Het is aan dovemans oren gericht...quote:
Focus je nou eens op je initiele vraag. Laat bijzaken even voor wat ze zijnquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:02 schreef itforce het volgende:
Kan iemand mijn "verkeerde nederlandse zinsopbouw " aanhalen, want ikzelf vindt het niet
Kan iemand me vertellen wat er fout is aan mijn zinsopbouw. Want zelf vind ik niet dat mijn zinsopbouw fout is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:02 schreef itforce het volgende:
Kan iemand mijn "verkeerde nederlandse zinsopbouw " aanhalen, want ikzelf vindt het niet
Is het niet te langquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:04 schreef LXIV het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er fout is aan mijn zinsopbouw. Want zelf vind ik niet dat mijn zinsopbouw fout is.
Chat die bijgehouden wordt? Wat is dat voor een raar bedrijf?quote:Op maandag 18 april 2016 23:51 schreef itforce het volgende:
[..]
Bewijs is de chat die zij bijhouden maar hier heb ik geen toegang meer. ze kunnen wel de chat geschiedenis verwijderen maar dan is dat verdacht voor de rechter, toch
Het zijn lync berichten (skype voor bedrijven)quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:08 schreef nikky het volgende:
Chat die bijgehouden wordt? Wat is dat voor een raar bedrijf?
Dat. Wat een engnek...quote:Op maandag 18 april 2016 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Die ex-collega blijft nog beleefd, jouw vriend komt vrij bedreigend over.
Dat kan zijn bedoeling zijn, maar het ging erom of jet racistisch kan opvatten, ja dat kan.quote:Op maandag 18 april 2016 23:49 schreef itforce het volgende:
[..]
People like you, bedoelt hij met mensen zonder hart, iemand achterlaten in de kou en door rijden zonder pardon
Veel IT bedrijven hebben een eigen chatserver voor interne communicatie, wel zo handig en betrouwbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Chat die bijgehouden wordt? Wat is dat voor een raar bedrijf?
Ook de chats tussen medewerkers? Worden die niet na een tijd gewist?quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Veel IT bedrijven hebben een eigen chatserver voor interne communicatie, wel zo handig en betrouwbaar.
Neuh, waarom zou dat moeten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ook de chats tussen medewerkers? Worden die niet na een tijd gewist?
Ik beheers mijn nederlands meer dan jou Nober, alleen weet je het nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:19 schreef Nober het volgende:
Het is in ieder geval zogezegd slecht Nederlands, kom maar terug als je de taal zogezegd onder de knie hebt.
Ik dacht eerder aan wat je uitspookt in het weekendquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Neuh, waarom zou dat moeten?
Mensen weten dit en men vind het alleen maar handig omdat je de gesprekken waarin ook advies en hulp word geboden terug kunt zoeken. Wil men op de baas zeiken dan opent men elders wel een kanaaltje.
Kijk, da's al een stuk duidelijker. Doe de OP nog eens typen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:22 schreef itforce het volgende:
[..]
Ik beheers mijn nederlands meer dan jou Nober, alleen weet je het niet
Je houd het dan ook wel heel goed geheimquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:22 schreef itforce het volgende:
[..]
Ik beheers mijn nederlands meer dan jou Nober, alleen weet je het niet
je houdt... ipv je houdquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:25 schreef hottentot het volgende:
het dan ook wel heel goed geheim
Je houd het dan ook wel heel goed geheim
- ho maar weer -quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk, da's al een stuk duidelijker. Doe de OP nog eens typen.
Het gaat om Belgisch ontslagrecht?quote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef itforce het volgende:
[..]
Onterechte onstlag ongedaan maken en zijn naam zuiver houden, want it wereld is heel klein in BE
Als ik naar mijn vrouw kijk, IT 139 werknemers, regelmatig werkt men thuis, en verspreid over 5 kantoren door het land. Wisselende teams met eigen werkruimten, soms meerdere teams op gedeelde projecten, designers zitten een vloer hoger, de managers die klantcontacten onderhouden weer een vloer lager, zonder die chat's loopt en belt men zich suf, in het begin gebruikte men alle kanalen van FB tot IRC tot Pastebin, pure chaos, lastig terugzoeken, mensen misten genomen beslissingen en je bedrijsinfo gaat alle kanten op. Een eigen chatserver brengt hier zoveel rust en orde in aan. En wil je echt rust omdat je echt even ergens diep in moet duiken of om je rush vast te houden dat zet je je chataccount op "concentrated" en niemand van het hele bedrijf die je nog lastig valt. Geniaal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan wat je uitspookt in het weekend.
Maar over de baas kan ook.
Toch geen reden om iemand te ontslaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat om Belgisch ontslagrecht?
Geen idee hoe dat in België geregeld is bij ontslag op staande voet, maar de dingen die hij in die chat gezegd heeft vind ik niet van het soort dat ik er vrolijk van zou worden als ik zulke mensen in m'n team had.... iemand voor slaaf van een ander uitmaken, en dan die verkapte bedreiging
Het is nu wel klaar over het taalgebruik trouwens....
Dit eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Sorry hoor maar met dit soort gebruik van de Nederlandse en Engelse taal heb ik gelijk het idee dat de helft van de feiten niet zijn zoals ze gebracht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |