Juist als je veel computerwerk hebt kan dat verstandig zijn, omdat computerwerk sws al verstorend werkt voor je bioritme.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onregelmatig. Ik heb veel computerwerk de laatste tijd dus het maakt niet zo veel uit. Vorige week wel ff op Helgoland geweest voor een transmissiesysteem.
ik las legolandquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onregelmatig. Ik heb veel computerwerk de laatste tijd dus het maakt niet zo veel uit. Vorige week wel ff op Helgoland geweest voor een transmissiesysteem.
Ik werk graag in de buitenlucht. Dan heb ik meer het gevoel dat ik leef.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist als je veel computerwerk hebt kan dat verstandig zijn, omdat computerwerk sws al verstorend werkt voor je bioritme.
Goed voor jezelf zorgen niels
Daar was ik in 2013 voor het laatst. Ik heb wel een plannetje om naar Denemarken te gaan weer dit jaar.quote:
ja, beetjequote:Op dinsdag 19 april 2016 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Was je ook mild teleurgesteld?
Afhankelijk van wie ik aandacht krijg hèquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je eindelijk aandacht is t nog niet goed
Hoiquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie ik aandacht krijg hè
ah tof, heb je veel spul liggen al?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar was ik in 2013 voor het laatst. Ik heb wel een plannetje om naar Denemarken te gaan weer dit jaar.
dat krijg je als je mij gaat uitscheldenquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening nu, maar de vorige keer dat ik die uitte kreeg ik een dag ban.
quote:
Ik heb nu een déjà vuquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar was ik in 2013 voor het laatst. Ik heb wel een plannetje om naar Denemarken te gaan weer dit jaar.
maar ik noem je altijd McGrquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee mijn username is langer dan 4 letters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |