Lekker boeiend als 80+ers doodgaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
http://www.nu.nl/film/424(...)ts-90-overleden.html
RIP
Wat is Richard Ashcroft toch down to earthquote:k ben een geweldige tekstschrijver en ik heb fantastische melodieën: de combinatie zou perfect zijn. Als ik 50 procent van de opbrengsten krijg, is het voor onze allebei kassa
Dit was anders(in mijn ogen) Wel echt een hele goede actrice.quote:
Is niks nieuws, iedereen gaat een keer dood.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit was anders(in mijn ogen) Wel echt een hele goede actrice.
Die opmerking vind ik best sneu, Chai.
Had toch een kutrol in everybody loves raymond.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
http://www.nu.nl/film/424(...)ts-90-overleden.html
RIP
Ik vond haar echt geweldig in die serie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Had toch een kutrol in everybody loves raymond.
Je vond het zeker sws een hele goede serie?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vond haar echt geweldig in die serie.
echt oppervlakkig van die trien hequote:Op dinsdag 19 april 2016 12:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit was anders(in mijn ogen) Wel echt een hele goede actrice.
Die opmerking vind ik best sneu, Chai.
Je kent everybody loves raymond niet?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:47 schreef HPLC het volgende:
Ik zal wel onder een steen hebben gelegen, want ik ken haar namelijk niet.
Hij mist niks.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je kent everybody loves raymond niet?
ken alleen everbody hates bradley mjaquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ken alleen everbody hates bradley mja
Neuh dat niet, zaten wel grappige momentjes tussen, voornamelijk van de ouders van Raymond, de rest kon mij niet echt bekorenquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vond het zeker sws een hele goede serie?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ken alleen everbody hates bradley mja
Door foto's gebladerd, maar zegt me helemaal niks. Wel wat bekende acteurs, maar jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
Scandinavië is altijd duur geweest. Dat weet je van te voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |