Die kom ik nog dagelijks tegen, de horrorquote:
Ik had niets te doen op deze zondagavond dus keek ik op de postgeschiedenis van een willekeurige user met smaak. In dit geval dus Mexicano.quote:
Wat doe je daar ook alweer mee?quote:Op zondag 24 april 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kom ik nog dagelijks tegen, de horror
het is zo'n kutwerk dat ding
Waarom?quote:Op zondag 24 april 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herinner mij hem nog omdat we hem bij wiskunde een soort van moesten zingen toenquote:Op zondag 24 april 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem uit mijn geheugen verbannenquote:Op zondag 24 april 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja da's overdreven maar wij moeten toch nog wel af en toe tweedegraads vergelijkingen oplossen helaas en die zijn natuurlijk nooit gemakkelijk te ontbindenquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist de practicum vraag uit het hoofd en zonder twijfel. Moeilijke vragen zijn voor mij geen enkel probleem
LRquote:Op zondag 24 april 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist de practicum vraag uit het hoofd en zonder twijfel. Moeilijke vragen zijn voor mij geen enkel probleem
We weten dan ook allemaal dat jij zeer intelligent bentquote:Op zondag 24 april 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Tweedegraads vergelijkingen met 1 onbekende oplossen (als je niet kunt ontbinden)quote:
Geen TI84-genot bij de hand?quote:Op zondag 24 april 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja da's overdreven maar wij moeten toch nog wel af en toe tweedegraads vergelijkingen oplossen helaas en die zijn natuurlijk nooit gemakkelijk te ontbinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |