Toen hadden ze nog geen FOK! met z'n keldertje.quote:Op maandag 18 april 2016 13:50 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, het boeide niemand
Amen!quote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holy FOK!
Dat roep ik al jaren. FOK! is een dekmantel voor hoerenlopers, pedo's, SM'ers, schandknapen, postzegellikkers, Anaalisten, Turkentrekkers, voyeurs, exhibitionisten, Patty Brards, Pijpers, onveilige kontneukers, Heroļne dealers en Ridders die 'NI' roepen.
Vertel mij wat. Maar goed dat is mijn mening. Die mag je desgewenst in je rectaal uitgewoonde strakke anus proppen.
Nee, je begrijpt het verkeerd. Het is fout voor FOK!kers als een leraar met jongetjes stoeit. En dan vooral blanke leraren met negertjes.quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
nou als je kijkt naar de reacties hier op fok! word het wel normaal "nice" gevonden als een lerares het doet met jongens van die leeftijd en word er nogal afwijzend gereageerd als het om een leraar met meisjes gaat.
Neuken ?quote:Op maandag 18 april 2016 14:15 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij niet begrijpend lezen. Ik had het over deze Fok leden zelf. Hun eigen voorkeur / mening over het 'normaal' vinden om seks te hebben met tienermeisjes. Dat heeft niets met wat voor de wet verboden is heeft maar puur met hun eigen mening er over. Natuurlijk is het verboden dat wil nog niet zeggen dat deze heren het niet willen ?
Snap jij het een beetje nu !!
Sinterklaas idd. Da's pas een schijnheilige pedo.quote:
Toevoeging: redelijk tot goed uitziende lerares met een minderjarige leerling wordt gezien als 'nice'. is het een lelijke trol en dan is dat snel voorbij en moet die vrouw voor eeuwig de cel inquote:Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee allemaal te lezen, jij beweert iets wat totaal niet overeenkomt met de werkelijke gang van zaken op Fok!
Gemiddelde reactie Fokkers:
Lerares met minderjarige leerling: "nice"
En die hele kudde van leraressen die minderjarige jongens neukt is ook testosteron? Of is het dan de schuld van de leerlingen?quote:
Oh ja is ook zo, moet wel knap zijn inderdaad en in het geval dat er jonge jongetjes in het spel zijn moet de dader vrouw zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Toevoeging: redelijk tot goed uitziende lerares met een minderjarige leerling wordt gezien als 'nice'. is het een lelijke trol en dan is dat snel voorbij en moet die vrouw voor eeuwig de cel in.
Bij Sonja was in de jaren 80 pedofilie het onderwerp. Zaten pedo's aan tafel de gruwelijkste dingen te verkondigen. Iemand reageerde fel uit het publiek. Ze nbamen het voor kennisgeving aan.quote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Machtsmisbruik en frustratie van de rechtsgang is hier een beetje het probleem, Barbie. Nog niet eens specifiek dat men in die tijd (en misschien nog steeds wel, geen idee) er zo openlijk aan mee deden. Men voelt zich onaantastbaar en zijn dat tot op zekere hoogte dus ook, helaas
lol[quote]quote:Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinterklaas idd. Da's pas een schijnheilige pedo.
Ik ben blij dat ik Kim Holland, Traci Lords, Anette Haven, Xaviera Hollander, Gordon, Linda Lovelace, de kat z'n kut en Verona van der Leur niet ben.quote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
excuses, als ik u beledigd hebt, niet įlle mensen, sommige..
[..]
Ja oneindige macht kan rare dingen doen met de mens. Daar is zelfs de strengste opvoeding niet tegen opgewassen. Ik ben zo blij dat ik een meid ben en geen man vol hormonen wat het ook allemaal ingewikkelder maakt..
Hm, lastig vraagstuk. Ik denk het wel.quote:Op maandag 18 april 2016 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh ja is ook zo, moet wel knap zijn inderdaad en in het geval dat er jonge jongetjes in het spel zijn moet de dader vrouw zijn.
Is een lesbische lerares met minderjarige meisjes dan ook "nice" ?
Uiteraard, want penis. Of zo.quote:Man met minderjarig, zeker blank, is altijd fout?
Ik denk dat die vrouwen ook meer testosteron in zich hebben įls oestrogeen en dat die vrouwen meer mannelijke lusten krijgen als vrouwelijke. Ik zelf zou namelijk nooit iets met kinderen / tieners beginnen. Hell no.quote:Op maandag 18 april 2016 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
En die hele kudde van leraressen die minderjarige jongens neukt is ook testosteron? Of is het dan de schuld van de leerlingen?
Ik ben niet lelijk, maar heb een vriend, die is echt gruwelijk knap. Kreeg van een klasgenoot een briefje in zijn hand geschoven. Van de wiskunde lerares of ze niet een keer iets konden afspreken. Hij was mecaniciėn bij Rabo, Garmin, en werkt nu bij Shimano. Zaltbommel. Dus te traceren.quote:Op maandag 18 april 2016 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh ja is ook zo, moet wel knap zijn inderdaad en in het geval dat er jonge jongetjes in het spel zijn moet de dader vrouw zijn.
Is een lesbische lerares met minderjarige meisjes dan ook "nice" ?
Man met minderjarig, zeker blank, is altijd fout?
Het is het weer aan het worden helaas. Ik ben even serieus. Ik merk het overal. Veel oer-FOK!kers en vriendjes zijn verdwenen en de rest van de oude hap post niet zoveel meer.quote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Is het dat niet nog steeds voor het grootste gedeelte?
Ach, ik ben zelf ook nog niet zo oud, dus ik kan mij er niet zo druk om maken. Alhoewel het mij wel opvalt dat de nieuwere FOK!kers nogal veel bagger posten.quote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is het weer aan het worden helaas. Ik ben even serieus. Ik merk het overal. Veel oer-FOK!kers en vriendjes zijn verdwenen en de rest van de oude hap post niet zoveel meer.
Is het ook voor langere tijd geweest maar het wil maar niet dood schijnbaar.quote:Op maandag 18 april 2016 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht altijd dat dit zo'n complottheorie was?
Misschien omdat het dan toch waar is?quote:Op maandag 18 april 2016 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het ook voor langere tijd geweest maar het wil maar niet dood schijnbaar.
Ik durf ook niet meer te zeggen wat nu waar is en wat niet. Dit is in elk geval zo'n verhaal waarbij geen enkele bron meer vertrouwd kan worden, zo lijkt het wel.quote:Op maandag 18 april 2016 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien omdat het dan toch waar is?
Ik heb geen idee. Totaal niet mee bezig gehouden.
Een complottheorie is niet perse onwaar natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien omdat het dan toch waar is?
Ik heb geen idee. Totaal niet mee bezig gehouden.
Nja de mensen die het hier over hadden die ik heb gesproken hadden het ook over de reptillians en zo. Dus mja :pquote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Een complottheorie is niet perse onwaar natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |