abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161565808
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Olynik kan er niets van. In de rust zag ik Vako van het veld lopen en kreeg ik door dat die ook meedeed. Solanke niet gezien. Die Jap achterin is gewoon lachwekkend. Nee, ik was totaal niet onder de indruk. Eens even kijken wat ze in het Vitesse topic zeggen.
welk vitesse topic.
pi_161565932
Prima overwinning. Ze hebben zich niet gek laten maken, ook niet door de frappante beslissingen van Vink. Zoet was geconcentreerd en Moreno en Bruma een paar goede voetjes ertussen. Zelfs Narsingh speelde weer heel prima. Hier speelde de kampioen.

Die pass met buitenkant rechts van Pröpper de eerste helft, gif-waardig, my god
pi_161565987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:42 schreef RijstNatie het volgende:
It was a struggle on the mid field!

Genoeg kansen gehad om er 3 of 4 nul van te maken.
Zoet lijkt soms echt een grabbelaar
Het lag duidelijk allemaal aan de keeper :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161566005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:26 schreef Ciscus het volgende:
Prima overwinning. Ze hebben zich niet gek laten maken, ook niet door de frappante beslissingen van Vink. Zoet was geconcentreerd en Moreno en Bruma een paar goede voetjes ertussen. Zelfs Narsingh speelde weer heel prima. Hier speelde de kampioen.

Die pass met buitenkant rechts van Pröpper de eerste helft, gif-waardig, my god
Waar sloegen die gele kaarten voor PSV en Vitesse op voor die aangeschoten handsballen op het middenveld? :D :'( :D Moeten die gasten hun armen er af laten zagen of zo? :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161567035
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet.

Terecht dus idd.
Lestienne nam een snoekduik de 16 in, werd erbuiten al lang losgelaten. Onterecht penal.
pi_161567079
Mooie goal van Propper. Het lijkt allemaal zo gemakkelijk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_161567366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waar sloegen die gele kaarten voor PSV en Vitesse op voor die aangeschoten handsballen op het middenveld? :D :'( :D Moeten die gasten hun armen er af laten zagen of zo? :')
Het is vaak ook zo lastig te zien of de hand naar de bal gaat. Laat weer zien dat er veranderingen moeten plaatsvinden (wedstrijd stil leggen, camerabeelden, meerdere scheidsrechters).
pi_161567376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 06:52 schreef Lyrebird het volgende:
Mooie goal van Propper. Het lijkt allemaal zo gemakkelijk.
Prachtspeler he? Beetje de Pirlo van PSV. Al liep Pirlo geen 11 km per wedstrijd.
pi_161567410
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:47 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Prachtspeler he? Beetje de Pirlo van PSV. Al liep Pirlo geen 11 km per wedstrijd.
Hij heeft enorm veel rust aan de bal. Neemt de tijd om goed te kijken, en pang. Korte uithaal, raak. Keeper heeft te weinig tijd om te reageren. Hetzelfde recept in de wedstrijd dit weekend. Knap hoor.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_161567549
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:53 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Hij heeft enorm veel rust aan de bal. Neemt de tijd om goed te kijken, en pang. Korte uithaal, raak. Keeper heeft te weinig tijd om te reageren. Hetzelfde recept in de wedstrijd dit weekend. Knap hoor.
Aan de andere kant is hij soms ook echt onzichtbaar.
pi_161567581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:14 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Als hij constanter zou zijn, dan zou hij niet voor PSV spelen. Die jongen heeft een gouden toekomst.
pi_161567686
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:19 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Als hij constanter zou zijn, dan zou hij niet voor PSV spelen. Die jongen heeft een gouden toekomst.
Ik hoop het voor hem, hij verdient het wel en werkt er ook hard voor.
pi_161567790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:30 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik hoop het voor hem, hij verdient het wel en werkt er ook hard voor.
Ik had het een jaar geleden niet verwacht, maar ik zie hem echt wel bij een mooie grote club spelen. Ik hoop dat hij naar een counterclub gaat, met snelle spitsen. Dan zie je hem wekelijks briljante assists geven.
pi_161567849
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:46 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het is vaak ook zo lastig te zien of de hand naar de bal gaat. Laat weer zien dat er veranderingen moeten plaatsvinden (wedstrijd stil leggen, camerabeelden, meerdere scheidsrechters).
Bij VI was Derksen erg negatief over het gebruik van camerabeelden, maar zowel bij het rugby als de NFL worden camerabeelden gebruikt, en dat werkt perfect.

In de NFL krijgt iedere coach 1 (2?) kansen om de scheidsrechter naar camerabeelden te laten kijken. Blijken die beelden het oordeel van de scheidsrechter te veranderen (van bijvoorbeeld wel een penalty naar geen penalty), dan krijgt de betreffende coach nog een kans, mocht het weer gebeuren dat er een scheidsrechterlijke dwaling is.Op die manier voorkom je dat er te pas en te onpas om camerabeelden wordt gevraagd, en blijft er vaart in het spel zitten.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 08:56:00 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_161567952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:14 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Mooiweervoetballer.

Maar nee, in de tweede seizoenshelft juist extreem constant.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_161568072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Bij VI was Derksen erg negatief over het gebruik van camerabeelden, maar zowel bij het rugby als de NFL worden camerabeelden gebruikt, en dat werkt perfect.

In de NFL krijgt iedere coach 1 (2?) kansen om de scheidsrechter naar camerabeelden te laten kijken. Blijken die beelden het oordeel van de scheidsrechter te veranderen (van bijvoorbeeld wel een penalty naar geen penalty), dan krijgt de betreffende coach nog een kans, mocht het weer gebeuren dat er een scheidsrechterlijke dwaling is.Op die manier voorkom je dat er te pas en te onpas om camerabeelden wordt gevraagd, en blijft er vaart in het spel zitten.
Dit lijkt me de beste oplossing. Beide coaches/aanvoerders krijgen 2 kansen om beelden terug te kijken. Blijft de scheidsrechter bij zijn beslissing, verlies je 1 van je kansen. Zo kan je als coach dus maar 2 keer de fout maken om een spelsituatie onterecht terug te kijken.
  woensdag 20 april 2016 @ 09:31:21 #167
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_161568360
quote:

[..]

Dat is ook een kansloos standpunt van Derksen natuurlijk. In de ED draait het nog om een paar miljoen, maar zoals we laatst zagen in de CL kan het ook om tientallen miljoenen gaan draaien natuurlijk. Het is dan ook met niks goed te praten om geen camerabeelden in te zetten. Het waren daarbij ook beide momenten waar het spel nauwelijks stil gelegd hoefde te worden. Het was vlak daarna of tijdens het moment toch al stil. Dan maakt die 5 seconden wat mij betreft heel weinig uit.
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
pi_161568433
quote:

[..]

Maar dan nog blijft het menselijk oordelen. En wat de één, zelfs op basis van vele malen terugkijken, interpreteert als een pingel zal de ander dat misschien niet doen. Er zijn toch per seizoen tientallen situaties die voorbij komen op de Nederlandse tv en in de praatprogramma's, waarin nooit iedereen aan tafel dezelfde mening heeft. Dat er doellijntechnologie wordt gebruikt vind ik prima. Over de lijn of niet over de lijn, dat kun je gewoon in de huidige tijd inzetten, zonder ook maar enige vorm van discussie. Maar penalty discussies zal je zelf na het zien van videobeelden altijd blijven houden. Daar verandert de video ref helemaal niets aan.
pi_161568648
is propper 2 benig? die goal van gisteren was echt absurd
Nothing to see here, carry on
  woensdag 20 april 2016 @ 09:53:16 #170
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_161568660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:36 schreef Fargo het volgende:

[..]

Maar dan nog blijft het menselijk oordelen. En wat de één, zelfs op basis van vele malen terugkijken, interpreteert als een pingel zal de ander dat misschien niet doen. Er zijn toch per seizoen tientallen situaties die voorbij komen op de Nederlandse tv en in de praatprogramma's, waarin nooit iedereen aan tafel dezelfde mening heeft. Dat er doellijntechnologie wordt gebruikt vind ik prima. Over de lijn of niet over de lijn, dat kun je gewoon in de huidige tijd inzetten, zonder ook maar enige vorm van discussie. Maar penalty discussies zal je zelf na het zien van videobeelden altijd blijven houden. Daar verandert de video ref helemaal niets aan.
Die discussies zijn vaak mensen (waaronder ik) die geen kaas hebben gegeten van de regels. Tussen scheidsrechters heb ik zelden een discussie gezien na camerabeelden dan.
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
pi_161569375
quote:

[..]

simpel, 3 video refs. Meeste stemmen gelden :)
pi_161569777
quote:

[..]

Met beelden ben je in ieder geval van de absurde situatie af dat het publiek met behulp van meerdere camera's perfect kan zien wat er gebeurt, terwijl de scheidsrechter het met zijn eigen invalshoek moet doen. Laat de scheidsrechter(s) dan een oordeel geven.
  woensdag 20 april 2016 @ 11:09:28 #173
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_161570044
quote:

[..]

Bij hockey werkt het ook. En in 99 van de 100 beslissingen accepteren de spelers die beslissing zonder morren. Waarom zou dat in het voetbal niet kunnen? Het grootste probleem is dat het in het voetbal algemeen geaccepteerd is dat alle spelers als verwende kinderen hun frustratie bij de scheidsrechter komen uiten als het ze even niet zint. Dan ontstaat er ruimte voor discussie die er helemaal niet moet zijn. Zeker niet als een videoref beelden vanuit 5 verschillende standpunten, in herhaling en slowmotion kan bekijken. Ga er maar vanuit dat die het beter ziet dan alle 22 man+scheidsrechter op het veld.
pi_161570490
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:09 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Bij hockey werkt het ook. En in 99 van de 100 beslissingen accepteren de spelers die beslissing zonder morren. Waarom zou dat in het voetbal niet kunnen? Het grootste probleem is dat het in het voetbal algemeen geaccepteerd is dat alle spelers als verwende kinderen hun frustratie bij de scheidsrechter komen uiten als het ze even niet zint. Dan ontstaat er ruimte voor discussie die er helemaal niet moet zijn. Zeker niet als een videoref beelden vanuit 5 verschillende standpunten, in herhaling en slowmotion kan bekijken. Ga er maar vanuit dat die het beter ziet dan alle 22 man+scheidsrechter op het veld.
Eens. Het gebruik van camerabeelden moet worden ingevoerd wil je deze sport nog geloofwaardig houden. Alleen vind een groep oude lullen bij de FIFA dat het juist de charme van het voetbal is. Een beslissing van een scheidsrechter kan een club zomaar miljoenen euro's kosten. Door de penalty van Makkelie kan PSV 20 miljoen euro aan Champions League inkomsten mislopen. Of bijvoorbeeld de handsbal van Thierry Henry waardoor Ierland het WK misliep. Je kunt wel honderd voorbeelden opnoemen. Dit is niet meer te verkopen onder het mom van "charme van het voetbal". Er spelen enorme belangen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161571650
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mooiweervoetballer.

Maar nee, in de tweede seizoenshelft juist extreem constant.
Laat zich regelmatig gelden en constant. Aderlating dat hij geschorst is tegen Cambuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')