei, als psv dit nog weg geeft hebben ze dat geheel aan hun zelf te danken. En daar blijf ik bij.
Dat Ajax nu weer boven psv staat heeft met de seizoensstart te maken en met het weg geven van de eerste plaats van psv tegen willem ll en roda.![]()
Begint hier om half 9 's ochtends, komt goedquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk kijk je ook Twente-thuis en Graafschap-uit![]()
![]()
Mijn aangifte tegen die gekke turk van Roda uit is sinds gisteren ook de deur uit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en dat Ajax nu niet ver bovenaan staat heeft te maken met het feit dat Ajax niet heeft kunnen winnen van laagvliegers als Feyenoord, Roda en Heracles.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Jij dacht dat je zo snel van de lievelingetjes af komt?quote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kun je ook aangifte doen tegen tactisch geblunder van Frank? Is uiteindelijk ook een vorm van competitievervalsing.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mijn aangifte tegen die gekke turk van Roda uit is sinds gisteren ook de deur uit.![]()
Daar zou ik even naar moeten kijken. Ach wat hoop ik toch van harte dat die gast in de zomer op rot.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun je ook aangifte doen tegen tactisch geblunder van Frank? Is uiteindelijk ook een vorm van competitievervalsing.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Weet iemand hoe het zit met de combiregeling van minimaal 4 personen of ze die streng naleven?Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Ben geen uitwedstrijden expert maar ze kunnen je moeilijk naar huis sturen als je met z'n 3en bent.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:20 schreef Nouri het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de combiregeling van minimaal 4 personen of ze die streng naleven?![]()
4 moest drie zijnquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ben geen uitwedstrijden expert maar ze kunnen je moeilijk naar huis sturen als je met z'n 3en bent.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
quote:PSV verrast met komst van Ajax-verdediger Van Bruggen
Dinsdag, 19 april 2016 om 16:25
PSV heeft een verrassende slag geslagen op de transfermarkt. De regerend landskampioen maakt dinsdag op de officiële website van de club melding van de komst van Damian van Bruggen, die wordt overgenomen van Ajax. De twintigjarige verdediger tekende een contract voor twee seizoenen; in deze verbintenis zit een optie voor nog een extra jaar opgenomen.
/
Van Bruggen beschikt over een aflopend contract bij Ajax en maakt dus transfervrij de overstap. Hij speelde dit seizoen 27 competitiewedstrijden voor Jong Ajax in de Jupiler League en werd in februari van dit jaar door Frank de Boer bij de wedstrijdselectie van Ajax 1 gehaald, voor het competitieduel met Excelsior. Van een debuut in het Amsterdamse vlaggenschip kwam het niet.
Nu gaat Van Bruggen proberen om door te breken bij PSV. “Ik heb gekozen voor het sportieve”, zei hij voor de camera van PSV TV. “Het plan dat PSV heeft geschetst spreekt me enorm aan. Ik ben aardig onderweg, maar kan op trainingen en in de Jupiler League nog veel leren. Binnen één á anderhalf jaar hoop ik hier in het Philips Stadion te spelen.”![]()
Cerny maakt ook gewoon een betere indruk in de minuten die hij krijgt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:31 schreef Syntix het volgende:
Frank donder op met je FischerMeteen verkopen die gast deze zomer.
![]()
Ze mogen hem hebbenquote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat krijgen we hier een spijt van zegquote:Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Marcel Blaak is aangifte doen tegen je...quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, alle wedstrijden die ik de afgelopen 2,5 maand heb kunnen zien werden gewonnen![]()
en PSV doet nu een doelpuntenfestijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:45 schreef KingRoland het volgende:
11 tegen 11
bal is rond
gras is groen
en ajax wint![]()
![]()
Ondertussen moet je wel weten dat elke ploeg het tegen PSV maar laat lopen en tegen Ajax er vol in beuktquote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:quote:Waarom noemen we PSVfans ook alweer calimero's ?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ondertussen moet je wel weten dat elke ploeg het tegen PSV maar laat lopen en tegen Ajax er vol in beuktRED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat ze het zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom noemen we PSVfans ook alweer calimero's ?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat zie je?quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Oh dacht dat het het FOK! forum was.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Oh dacht dat het het FOK! forum was.RED ONS HENNIEGOD![]()
ze kunnen er gewoon niet zo veel vanquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ondertussen moet je wel weten dat elke ploeg het tegen PSV maar laat lopen en tegen Ajax er vol in beukt![]()
Wat zou ik stiekem moeten lachen als PSV nu kans op kans mist en Vitesse in de laatste minuten een strafschop meekrijgt.*wishful thinking*
![]()
Liefst een onterechte trouwens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:50 schreef Rnnz het volgende:
Wat zou ik stiekem moeten lachen als PSV nu kans op kans mist en Vitesse in de laatste minuten een strafschop meekrijgt.*wishful thinking*
![]()
Zou nog mooier zijn. Al zou een krappe 1-0 ook niet verkeerd zijn. Dan kun je er vrij zeker van zijn dat ze je in ieder geval op doelpunten niet meer in gaan halen.quote:![]()
Lekkere jinxquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:54 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zou nog mooier zijn. Al zou een krappe 1-0 ook niet verkeerd zijn. Dan kun je er vrij zeker van zijn dat ze je in ieder geval op doelpunten niet meer in gaan halen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
En dan verspeelt Ajax morgen alsnog punten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:54 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zou nog mooier zijn. Al zou een krappe 1-0 ook niet verkeerd zijn. Dan kun je er vrij zeker van zijn dat ze je in ieder geval op doelpunten niet meer in gaan halen.Oh.![]()
PSV thuis tegen Cambuur maakt dat verschil wel weg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Morgen winnen en het doelsaldo is nog steeds +5 voor 2 wedstrijden.Oh.![]()
Alleen wint Ajax de drie resterende duels niet allemaal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Morgen winnen en het doelsaldo is nog steeds +5 voor 2 wedstrijden.![]()
5-0 zou niet niet fijn zijn. Wel spannend.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV thuis tegen Cambuur maakt dat verschil wel weg.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Alleen wint Ajax de drie resterende duels niet allemaal.![]()
![]()
Ligt er ook aan wat Ajax morgen zelf doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
5-0 zou niet niet fijn zijn. Wel spannend.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: