Slechte timing inderdaad. Al is het wel een bekerfinale. Als je je daarvoor niet weet te focussen omdat de technisch directeur mogelijk vertrekt dan heb je bij Feyenoord niks te zoeken.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Afscheid nemen van Martin van Geel is misschien noodzakelijk om die volgende stap te zetten, door te pakken, maar de timing van deze geruchten kon werkelijk waar niet slechter
Lekker zo in de week voor de bekerfinale.
Toch iets van 8 miljoen Tapia,Kramer en Bilal samen. Had je zoveel meer van kunnen kopen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden als het neefje van Wibi Soerjadi ook vertrekt.. teveel gegoochel met opstellingen, talenten amper kansen gevenm het hele seizoen al bedroevend slecht voetbal.. en waarom haal je in godsnaam Tapia voor 2,5 miljoen als je hem niet gebruikt.. o ja, voor de toekomst
Het vertrek van Kazim was al genoeg om de hele selectie te ontwrichtenquote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Slechte timing inderdaad. Al is het wel een bekerfinale. Als je je daarvoor niet weet te focussen omdat de technisch directeur mogelijk vertrekt dan heb je bij Feyenoord niks te zoeken.
Dat is inderdaad een gezocht excuus dat wordt aangedragen als rede van de reeks slechte wedstrijden. Zou bijzonder triest zijn als dat ook de echte rede is.quote:Op zondag 17 april 2016 22:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het vertrek van Kazim was al genoeg om de hele selectie te ontwrichten
Aardige speler. Hoeveel moetie kosten?quote:Op zondag 17 april 2016 22:24 schreef Henrys het volgende:
Is die Limbombe van NEC niks voor ons? Pas 21
Aardig stuk(je) daarover:quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Afscheid nemen van Martin van Geel is misschien noodzakelijk om die volgende stap te zetten, door te pakken, maar de timing van deze geruchten kon werkelijk waar niet slechter
Lekker zo in de week voor de bekerfinale.
Bron: https://levenmetfeyenoord(...)eek-van-het-seizoen/quote:Het Lek en de belangrijkste week van het seizoen
De grootste amateurclub van Nederland, beschreef iemand die al jaren bij de club rondloopt Feyenoord onlangs tegen me. Ik hoor het vaker: bij Feyenoord lopen teveel mensen die met de beste bedoelingen hele amateuristische keuzes maken, en te weinig échte professionals. Alsof er ergens iets onbewusts in de club zit dat de vooruitgang tegenhoudt en ze steeds weer matige keuzes laat maken.
Aan Feyenoord als “de grootste amateurclub van Nederland” moest ik zaterdagavond denken toen bleek dat de posities van Eric Gudde en Martin van Geel wankel zouden zijn. Volgens Fox Sports gaan de twee directeuren na de bekerfinale ontslagen worden. In de studio zei Jan-Joost van Gangelen dat hij daarover met onder meer commissaris Pim Blokland had gesproken. Die wilde niks bevestigen, behalve dan dat er binnenkort gesproken wordt.
De vraag is op dit moment niet eens of het klopt dat de twee vaak bekritiseerde directeuren ontslagen gaan worden, en of dat wel of niet terecht is. Het punt is vooral dat de timing waarop hun (vermeende) ontslag wordt gelekt belachelijk slecht is: aan de vooravond van de belangrijkste week van het seizoen, waarin Feyenoord de derde plek moet veiligstellen én de beker moet winnen.
De komende week dreigt het daarom niet eens zoveel gaan over de lastige uitwedstrijd tegen Heracles Almelo, of de bekerfinale tegen FC Utrecht. Aan trainer Giovanni van Bronckhorst zal niet zo vaak gevraagd worden hoe hij als beginnende trainer maar ervaren ex-speler de finaleweek benadert. Er zal hem gevraagd worden hoe zijn relatie met Van Geel is en wat hij van een vertrek zou vinden. Spelers die door Van Geel werden gekocht zal gevraagd worden of ze balen van zijn vertrek. Een toch al drukke en onrustige week wordt nog veel onrustiger. Niet echt de ideale finalevoorbereiding.
Het is ergens typisch Feyenoord, maar vooral typisch amateuristisch: de focus op eigen ego’s in plaats van het sportieve belang van de club – de derde plek en de beker. Niet even nog een weekje je mond dichthouden, maar wat informatie lekken om de boel op scherp te zetten.
Van Gangelen haalde Blokland aan en het lijkt erop dat die laatste zijn mond voorbij praatte, off the record, en dat zal niet de eerste keer zijn. De voorbeelden zijn talrijk. Toen Feyenoord in augustus 2012 in Praag voetbalde verklapte hij de transfer van Graziano Pelle naar de club aan supporters. Na een oefenwedstrijd bij ASWH bekritiseerde hij eens en public commercieel directeur Mark Koevermans. En nu zou hij op het meest ongelukkige moment een bom leggen onder het aanblijven van de twee andere directeuren. Het getuigt van weinig strategisch verstand.
Misschien kan Feyenoord een en ander nog fixen. Gisteravond al reageerde president-commissaris Gerard Hoetmer door te zeggen dat het seizoen nog niet afgelopen is en er dus niet geevalueerd wordt. Dat was goed, het haalde meteen wat druk van de ketel. Wat hij er aan toe had moeten voegen: dat de RvC na het seizoen, zoals elk jaar, het afgelopen seizoen gaat evalueren, dat daarbij uiteraard ook over het functioneren van de directie wordt gesproken, en dat de sportieve resultaten daarin vanzelfsprekend onderwerp van gesprek zijn.
Til alle ophef en discussie over de week heen. En ga vast denken over wat er ná Gudde en Van Geel moet gebeuren. Zo maar twee poppetjes wijzigen zal denk ik weinig veranderen als de hele geest van middelmaat en conservatisme die door de club giert, ook bij veel supporters, in stand gehouden wordt. Twee echte vernieuwers, svp!
Miljoentje of 3 en absoluut niet beter dan een Bilal.quote:
Zoiets kan gewoon een rol spelen, zeker als ook Van Bronckhorst wellicht niet zeker is van zijn positie bij een wisseling van de directie.quote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Slechte timing inderdaad. Al is het wel een bekerfinale. Als je je daarvoor niet weet te focussen omdat de technisch directeur mogelijk vertrekt dan heb je bij Feyenoord niks te zoeken.
Limbombe is veel explosiever en fysieker dan Bilal. Een soort Manuquote:Op zondag 17 april 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Miljoentje of 3 en absoluut niet beter dan een Bilal.
Ik zeg doen.
En waarschijnlijk ook technisch vaardiger dan Bilal.. dat is niet meer dan een blind renpaardquote:Op zondag 17 april 2016 22:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Limbombe is veel explosiever en fysieker dan Bilal. Een soort Manu
Komen interessante tijden aan. Het is inderdaad nog maar de vraag ofdat Van Bronckhorst het vertrouwen krijgt van de nieuwe leiding. Sowieso heel veel zin in de finale.quote:Op zondag 17 april 2016 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoiets kan gewoon een rol spelen, zeker als ook Van Bronckhorst wellicht niet zeker is van zijn positie bij een wisseling van de directie.
Hetzelfde geldt wellicht voor de als middelmaat bestempelde aankopen.
Zeker als de vorm en het vertrouwen binnen de selectie toch al niet overhouden.
Uiteraard gaat hij dan gewoon het vertrouwen krijgen.quote:Op zondag 17 april 2016 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Komen interessante tijden aan. Het is inderdaad nog maar de vraag ofdat Van Bronckhorst het vertrouwen krijgt van de nieuwe leiding.
Santos heb je ook weinig aan joh.. Vincent Janssen daarentegen.. die zou de perfecte opvolger van Kuyt zijn, zijn speelstijl past bij Feyenoord. Werkelijk onbegrijpelijk dat uitgerekend hij is weggestuurd door Feyenoordquote:Op zondag 17 april 2016 23:01 schreef Henrys het volgende:
Misschien ook wel nog korting met Santos erbij, die is sowieso veel beter dan Kramer
Dat was best begrijpelijk, dat snapte zelfs Janssen zelf.quote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Santos heb je ook weinig aan joh.. Vincent Janssen daarentegen.. die zou de perfecte opvolger van Kuyt zijn, zijn speelstijl past bij Feyenoord. Werkelijk onbegrijpelijk dat uitgerekend hij is weggestuurd door Feyenoord
Dat denk ik ook, maar het is niet zo dat hij een onomstreden indruk maakt dit seizoen. Krijgt natuurlijk het voordeel van de twijfel omdat het pas zijn eerste jaar is en omdat hij ontzettend veel krediet heeft maar echt lichtpuntjes zijn er dit seizoen niet te ontdekken. Had sowieso meer jeugd verwacht. En dan met name Schuurman.quote:Op zondag 17 april 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard gaat hij dan gewoon het vertrouwen krijgen.
Tapia is sowieso heel matig. Dat kun je Gio niet aanrekenen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden als het neefje van Wibi Soerjadi ook vertrekt.. teveel gegoochel met opstellingen, talenten amper kansen gevenm het hele seizoen al bedroevend slecht voetbal.. en waarom haal je in godsnaam Tapia voor 2,5 miljoen als je hem niet gebruikt.. o ja, voor de toekomst
Dit.quote:Op zondag 17 april 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Limbombe. Jongens, Martin gaat weg, laten we dat soort aankopen nou even niet meer doen.
4x.quote:Op zondag 17 april 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
Oja, Vincent Janssen heeft weer eens gescoord. Het wekelijkse janken kan weer beginnen.
Vond die Robertha wel aardig invallen tegen Sparta.quote:Op zondag 17 april 2016 22:59 schreef Lastpost het volgende:
Limbombe is gewoon een leuke speler voor erbij, niet als miljoenenaankoop en als beoogd basisspeler. Al missen we natuurlijk nog wel een echte vleugelspeler bij de beloften, dus wie weet.
Is het zo dat hij het begreep? Hij zei dat hij het aan zag komen, niet dat hij het ermee eens was. Wel typerend voor Feyenoord dat er al 4 jaar vrij massaal wordt gesmeekt om de geweldenaar Achahbar speeltijd te geven, terwijl ene Vincent er in zijn eerste seizoen eredivisie meteen 24 in schiet. Snap niet dat niemand van de o zo geweldige Feyenoord Academy de potentie van deze speler zagquote:Op zondag 17 april 2016 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was best begrijpelijk, dat snapte zelfs Janssen zelf.
Dom gelul dus.
Had jij het verwacht van Pelle? Punt is, blijft gewoon lastig te oordelen zo vroeg. Van de zoveel die uiteindelijk niet goed bevonden worden, is er altijd eentje bij die bij een middenmoot wel z'n draai vindt.quote:Op zondag 17 april 2016 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het zo dat hij het begreep? Hij zei dat hij het aan zag komen, niet dat hij het ermee eens was. Wel typerend voor Feyenoord dat er al 4 jaar vrij massaal wordt gesmeekt om de geweldenaar Achahbar speeltijd te geven, terwijl ene Vincent er in zijn eerste seizoen eredivisie meteen 24 in schiet. Snap niet dat niemand van de o zo geweldige Feyenoord Academy de potentie van deze speler zag
Hij [of andere jeugdspeler] had op de bank moeten zitten ipv 1 van de middenvelders. 1 aanvaller op de bankquote:Op zondag 17 april 2016 23:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond die Robertha wel aardig invallen tegen Sparta.
Zag jij die (zogenaamde) potentie wel toen ie bij Almere ook niets liet zien?quote:Op zondag 17 april 2016 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het zo dat hij het begreep? Hij zei dat hij het aan zag komen, niet dat hij het ermee eens was. Wel typerend voor Feyenoord dat er al 4 jaar vrij massaal wordt gesmeekt om de geweldenaar Achahbar speeltijd te geven, terwijl ene Vincent er in zijn eerste seizoen eredivisie meteen 24 in schiet. Snap niet dat niemand van de o zo geweldige Feyenoord Academy de potentie van deze speler zag
En maar 6 goals tot de winterstop.. zeg t maar.. onverwacht goed ontwikkeld. Het vervelendste is nog wel dat we kunnen fluiten naar de opleidingsvergoeding.quote:Op zondag 17 april 2016 23:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag jij die (zogenaamde) potentie wel toen ie bij Almere ook niets liet zien?
Nee, ik had dat totaal niet verwachtquote:
Daar worden al die opleiders toch voor betaald? Snap best dat het lastig is maar volgens mij zitten er een paar blinde vinken bij die Academyquote:Punt is, blijft gewoon lastig te oordelen zo vroeg.
Of toch niet zo ontwikkeld maar in vorm tegen de verdedigers in de eredivisie.quote:Op zondag 17 april 2016 23:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
En maar 6 goals tot de winterstop.. zeg t maar.. onverwacht goed ontwikkeld.
Hij scoorde bij Almere ook veel.. AZ wilde hem niet voor niets hebben. Qua manier van spelen doet hij me erg aan Kuyt denken, het is kennelijk erg lastig om spelers goed te beoordelen die een talent hebben dat niet direct zichtbaar is: mentaliteitquote:Op zondag 17 april 2016 23:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag jij die (zogenaamde) potentie wel toen ie bij Almere ook niets liet zien?
Misschien. Maar hij is in ieder geval wel 40/45 keer zo goed als kramer. Al is dat vrij eenvoudig.quote:Op zondag 17 april 2016 23:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of toch niet zo ontwikkeld maar in vorm tegen de verdedigers in de eredivisie.
Ook hij kan zich zomaar eens gaan ontwikkelen bij een PEC ofzo.quote:Op zondag 17 april 2016 23:20 schreef PIETR het volgende:
Slabbekoorn was twee jaar teruf het grootste talent van de opleiding. Mag nu vertrekken. Zo gaan die dingen.
2014/2015 Almere City 34 19 10 0quote:Op zondag 17 april 2016 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij scoorde bij Almere ook veel.. AZ wilde hem niet voor niets hebben. Qua manier van spelen doet hij me erg aan Kuyt denken, het is kennelijk erg lastig om spelers goed te beoordelen die een talent hebben dat niet direct zichtbaar is: mentaliteit
Interesseert me geen hol of iemand het met mij eens is, iedereen doet verdomme net of de lat bij Feyenoord verschrikkelijk hoog ligt, maar een club die Te Vrede goed genoeg vindt om bij de selectie te hebben en Janssen wegstuurt is niet erg consistent bezig.. Achteraf is het makkelijk praten maar er worden teveel slechte keuzes gemaakt de laatste jaren. Helaasquote:Op zondag 17 april 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Iedereen snapte dat Janssen toen geen contract kreeg, inclusief mensen die redelijk dicht op de jeugd zitten wat ik zo lees her en der. Maar volgens pleun2011 is het echt onbegrijpelijk hoor.
Voortaan maar iedereen een contract aanbieden dus.
In Europa deed hij het ook aardig. Janssen wordt Kuyt 2.0quote:Op zondag 17 april 2016 23:21 schreef Lastpost het volgende:
Laat 't 'm komend seizoen maar het gehele seizoen laten zien en óok in de wedstrijden waarin de druk vol op de ploeg ligt.
Want in alle eerlijkheid, toen AZ persé moest winnen om mee te doen om die 3e plek liet heel AZ het afweten en liet Vincent ook niet bijster veel meer zien en in die bekerpot tegen ons was het ook niet al teveel.
3 goals in 809 minuten voetbal, laten we ook niet overdrijven hé. En dat waren dan nog goals tegen İstanbul Başakşehir, Astra en Augsburg waarvan er twee duels nog verloren gingen ook. Om daar nou de vlag voor uit te hangen.quote:
En jij dan? Niet voor niets in jouw campagne geïnvesteerd. Dit had je best eerst kunnen overleggen.quote:Op zondag 17 april 2016 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Nou, ik ben overtuigd. Ik zeg: Pleun2010 is onze nieuw TD.
Zijn inderdaad veel slechte keuzes gemaakt door de technische leiding:quote:Op zondag 17 april 2016 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Interesseert me geen hol of iemand het met mij eens is, iedereen doet verdomme net of de lat bij Feyenoord verschrikkelijk hoog ligt, maar een club die Te Vrede goed genoeg vindt om bij de selectie te hebben en Janssen wegstuurt is niet erg consistent bezig.. Achteraf is het makkelijk praten maar er worden teveel slechte keuzes gemaakt de laatste jaren. Helaas
Sorry, ik heb me terug getrokken. Ik durf de strijd niet aan met deze werkelijke half God.quote:Op zondag 17 april 2016 23:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
En jij dan? Niet voor niets in jouw campagne geïnvesteerd. Dit had je best eerst kunnen overleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |