Slechte timing inderdaad. Al is het wel een bekerfinale. Als je je daarvoor niet weet te focussen omdat de technisch directeur mogelijk vertrekt dan heb je bij Feyenoord niks te zoeken.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Afscheid nemen van Martin van Geel is misschien noodzakelijk om die volgende stap te zetten, door te pakken, maar de timing van deze geruchten kon werkelijk waar niet slechter
Lekker zo in de week voor de bekerfinale.
Toch iets van 8 miljoen Tapia,Kramer en Bilal samen. Had je zoveel meer van kunnen kopen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden als het neefje van Wibi Soerjadi ook vertrekt.. teveel gegoochel met opstellingen, talenten amper kansen gevenm het hele seizoen al bedroevend slecht voetbal.. en waarom haal je in godsnaam Tapia voor 2,5 miljoen als je hem niet gebruikt.. o ja, voor de toekomst
Het vertrek van Kazim was al genoeg om de hele selectie te ontwrichtenquote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Slechte timing inderdaad. Al is het wel een bekerfinale. Als je je daarvoor niet weet te focussen omdat de technisch directeur mogelijk vertrekt dan heb je bij Feyenoord niks te zoeken.
Dat is inderdaad een gezocht excuus dat wordt aangedragen als rede van de reeks slechte wedstrijden. Zou bijzonder triest zijn als dat ook de echte rede is.quote:Op zondag 17 april 2016 22:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het vertrek van Kazim was al genoeg om de hele selectie te ontwrichten
Aardige speler. Hoeveel moetie kosten?quote:Op zondag 17 april 2016 22:24 schreef Henrys het volgende:
Is die Limbombe van NEC niks voor ons? Pas 21
Aardig stuk(je) daarover:quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Afscheid nemen van Martin van Geel is misschien noodzakelijk om die volgende stap te zetten, door te pakken, maar de timing van deze geruchten kon werkelijk waar niet slechter
Lekker zo in de week voor de bekerfinale.
Bron: https://levenmetfeyenoord(...)eek-van-het-seizoen/quote:Het Lek en de belangrijkste week van het seizoen
De grootste amateurclub van Nederland, beschreef iemand die al jaren bij de club rondloopt Feyenoord onlangs tegen me. Ik hoor het vaker: bij Feyenoord lopen teveel mensen die met de beste bedoelingen hele amateuristische keuzes maken, en te weinig échte professionals. Alsof er ergens iets onbewusts in de club zit dat de vooruitgang tegenhoudt en ze steeds weer matige keuzes laat maken.
Aan Feyenoord als “de grootste amateurclub van Nederland” moest ik zaterdagavond denken toen bleek dat de posities van Eric Gudde en Martin van Geel wankel zouden zijn. Volgens Fox Sports gaan de twee directeuren na de bekerfinale ontslagen worden. In de studio zei Jan-Joost van Gangelen dat hij daarover met onder meer commissaris Pim Blokland had gesproken. Die wilde niks bevestigen, behalve dan dat er binnenkort gesproken wordt.
De vraag is op dit moment niet eens of het klopt dat de twee vaak bekritiseerde directeuren ontslagen gaan worden, en of dat wel of niet terecht is. Het punt is vooral dat de timing waarop hun (vermeende) ontslag wordt gelekt belachelijk slecht is: aan de vooravond van de belangrijkste week van het seizoen, waarin Feyenoord de derde plek moet veiligstellen én de beker moet winnen.
De komende week dreigt het daarom niet eens zoveel gaan over de lastige uitwedstrijd tegen Heracles Almelo, of de bekerfinale tegen FC Utrecht. Aan trainer Giovanni van Bronckhorst zal niet zo vaak gevraagd worden hoe hij als beginnende trainer maar ervaren ex-speler de finaleweek benadert. Er zal hem gevraagd worden hoe zijn relatie met Van Geel is en wat hij van een vertrek zou vinden. Spelers die door Van Geel werden gekocht zal gevraagd worden of ze balen van zijn vertrek. Een toch al drukke en onrustige week wordt nog veel onrustiger. Niet echt de ideale finalevoorbereiding.
Het is ergens typisch Feyenoord, maar vooral typisch amateuristisch: de focus op eigen ego’s in plaats van het sportieve belang van de club – de derde plek en de beker. Niet even nog een weekje je mond dichthouden, maar wat informatie lekken om de boel op scherp te zetten.
Van Gangelen haalde Blokland aan en het lijkt erop dat die laatste zijn mond voorbij praatte, off the record, en dat zal niet de eerste keer zijn. De voorbeelden zijn talrijk. Toen Feyenoord in augustus 2012 in Praag voetbalde verklapte hij de transfer van Graziano Pelle naar de club aan supporters. Na een oefenwedstrijd bij ASWH bekritiseerde hij eens en public commercieel directeur Mark Koevermans. En nu zou hij op het meest ongelukkige moment een bom leggen onder het aanblijven van de twee andere directeuren. Het getuigt van weinig strategisch verstand.
Misschien kan Feyenoord een en ander nog fixen. Gisteravond al reageerde president-commissaris Gerard Hoetmer door te zeggen dat het seizoen nog niet afgelopen is en er dus niet geevalueerd wordt. Dat was goed, het haalde meteen wat druk van de ketel. Wat hij er aan toe had moeten voegen: dat de RvC na het seizoen, zoals elk jaar, het afgelopen seizoen gaat evalueren, dat daarbij uiteraard ook over het functioneren van de directie wordt gesproken, en dat de sportieve resultaten daarin vanzelfsprekend onderwerp van gesprek zijn.
Til alle ophef en discussie over de week heen. En ga vast denken over wat er ná Gudde en Van Geel moet gebeuren. Zo maar twee poppetjes wijzigen zal denk ik weinig veranderen als de hele geest van middelmaat en conservatisme die door de club giert, ook bij veel supporters, in stand gehouden wordt. Twee echte vernieuwers, svp!
Miljoentje of 3 en absoluut niet beter dan een Bilal.quote:
Zoiets kan gewoon een rol spelen, zeker als ook Van Bronckhorst wellicht niet zeker is van zijn positie bij een wisseling van de directie.quote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Slechte timing inderdaad. Al is het wel een bekerfinale. Als je je daarvoor niet weet te focussen omdat de technisch directeur mogelijk vertrekt dan heb je bij Feyenoord niks te zoeken.
Limbombe is veel explosiever en fysieker dan Bilal. Een soort Manuquote:Op zondag 17 april 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Miljoentje of 3 en absoluut niet beter dan een Bilal.
Ik zeg doen.
En waarschijnlijk ook technisch vaardiger dan Bilal.. dat is niet meer dan een blind renpaardquote:Op zondag 17 april 2016 22:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Limbombe is veel explosiever en fysieker dan Bilal. Een soort Manu
Komen interessante tijden aan. Het is inderdaad nog maar de vraag ofdat Van Bronckhorst het vertrouwen krijgt van de nieuwe leiding. Sowieso heel veel zin in de finale.quote:Op zondag 17 april 2016 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoiets kan gewoon een rol spelen, zeker als ook Van Bronckhorst wellicht niet zeker is van zijn positie bij een wisseling van de directie.
Hetzelfde geldt wellicht voor de als middelmaat bestempelde aankopen.
Zeker als de vorm en het vertrouwen binnen de selectie toch al niet overhouden.
Uiteraard gaat hij dan gewoon het vertrouwen krijgen.quote:Op zondag 17 april 2016 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Komen interessante tijden aan. Het is inderdaad nog maar de vraag ofdat Van Bronckhorst het vertrouwen krijgt van de nieuwe leiding.
Santos heb je ook weinig aan joh.. Vincent Janssen daarentegen.. die zou de perfecte opvolger van Kuyt zijn, zijn speelstijl past bij Feyenoord. Werkelijk onbegrijpelijk dat uitgerekend hij is weggestuurd door Feyenoordquote:Op zondag 17 april 2016 23:01 schreef Henrys het volgende:
Misschien ook wel nog korting met Santos erbij, die is sowieso veel beter dan Kramer
Dat was best begrijpelijk, dat snapte zelfs Janssen zelf.quote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Santos heb je ook weinig aan joh.. Vincent Janssen daarentegen.. die zou de perfecte opvolger van Kuyt zijn, zijn speelstijl past bij Feyenoord. Werkelijk onbegrijpelijk dat uitgerekend hij is weggestuurd door Feyenoord
Dat denk ik ook, maar het is niet zo dat hij een onomstreden indruk maakt dit seizoen. Krijgt natuurlijk het voordeel van de twijfel omdat het pas zijn eerste jaar is en omdat hij ontzettend veel krediet heeft maar echt lichtpuntjes zijn er dit seizoen niet te ontdekken. Had sowieso meer jeugd verwacht. En dan met name Schuurman.quote:Op zondag 17 april 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard gaat hij dan gewoon het vertrouwen krijgen.
Tapia is sowieso heel matig. Dat kun je Gio niet aanrekenen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden als het neefje van Wibi Soerjadi ook vertrekt.. teveel gegoochel met opstellingen, talenten amper kansen gevenm het hele seizoen al bedroevend slecht voetbal.. en waarom haal je in godsnaam Tapia voor 2,5 miljoen als je hem niet gebruikt.. o ja, voor de toekomst
Dit.quote:Op zondag 17 april 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Limbombe. Jongens, Martin gaat weg, laten we dat soort aankopen nou even niet meer doen.
4x.quote:Op zondag 17 april 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
Oja, Vincent Janssen heeft weer eens gescoord. Het wekelijkse janken kan weer beginnen.
Vond die Robertha wel aardig invallen tegen Sparta.quote:Op zondag 17 april 2016 22:59 schreef Lastpost het volgende:
Limbombe is gewoon een leuke speler voor erbij, niet als miljoenenaankoop en als beoogd basisspeler. Al missen we natuurlijk nog wel een echte vleugelspeler bij de beloften, dus wie weet.
Is het zo dat hij het begreep? Hij zei dat hij het aan zag komen, niet dat hij het ermee eens was. Wel typerend voor Feyenoord dat er al 4 jaar vrij massaal wordt gesmeekt om de geweldenaar Achahbar speeltijd te geven, terwijl ene Vincent er in zijn eerste seizoen eredivisie meteen 24 in schiet. Snap niet dat niemand van de o zo geweldige Feyenoord Academy de potentie van deze speler zagquote:Op zondag 17 april 2016 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was best begrijpelijk, dat snapte zelfs Janssen zelf.
Dom gelul dus.
Had jij het verwacht van Pelle? Punt is, blijft gewoon lastig te oordelen zo vroeg. Van de zoveel die uiteindelijk niet goed bevonden worden, is er altijd eentje bij die bij een middenmoot wel z'n draai vindt.quote:Op zondag 17 april 2016 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het zo dat hij het begreep? Hij zei dat hij het aan zag komen, niet dat hij het ermee eens was. Wel typerend voor Feyenoord dat er al 4 jaar vrij massaal wordt gesmeekt om de geweldenaar Achahbar speeltijd te geven, terwijl ene Vincent er in zijn eerste seizoen eredivisie meteen 24 in schiet. Snap niet dat niemand van de o zo geweldige Feyenoord Academy de potentie van deze speler zag
Hij [of andere jeugdspeler] had op de bank moeten zitten ipv 1 van de middenvelders. 1 aanvaller op de bankquote:Op zondag 17 april 2016 23:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond die Robertha wel aardig invallen tegen Sparta.
Zag jij die (zogenaamde) potentie wel toen ie bij Almere ook niets liet zien?quote:Op zondag 17 april 2016 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het zo dat hij het begreep? Hij zei dat hij het aan zag komen, niet dat hij het ermee eens was. Wel typerend voor Feyenoord dat er al 4 jaar vrij massaal wordt gesmeekt om de geweldenaar Achahbar speeltijd te geven, terwijl ene Vincent er in zijn eerste seizoen eredivisie meteen 24 in schiet. Snap niet dat niemand van de o zo geweldige Feyenoord Academy de potentie van deze speler zag
En maar 6 goals tot de winterstop.. zeg t maar.. onverwacht goed ontwikkeld. Het vervelendste is nog wel dat we kunnen fluiten naar de opleidingsvergoeding.quote:Op zondag 17 april 2016 23:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag jij die (zogenaamde) potentie wel toen ie bij Almere ook niets liet zien?
Nee, ik had dat totaal niet verwachtquote:
Daar worden al die opleiders toch voor betaald? Snap best dat het lastig is maar volgens mij zitten er een paar blinde vinken bij die Academyquote:Punt is, blijft gewoon lastig te oordelen zo vroeg.
Of toch niet zo ontwikkeld maar in vorm tegen de verdedigers in de eredivisie.quote:Op zondag 17 april 2016 23:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
En maar 6 goals tot de winterstop.. zeg t maar.. onverwacht goed ontwikkeld.
Hij scoorde bij Almere ook veel.. AZ wilde hem niet voor niets hebben. Qua manier van spelen doet hij me erg aan Kuyt denken, het is kennelijk erg lastig om spelers goed te beoordelen die een talent hebben dat niet direct zichtbaar is: mentaliteitquote:Op zondag 17 april 2016 23:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag jij die (zogenaamde) potentie wel toen ie bij Almere ook niets liet zien?
Misschien. Maar hij is in ieder geval wel 40/45 keer zo goed als kramer. Al is dat vrij eenvoudig.quote:Op zondag 17 april 2016 23:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of toch niet zo ontwikkeld maar in vorm tegen de verdedigers in de eredivisie.
Ook hij kan zich zomaar eens gaan ontwikkelen bij een PEC ofzo.quote:Op zondag 17 april 2016 23:20 schreef PIETR het volgende:
Slabbekoorn was twee jaar teruf het grootste talent van de opleiding. Mag nu vertrekken. Zo gaan die dingen.
2014/2015 Almere City 34 19 10 0quote:Op zondag 17 april 2016 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij scoorde bij Almere ook veel.. AZ wilde hem niet voor niets hebben. Qua manier van spelen doet hij me erg aan Kuyt denken, het is kennelijk erg lastig om spelers goed te beoordelen die een talent hebben dat niet direct zichtbaar is: mentaliteit
Interesseert me geen hol of iemand het met mij eens is, iedereen doet verdomme net of de lat bij Feyenoord verschrikkelijk hoog ligt, maar een club die Te Vrede goed genoeg vindt om bij de selectie te hebben en Janssen wegstuurt is niet erg consistent bezig.. Achteraf is het makkelijk praten maar er worden teveel slechte keuzes gemaakt de laatste jaren. Helaasquote:Op zondag 17 april 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Iedereen snapte dat Janssen toen geen contract kreeg, inclusief mensen die redelijk dicht op de jeugd zitten wat ik zo lees her en der. Maar volgens pleun2011 is het echt onbegrijpelijk hoor.
Voortaan maar iedereen een contract aanbieden dus.
In Europa deed hij het ook aardig. Janssen wordt Kuyt 2.0quote:Op zondag 17 april 2016 23:21 schreef Lastpost het volgende:
Laat 't 'm komend seizoen maar het gehele seizoen laten zien en óok in de wedstrijden waarin de druk vol op de ploeg ligt.
Want in alle eerlijkheid, toen AZ persé moest winnen om mee te doen om die 3e plek liet heel AZ het afweten en liet Vincent ook niet bijster veel meer zien en in die bekerpot tegen ons was het ook niet al teveel.
3 goals in 809 minuten voetbal, laten we ook niet overdrijven hé. En dat waren dan nog goals tegen İstanbul Başakşehir, Astra en Augsburg waarvan er twee duels nog verloren gingen ook. Om daar nou de vlag voor uit te hangen.quote:
En jij dan? Niet voor niets in jouw campagne geïnvesteerd. Dit had je best eerst kunnen overleggen.quote:Op zondag 17 april 2016 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Nou, ik ben overtuigd. Ik zeg: Pleun2010 is onze nieuw TD.
Zijn inderdaad veel slechte keuzes gemaakt door de technische leiding:quote:Op zondag 17 april 2016 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Interesseert me geen hol of iemand het met mij eens is, iedereen doet verdomme net of de lat bij Feyenoord verschrikkelijk hoog ligt, maar een club die Te Vrede goed genoeg vindt om bij de selectie te hebben en Janssen wegstuurt is niet erg consistent bezig.. Achteraf is het makkelijk praten maar er worden teveel slechte keuzes gemaakt de laatste jaren. Helaas
Sorry, ik heb me terug getrokken. Ik durf de strijd niet aan met deze werkelijke half God.quote:Op zondag 17 april 2016 23:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
En jij dan? Niet voor niets in jouw campagne geïnvesteerd. Dit had je best eerst kunnen overleggen.
2 tegen Bilbao.. niet slechtquote:Op zondag 17 april 2016 23:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
3 goals in 809 minuten voetbal, laten we ook niet overdrijven hé. En dat waren dan nog goals tegen İstanbul Başakşehir, Astra en Augsburg waarvan er twee duels nog verloren gingen ook. Om daar nou de vlag voor uit te hangen.
Nee joh, mag jij worden. Het salaris is oke maar Feyenoord is een te lastige club..niet goed voor de gezondheid. Wat ik wel zou doen als ik TD was is eens in de keuken kijken van clubs in Europa die een vergelijkbare begroting hebben als Feyenoord en het sportief aardig doen. Daar valt best wat nuttige kennis te halen vermoed ikquote:Op zondag 17 april 2016 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Nou, ik ben overtuigd. Ik zeg: Pleun2010 is onze nieuw TD.
Klopt, maar je had hem altijd mee moeten laten trainen.quote:Op zondag 17 april 2016 23:40 schreef Caland het volgende:
Hebben de mensen die nu nog om Vlaar roepen hem eigenlijk wel zien spelen bij AZ?
Dat is gewoon een tweede Botteghin hoor, zo traag als dikke stront door een trechter en de draaicirkel van een vrachtwagen met dubbele oplegger.
Wel gratis op te pikken.quote:Op zondag 17 april 2016 23:40 schreef Caland het volgende:
Hebben de mensen die nu nog om Vlaar roepen hem eigenlijk wel zien spelen bij AZ?
Het is bekend dat spitsen vaak wat meer tijd nodig hebben om te rijpen. 'Die tijd krijg je bij een topclub niet' zegt men dan. Dat 'topclub' valt echter reuze mee, zeker als je bedenkt dat spelers als Te Vrede wel met open armen worden ontvangen. Als je dan een speler hebt in de A-jeugd die veel scoort, wees daar dan zuinig op en leen hem desnoods uit. Dat kan je niet met iedereen doen nee, maar Feyenoord moet het hebben van de jeugdopleiding en dat wordt steeds meer vergeten. Ik heb dan liever dat wat meer jeugdspelers een contract krijgen.. als een gedeelte het dan niet redt dan ben je er minder geld aan kwijt dan aan miljoenenaankopen die niet aan de verwachtingen voldoen. En als Van Geel dan zegt: ja we hebben geen plek voor zoveel spelers, dan hadden we Jong Feyenoord maar mee moeten laten doen in de Jupiler.. kost geld maar is een investering die je eruit haaltquote:Op zondag 17 april 2016 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, ik heb me terug getrokken. Ik durf de strijd niet aan met deze werkelijke half God.
Jij zal de eerste wel geweest zijn die had geroepen dat Van Geel het fout had gedaan als we met meer jonkies in de selectie zaten.quote:Op zondag 17 april 2016 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is bekend dat spitsen vaak wat meer tijd nodig hebben om te rijpen. 'Die tijd krijg je bij een topclub niet' zegt men dan. Dat 'topclub' valt echter reuze mee, zeker als je bedenkt dat spelers als Te Vrede wel met open armen worden ontvangen. Als je dan een speler hebt in de A-jeugd die veel scoort, wees daar dan zuinig op en leen hem desnoods uit. Dat kan je niet met iedereen doen nee, maar Feyenoord moet het hebben van de jeugdopleiding en dat wordt steeds meer vergeten. Ik heb dan liever dat wat meer jeugdspelers een contract krijgen.. als een gedeelte het dan niet redt dan ben je er minder geld aan kwijt dan aan miljoenenaankopen die niet aan de verwachtingen voldoen. En als Van Geel dan zegt: ja we hebben geen plek voor zoveel spelers, dan hadden we Jong Feyenoord maar mee moeten laten doen in de Jupiler.. kost geld maar is een investering die je eruit haalt
Dit is wat me het meest stoorde ja.quote:Op zondag 17 april 2016 23:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, maar je had hem altijd mee moeten laten trainen.
Van Geel bij vertrek Vlaar: "De deur staat hier altijd voor je open"
Vlaar vraagt paar jaar later ofdat hij mee mag trainen. Van Geel: "Nee, want uh ja groepsproces enzo"
Feyenoord werkt niet meer samen met Excelsior en jonge spelers worden nauwelijks nog uitgeleend. Dat betekent dat er al tamelijk vroeg een schifting komt wie mag blijven en wie weg moet. Dat werkt in de hand dat je meer missers krijgt. Een speler als Clasie was met het huidige beleid nooit in Feyenoord 1 beland. Ik vind dat kapitaalvernietiging. Jong Feyenoord in de Jupiler is ook niet alles, veel spelers zullen het niet redden. Maar degenen die dat wel doen halen de investering er wel uit. De wedstrijden van Jong Feyenoord gaan nu nergens over, geen goede plek voor de talenten om zich te ontwikkelenquote:Op maandag 18 april 2016 07:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij zal de eerste wel geweest zijn die had geroepen dat Van Geel het fout had gedaan als we met meer jonkies in de selectie zaten.
Als men een verhuur zinvol acht dan wordt dat gewoon gedaan hoor.quote:Op maandag 18 april 2016 08:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord werkt niet meer samen met Excelsior en jonge spelers worden nauwelijks nog uitgeleend.
En jij weet 100% zeker dat dit alleen maar ligt aan het beleid?quote:Op maandag 18 april 2016 08:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord werkt niet meer samen met Excelsior en jonge spelers worden nauwelijks nog uitgeleend.
Een conclusie op basis van iets wat, in mijn ogen, jij nooit zeker kan weten.quote:Dat betekent dat er al tamelijk vroeg een schifting komt wie mag blijven en wie weg moet. Dat werkt in de hand dat je meer missers krijgt.
Oh? We gaan het zien met Woudenberg komend jaar.quote:Een speler als Clasie was met het huidige beleid nooit in Feyenoord 1 beland.
Ik zou ook een Jong elftal laten spelen in de Jupiler, maar volgens Geel is dat nu nog te duur. Kan je van vinden wat je wilt.quote:Ik vind dat kapitaalvernietiging. Jong Feyenoord in de Jupiler is ook niet alles, veel spelers zullen het niet redden.
Zoveel talenten staan er dan ook niet in, maar meer onze dure aankopen en wat jeugd die dicht tegen het eerste aan zitten.quote:Maar degenen die dat wel doen halen de investering er wel uit. De wedstrijden van Jong Feyenoord gaan nu nergens over, geen goede plek voor de talenten om zich te ontwikkelen
Maar Feyenoord doet niet eens mee om in te stromen in die nieuwe piramide, iets wat zelfs clubs als De Graafschap en Volendam wel gewoon doen.quote:Op maandag 18 april 2016 09:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou ook een Jong elftal laten spelen in de Jupiler, maar volgens Geel is dat nu nog te duur. Kan je van vinden wat je wilt.
Feyenoord wil niet af van een tweede elftal (net als opleidingsclub Heerenveen overigens), waarin eerste elftal spelers hun wedstrijdritme kunnen behouden.quote:Op maandag 18 april 2016 09:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar Feyenoord doet niet eens mee om in te stromen in die nieuwe piramide, iets wat zelfs clubs als De Graafschap en Volendam wel gewoon doen.
Dat kan nog steeds, alleen iets beperkter. Daarnaast wil de KNVB ook nog weleens dispensatie verlenen als spelers terugkeren van blessures.quote:Op maandag 18 april 2016 09:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Feyenoord wil niet af van een tweede elftal (net als opleidingsclub Heerenveen overigens), waarin eerste elftal spelers hun wedstrijdritme kunnen behouden.
De nieuwe piramide moet er juist voor zorgen dat er sportieve doelen zijn voor een beloftenteam i.t.t. de gesloten beloftencompetitie. Dan hoef je niet per se spelers te verhuren met als voordeel dat toekomstig eerste elftal spelers met elkaar blijven spelen en in de Feyenoord omgeving blijven.quote:Je kunt talenten die de aansluiting niet kunnen maken in mijn beleving ook veel beter verhuren aan een andere club, dan zonder sportieve doelen te laten meedraaien in een competitie.
En dat dát kan en we zonder gesloten selecties werken, is dan natuurlijk ook te belachelijk voor worden. Maar goed, daar is al genoeg over gezegd.quote:Op maandag 18 april 2016 09:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, alleen iets beperkter. Daarnaast wil de KNVB ook nog weleens dispensatie verlenen als spelers terugkeren van blessures.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Tete en Bazoer hebben daar een jaar gevoetbald, om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 18 april 2016 09:50 schreef Oldground het volgende:
En wedstrijden van Jong Feyenoord/Feyenoord II gaan inderdaad nergens over. Maar dat gaan die van Jong Ajax en Jong PSV ook.
Welke spelers uit die teams hebben daarnaast in die 3 jaar dat het al loopt (onder die zeer dubieuze regelgeving) er daadwerkelijk echt grote vooruitgang geboekt?
Ajax heeft die spits niet voor niks maar verhuurd en ik denk dat ook dat toptalent Van de Beek verder zou zijn geweest, als hij bij een echte club met druk, supporters en meest belangrijk: sportieve doelen, zou hebben gespeeld.
Denk niet dat Feyenoord nog geld in varkenoord gaat pompen aangezien dat een aflopende zaak is.quote:Op maandag 18 april 2016 10:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tete en Bazoer hebben daar een jaar gevoetbald, om maar eens wat te noemen.
Voor een Schuurman zou het toch ideaal zijn om tegen Sparta, NAC en Go Ahead te spelen ipv tegen het tweede van Heerenveen. Kan hij ondertussen soms nog aansluiten bij het eerste mocht dat nodig zijn.
Zeker nu er weer geld is moet daar imo serieus naar gekeken worden.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2016 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk niet dat Feyenoord nog geld in varkenoord gaat pompen aangezien dat een aflopende zaak is.
Wel las ik eerder dat ze meer gaan samenwerken met Den Bosch en RKC.
Als je in de jupiler league wilt uitkomen zou je ook wat aanpassingen moeten doen aan varkenoord, dat moet weer aan strengere veiligheidseisen voldoen. Daarom speelden bijvoorbeeld Jong PSV en Twente een tijdje gewoon in het stadion.quote:Op maandag 18 april 2016 10:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En een samenwerking dat lijkt op die van Excelsior ben ik wel voor.
Ah, ja dat is ergens wel logisch. Dan lijkt mij dat niet erg handig nee.quote:Op maandag 18 april 2016 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in de jupiler league wilt uitkomen zou je ook wat aanpassingen moeten doen aan varkenoord, dat moet weer aan strengere veiligheidseisen voldoen. Daarom speelden bijvoorbeeld Jong PSV en Twente een tijdje gewoon in het stadion.
Het voordeel van zo een ploeg in de JL is dat je ze zelf bij je club kunt houden, zelf begeleiden en eventueel zelfs nog de kans kan geven in het eerste.quote:Op maandag 18 april 2016 11:00 schreef Haringkop het volgende:
Je zou dan toch gewoon in de Kuip kunnen spelen?
Maar goed dat zijn met name praktische bezwaren, je zal je eerst moeten afvragen of een dergelijke deelname wel het gewenste resultaat zal opleveren. Persoonlijk denk ik dat het uitlenen aan clubs in de Jupiler of ploegen onderin de eredivisie meer bijdraagt aan de ontwikkeling van getalenteerde spelers.
Soms is een nieuwe omgeving ook wel ff lekker. Die Vincent Janssen is helemaal opgebloeid in Almere, Woudenberg ontwikkelt zich ook prima. En het scheelt de club in de kosten.quote:Op maandag 18 april 2016 11:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het voordeel van zo een ploeg in de JL is dat je ze zelf bij je club kunt houden, zelf begeleiden en eventueel zelfs nog de kans kan geven in het eerste.
Bedankt.quote:Op maandag 18 april 2016 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms is een nieuwe omgeving ook wel ff lekker. Die Vincent Janssen is helemaal opgebloeid in Almere, Woudenberg ontwikkelt zich ook prima. En het scheelt de club in de kosten.
Ik denk serieus dat er genoeg publiek van ons op afkomt, en dat daar weer allerlei gedoe van komtquote:Op maandag 18 april 2016 11:37 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat ze bang zijn dat ze in de Juup wel kampioen worden.
Het heeft denk ik voor een groot deel te maken met de accommodatie. Varkenoord is niet geschikt en in De Kuip schijnt het niet te kunnen (zal wel voor moeten worden betaald)quote:Op maandag 18 april 2016 11:37 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat ze bang zijn dat ze in de Juup wel kampioen worden.
De Toekomst was ook niet geschikt, dat is gewoon een kwestie van wat aanpassingen.quote:Op maandag 18 april 2016 12:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het heeft denk ik voor een groot deel te maken met de accommodatie. Varkenoord is niet geschikt en in De Kuip schijnt het niet te kunnen (zal wel voor moeten worden betaald)
Balen man dat je naar de finale mag.quote:Op maandag 18 april 2016 12:56 schreef Elan het volgende:
Zijn er hier veel mensen met kaartjes voor de finale?
Wij zijn helaas niet uitgeloot.
En dat geouwehoer is volledig terecht. Even serieus. Je had haast geen geld. Hij imponeerde niet. Denk even na, hoeveel had zo'n jochie je gekost? contractje voor 3 seizoenen á ¤ 30.000? Terwijl je hem ook heus wel weer verhuurd krijgt voor 20.000-25.000?quote:Op zondag 17 april 2016 23:21 schreef Lastpost het volgende:
Maar in die tijd hadden we amper geld voor contracten, imponeerde hij ook niet wekelijks in de jeugd, hadden we Achahbar ook nog én een prima eerste spits rondlopen en dan moet je keuzes maken.
En om nou iedere speler die een paar potjes leuk meespeelt bij de A1 een contract aan te bieden voor het geval dat ...![]()
Maar ditzelfde geouwehoer krijgen we straks mogelijk ook met Slabbekoorn, mocht die jongen weer eens fit worden, heel blijven en een andere mentaliteit ontwikkelen. Dan roepen we over 4 jaar natuurlijk ook dat het wanbeleid was omdat ie in de B1 leuk voetbal liet zien.
Lekker rullevant of hij nog op zijn top kan spelen. Gratis back-up met zo'n beetje de beste instelling van de hele eredivisie heeft. Had ontzettend veel toegevoegd in de kleedkamer.quote:Op zondag 17 april 2016 23:40 schreef Caland het volgende:
Dat is gewoon een tweede Botteghin hoor, zo traag als dikke stront door een trechter en de draaicirkel van een vrachtwagen met dubbele oplegger.
Ja, dat hebben we echt hard nodig met Vermeer, Kuyt en El Ahmadi.quote:Op maandag 18 april 2016 13:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker rullevant of hij nog op zijn top kan spelen. Gratis back-up met zo'n beetje de beste instelling van de hele eredivisie heeft. Had ontzettend veel toegevoegd in de kleedkamer.
Blijkbaar wel, anders verlies je geen 7 keer op rij.quote:Op maandag 18 april 2016 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we echt hard nodig met Vermeer, Kuyt en El Ahmadi.
Wat een onzin. We hebben al vier centrale verdedigers onder contract en hebben genoeg ervaring. Niet netjes dat hij niet mee mocht trainen, maar met Vlaar hadden we ook gewoon gestaan waar we nu staan. Heerlijk kansloos achter de top 2.quote:Op maandag 18 april 2016 13:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders verlies je geen 7 keer op rij.
Dat zit 'm eerder in je algehele kwaliteitsniveau dan in 'ervaring' lijkt me. Er steken er een paar bovenuit, er zijn een paar 'mooi weer'-voetballertjes, en het gros is middelmaat. Hebben je goeie jongens dan even een dipje zakt het als dunne stront in elkaar.quote:Op maandag 18 april 2016 13:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders verlies je geen 7 keer op rij.
Bullshit.quote:Op maandag 18 april 2016 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zit 'm eerder in je algehele kwaliteitsniveau dan in 'ervaring' lijkt me. Er steken er een paar bovenuit, er zijn een paar 'mooi weer'-voetballertjes, en het gros is middelmaat. Hebben je goeie jongens dan even een dipje zakt het als dunne stront in elkaar.
Nee, dan kun je beter wijzen naar Rongod Betongenot. Die had ons eigenhandig even de schaal bezorgd.quote:Op maandag 18 april 2016 14:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bullshit.
Naast die serie van 7 wedstrijden heb je in 24 wedstrijden 17 keer gewonnen, 5 keer gelijk gespeeld en maar 2 keer verloren. Oftewel, 2,33 punten per wedstrijd. Als je dat een seizoen lang presteer zit je op 79 punten en ben je in 6 van de laatste 10 seizoenen kampioen. Natuurlijk valt daar nog wel van alles op af te dingen, en zijn we gewoon niet ver genoeg voor het kampioenschap, maar dan kun je het niet simpel aan kwaliteit tekort wijten.
Baco Arie is compleet kansloos en totaal niet het gewenste niveau. Nog slechter dan Nelom.quote:Op maandag 18 april 2016 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hebben al vier centrale verdedigers onder contract en hebben genoeg ervaring. Niet netjes dat hij niet mee mocht trainen, maar met Vlaar hadden we ook gewoon gestaan waar we nu staan. Heerlijk kansloos achter de top 2.
Ik snap dat je overal een beetje tegenaan wil trappen, maar dat is wel erg makkelijk elke keer.
Jammer, dat je het zo moet verdraaien. Zeker gezien ik expliciet vermeld dat we tekort komen. Feit is dat Feyenoord keer op keer op keer steken laat vallen. Het zijn geen incidenten, het is een gewoonte. Ik vind de omschrijving als 'grootste amateurclub van Nederland' inderdaad perfect pasend.quote:Op maandag 18 april 2016 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter wijzen naar Rongod Betongenot. Die had ons eigenhandig even de schaal bezorgd.
Oke, bedankt.quote:Op maandag 18 april 2016 14:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Baco Arie is compleet kansloos en totaal niet het gewenste niveau. Nog slechter dan Nelom.
Botteghin is verdedigend gewoon van het goede niveau, maar stevig aan de prijs voor een speler met zijn leeftijd/talent en heeft minder voetballend vermogen dan een gehandicapte pinguin.
Dat hij niet op zijn minst mee mocht trainen is gewoon een kansloze schande. Of hij dan in aanmerking zou komen voor een contract is nog een tweede.
Ik dénk van wel, maar dat vind ik eigenlijk niet eens zo relevant. Je had het iig moeten proberen.
Jij doet dat ook, op een andere manier. Jij wijst naar die reeks van slechte wedstrijden en impliceert dat dat met Ron Vlaar niet was gebeurd, dat gaat nergens over. En natuurlijk laten ze steken vallen, maar het niet binnen halen van Ron Vlaar vind ik daar echt niet onder vallen. Hartstikke mooi die jaren onder Koeman, maar daar blijft het bij.quote:Op maandag 18 april 2016 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jammer, dat je het zo moet verdraaien. Zeker gezien ik expliciet vermeld dat we tekort komen. Feit is dat Feyenoord keer op keer op keer steken laat vallen. Het zijn geen incidenten, het is een gewoonte. Ik vind de omschrijving als 'grootste amateurclub van Nederland' inderdaad perfect pasend.
Clichégodquote:Op maandag 18 april 2016 13:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker rullevant of hij nog op zijn top kan spelen. Gratis back-up met zo'n beetje de beste instelling van de hele eredivisie heeft. Had ontzettend veel toegevoegd in de kleedkamer.
Hij geeft een signaal af.quote:Op maandag 18 april 2016 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Rongod maakt schijnbaar fantastische playlistjes op Spotify.
Botteghin en Vlaar is een beetje lood om oud ijzer.quote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef Oldground het volgende:
Ron Vlaar zou een enorme versterking zijn voor onze verdediging.
Tot nu toe bewijst Kongolo dat hij meer een back is dan een centrale verdediger, maakt Van Beek nog veel te veel (cruciale) fouten en is Botteghin een mindere versie van Vlaar. Over Van der Heijden zal ik het maar niet hebben.
Oneens.quote:Op maandag 18 april 2016 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Botteghin en Vlaar is een beetje lood om oud ijzer.
Qua kwaliteit misschien wel. Ik denk niet dat de verdediging net zo'n gatenkaas was geweest in die slechte reeks als Vlaar in de plaats van Botteghin had gestaan. Van Beek was waarschijnlijk niet in zo'n diepe vorm-/vertrouwenscrisis terechtgekomen en Vlaar had de druk op het team deels kunnen opvangen. Botteghin heeft nooit bij een grotere club dan FC Groningen gespeeld, van hem kan je geen leiderschap verwachten.quote:Op maandag 18 april 2016 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een verschilletje van 3 miljoen.quote:Op maandag 18 april 2016 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Botteghin was al aangetrokken voordat het Vlaar verhaal speelde. Tevens had Vlaar ook nog eens een half seizoen nodig om uberhaupt wedstrijdfit te geraken. Compleet logische beslissing.quote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met een verschilletje van 3 miljoen.
Uiteraard weet je niet op welk niveau Vlaar weer terugkomt, dus je kan bottegod niet laten lopen om ronbeton, maar toch zegt het wel weer wat. Net als dat de gratis vervanger van 2.500.000-kramert meer scoort dan kramert.
Ja, ik denk dat Groningen die 3 miljoen (?) wel even had terug gegeven nadat wij Vlaar aantrokken.quote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met een verschilletje van 3 miljoen.
Uiteraard weet je niet op welk niveau Vlaar weer terugkomt, dus je kan bottegod niet laten lopen om ronbeton, maar toch zegt het wel weer wat. Net als dat de gratis vervanger van 2.500.000-kramert meer scoort dan kramert.
Van Persie te jong laten gaan.quote:Op maandag 18 april 2016 15:29 schreef Typisch het volgende:
En Bastos hadden ze goffetedomme ook gewoon motte houwe!
En Sleegers. Is toch schandalig dat we zo een talent laten gaan, straks bloeit hij weer op bij NEC.quote:
Ik vind dat ze hem mee moesten laten trainen. Contract kon je dan altijd nog kijken zodra hij fit was. Maar als je voor de neus van 40-45 duizend mensen hebt gezegd dat iemand ALTIJD welkom is, dan ben je gewoon smerig bezig als je iemand zo af serveert.quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Een deel had gewoon Vlaar graag zien komen, een ander deel niet. Ik hoor bij de eerste groep. Vanzelfsprekend heeft die eerste groep in dit verhaal dan ook gewoon gelijk.
Welnee, die gaat naar PEC, Heracles of ander oostblok team.quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Denk overigens dat Vlaar komend jaar 'gewoon' bij ons loopt te ballen.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, die gaat naar PEC, Heracles of ander oostblok team.
Hou op, gewoon nog internationalquote:Op maandag 18 april 2016 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, die gaat naar PEC, Heracles of ander oostblok team.
Nog maar 31 bedoel je hoop ik? Kan nog prima 3 jaar mee.quote:Op maandag 18 april 2016 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vlaar komt, gelukkig, niet meer. Is al 31 jaar en niet meer nodig bij ons.
Gun hem nog wel een financiële klappert ergens.
Mag jij vinden.quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog maar 31 bedoel je hoop ik? Kan nog prima 3 jaar mee.
31 ja, maar met die blessures van hem kan hij makkelijk door voor een 38-jarige. Welke zichzelf serieus nemende club zal het risico met hem nemen? Hij speelt 2 wedstrijden als een beest en is dan weer een half seizoen out met een blessure.quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, gewoon nog international.
Hij is 31, geen 38.
Paar euro per maand + een flinke bonus per wedstrijd.quote:Op maandag 18 april 2016 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
31 ja, maar met die blessures van hem kan hij makkelijk door voor een 38-jarige. Welke zichzelf serieus nemende club zal het risico met hem nemen? Hij speelt 2 wedstrijden als een beest en is dan weer een half seizoen out met een blessure.
Daarbij maakt hij de laatste weken nogal wat fouten in zijn positionering en wordt hij op (handelings)snelheid regelmatig afgetroefd.quote:Op maandag 18 april 2016 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
31 ja, maar met die blessures van hem kan hij makkelijk door voor een 38-jarige. Welke zichzelf serieus nemende club zal het risico met hem nemen? Hij speelt 2 wedstrijden als een beest en is dan weer een half seizoen out met een blessure.
Dat zou logisch zijn vanuit ons perspectief, waarom zou hij dat willen als hij elders 'gewoon' geld kan scheppen?quote:Op maandag 18 april 2016 15:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Paar euro per maand + een flinke bonus per wedstrijd.
Ook dat ja, de aanval van AZ verbloemt erg veel.quote:Op maandag 18 april 2016 15:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarbij maakt hij de laatste weken nogal wat fouten in zijn positionering en wordt hij op (handelings)snelheid regelmatig afgetroefd.
Ik heb het idee dat Vlaar graag in NL blijft voor z'n kinderen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou logisch zijn vanuit ons perspectief, waarom zou hij dat willen als hij elders 'gewoon' geld kan scheppen?
Voor 3 miljoen per jaar in China koopt hij nieuwe kinderen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Vlaar graag in NL blijft voor z'n kinderen.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor 3 miljoen per jaar in China koopt hij nieuwe kinderen.
Ja of gewoon een snickers en een flesje AA voor de wedstrijd en 5 consumptiebonnen erna.quote:Op maandag 18 april 2016 15:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Paar euro per maand + een flinke bonus per wedstrijd.
Dit was gewoon een oplossing om het risico als club af te dekken, maar jouw oplossing kan ook inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of gewoon een snickers en een flesje AA voor de wedstrijd en 5 consumptiebonnen erna.
Kramert toch een onderzoek aan zijn broek.twitter:johanvanboven twitterde op maandag 18-04-2016 om 16:11:15Aanklager betaald voetbal start vooronderzoek naar incident Michiel Kramer tijdens duel met FC Groningen. #Feyenoord reageer retweet
Inderdaad, ook gewoon ergerlijk dom.quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef Oldground het volgende:
Kramert toch een onderzoek aan zijn broek.twitter:johanvanboven twitterde op maandag 18-04-2016 om 16:11:15Aanklager betaald voetbal start vooronderzoek naar incident Michiel Kramer tijdens duel met FC Groningen. #Feyenoord reageer retweet
Ik vind hem ergerlijker dan Kazim.
Geel zelfs. Onderzoek is dom. Vond de actie zelf wel meevallen, hij word zelf bij zijn keel gegrepen maar blijft staan, doet ie dat bij di Lindgren en die gaat lopen rollebollen als 'n speenvarken.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, ook gewoon ergerlijk dom.
Was wat mij betreft ook gewoon rood wat hij deed, maar wel vreemd dat er nu nog een onderzoek komt, het voorval was toch door de scheidsrechter beoordeeld.
Lindgren pakt hem bij shirt, Kramer grijpt naar de keel.quote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geel zelfs. Onderzoek is dom. Vond de actie zelf wel meevallen, hij word zelf bij zijn keel gegrepen maar blijft staan, doet ie dat bij di Lindgren en die gaat lopen rollebollen als 'n speenvarken.
Ah, dan bedoelde ik idd die kerel voor Lindgrenquote:Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Lindgren pakt hem bij shirt, Kramer grijpt naar de keel.
Die kerel voor Lindgren gaat wel met de hand naar naar de keel van Kramer.
Maar waarom moet het gros van onze voetballers nou zo achterlijk dom zijn..?
Een Kuyt gebeurt dit gewoon nooit.
Ik heb alleen bij ons altijd het gevoel dat het een soort overhand heeft.quote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dan bedoelde ik idd die kerel voor Lindgren.
En geen idee. De slimme mensen gaan naar school, anderen gaan voetballen. Op wat uitzonderingen na.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef Oldground het volgende:
Ik vind hem ergerlijker dan Kazim.
quote:http://www.metronieuws.nl(...)-voor-michiel-kramer
Bekerfinale niet in gevaar voor Michiel Kramer
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek begonnen naar een incident in de 93e minuut tussen Michiel Kramer en Etiënne Reijnen tijdens Feyenoord-FC Groningen. De spits van de Rotterdammers wordt verdacht van het bij de keel grijpen van zijn tegenstander. De scheidsrechter zag dit niet, waardoor de aanklager betaald voetbal in staat is het incident te onderzoeken.
DUWEN
Na het duel zei Kramer dat hij geel had gekregen voor het opstootje, maar blijkbaar was dat voor iets anders dan naar het naar de keel grijpen van Reijnen. Ook Rasmus Lindgren werd door de Feyenoorder bij zijn keel gepakt of in ieder geval op die plek weggeduwd.
De finale van de KNVB-beker komt ondanks het vooronderzoek niet in gevaar voor Kramer. De voetbalbond bevestigt dat de aanvaller komende zondag tegen FC Utrecht in actie kan komen als hij deze week in beroep gaat tegen het eventuele schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal.
Lees ook: Michiel Kramer: Ik laat me niet vallen als een wijf
Kramer en Feyenoord hebben tot dinsdagochtend 10:00 uur de tijd om een verklaring in te leveren. Vervolgens komt er vanuit Zeist een schikkingsvoorstel. Als Kramer daar niet mee akkoord gaat, krijgt hij van de tuchtcommissie een straf opgelegd. Als hij daar wederom niet mee akkoord gaat, moet de beroepscommissie een uitspraak doen en dat zal niet gebeuren voordat de bekerfinale is afgewerkt.
„Een speler wordt tijdens een lopende zaak alleen geschorst als hij direct rood heeft gekregen”, aldus KNVB-woordvoerder Hans van Kastel. „Dan moet hij in afwachting van de uitspraak een duel aan de kant blijven.”
Nu deed hij toch ook niet zoveel.quote:Op maandag 18 april 2016 16:58 schreef Doublepain het volgende:
Als die advocaat van jullie ervoor zorgt dat Kramer weer vrijuit gaat is het wel een baas
Als Feyenoord zijnde gewoon niet in beroep gaan, schikkjngsvoorstel accepteren. Gaat hij er persoonlijk tegenin, schors je 'm disciplinairquote:Op maandag 18 april 2016 16:47 schreef Caland het volgende:
Denk je eindelijk eens mazzel te hebben, doet hij alsnog met die bekerfinale mee.
Gewoon doen man, als je in ieder geval goed gezelschap hebt op de tribunequote:Op maandag 18 april 2016 17:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Verlengen of niet? Nog nooit zoveel twijfels gehad hierover
Ik heb verlengd. Moet er toch niet aan denken dat ze kampioen worden het jaar nadat je niet verlengt...brrr.quote:Op maandag 18 april 2016 17:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bier drinken, ouwehoeren en 22 kneuzen uitlachen. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 18 april 2016 17:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoord en kampioenquote:Op maandag 18 april 2016 17:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb verlengd. Moet er toch niet aan denken dat ze kampioen worden het jaar nadat je niet verlengt...brrr.
Ja. What are the oddsquote:Op maandag 18 april 2016 17:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb verlengd. Moet er toch niet aan denken dat ze kampioen worden het jaar nadat je niet verlengt...brrr.
Moest lachen.quote:Op maandag 18 april 2016 17:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Voor mij is er niet eens twijfel.quote:Op maandag 18 april 2016 17:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ssst...quote:Op maandag 18 april 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Waterkneus - ajax - 5 - 2 - jack de gier
Grgr
Dank u.quote:Op maandag 18 april 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Waterkneus - ajax - 5 - 2 - jack de gier
Grgr
Stukje gekeken, niets dan respect voor deze gastenquote:Op maandag 18 april 2016 19:36 schreef Oldground het volgende:
Volgens mij stond hij hier nog niet:
Mooie korte docu.
Zojuist overgehaald en verlengd.quote:Op maandag 18 april 2016 19:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon doen. Voor mij is er niet eens twijfel.
Brave klant.quote:Op maandag 18 april 2016 20:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zojuist overgehaald en verlengd.
Twee mensen met een spraakgebrek.quote:Op maandag 18 april 2016 23:30 schreef Elan het volgende:
Blijkbaar heeft Gio na die schitterende reeks nederlagen verplicht extra krachttraining ingevoerd
Echt, dat stukje als ze bij de Kuip zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Twee mensen met een spraakgebrek.
Dit begreep ik ook niet, waarschijnlijk is de gordel normaal om doen te moeilijk. Wat een figuur, wat een teleurstelling, laat maar weer lekker verder waaien na dit seizoen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:41 schreef exile79 het volgende:
Hoe hij z'n gordel om doet, is dat swag ofzo? Één paaltje raken en zeg maar daag tegen je gebleekte tandjes.
Ik verwacht heel veel opstootjes, voornamelijk van onze spelers.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:22 schreef timmmmm het volgende:
ik denk dat het ook echt een kutwedstrijd wordt
Nu overdrijf je. Ik geloof dat we dit seizoen bijzonder weinig rode kaarten hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik verwacht heel veel opstootjes, voornamelijk van onze spelers.Die gasten lijken bij het minste van het geringste al te ontploffen op het veld.
Ik kan me zelfs alleen die van der Heijden herinneren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu overdrijf je. Ik geloof dat we dit seizoen bijzonder weinig rode kaarten hebben gehad.
Karsdorp, maar die werd natuurlijk geseponeerd (Van BenthemGodquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs alleen die van der Heijden herinneren.
Ik noem een kramer die om de wedstrijd iemand naar z'n keel grijpt, een Elia die bij iedere tackle opstaat alsof hij gelijk een tik uitdeelt, een Vilhenna die z'n emoties ook niet onder controle kan houden. We mogen juist blij zijn dat we zo weinig kaarten hebben gekregen met die driftkikkers.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs alleen die van der Heijden herinneren.
Dit valt echt reuze mee joh. Kazim had er een handje van, maar verder zijn ze allemaal niet zo heftig hoor. Elia kan goed op anderen janken dat hij er geen kut van kan maar het boeit hem niet genoeg erom te gaan matten. Als Kramer al mag soelen zal ie zich wel rustig houden na van de week. El Ahmadi schopt er misschien een doormidden maar een opstootje beginnen zie ik niet gebeuren. Onze ideale schoonzonen van verdedigers zie ik dat ook zo snel niet doen, ik kan me niet herinneren dat die een opstootje veroorzaakten, Kuijt batuurlijk ook niet, die zal enkel opgefokt gaan schelden als het niet lukt. Vilhena zou nog wel kunnen, maar ik zie op zich vrij weinig risico.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik verwacht heel veel opstootjes, voornamelijk van onze spelers.Die gasten lijken bij het minste van het geringste al te ontploffen op het veld.
Nou overdrijf je alweerquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik noem een kramer die om de wedstrijd iemand naar z'n keel grijpt, een Elia die bij iedere tackle opstaat alsof hij gelijk een tik uitdeelt, een Vilhenna die z'n emoties ook niet onder controle kan houden. We mogen juist blij zijn dat we zo weinig kaarten hebben gekregen met die driftkikkers.
Een opstootje op een, voor de bekerfinale, totaal onrelevant trainingskamp, een 'klap' die helemaal geen klap bleek, afgelopen wedstrijd die ik zelf al aanhaal als reden waarom Kramer tot de definitieve straf zich wel rustig zal houden en dan nóg een artikel over kramer, die wrs niet mee mag spelen en zich anders wel gedeinst houdt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)r-aan-het-werk-.html
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-bij-opstootje.dhtml
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
https://www.fr12.nl/nieuw(...)a-gewoon-lachen.html
http://www.nrc.nl/next/20(...)-intimideren-1567069
Kan nog wel ff doorgaan hoor, jullie zijn echt vergeetachtig.allemaal dit seizoen.
Jij vind het dus blijkbaar normaal om je medespelers te schoppen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een opstootje op een, voor de bekerfinale, totaal onrelevant trainingskamp, een 'klap' die helemaal geen klap bleek, afgelopen wedstrijd die ik zelf al aanhaal als reden waarom Kramer tot de definitieve straf zich wel rustig zal houden en dan nóg een artikel over kramer, die wrs niet mee mag spelen en zich anders wel gedeinst houdt.
Van de vijf is het enige artikel wat ergens op slaat die over Elia en Tete.
Ahh, jij gaat mij even vertellen wat ik vind. Goed om te weten. Heb ik daar zelf ook nog iets over te vertellen of bepaal jij dat liever voor me?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij vind het dus blijkbaar normaal om je medespelers te schoppen?En ook niet ff een simpel trapje nee vol boven op je lies.
Dat zegt hij toch helemaal niet, zuigert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:50 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb iig de verkeerde snaar geraakt, ik ben van mening dat we een paar Spelers hebben die hun emoties niet onder controle kunnen houden in het veld en naar mijn verwachting in een bekerfinale waar ze prima achter kunnen komen al helemaal niet. Jij ziet dat blijkbaar niet zo en vind het allemaal toelaatbaar gedrag. Prima toch?
Nou ja, als ik vind dat een trainingskamp in vergelijking met een bekerfinale totaal niet ter zake doet, maak jij ervan dat ik het wel prima vind als ze elkaar de tering in schoppen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:50 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb iig de verkeerde snaar geraakt, ik ben van mening dat we een paar Spelers hebben die hun emoties niet onder controle kunnen houden in het veld en naar mijn verwachting in een bekerfinale waar ze prima achter kunnen komen al helemaal niet. Jij ziet dat blijkbaar niet zo en vind het allemaal toelaatbaar gedrag. Prima toch?
Ik zie anders alleen maar users hier die het allemaal downplayen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch helemaal niet, zuigert.
Je plaat blijft hangen, alsof het alleen over een trainingskamp ging.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik vind dat een trainingskamp in vergelijking met een bekerfinale totaal niet ter zake doet, maak jij ervan dat ik het wel prima vind als ze elkaar de tering in schoppen.
Als je dergelijke conclusies trekt, is er wel iets mis hoor.
Dat blijkt wel want je pakt er een nieuwsbericht uit en blijft daar maar over door gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:54 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat is inderdaad prima hoor. Discussieren is niet voor iedereen weggelegd
Sterker nog.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Elia doet wel opgefokt, maar daar blijft het dan ook wel bij. Tot een opstootje laat hij het zelden komen toch?
Elia, gekke boy, kledinglabeleigenaar en vredesstichter.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog.
Hij trok Kramer juist weg van dat opstootje met Lindgren.
De KNVB heeft geoordeeld dat die 'klap' in de eerste link helemaal gee klap was. Als je de beelden eens terugkijkt, kom je zelf tot hetzelfde oordeel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen, alsof het alleen over een trainingskamp ging.
Gio heeft sowieso nergens een antwoord op, die is echt afhankelijk van de vorm van de dag. Je kan net zo goed een supporter in de dug-out neer zetten. Toch hoop je als Feyenoorder tegen beter weten in (Als Utreg de vorm heeft) weer op een super stunt. Wat het niet zou moeten zijn want je bent Feyenoord en speelt thuisquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:42 schreef Typisch het volgende:
Ben niet zo bang voor een rode kaart ofzo, die krijgen we niet zo veel. Zeker niet door opstootjes.
Zie het eerder somber in als die Ten Hag even een gekke BayernPepCombo tactiek uit zijn mouw schudt waar Gio geen antwoord op heeft.
Daar ging ik op door omdat jij op mijn reactie, waar ik op elk linkje reageerde, alleen daarop reageerde dat ik het wel prima vind als Feyenoorders hun medespelers op de lies trappen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel want je pakt er een nieuwsbericht uit en blijft daar maar over door gaan.
Als Feyenoord in goeie doen is en Utrecht is in goeie doen, wint Feyenoord. Het probleem is alleen dat Feyenoord vaak in slechte doen is en Utrecht hooguit in matige.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Gio heeft sowieso nergens een antwoord op, die is echt afhankelijk van de vorm van de dag. Je kan net zo goed een supporter in de dug-out neer zetten. Toch hoop je als Feyenoorder tegen beter weten in (Als Utreg de vorm heeft) weer op een super stunt. Wat het niet zou moeten zijn want je bent Feyenoord en speelt thuis![]()
Vind Utrecht aanvallend wel een klasse beter, met een Haller, Barazite en dat gastje die er tegen Ajax eentje van 25 meter inschoot van wie ik de naam ff niet weet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Feyenoord in goeie doen is en Utrecht is in goeie doen, wint Feyenoord. Het probleem is alleen dat Feyenoord vaak in slechte doen is en Utrecht hooguit in matige.
Wel meteen de enige mogelijkheid, want in de play-offs gaat het niks wordenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Stel je voor dat we winnen jongens....
Dan mogen we weer Europees
Eerste wedstrijd direct tegen Liverpool zonder publiek.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Maar op het middenveld zijn wij dan weer veel beter. we hebben toch wel wat spelers voorin die hun kansjes er makkelijk in prikken. Bij Utrecht creeren de aanvallers ook hun eigen kansjes, dat komt bij ons dan weer nooit voor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind Utrecht aanvallend wel een klasse beter, met een Haller, Barazite en dat gastje die er tegen Ajax eentje van 25 meter inschoot van wie ik de naam ff niet weet.
Daarom koester ik zondag. Daar vestig ik idd al mijn hoop opquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel meteen de enige mogelijkheid, want in de play-offs gaat het niks worden
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd direct tegen Liverpool zonder publiek.
Of de 3e plek 'gewoon' vasthouden. (Ja, ik weet het...quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel meteen de enige mogelijkheid, want in de play-offs gaat het niks worden
Dan moet je nog play-offs spelen voor EL groepsfase.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of de 3e plek 'gewoon' vasthouden. (Ja, ik weet het...)
Nee tochquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je nog play-offs spelen voor EL groepsfase.
Dan moet je nog 4 wedstrijden tegen andere Europese clubs spelen geloof ik.quote:
Precies. Beker is de enige zekerheid naar de groepsfase, zie Groningen vorig seizoen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je nog 4 wedstrijden tegen andere Europese clubs spelen geloof ik.
Rol je in de 3e voorronde binnen.
met wat geluk is het een of ander vaag oostblokclubjequote:Op dinsdag 19 april 2016 11:23 schreef Calciumdude het volgende:
voorronde pakken is misschien voor de supporters beter (ivm die wedstrijd zonder publiek)
jammer alleen dat je dan niet zeker bent van de groepsfase..
dus dan maar gewoon een potentieel grote tegenstander missen thuis..
Ja, al is Heracles uit meestal wel lastig hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al is Heracles uit meestal wel lastig hoor.
Daar heb je met deze vorm niks te zoeken + met het geld wat daaruit gegenereerd wordt, worden alleen maar weer kutspelers gehaald. Iets met Tapia en 2,5 miljoen. Topaankoop.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar heb je met deze vorm niks te zoeken + met het geld wat daaruit gegenereerd wordt, worden alleen maar weer kutspelers gehaald. Iets met Tapia en 2,5 miljoen. Topaankoop.
Het zal mij letterlijk aan mijn reet roesten of we daar thuishoren. Ik gewoon bier drinken en goedkope hoeren neuken in één of ander aftands oostblokdorp.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Sterke verdediging. Zou v. Beek jaloers op zijn.
Met chlamydia weer het vliegtuig in naar Nederlandquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij letterlijk aan mijn reet roesten of we daar thuishoren. Ik gewoon bier drinken en goedkope hoeren neuken in één of ander aftands oostblokdorp.
Alsof we vorig seizoen zo'n goed team hadden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar heb je met deze vorm niks te zoeken + met het geld wat daaruit gegenereerd wordt, worden alleen maar weer kutspelers gehaald. Iets met Tapia en 2,5 miljoen. Topaankoop.
Ik heb het niet over team, maar vorm. Goed gelezen. Chapeau.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof we vorig seizoen zo'n goed team hadden.
Vertel me dan eens waar jij dat geld aan uitgegeven zou hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou Cavlan gehaald hebben toen hij nog bij De Graafschap speelde. Dat is een positie die op dit moment niet heel sterk bezet is. Daarnaast is Tapia meer dan overbodig gezien het feit dat we een stuk of 7 middenvelders hebben. Verder snap ik die Per Hansson ook niet dat hij is gehaald, geef lekker Miazek of die ander de kans mocht Vermeer geblesseerd raken totdat Hahn terug is van zijn blessure. De rechtsbackpositie is ook treurig bezet indien Karsdorp geblesseerd/geschorst is, naast het feit dat hij een middenvelder is. Van Anholt had ik ook wel graag willen zien komen. Voor dat geld van Tapia had je op zijn minst 1 v/d 2 binnen kunnen halen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel me dan eens waar jij dat geld aan uitgegeven zou hebben?
De linksbackpositie is juist prima bezet en met het vertrek van Immers, Vilhena en wellicht een El Ahmadi vind ik het niet raar dat een middenvelder werd aangetrokken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou Cavlan gehaald hebben toen hij nog bij De Graafschap speelde. Dat is een positie die op dit moment niet heel sterk bezet is. Daarnaast is Tapia meer dan overbodig gezien het feit dat we een stuk of 7 middenvelders hebben. Verder snap ik die Per Hansson ook niet dat hij is gehaald, geef lekker Miazek of die ander de kans mocht Vermeer geblesseerd raken totdat Hahn terug is van zijn blessure. De rechtsbackpositie is ook treurig bezet indien Karsdorp geblesseerd/geschorst is, naast het feit dat hij een middenvelder is. Van Anholt had ik ook wel graag willen zien komen. Voor dat geld van Tapia had je op zijn minst 1 v/d 2 binnen kunnen halen.
Wellicht had je dat geld ook wel kunnen besteden aan contractverlengingen, zeker voor de achterhoedespelers zorg je er dan voor dat je een stabiele verdediging behoudt of voor veel kan verkopen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De linksbackpositie is juist prima bezet en met het vertrek van Immers, Vilhena en wellicht een El Ahmadi vind ik het niet raar dat een middenvelder werd aangetrokken.
Ja en van Anholt komt ook echt om alleen te spelen als Karsdorp er niet is...quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou Cavlan gehaald hebben toen hij nog bij De Graafschap speelde. Dat is een positie die op dit moment niet heel sterk bezet is. Daarnaast is Tapia meer dan overbodig gezien het feit dat we een stuk of 7 middenvelders hebben. Verder snap ik die Per Hansson ook niet dat hij is gehaald, geef lekker Miazek of die ander de kans mocht Vermeer geblesseerd raken totdat Hahn terug is van zijn blessure. De rechtsbackpositie is ook treurig bezet indien Karsdorp geblesseerd/geschorst is, naast het feit dat hij een middenvelder is. Van Anholt had ik ook wel graag willen zien komen. Voor dat geld van Tapia had je op zijn minst 1 v/d 2 binnen kunnen halen.
Wellicht had je dat geld ook wel kunnen besteden aan contractverlengingen, zeker voor de achterhoedespelers zorg je er dan voor dat je een stabiele verdediging behoudt of voor veel kan verkopen.
Met oog op de toekomst. Is ook niet gehaald om nu meteen basis te gaan spelen, denk ik zo.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De linksbackpositie is juist prima bezet en met het vertrek van Immers, Vilhena en wellicht een El Ahmadi vind ik het niet raar dat een middenvelder werd aangetrokken.
die word vast gespaard voor de titelstrijd..quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:01 schreef Caland het volgende:
Kuipers fluit bekerfinale in De Kuip http://nos.nl/l/926381
Jammer, geen Makkelie.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
Martin van Geel zondag te gast in De Tafel van Kees http://www.fr12.nl/nieuws(...)-tafel-van-kees.html
Fijn dat Martin even op zo'n finaledag gaat aanschuiven bij de tafel van Kees.
Welk moreel bezwaar heb je daar dan tegen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
Martin van Geel zondag te gast in De Tafel van Kees http://www.fr12.nl/nieuws(...)-tafel-van-kees.html
Inderdaad. Wat denkt die man wel niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
Dat gaat natuurlijk weer over van alles behalve waar de focus op moet liggen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Welk moreel bezwaar heb je daar dan tegen?
Voor onrust zal hij niet zorgen, al is het louter vanwege het feit dat hij naast zijn standaard arsenaal aan one-liners toch niks schokkends zal vertellen.
Gewoon werke voor zn kankehgeldquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat denkt die man wel niet.
Die moet natuurlijk zondagmorgen al om 10.30 in de Kuip zijn om te..... Ehmm... om te......
Ja waarom moet ie eigenlijk al zo vroeg in de Kuip zijn
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk weer over van alles behalve waar de focus op moet liggen.
Als er dan toch zo nodig een Feyenoorder moet aanschuiven stuur dan lekker Warner Hahn ofzo.
Martin voelt de bui al hangen en gaat als meest ijdele man van Nederland daar eens even haarfijn uiteenzetten wat voor fantastisch werk hij allemaal verricht heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Zender Fox meld dat je ontslagen word, vervolgens ga je op de dag van de finale daar zitten. Waar zou het over gaan? De finale?.
Damage controlquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Zender Fox meld dat je ontslagen word, vervolgens ga je op de dag van de finale daar zitten. Waar zou het over gaan? De finale?.
Ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Martin voelt de bui al hangen en gaat als meest ijdele man van Nederland daar eens even haarfijn uiteenzetten wat voor fantastisch werk hij allemaal verricht heeft.
Voorspelbaar +1
quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Botteghin was al aangetrokken voordat het Vlaar verhaal speelde. Tevens had Vlaar ook nog eens een half seizoen nodig om uberhaupt wedstrijdfit te geraken. Compleet logische beslissing.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Groningen die 3 miljoen (?) wel even had terug gegeven nadat wij Vlaar aantrokken.
Welk deel begrijpen jullie niet?quote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
je kan bottegod niet laten lopen om ronbeton
Typische Van Geel actie dus.quote:Op maandag 18 april 2016 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
als je voor de neus van 40-45 duizend mensen hebt gezegd dat iemand ALTIJD welkom is, dan ben je gewoon smerig bezig als je iemand zo af serveert.
Advocaat als nieuwe technische man? Nee bedanktquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:44 schreef Scrummie het volgende:
Wat een verschrikkelijke zooi zit daar tussen. Ook wat prima dingen natuurlijk.
Buiten transfers is er, in mijn optiek, ook genoeg mis gegaan bij het verlengen contracten (of juist het niet verlengen van contracten).
Maar goed, VI meld dat Advocaat mogelijk een grotere rol krijgt bij vertrek van van Geel.
Ik zie dat ook niet zo zitten eigenlijk. Dacht dat Dick alleen goed was in geld uitgeven. En dan meestal teveel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Advocaat als nieuwe technische man? Nee bedankt
Dat moet je al helemaal niet willen inderdaad. Dan kan Varkenoord ook gesloten worden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Advocaat als nieuwe technische man? Nee bedankt
Nog even en ik ben zeer benieuwd naar zondag ochtendquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:48 schreef Caland het volgende:
Overigens weet VI ook te melden dat Van Geel helemaal geen werk meer doet met het oog op volgend seizoen. Terwijl dat nu al ongeveer klaar zou moeten zijn
Zit hij bij Kees?quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog even en ik ben zeer benieuwd naar zondag ochtend
Ik mag toch hopen dat er al wel een idee is welke spelers mogen blijven, vertrekken of verhuurd worden en voor welke posities versterkingen nodig zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:48 schreef Caland het volgende:
Overigens weet VI ook te melden dat Van Geel helemaal geen werk meer doet met het oog op volgend seizoen. Terwijl dat nu al ongeveer klaar zou moeten zijn
Net als Peter Bosz toen alles afdoen "dat vind ik te gemakkelijk"quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat wordt weer open deuren intrappen net zoals zijn interviews met Rijnmond.
Zo hebben we er een paar gehad he:quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net als Peter Bosz toen alles afdoen "dat vind ik te gemakkelijk"
King Kongquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
Terence Kongolo is volledig hersteld van zijn blessure en is morgen beschikbaar, zo meldt Van Bronckhorst. ‘Hij gaat mee naar Almelo.’
Kongodo
Erwin Koeman had ook zo'n stopwoordje, weet jij 'm nog? Of is ie al genoemd?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo hebben we er een paar gehad he:
Nogmaals, ...
Nee, klopt ...
Maar ok?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erwin Koeman had ook zo'n stopwoordje, weet jij 'm nog? Of is ie al genoemd?
Van Gullit heb ik alleen 'Ik ben niet te benijden' onthouden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]Ja! Ik wist 'm niet meer, maar hoor het hem zo zeggen. Prima vent verder overigens.
Hahaha ja. Gullit zei verder ook niet zoveel zinnigs, dus dat is niet raar. Ik onthoud nog altijd die commercial van 'm, dat ie uit Amsterdam weg rijd en richting Rotterdam de zon begint te schijnen. Die vond ik dan wel weer tofquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Gullit heb ik alleen 'Ik ben niet te benijden' onthouden.
Jep, ik. Pas maar op.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:44 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er nog mensen van fok aanwezig morgen?
Ik heb een rondedansje gedaan toen hij trainer werd en ondanks alles een traantje gelaten toen hij wegging.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja. Gullit zei verder ook niet zoveel zinnigs, dus dat is niet raar. Ik onthoud nog altijd die commercial van 'm, dat ie uit Amsterdam weg rijd en richting Rotterdam de zon begint te schijnen. Die vond ik dan wel weer tof
Meestal Sjaak en Caland wel, geen idee wie nog meer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:44 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er nog mensen van fok aanwezig morgen?
Het was dan ook een prima vent verder. Goeie uitstraling ook wel. En raar maar waar was het in het begin best aardig wat ze lieten zien als ik het me goed herinner. Tot alle aankopen kwamenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een rondedansje gedaan toen hij trainer werd en ondanks alles een traantje gelaten toen hij wegging.
Hij heeft zich vergist in de uitstraling van Feyenoord naar topspelers destijds. De spelers wilden wel onder hem trainen, maar niet bij Feyenoord...quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was dan ook een prima vent verder. Goeie uitstraling ook wel. En raar maar waar was het in het begin best aardig wat ze lieten zien als ik het me goed herinner. Tot alle aankopen kwamen.
Almelose wijven zijn vies, die stinken naar kots en naar pies..quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb zo; n vermoeden dat ik hem daar nog voor geen goud in zou steken
Jij ook al een Gouden pik?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar is Haagskwartiertje als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopelijk loopt het nu eens wat normaler als de laatste jaren. Toen werden er lui uitgegooid dacht ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapje. Ik ga wel echt, zit links of rechts van het uitvak, dat hoor ik morgen pas.
Het jaar dat het uitvak leeg bleef verliep ook wel prima geloof ik, tenminste, waar ik zat was er niets aan de hand, en waren met best een grote groep toen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar is Haagskwartiertje als je hem nodig hebt
[..]
Hopelijk loopt het nu eens wat normaler als de laatste jaren. Toen werden er lui uitgegooid dacht ik
Zou dat het zijn geweest ja?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft zich vergist in de uitstraling van Feyenoord naar topspelers destijds. De spelers wilden wel onder hem trainen, maar niet bij Feyenoord...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Almelose wijven zijn vies, die stinken naar kots en naar pies..
Ik heb zo'n vermoeden dat hafcvrouw er hetzelfde over denkt als ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Almelose wijven zijn vies, die stinken naar kots en naar pies..
Ik moet zeggen dat ik geen Almelose meiden ken. Dus jij mag ze hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hafcvrouw er hetzelfde over denkt als ik
Waar woon je zelf dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik geen Almelose meiden ken. Dus jij mag ze hebben
Haha, Nijverdalquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik in Rome, maar woonde in Nijverdal jaja. Place to be
Woon je ook in de buurt van Almelo/Zwolle dus?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, Nijverdal. Daar wonen een aantal collega's van mij.
Ja, eerst in Vroomshoop (quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Woon je ook in de buurt van Almelo/Zwolle dus?
Dat is een enorme vooruitgang moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eerst in Vroomshoop () en nu Hardenberg.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is een enorme vooruitgang moet ik zeggen.
Ik niet. Dit weekend wordt duur genoeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meestal Sjaak en Caland wel, geen idee wie nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |