persoonlijke verbondenheid is neem ik aan toch altijd wel reden om geaccepteerd te worden zo lang het niet een top land is.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die pakken wel eens een medaille in taekwondo en gewichtheffen ja en in dat laatste hebben ze nu ook een grote medaillekandidaat.
Ik zou ze in principe alleen accepteren als iemand met echt persoonlijke roots in Taiwan het wilt (en dus goed op de hoogte is van de sporters en de media en dergelijken).
voor die laatste 2 klinkt de reserve lijst wel goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Taiwan dus liever niet-lijst? Evenals Marokko en Algerije?
En waar plaatsen we Tunesië en Mongolië?
Tunesië is niet exotisch, Mongolië zou ik doen met goede redenenquote:Op woensdag 20 april 2016 19:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Taiwan dus liever niet-lijst? Evenals Marokko en Algerije?
En waar plaatsen we Tunesië en Mongolië?
Klopt, maar bij sommige landen kan het zijn dat dat eigenlijk de enige reden is. Mongolië bijvoorbeeld, want die zijn gewoon groot in meer dan één sport.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:07 schreef komrad het volgende:
[..]
persoonlijke verbondenheid is neem ik aan toch altijd wel reden om geaccepteerd te worden zo lang het niet een top land is.
Uhm, bij nader inzien dan Tunesië en Mongolië als 'liever niet'?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tunesië is niet exotisch, Mongolië zou ik doen met goede redenen
En Egypte dan ook liever niet toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:13 schreef heywoodu het volgende:
Edit:voor die laatste post, Tunesië liever niet en Mongolië eigenlijk ook niet
![]()
besef je wel dat jij van het gemiddeld exotisch land op sportgebied waarschijnlijk meer weet dan de gemiddelde user van een top25 landquote:Op woensdag 20 april 2016 19:13 schreef heywoodu het volgende:
Edit:voor die laatste post, Tunesië liever niet en Mongolië eigenlijk ook niet
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En Egypte dan ook liever niet toch?
Dat weet ik, maar dat maakt het ook makkelijker om landen eruit te filteren die voor de leek exotisch klinken, maar die dat op sportgebied eigenlijk niet zijnquote:Op woensdag 20 april 2016 19:16 schreef komrad het volgende:
[..]
besef je wel dat jij van het gemiddeld exotisch land op sportgebied waarschijnlijk meer weet dan de gemiddelde user van een top25 land
Ik heb nog een paar twijfelgevalletjes.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat maakt het ook makkelijker om landen eruit te filteren die voor de leek exotisch klinken, maar die dat op sportgebied eigenlijk niet zijn
Het leukste is natuurlijk als zoveel mogelijk echte exoten (Palau, Vanuatu, Kiribati, Bhutan etc) hier iemand hebben
ik weet van die eerste 3 niet eens waar het op de wereldkaart ongeveer ligtquote:Op woensdag 20 april 2016 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat maakt het ook makkelijker om landen eruit te filteren die voor de leek exotisch klinken, maar die dat op sportgebied eigenlijk niet zijn
Het leukste is natuurlijk als zoveel mogelijk echte exoten (Palau, Vanuatu, Kiribati, Bhutan etc) hier iemand hebben
Reservequote:Op woensdag 20 april 2016 19:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar twijfelgevalletjes.
Costa Rica, Panama, Venezuela.
Wel wat medailles gewonnen in bijvoorbeeld zwemmen en atletiek, maar nooit echt veel. Reserve?
Yep. Heb de definitie al aangepast (ik bedoelde Australië en Nieuw-Zeeland maar definieerde dat te breed met Oceanië)quote:
Dan denk ik dat we een heel eind door de discussielanden heen zijn, toch? Of heb jij er nog?quote:
Sri Lanka kan ook wel joh, hebben we lekker onschrijfbare namen in het topicquote:Op woensdag 20 april 2016 19:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we een heel eind door de discussielanden heen zijn, toch? Of heb jij er nog?
Heel misschien een Sri Lanka nog. Cricketgrootmacht, maar wat hebben die nou op de Spelen gewonnen?
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sri Lanka kan ook wel joh, hebben we lekker onschrijfbare namen in het topic
Dat denk ik ook inderdaad, er zijn veel exotischere landen in Afrikaquote:Op woensdag 20 april 2016 19:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nigeria, Ghana en Kameroen nog vergeten? Reserve maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |