Dan is het na mijn mening niet geheel gek dat mensen je niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Jokkebrok komt met goede informatie om hem weg te zetten als lachertje ja ach, ligt er maar aan onder welke mensen toch? Persoonlijk zou ik daar weinig om geven,
Dat hij weinig bijval krijgt van de vaste (zogenaamde) kliek-kritische-denkers op BNW ligt in de lijn der verwachting.
Wie zegt er dat deze persoon alleen maar verhouden is? Bovendien mis je het punt wat ik probeer te maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
3 a 4 man aandacht voor iemand die verkouden is. Tijdens een bomaanslag voor fucks sake.
Hier zie je (wat mij betreft (on)duidelijk) dat de hulperlener de sjaal tussen het hoofd van meneer en de betonnen paal stopt. Toch eerder vanwege comfort dan een slagaderlijke bloeding?quote:
Niet mee eens!quote:Kans dat een amateur acteur niet weet hoe medisch correct te handelen en derhalve maar wat doet, is nog altijd groter dan dat er 4 man tijdens de aftermath van een bomaanslaag heel druk bezig zijn met iemand die verkouden is.
Een false flag of hoax overwegen of erkennen is verder denken aan andere mogelijkheden dan de officiele verklaring . Sinds wanneer bestaat er zoiets als " te ver denken " ? Te ver voor wiequote:Op donderdag 21 april 2016 15:18 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Ja klopt, men is veel te snel in beoordelen dat het een hoax betreft.
Daarom zie je zoveel van die hoax/false flag filmpjes voorbij komen.
Mensen kijken niet goed of denken niet verder na of er andere mogelijkheden zijn.
Misschien een bepaald woord vervangen met 'doordraven'quote:Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Een false flag of hoax overwegen of erkennen is verder denken aan andere mogelijkheden dan de officiele verklaring . Sinds wanneer bestaat er zoiets als " te ver denken " ? Te ver voor wie
Als er gelijk al word geschreeuwd dat het wel een hoax zou zijn dan is in iedergeval niet "verder denken" zeker niet als diegene in alle voorgaande "hoax" topics al niet in staat is gebleken zijn standpunten met bewijs te ondersteunen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Een false flag of hoax overwegen of erkennen is verder denken aan andere mogelijkheden dan de officiele verklaring . Sinds wanneer bestaat er zoiets als " te ver denken " ? Te ver voor wie
Hier vraagt de vrouw duidelijk om iets waarmee afgebonden kan worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie zegt er dat deze persoon alleen maar verhouden is? Bovendien mis je het punt wat ik probeer te maken.
[..]
Hier zie je (wat mij betreft (on)duidelijk) dat de hulperlener de sjaal tussen het hoofd van meneer en de betonnen paal stopt. Toch eerder vanwege comfort dan een slagaderlijke bloeding?
[..]
Niet mee eens!Bovendien ga je er nu alweer vanuit dat het allemaal nep moet zijn. Waarom moet het allemaal nep zijn?
Ik zag een raar filmpje voorbij komen waarbij mensen gelijk werden afegedaan als acteur, ook de foto's die voorbij komen en gifjes.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Waarom moet alles nep zijn?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier vraagt de vrouw duidelijk om iets waarmee afgebonden kan worden.
[ afbeelding ]
Waarom zou ze om een sjaal vragen en niet om een jas? Een jas kan beter als kussen tussen paal en hoofd meneer fungeren dan een sjaal.
Edit: Die zwart-gele jas ook van die gast naast de gewonden. Beetje groot. Hij verzuipt er haast in. Vast niet zijn eigen jas.
Jij redeneert precies andersom ten opzichte van de rest van de wereld. Werkt niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kun je verklaren dat de beelden niet staged zijn? Krijg je nooit een duidelijk antwoord op. Waarom? Omdat het zo in de media komt? Verder lijkt me dat hulpverleners hun uniform al aanhebben voor ze in de ambulance stappen en hun werk gaan doen. Lijkt me noodzakelijk alleen al vanuit hygiënisch oogpunt.
Niets gaat precies volgens het boekje(protocol)quote:Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kun je verklaren dat de beelden niet staged zijn? Krijg je nooit een duidelijk antwoord op. Waarom? Omdat het zo in de media komt? Verder lijkt me dat hulpverleners hun uniform al aanhebben voor ze in de ambulance stappen en hun werk gaan doen. Lijkt me noodzakelijk alleen al vanuit hygiënisch oogpunt.
Ja, werkeljik.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk de scènes nou maar eens goed. Is dit nou de aftermath van een dodelijke terroristische aanslag in de hoofdstad van Europa? Werkelijk?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk de scènes nou maar eens goed. Is dit nou de aftermath van een dodelijke terroristische aanslag in de hoofdstad van Europa? Werkelijk?
Kun jij bewijzen dat kabouters niet bestaan?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is BNW als ik dit in Nieuws ging verkondigen had je gelijk voor een keer. Verder ben ik eens gaan zoeken naar uniform ambulancepersoneel, ze dragen totaal andere kleding dan wat je op de beelden ziet, ook in België. Zou kunnen dat er andere hulpverleners tussen lopen, voordeel van de twijfel maar waar zijn de hulpverleners uit de ambulance dan gebleven? Deze mensen zouden enorm moeten opvallen in hun uniform wat ook de bedoeling is. Ik heb ze nergens kunnen spotten.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij redeneert precies andersom ten opzichte van de rest van de wereld. Werkt niet.
Oh, in BNW gelden andere regels qua denken? Hahaha..quote:Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit is BNW als ik dit in Nieuws ging verkondigen had je gelijk voor een keer. Verder ben ik eens gaan zoeken naar uniform ambulancepersoneel, ze dragen totaal andere kleding dan wat je op de beelden ziet, ook in België. Zou kunnen dat er andere hulpverleners tussen lopen, voordeel van de twijfel maar waar zijn de hulpverleners uit de ambulance dan gebleven? Deze mensen zouden enorm moeten opvallen in hun uniform wat ook de bedoeling is. Ik heb ze nergens kunnen spotten.
https://www.gta5-mods.com(...)ie-belgian-paramedic
ok ik noem het realistisch en ik heb verder niet in de hand hoe dat bij jou overkomt .quote:Op donderdag 21 april 2016 15:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien een bepaald woord vervangen met 'doordraven'
Denk dat het dan wel klopt.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)pen-zou-worden.dhtmlquote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, in BNW gelden andere regels qua denken? Hahaha..
Uniform heeft iemand al eens behandeld geloof ik, lees maar terug. Overigens wel schitterend dat je een GTA5-mods site linkt. Gebeurtenissen in games lijken me meer overeen komen met jouw werkelijkheid dan de echte werkelijkheid.
Waar geef ik een argument voor dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)pen-zou-worden.dhtml
Opnieuw een slecht argument. Je ammo raakt op.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/j73k248i
gaat om het uniform.
Dat is een Nederlandse Ambulancequote:Op donderdag 21 april 2016 16:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)pen-zou-worden.dhtml
Opnieuw een slecht argument. Je ammo raakt op.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/j73k248i
gaat om het uniform.
Sommige hebben ook een poster aan de zijkant in verschillende filmpjes , ik weet ook niet of dat wel normaal is .quote:Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit is BNW als ik dit in Nieuws ging verkondigen had je gelijk voor een keer. Verder ben ik eens gaan zoeken naar uniform ambulancepersoneel, ze dragen totaal andere kleding dan wat je op de beelden ziet, ook in België. Zou kunnen dat er andere hulpverleners tussen lopen, voordeel van de twijfel maar waar zijn de hulpverleners uit de ambulance dan gebleven? Deze mensen zouden enorm moeten opvallen in hun uniform wat ook de bedoeling is. Ik heb ze nergens kunnen spotten.
https://www.gta5-mods.com(...)ie-belgian-paramedic
Je geeft het eigenlijk zelf al aan, geen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar geef ik een argument voor dan?
Nog eentje uit Belgie dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is een Nederlandse Ambulance![]()
![]()
Edit: Die eerste link iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |