Reservequote:Op woensdag 20 april 2016 19:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar twijfelgevalletjes.
Costa Rica, Panama, Venezuela.
Wel wat medailles gewonnen in bijvoorbeeld zwemmen en atletiek, maar nooit echt veel. Reserve?
Yep. Heb de definitie al aangepast (ik bedoelde Australië en Nieuw-Zeeland maar definieerde dat te breed met Oceanië)quote:
Dan denk ik dat we een heel eind door de discussielanden heen zijn, toch? Of heb jij er nog?quote:
Sri Lanka kan ook wel joh, hebben we lekker onschrijfbare namen in het topicquote:Op woensdag 20 april 2016 19:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we een heel eind door de discussielanden heen zijn, toch? Of heb jij er nog?
Heel misschien een Sri Lanka nog. Cricketgrootmacht, maar wat hebben die nou op de Spelen gewonnen?
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sri Lanka kan ook wel joh, hebben we lekker onschrijfbare namen in het topic
Dat denk ik ook inderdaad, er zijn veel exotischere landen in Afrikaquote:Op woensdag 20 april 2016 19:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nigeria, Ghana en Kameroen nog vergeten? Reserve maar?
Nigeria en Kameroen hebben wel het olympisch voetbaltoernooi gewonnen en een sporadische atletiekmedaille. Maar het zijn ook niet echt structurele top 25-landen zoals zo'n Kazachstan en Iran wel zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad, er zijn veel exotischere landen in Afrika
Kameroen reserve, Nigeria liever niet? Hebben ook best de nodige deelnemers in de atletiek, zoals een Blessing Okagbare of een stel rappe Amerikanen die voor hun zijn gaan sprinten.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nigeria en Kameroen hebben wel het olympisch voetbaltoernooi gewonnen en een sporadische atletiekmedaille. Maar het zijn ook niet echt structurele top 25-landen zoals zo'n Kazachstan en Iran wel zijn.
Toch gewoon reserve dan?
Okay.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kameroen reserve, Nigeria liever niet? Hebben ook best de nodige deelnemers in de atletiek, zoals een Blessing Okagbare of een stel rappe Amerikanen die voor hun zijn gaan sprinten.
Heb je nog discussielanden?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kameroen reserve, Nigeria liever niet? Hebben ook best de nodige deelnemers in de atletiek, zoals een Blessing Okagbare of een stel rappe Amerikanen die voor hun zijn gaan sprinten.
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Okay, dan zijn mijn uitsluitingsgronden (of juist goedkeuring) definitief.
Dit zijn de lijsten dan:quote:Op woensdag 20 april 2016 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik heb overigens een Engelse versie van dit topic geopend op het Totallympics-forum, hier, dus als iemand moeite heeft om info te vinden over zijn of haar gekozen land is het misschien de moeite waard om daar te kijken of er nog wat te vinden valt
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit zijn de lijsten dan:
Sowieso niet: West-Europese landen (dus ook kleintjes als Luxemburg en Liechtenstein) uitgesloten zijn, evenals de Verenigde Staten, Mexico, Brazilië, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland. En ook China, Japan, Rusland en Zuid-Korea, Oekraïne, Noord-Korea en Wit-Rusland
Liefst niet: Algerije, Argentinië, Colombia, Azerbeidzjan, Egypte, Georgië, Oezbekistan, Cuba, Zuid-Afrika, Iran, Marokko, Mongolië, Tunesië, Taiwan, Nigeria, en Kazachstan.
Reserve: Maleisië, Fiji, Singapore, Hong Kong, Indonesië, India, Indonesië, VAE, Qatar, Bahrein, Thailand, Costa Rica, Panama, Chila, Ghana, Kameroen, Venezuela, Uruguay.
Ik heb Golfstaten nog effe gespecificeerd tot de VAE, Qatar en Bahrein.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik heb overigens een Engelse versie van dit topic geopend op het Totallympics-forum, hier, dus als iemand moeite heeft om info te vinden over zijn of haar gekozen land is het misschien de moeite waard om daar te kijken of er nog wat te vinden valt
Klopt, Koeweit kan alleen kleiduifschieten en dan houdt het wel opquote:Op woensdag 20 april 2016 19:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb Golfstaten nog effe gespecificeerd tot de VAE, Qatar en Bahrein.
Oman vind ik best kunnen, en Koeweit. Die winnen eigenlijk nooit veel.
Mooi werkje altijd, die landen toetsen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, Koeweit kan alleen kleiduifschieten en dan houdt het wel op
Onderdeel van het maandenlange voorspelquote:Op woensdag 20 april 2016 20:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooi werkje altijd, die landen toetsen.
Dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderdeel van het maandenlange voorspel
We hebben nu heel de globe in twee middagjes langs de olympische meetlat gelegd.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderdeel van het maandenlange voorspel
Tijd voor een nieuw projectquote:Op woensdag 20 april 2016 20:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
We hebben nu heel de globe in twee middagjes langs de olympische meetlat gelegd.
een Fok! Sport voorspelling voor alle medaillewinnaarsquote:
Vind ik een beetje makkelijk, dat soort uitspraken.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:47 schreef heywoodu het volgende:
Via de Braziliaanse zwemmer Cesar Cielo, die zich niet heeft geplaatst, kwam ik uit bij "Karma is a bitch" en wat blijkt? Karma is de naam van de beste Bhutanese boogschutdame op het moment
Karma gaat vlammen in Rio
Via positieve tests.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vind ik een beetje makkelijk, dat soort uitspraken.
Hoe kunnen wij als internetridders nu weten wat Cielo zichzelf wel en niet toediende?
Trinidad is ook wel een beetje cheaten als je Ato Boldon tot je beschikking hebt.quote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Trinidad moet kunnen denk ik? Bahamas hebben wel een van de twee topfavorieten op een onderdeel in de atletiek, dé sport van de Spelen..
Die is toch al lang gestopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trinidad is ook wel een beetje cheaten als je Ato Boldon tot je beschikking hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |