Nigeria en Kameroen hebben wel het olympisch voetbaltoernooi gewonnen en een sporadische atletiekmedaille. Maar het zijn ook niet echt structurele top 25-landen zoals zo'n Kazachstan en Iran wel zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad, er zijn veel exotischere landen in Afrika
Kameroen reserve, Nigeria liever niet? Hebben ook best de nodige deelnemers in de atletiek, zoals een Blessing Okagbare of een stel rappe Amerikanen die voor hun zijn gaan sprinten.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nigeria en Kameroen hebben wel het olympisch voetbaltoernooi gewonnen en een sporadische atletiekmedaille. Maar het zijn ook niet echt structurele top 25-landen zoals zo'n Kazachstan en Iran wel zijn.
Toch gewoon reserve dan?
Okay.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kameroen reserve, Nigeria liever niet? Hebben ook best de nodige deelnemers in de atletiek, zoals een Blessing Okagbare of een stel rappe Amerikanen die voor hun zijn gaan sprinten.
Heb je nog discussielanden?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kameroen reserve, Nigeria liever niet? Hebben ook best de nodige deelnemers in de atletiek, zoals een Blessing Okagbare of een stel rappe Amerikanen die voor hun zijn gaan sprinten.
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Okay, dan zijn mijn uitsluitingsgronden (of juist goedkeuring) definitief.
Dit zijn de lijsten dan:quote:Op woensdag 20 april 2016 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik heb overigens een Engelse versie van dit topic geopend op het Totallympics-forum, hier, dus als iemand moeite heeft om info te vinden over zijn of haar gekozen land is het misschien de moeite waard om daar te kijken of er nog wat te vinden valt
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit zijn de lijsten dan:
Sowieso niet: West-Europese landen (dus ook kleintjes als Luxemburg en Liechtenstein) uitgesloten zijn, evenals de Verenigde Staten, Mexico, Brazilië, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland. En ook China, Japan, Rusland en Zuid-Korea, Oekraïne, Noord-Korea en Wit-Rusland
Liefst niet: Algerije, Argentinië, Colombia, Azerbeidzjan, Egypte, Georgië, Oezbekistan, Cuba, Zuid-Afrika, Iran, Marokko, Mongolië, Tunesië, Taiwan, Nigeria, en Kazachstan.
Reserve: Maleisië, Fiji, Singapore, Hong Kong, Indonesië, India, Indonesië, VAE, Qatar, Bahrein, Thailand, Costa Rica, Panama, Chila, Ghana, Kameroen, Venezuela, Uruguay.
Ik heb Golfstaten nog effe gespecificeerd tot de VAE, Qatar en Bahrein.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik heb overigens een Engelse versie van dit topic geopend op het Totallympics-forum, hier, dus als iemand moeite heeft om info te vinden over zijn of haar gekozen land is het misschien de moeite waard om daar te kijken of er nog wat te vinden valt
Klopt, Koeweit kan alleen kleiduifschieten en dan houdt het wel opquote:Op woensdag 20 april 2016 19:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb Golfstaten nog effe gespecificeerd tot de VAE, Qatar en Bahrein.
Oman vind ik best kunnen, en Koeweit. Die winnen eigenlijk nooit veel.
Mooi werkje altijd, die landen toetsen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, Koeweit kan alleen kleiduifschieten en dan houdt het wel op
Onderdeel van het maandenlange voorspelquote:Op woensdag 20 april 2016 20:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooi werkje altijd, die landen toetsen.
Dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderdeel van het maandenlange voorspel
We hebben nu heel de globe in twee middagjes langs de olympische meetlat gelegd.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderdeel van het maandenlange voorspel
Tijd voor een nieuw projectquote:Op woensdag 20 april 2016 20:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
We hebben nu heel de globe in twee middagjes langs de olympische meetlat gelegd.
een Fok! Sport voorspelling voor alle medaillewinnaarsquote:
Vind ik een beetje makkelijk, dat soort uitspraken.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:47 schreef heywoodu het volgende:
Via de Braziliaanse zwemmer Cesar Cielo, die zich niet heeft geplaatst, kwam ik uit bij "Karma is a bitch" en wat blijkt? Karma is de naam van de beste Bhutanese boogschutdame op het moment
Karma gaat vlammen in Rio
Via positieve tests.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vind ik een beetje makkelijk, dat soort uitspraken.
Hoe kunnen wij als internetridders nu weten wat Cielo zichzelf wel en niet toediende?
Trinidad is ook wel een beetje cheaten als je Ato Boldon tot je beschikking hebt.quote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Trinidad moet kunnen denk ik? Bahamas hebben wel een van de twee topfavorieten op een onderdeel in de atletiek, dé sport van de Spelen..
Die is toch al lang gestopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trinidad is ook wel een beetje cheaten als je Ato Boldon tot je beschikking hebt.
Ha ha ha.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:47 schreef heywoodu het volgende:
Via de Braziliaanse zwemmer Cesar Cielo, die zich niet heeft geplaatst, kwam ik uit bij "Karma is a bitch" en wat blijkt? Karma is de naam van de beste Bhutanese boogschutdame op het moment
Karma gaat vlammen in Rio
Slecht nieuws, er doet maar één Nepalees (man) mee aan het Aziatisch kampioenschap gewichtheffen dat vandaag begint en dus wordt plaatsing daar wel heel moeilijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef sasquatsch het volgende:
Doen er überhaupt atleten uit Nepal mee, want dan wil ik daar wel voor gaan.
En met judo gaat het ook niet lukken. Op de lijst die gebruikt wordt voor plaatsing voor de OS staat de Nepalese op plek 160 terwijl er na de top 22 slechts 2 plaatsen voor Azië zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slecht nieuws, er doet maar één Nepalees (man) mee aan het Aziatisch kampioenschap gewichtheffen dat vandaag begint en dus wordt plaatsing daar wel heel moeilijk.
Zimbabwe is goedgekeurd.quote:Op zondag 24 april 2016 21:09 schreef Felagund het volgende:
Mag Zimbabwe? Die hebben dan wel Coventry, maar het lijkt mij sterk dat die nog iets gaan winnen.
Als alternatief wil ik ook wel Botswana nemen.
quote:Vanuatu also positioned itself in a good position to get a tripartite quota. His time was much more respectable relative to Sri Lanka's female athlete.
Ja.quote:Op maandag 25 april 2016 22:14 schreef Pepersaus het volgende:
Mag ik, net als in Sochi, Paraguay adopteren?
De Bahama's hebben op de 4x400m altijd wel kansen, maar vooral Shaunae Miller bij de vrouwen 400m heeft een meer dan realistische medaillekans. Bermuda heeft een sterke triatlete die op het moment zelfs aan de leiding gaat in de World Triathlon Series - wellicht een wat vertekend beeld doordat niet iedereen overal piekt, maar ze is wel degelijk goed.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:18 schreef Nielsch het volgende:
Wat zijn de medaillekansen van de nu gekozen landen? (West-)Samoa (tong80) is absoluut geen favoriet voor een medaille bij rugby sevens, maar indien ze een heel goed weekend hebben zouden ze zo maar een outsider voor bijvoorbeeld brons kunnen zijn.
Het zal wachten zijn op de nodige atletiekwedstrijden in Afrika denk ik. Daar zal je sprinter een tijd neer moeten zettenquote:Op zondag 1 mei 2016 10:51 schreef komrad het volgende:
Ik kan nog steeds niets vinden over de deelname van Swaziland![]()
Heb jij informatie heywoodu?
was aan het googlen en daar kwam ik een artikeltje tegen dat ze vol goede moed vertrokken en ze voor volk en vaderland zich gingen kwalificeren. Dat viel dus een beetje tegenquote:Op zondag 1 mei 2016 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal wachten zijn op de nodige atletiekwedstrijden in Afrika denk ik. Daar zal je sprinter een tijd neer moeten zetten![]()
Of ze ergens in aanmerking komen voor een tripartite quota weet ik zo niet. Niet in taekwondo in elk geval lijkt me, daar verloren de drie Swazilanders op het OKT allemaal in hun eerste wedstrijd.
quote:Op zondag 1 mei 2016 11:24 schreef komrad het volgende:
[..]
was aan het googlen en daar kwam ik een artikeltje tegen dat ze vol goede moed vertrokken en ze voor volk en vaderland zich gingen kwalificeren. Dat viel dus een beetje tegen
Er is bijna niets te vinden, pagina 2 van google gaat al over London en de website van het Olympisch comité is ook nog steeds niet aangepast dus niets over Rio behalve een link naar de website van de organisatie.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over de taekwondokas? Sowieso is dat wat vaag in Afrika. Ik las op een site uit Malawi dat ze (Malawi) twee wildcards hadden gekregen, maar daar klopte geen hout van
Neemt contact op met hun NOC en post de eventuele reactie hier in het topicquote:Op zondag 1 mei 2016 11:27 schreef komrad het volgende:
[..]
Er is bijna niets te vinden, pagina 2 van google gaat al over London en de website van het Olympisch comité is ook nog steeds niet aangepast dus niets over Rio behalve een link naar de website van de organisatie.
en ja over taekwondo: http://www.times.co.sz/sp(...)fy-for-olympics.html
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:36 schreef vaduz het volgende:
Ik zou bij deze graag Litouwen willen adopteren.
Monaco mag denk ik wel...quote:Op zondag 1 mei 2016 14:09 schreef Arth_NL het volgende:
Monaco zal wel te West-Europees zijn om te kiezen, vrees ik? :$
Zou ik dan Tonga weer mogen, net als vier jaar geleden?
quote:
quote:Ze komen erop neer dat West-Europese landen (dus ook kleintjes als Luxemburg en Liechtenstein) uitgesloten zijn
Dan roep ik de hulp van Leatherface even in, ik weet niet of Litouwen een geldige keuze is met natuurlijk de nodige toppers in diverse sporten..quote:
Het is een EU-land dus eigenlijk niet. Maar als hier een Litouwer rondloopt die echt alle ins en outs kan delen van de zevenkampster die in Londen goud won, dan wil ik het op zich door de vingers zien. Litouwen is nu ook weer geen Duitsland.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan roep ik de hulp van Leatherface even in, ik weet niet of Litouwen een geldige keuze is met natuurlijk de nodige toppers in diverse sporten..
Heb je een persoonlijke band met Litouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |