Nonsens. Het voorstel van de regering is niet erg onredelijk. Gemiep over verkrachte democratie is wel een tikje zuur en sneu overigens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dit is ook jouw democratie die hiermee verkracht wordt hoor...
Nee, ze zeggen tegen Rutte dat hij door mag gaan met het overtreden van de wet en zijn dus medeplichtig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat men stemt over een motie staat de volksvertegenwoordigers vrij. Als ze enkel mogen steunen wat jij leuk vindt is het juist weinig democratisch...
Klaag ze aan dan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen tegen Rutte dat hij door mag gaan met het overtreden van de wet en zijn dus medeplichtig.
De ja stemmers en niet stemmers ook niet, we gaan over naar een dictatuur. Met Rutte als grote leider.quote:
Baarlijke nonsens natuurlijk. Maar ik snap dat dit een wat lastig concept is voor een PVV'erquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen tegen Rutte dat hij door mag gaan met het overtreden van de wet en zijn dus medeplichtig.
De wet is hierover zeer duidelijk, dit laat geen interpretatie over zoals dit kabinet die neemt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nonsens. Het voorstel van de regering is niet erg onredelijk. Gemiep over verkrachte democratie is wel een tikje zuur en sneu overigens.
Dat vind ik niet helemaal eerlijk hoe je het noemt, gedoogpartners heb ik mijn leven nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nonsens. Het voorstel van de regering is niet erg onredelijk. Gemiep over verkrachte democratie is wel een tikje zuur en sneu overigens.
Ik heb NEE gestemd maar de champagne gaat hier openquote:
twitter:Pritt twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 15:48:57Goed. Meeste stemmen tellen. Zo werkt democratie. We'll be back! https://t.co/V8zrB9iUPL reageer retweet
Een verdrag willen schrappen omdat 20 procent van de bevolking dat wil (waarvan een deel niet eens een idee had waar het referendum over ging) lijkt me nu niet echt het summum van democratie...quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is sowieso een overwinning voor de democratie. Maar weinig mensen die zoiets voor elkaar krijgen.
Is goed hoor. Blijkbaar hoeven politici zich niet aan de wet te houden. Dat maakt alles een stuk makkelijk als de PVV aan de macht komt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens natuurlijk. Maar ik snap dat dit een wat lastig concept is voor een PVV'er
Mijn stem hebben ze.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Pritt twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 15:48:57Goed. Meeste stemmen tellen. Zo werkt democratie. We'll be back! https://t.co/V8zrB9iUPL reageer retweet
Geenstijl gaat dus een eigen politieke partij beginnen.
Ik ook. Zullen we gaan?quote:
Zo spoedig mogelijk kan je zo ruim interpreteren als je wil. Volg je de koninklijke route voor het aanbieden van kamerstukken, dan is het dit jaar op de agenda van de kamer krijgen al zeer uitdagend.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:52 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
De wet is hierover zeer duidelijk, dit laat geen interpretatie over zoals dit kabinet dit neemt.
De PVV bestaat toch al?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Pritt twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 15:48:57Goed. Meeste stemmen tellen. Zo werkt democratie. We'll be back! https://t.co/V8zrB9iUPL reageer retweet
Geenstijl gaat dus een eigen politieke partij beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |