Huh?quote:Op maandag 18 april 2016 23:14 schreef itforce het volgende:
[..]
Er is niks achter gehouden. Vandaag was zijn eerste werkdag na zijn 2 weken verlof
Aan wat zou het kunnen liggen, iemand die geen enkele taal goed spreekt, zelfs zijn moedertaal nietquote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat je je best doet in het Nederlands. Ik weet niet of je Frans dan wel vloeiend is, zo niet dan spreek je eigenlijk geen 1 taal fatsoenlijk ipv dat je tweetalig bent.
Misschien ben je doof geboren.quote:Op maandag 18 april 2016 23:16 schreef itforce het volgende:
[..]
Aan wat zou het kunnen liggen, iemand die geen enkele taal goed spreekt, zelfs zijn moedertaal niet
Onterechte onstlag ongedaan maken en zijn naam zuiver houden, want it wereld is heel klein in BEquote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat wil je/jullie bereiken met de klacht over het 'racisme'?
Volgens mij kan je maar twe kanten op: juridisch loket (moet je niet teveel verdienen..) of een arbeidsrechtadvocaat.quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat wil je/jullie bereiken met de klacht over het 'racisme'?
In luik opgegroeid maar mijn ouders komen van duitslandquote:Op maandag 18 april 2016 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je deels Frans bent dan ben je Frankisch. Niet germaans.
Hey ik ben hier degene die lomp en onbehouwen hoort te zijn, houd ik mij in, doen jullie het allemaal.quote:
Maar mijn vriend is wel arabier héquote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat loop je dan te blaten over racistisch? De baas heeft het over Arabieren en zowel jij als je vriend zijn dat niet.
Daarom mijn vraag of je ook zo verontwaardigd zou zijn geweest als hij Nederlanders af zou zeiken?
Of hebben we hier weer eens te maken met de typische Noord-Afrikaanse selectieve verontwaardiging?
Dat Doe je toch niet door een klacht tegen iemand anders in te leggen?quote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef itforce het volgende:
[..]
Onterechte onstlag ongedaan maken en zijn naam zuiver houden, want it wereld is heel klein in BE
Dus ontslag vecht je aan door geen beroep aan te tekenen maar door anderen van hetzelfde te beschuldigen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef itforce het volgende:
[..]
Onterechte onstlag ongedaan maken en zijn naam zuiver houden, want it wereld is heel klein in BE
Als jij nou niet op mij reageert, hoef ik ook niet op jou te reageren.quote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hey ik ben hier degene die lomp en onbehouwen hoort te zijn, houd ik mij in, doen jullie het allemaal.
Je lacht maar je zegt niet wat, ik wil die taal beheersen maar dan moet ik ook de fouten in kunnen zien, tenzij dat je het niet kan aan kaartenquote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Het ontbreekt aan alles wat de Nederlandse taal rijk
Het klinkt alsof deze chat een excuus is om hem te ontslaan en dat er een diepere reden achterzit. Opmerkingen over vrijdaggebed en bomgordels zijn niet erger (of minder erg) dan deze chat. Dus ik zou dit zeker gaan aankaarten en het niet zo maar over mijn kant laten gaan.quote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef itforce het volgende:
[..]
Nog geen stappen... Ik raad hem aan om een klacht in te dienen tegen zijn baas over de uitlating van bommengordel. En dat is nou wel racistisch
Met zo'n instelling hoop ik dat ie nooit meer aan de bak komtquote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef itforce het volgende:
[..]
Dan moet je het ontslag gaan aanvechten.quote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef itforce het volgende:
[..]
Welke dreigement? Dreigement is bij mij dit: voorbeeld als je niet komt dan kom ik je slaan, stampen, jou killen, ....quote:Op maandag 18 april 2016 23:14 schreef nikao het volgende:
an een collega is toch net zo goed 'staande-voetje'?
TS schiet zelf ook alle kanten op, hè.quote:Op maandag 18 april 2016 23:20 schreef Shivo het volgende:
[..]
Het klinkt alsof deze chat een excuus is om hem te ontslaan en dat er een diepere reden achterzit. Opmerkingen over vrijdaggebed en bomgordels zijn niet erger (of minder erg) dan deze chat. Dus ik zou dit zeker gaan aankaarten en het niet zo maar over mijn kant laten gaan.
Wat een boel jostis in dit topic overigens, die niet hoofd- en bijzaken kunnen onderscheiden.
quote:Op maandag 18 april 2016 23:20 schreef Shivo het volgende:
[..]
Het klinkt alsof deze chat een excuus is om hem te ontslaan en dat er een diepere reden achterzit. Opmerkingen over vrijdaggebed en bomgordels zijn niet erger (of minder erg) dan deze chat. Dus ik zou dit zeker gaan aankaarten en het niet zo maar over mijn kant laten gaan.
Wat een boel jostis in dit topic overigens, die niet hoofd- en bijzaken kunnen onderscheiden.
Kan je aantonen waar het verkeerd gaat? ik wil best leren van mijn foutenquote:Op maandag 18 april 2016 23:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Beide, spellingsniveau en zinsopbouw van een kleuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |