?????????????????quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik stelde dat fylax in het oud grieks verrader betekende dacht ik.
braddie heb ik in echt wel laten laten flippen, maar dat was face to face en toen mocht hij nog lang geen brommer rijden
Ik heb zondag een nieuw pak gekocht en ik heb echt goede billen in die pantalon. Werd bijna gay.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bij mij lijkt het op een soort van push up bra maar dan voor mijn bil
Mogen wel meer fabrikanten rekening mee houden. Maarja de meeste plebs tegenwoordig kopen maar gelijk een nieuwe laptopquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja precies! Bij BTO doen ze het helemaal slim. Die hebben aan elke kant 1 vakje zitten die je met 2 schroefjes loshaalt en daar zitten je fans te draaien, maak je zo schoon.
Het lukte hem niet een flesje te kopen?quote:
Misschien kun je mensen wel gaan helpen met hun computer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja precies! Bij BTO doen ze het helemaal slim. Die hebben aan elke kant 1 vakje zitten die je met 2 schroefjes loshaalt en daar zitten je fans te draaien, maak je zo schoon.
zie dmquote:
En Pezu is een....quote:
Geen idee haha maar wij hebben hier gewoon een compressor staan.quote:
picsquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zondag een nieuw pak gekocht en ik heb echt goede billen in die pantalon. Werd bijna gay.
En daar ging het stof er niet mee uit?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee haha maar wij hebben hier gewoon een compressor staan.
'bekende' van braddie zonder dat hij het weetquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En Pezu is een....
nee laat ik dat maar niet zeggen.
quote:
Schijnbaar nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daar ging het stof er niet mee uit?
Ah vandaar, dacht al dat we de rest niet kregen te horenquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
'bekende' van braddie zonder dat hij het weet
Precies, de meeste sturen hem onder garantie terugquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mogen wel meer fabrikanten rekening mee houden. Maarja de meeste plebs tegenwoordig kopen maar gelijk een nieuwe laptop
[..]
Het lukte hem niet een flesje te kopen?
hele week kotsen? Wajoo shit liep uit de hand ofniequote:Op dinsdag 19 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik de hele week aan het kotsen was enz. Ik werd gewoon na ongeveer een uur telkens weer klaar wakker, maar wakker blijven was niet echt optie want zitten, liggen, staan. Alles was vervelend.
Kat?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnbaar nietEigenaar daarvan heeft het gedaan voor mij. Snap je toch niet? Ik maak meerdere keren per week mijn bureau schoon, ben best wel zuinig op mijn laptop en toch is het een mini stofzuiger na 1 jaar.
Wat ben je ook een goeie zoon voor je moederquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, de meeste sturen hem onder garantie terugOf kopen een nieuwe.
Mijn ma heeft het met deze 7 jaar volgehouden totdat ik besloot 3 jaar terug met kerst maar een nieuwe voor d`r te kopen
Denk deels schuldigquote:
hij kwam toen ook later netjes terug hoor, en gaf uitleg, maar hij was toen wat temperamentvoller zeg maar., gelukkig wist ik dat al want ik zag hem vakerquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaar, dacht al dat we de rest niet kregen te horen
Zei tegen d`r dat ik een Senseo voor d`r ging kopenquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je ook een goeie zoon voor je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |