quote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En gieren zijn het, moet je eens kritisch naar een nota kijken, echt misbruik van onwetende emotionele mensen. Moet je eens op uitvaart.nl gaan lezen wat je allemaal zelf kan/mag doen
Heeft dat nog wel zin Bronnoquote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Scherzo het volgende:
Goed Bronno.. Opritje dus... En nu, wat heb je verder nog..?
Ik heb op Victoria gestemdquote:Op maandag 18 april 2016 18:19 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Vic Do en Rob, die drie zijn voor mij de grote rotte appels die als eerste weg moeten
quote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
yepp
vaak weten mensen /achterblijvers dat niet
smerige hufters ..de uitvaart Branche brrr
Van zijn zoen met Cemal denk ik.quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Bas tegen Jessie over Bronno (?): Hij is toch volgende week weg
Bas heeft ergens geen spijt van
Welke debiel wil bevallen daar ?quote:Op maandag 18 april 2016 18:23 schreef Cir het volgende:
Jessie verteld over de aanvraag van een Bevalling in Utopia
Gerrit zegt we nodigen de dame uit
Gerrit vertels dat er een uitvaart zakkenvuller /Gier is gevonden die wel wil
ondernemen
de geweldige groep is blij
wat vreselijk enig
durf jij het aan, meld je aan
Bronno kon de slaap niet goed vatten door de herrie gisterenquote:Op maandag 18 april 2016 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van zijn zoen met Cemal denk ik.
Bas heeft geen spijt want hij heeft niets verkeerds gedaan.quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Heeft hij zijn nieuwe been wel aan ?quote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Scherzo het volgende:
Goed Bronno.. Opritje dus... En nu, wat heb je verder nog..?
Is Bronno daar boos over?quote:Op maandag 18 april 2016 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van zijn zoen met Cemal denk ik.
Cupcakes van Gina erbijquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Cremeren op de barbecue, en meteen in de urntjes van Bas. Compleet verzorgd.
En even voor de goede orde het was Jessie die zei wat maakt het uit hij is toch weg volgende week, niet Bas!quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
een bevruchte Cosserinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit helemaal gemist.quote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef flatflower het volgende:
[..]
Bas heeft geen spijt want hij heeft niets verkeerds gedaan.
Hoop ook niet dat hij zich gaat verontschuldigen bij Bronno, want Bronno was gewoon uit op bloed!
Ah ok.quote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bronno kon de slaap niet goed vatten door de herrie gisteren
En hoe Bas daarna tegen Cees was (vul ik zelf in?)quote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is Bronno daar boos over?
Weet nl niet zeker of het over Bronno ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |