Ten eerste wou ik advies vragen voor mijn vriend. Nu dat sommige hier beginnen over mijn nederlands, wil ik voormezelf weten, wat ik verkeerd doe?quote:
Ik zou het bij het advies voor je vriend houden. Je taal komt nog wel.quote:Op maandag 18 april 2016 23:26 schreef itforce het volgende:
[..]
Ten eerste wou ik advies vragen voor mijn vriend. Nu dat sommige hier beginnen over mijn nederlands, wil ik voormezelf weten, wat ik verkeerd doe?
Absoluut niet. Ik heb wel een drama overgehouden in lagere school, mijn vroegere leraar van de eerste jaar zei dat mijn taal gehandicapt was.quote:
En wat staat er in de ontslagpapieren?quote:Op maandag 18 april 2016 23:00 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja contract van onbepaalde duur. En zijn collega werkt als freelancer.
Ja, zo kan je alles recht lullen wat krom is hè. Voor mij is racisme dat iemand wordt geweigerd omwille zijn/haar huidskleur of dat degene minderwaardig wordt behandeld tegenover anderen. Anno 2016 ben je al een racist als je Mohammed verkeerd aankijkt.quote:Op maandag 18 april 2016 23:22 schreef itforce het volgende:
[..]
Welke dreigement? Dreigement is bij mij dit: voorbeeld als je niet komt dan kom ik je slaan, stampen, jou killen, ....
Hij wilt zijn naam zuiveren anders komt hij niet meer aan het werk omdat it wereld in Be veel te klein is, iedereen kent iedereenquote:
Ja maar hij is wel ontslagen voor een chatbericht die hij schreef. Dit heeft hem echt geschokkeerd, want hij doet altijd zijn bestquote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef Ebbao het volgende:
Dat Doe je toch niet door een klacht tegen iemand anders in te leggen?
Een teamleider hoort die dingen niet te zeggen. En hij zou hem ook niet direct ontslaan terwijl ervoor altijd goed gaatquote:
Ik wil reageren maar ik begrijp je tekst nietquote:Op maandag 18 april 2016 23:20 schreef Lienekien het volgende:
Hey ik ben hier degene die lomp en onbehouwen hoort te zijn, houd ik mij in, doen jullie het allemaa
Dank je Shivo, uw reactie maakt me blij omdat je hoofd- en bijzaken onderscheidt.quote:Op maandag 18 april 2016 23:20 schreef Shivo het volgende:
ad hem aan om een klacht in te dienen tegen zijn baas over de uitlating van bommengordel. En dat is nou wel racistisc
quote:does he follow you hahaha i don't think so, because maroccan dont follow people like you. I think you have experience that, i feel pitty for you
Je hebt geen bewijs daarvoor en op basis van deze chat kan ik mij echt niet voorstellen dat je een ontslag zou kunnen aanvechten.quote:Op maandag 18 april 2016 23:32 schreef itforce het volgende:
[..]
Een teamleider hoort die dingen niet te zeggen. En hij zou hem ook niet direct ontslaan terwijl ervoor altijd goed gaat
Wat is er verkeerd aan om je naam proberen te zuiveren van iets waar hij beschuldigd van wordt en ontslagen wordt.quote:Op maandag 18 april 2016 23:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Met zo'n instelling hoop ik dat ie nooit meer aan de bak komt
Daarmee zou je niet de naam van je vriend opschonen, maar wel de naam van de overste vuil maken. Vandaar dat men het hier ziet als wraak.quote:Op maandag 18 april 2016 23:31 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel ontslagen voor een chatbericht die hij schreef. Dit heeft hem echt geschokkeerd, want hij doet altijd zijn best
Vind je het vreemd als ik wat moeite heb om dit te geloven?quote:Op maandag 18 april 2016 23:31 schreef itforce het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel ontslagen voor een chatbericht die hij schreef. Dit heeft hem echt geschokkeerd, want hij doet altijd zijn best
[offtopic]Tropic thunder[/offtopic]quote:
Ontslag aanvechten omdat mijn vriend geen racistische opmerking heeft gemaakt. Dat is al een gerust stellingquote:Op maandag 18 april 2016 23:22 schreef nikky het volgende:
Dan moet je het ontslag gaan aanvechten.
Klacht over het racisme gaat niet helpen.
Nog een poging.quote:Op maandag 18 april 2016 23:33 schreef Boca_Raton het volgende:
En je weet zeker dat je vriend wel eerlijk tegen jou is geweest? Dat ie niet ontslagen is omdat ie dreigend overkwam?
Tropic Thunder (2008) - IMDbquote:Op maandag 18 april 2016 23:24 schreef loni55 het volgende:
[..]
Welke film was dit?
Ontopic. Ga naar een advocaat.
Je quote verkeerd. Je quote mij met iets wat ik niet heb gezegd.quote:Op maandag 18 april 2016 23:33 schreef itforce het volgende:
[..]
Ik wil reageren maar ik begrijp je tekst niet
Tsja, das een mening natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 23:37 schreef itforce het volgende:
[..]
Ontslag aanvechten omdat mijn vriend geen racistische opmerking heeft gemaakt. Dat is al een gerust stelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |