Mijn vriend, ik werk niet samen met hem.quote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Gaat het nou om die vriend van je of over jou?
Dan hoop ik voor je dat je Frans beter is, want je Nederlands is dramatisch slecht.quote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef itforce het volgende:
[..]
Kan zijn, ik ben tweetalig frans en nederlands
Je 'vriend' moet eens gaan bellen met het juridisch loket.quote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef itforce het volgende:
[..]
Nog geen stappen... Ik raad hem aan om een klacht in te dienen tegen zijn baas over de uitlating van bommengordel. En dat is nou wel racistisch
Er is geen wraak want als je kijkt dat zijn ex baas hem ontslaat omwille van de chat die mijn vriend schreef en de uitlating die hij toen haalde, dan vind ik het laatste puur racismequote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef Lienekien het volgende:
Dus hij neemt liever wraak dan dat hij zijn ontslag probeert ongedaan te maken? Ok. Succes.
Nee, echt niet.quote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef itforce het volgende:
[..]
Je platenspeler blijft hangen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef itforce het volgende:
[..]
Er is geen wraak want als je kijkt dat zijn ex baas hem ontslaat omwille van de chat die mijn vriend schreef en de uitlating die hij toen haalde, dan vind ik het laatste puur racisme
Mijn ras is germaans, dus geen arabierquote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Want?
Zou hij ook een klacht indienen als hij Nederlanders afzeikt? Of ben je nu ook ineens Arabier?
Ja, ik word er nu een beetje flauw van.quote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef itforce het volgende:
[..]
Er is geen wraak want als je kijkt dat zijn ex baas hem ontslaat omwille van de chat die mijn vriend schreef en de uitlating die hij toen haalde, dan vind ik het laatste puur racisme
Laten we het er maar op houden dat je je best doet in het Nederlands. Ik weet niet of je Frans dan wel vloeiend is, zo niet dan spreek je eigenlijk geen 1 taal fatsoenlijk ipv dat je tweetalig bent.quote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef itforce het volgende:
[..]
Wat wil je/jullie bereiken met de klacht over het 'racisme'?quote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef itforce het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik zie geen spellingsfouten of bedoel je de zinsopbouwquote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je Frans beter is, want je Nederlands is dramatisch slecht.
Als je deels Frans bent dan ben je Frankisch. Niet germaans.quote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef itforce het volgende:
[..]
Mijn ras is germaans, dus geen arabier
Waarom prioriteiten, bedoel je dat ze de chat geschiedenis van vorige maand gaan verwijderenquote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef nikky het volgende:
k raad hem aan om een klacht in te dienen tegen zijn baas over de uitlating van bommengordel. En dat is nou wel racistisch
Wat loop je dan te blaten over racistisch? De baas heeft het over Arabieren en zowel jij als je vriend zijn dat niet.quote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef itforce het volgende:
[..]
Mijn ras is germaans, dus geen arabier
quote:Op maandag 18 april 2016 23:12 schreef itforce het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik zie geen spellingsfouten of bedoel je de zinsopbouw
Er is niks achter gehouden. Vandaag was zijn eerste werkdag na zijn 2 weken verlofquote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Sorry hoor maar met dit soort gebruik van de Nederlandse en Engelse taal heb ik gelijk het idee dat de helft van de feiten niet zijn zoals ze gebracht worden.
Beide, spellingsniveau en zinsopbouw van een kleuter.quote:Op maandag 18 april 2016 23:12 schreef itforce het volgende:
[..]
Waarom pas je mijn tekst aan?quote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef itforce het volgende:
[..]
Waarom prioriteiten, bedoel je dat ze het chat geschiedenis van vorige maand gaan verwijderen
Dat je een keuze moet maken. Of je gaat elkaar wederzijds beschuldigen van racisme, of je gaat beroep aantekenen tegen het ontslag.quote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef itforce het volgende:
[..]
Waarom prioriteiten, bedoel je dat ze het chat geschiedenis van vorige maand gaan verwijderen
Ik heb een relatie met hem. En ja ik ben een jongen en hij ook, ik hoop dat je niet geschokkeerd bent.quote:Op maandag 18 april 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
Maar ben jij (TS) nu een meisje en is die vriend nu 'jouw' vriend, of ben jjj een jongen en is die vriend 'een vriend' of ben jij een jongen en heb je een relatie met die jongen?
Dit is een grapje I presume?quote:Op maandag 18 april 2016 23:12 schreef itforce het volgende:
[..]
Nogmaals: wat wil je nou van ons? Je verhaal is zo warrig dat wij onmogelijk kunnen zeggen wie nou gelijk heeft. Als je vriend zijn baan terug wil, moet hij morgen juridische hulp gaan zoeken.quote:Op maandag 18 april 2016 23:14 schreef itforce het volgende:
[..]
Er is niks achter gehouden. Vandaag was zijn eerste werkdag na zijn 2 weken verlof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |