Wist je dat niet? Die drie voorin gunnen elkaar hun nier nog als het zou moeten.quote:Op zondag 17 april 2016 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
Zien we nou een Suarez die een bal afspeelt?
Zijn in form op FUT is wel beestquote:Op zondag 17 april 2016 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Mustafi weer als een dolle inglijden daar, die kerel is echt superoverschat. Maar hij heeft een hoge rating op FIFA, dus mensen vinden hem goed.
Wacht, wat?quote:Op zondag 17 april 2016 21:35 schreef Nober het volgende:
Die interlands hebben de strijd weer los doen barsten.
Nee joh, Messi is te lui om naar het ziekenhuis te lopen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Die drie voorin gunnen elkaar hun nier nog als het zou moeten.
Die interlands eind vorige maand toen Barcelona 39 wedstrijden ongeslagen was, heel hun ritme weg daardoor.quote:
Tegen Villarreal begon de misere al.quote:Op zondag 17 april 2016 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Die interlands eind vorige maand toen Barcelona 39 wedstrijden ongeslagen was, heel hun ritme weg daardoor.
Hij speelt vandaag wel redelijk, maar over het algemeen is het echt huilen, huilen, huilen. Hij heeft ook gewoon in 25 la Liga wedstrijden 13(!) keer geel gekregen.quote:
Doet me denken aan Moisander bij Ajaxquote:Op zondag 17 april 2016 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij speelt vandaag wel redelijk, maar over het algemeen is het echt huilen, huilen, huilen. Hij heeft ook gewoon in 25 la Liga wedstrijden 13(!) keer geel gekregen.
Jup, hij ging daar toch bijna naar toe?quote:Op zondag 17 april 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Neymar vind ik meer een Real Madrid-achtige speler.
Zijn enige droom was Barcelona volgens mij. Al bij het WK voor Clubs in de finale met Santos was hij helemaal wars van Messi.quote:Op zondag 17 april 2016 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, hij ging daar toch bijna naar toe?
Wars van Messi maar toch fan?quote:Op zondag 17 april 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn enige droom was Barcelona volgens mij. Al bij het WK voor Clubs in de finale met Santos was hij helemaal wars van Messi.
Ik vraag me eigenlijk af of Neymar wel goed snik is. Die wil dus Copa America én de Olympische spelen toch?quote:Op zondag 17 april 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zou me oprecht niet verbazen als Messi zich binnenkort af gaat melden voor de Copa America.
Die man heeft rust nodigquote:Op zondag 17 april 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zou me oprecht niet verbazen als Messi zich binnenkort af gaat melden voor de Copa America.
Daar loopt de Braziliaanse bond om te zeuren, maar Barcelona staat dat nooit toe. Het wordt één van de twee en hij kan nóóit de Olympische Spelen laten lopen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of Neymar wel goed snik is. Die wil dus Copa America én de Olympische spelen toch?
Lijkt me ook niet goed. Tegen de tijd dat de OS afgelopen is, start de Liga ook aan '16/17.quote:Op zondag 17 april 2016 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar loopt de Braziliaanse bond om te zeuren, maar Barcelona staat dat nooit toe. Het wordt één van de twee en hij kan nóóit de Olympische Spelen laten lopen.
Als compromis wilde hij de Copa America dan vanaf de KO fase doenquote:Op zondag 17 april 2016 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar loopt de Braziliaanse bond om te zeuren, maar Barcelona staat dat nooit toe. Het wordt één van de twee en hij kan nóóit de Olympische Spelen laten lopen.
Iemand die aan de Olympische Spelen meedoet, heeft langer rust dan iemand die naar het EK gaat.quote:Op zondag 17 april 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet goed. Tegen de tijd dat de OS afgelopen is, start de Liga ook aan '16/17.
Dat plan heeft Dunga uitgestippeld, maar dat is allemaal weggelachen door Bartomeu. Ze blijven bij één van de twee, wat logisch is.quote:Op zondag 17 april 2016 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Als compromis wilde hij de Copa America dan vanaf de KO fase doen
Oh ja, fuck.quote:Op zondag 17 april 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iemand die aan de Olympische Spelen meedoet, heeft langer rust dan iemand die naar het EK gaat.
Misschien kan Makkelie ingrijpenquote:Op zondag 17 april 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Die gelijkmaker zal nu ook nog wel komen, mierda.
Niks anders op de televisiequote:Op zondag 17 april 2016 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is het ineens druk hierRampsupporters?
Had al tig assists kunnen geven als ie die bal gewoon goed zou geven..quote:
Je mag de vlag toch pas omhoog steken als de speler de bal aanraakt? Of ben ik nu in de war met een andere regelquote:
De regel is iets veranderd waardoor ze dit seizoen veel later vlaggen over het algemeenquote:Op zondag 17 april 2016 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je mag de vlag toch pas omhoog steken als de speler de bal aanraakt? Of ben ik nu in de war met een andere regel
Dat moet je vooral niet willen vergelijkenquote:Op zondag 17 april 2016 22:08 schreef gnilrednoz het volgende:
als je dit ziet spelen.. zelfs valencia.. en je denkt terug aan ajax van vanmiddag.. moet je toch huilen?
ik weet t. en toch...quote:Op zondag 17 april 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat moet je vooral niet willen vergelijken
Valencia heeft ook meer kwaliteit dan Ajax hoor. Geen schande overigens.quote:Op zondag 17 april 2016 22:08 schreef gnilrednoz het volgende:
als je dit ziet spelen.. zelfs valencia.. en je denkt terug aan ajax van vanmiddag.. moet je toch huilen?
ja oke.. maar de (virtuele) nummer 12 van spanje.. dat steekt wel als je dan die G-voetballers in nederland soms bezig zietquote:Op zondag 17 april 2016 22:09 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Valencia heeft ook meer kwaliteit dan Ajax hoor. Geen schande overigens.
Slecht slapen met Shakira naast je?quote:Op zondag 17 april 2016 22:16 schreef gnilrednoz het volgende:
hahaha pique omg ik vind t gewoon sneu nu, die gaat slecht slapen hoor![]()
quote:Op zondag 17 april 2016 22:17 schreef luckass het volgende:
[..]
ik zou niet aan slapen toekomen KOEKOEK
Dit voelde ik al aankomen.quote:
Als een eckte FOKer kom ik er verder niet aan toe hequote:
Grande Atletiquote:Op zondag 17 april 2016 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Atléti campeón. Nunca dejes de creer.
Ik snap het ook niet.. het kwam uit het niets in die wedstrijd tegen Villareal toen ze een 0-2 voorsprong weggaven.. sindsdien loopt het ineens voor geen meter meer. Had ik niet verwacht van zo'n ervaren topteam. Zou het niet eens zo erg vinden als ze een keer geen kampioen worden, het vervelende is alleen dat die grafclub uit Madrid het dan waarschijnlijk wordtquote:Op zondag 17 april 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijzonder merkwaardige dip van FC Barcelona. Kan niets anders zeggen.
Trolololololtwitter:Simeone twitterde op zondag 17-04-2016 om 23:27:44Clasificados para la próxima Champions. Objetivo cumplido. https://t.co/v8Cm8jedTg reageer retweet
Barcelona grossiert de laatste jaren in miskopen helaasquote:Op woensdag 20 april 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Aleix Vidal weer eens buiten de selectie gelaten voor Depor - Barça
Ik ga het woord 'miskoop' oprakelen.
Een beetje geluk mag ook wel na die nederlaag tegen Valenciaquote:Op woensdag 20 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar het 2-1 had moeten staan, staat het nu 0-2.
Dit waren binnen twee minuten absurd grote kansen.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een beetje geluk mag ook wel na die nederlaag tegen Valencia
twitter:OptaJose twitterde op woensdag 20-04-2016 om 21:42:597 - Luis Suárez is the first player to have a hand in 7 goals in a La Liga game on 21st Century (4 goals, 3 assists). Predatory. reageer retweet
twitter:OptaJose twitterde op woensdag 20-04-2016 om 21:33:294 - Torres has scored in his last four La Liga games in a row for Atletico, equals his best run in the competition (Nov. 2003). Fine reageer retweet
Barcelona - Arsenalquote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat MSN scoorden?
Bakambu speeltquote:Op woensdag 20 april 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Real Madrid.
Ik weet niet met wat voor elftal Villarreal eigenlijk speelt.
De sterkst mogelijke elf, m.u.v. Asenjo en Bonera.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Real Madrid.
Ik weet niet met wat voor elftal Villarreal eigenlijk speelt.
Bedankt voor je kundige antwoordquote:Op woensdag 20 april 2016 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De sterkst mogelijke elf, m.u.v. Asenjo.
Barcelona.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Als Barcelona en Atletico evenveel punten hebben, wie wordt dan kampioen?
3x winst top 3.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag van 16:00 tot 22:15
Rayo Vallecano - Real Madrid
Atletico Madrid - Malaga
FC Barcelona - Sporting Gijon
1x kampioenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
La Liga goals by Real Madrid:
2009/10 = 102
2010/11 = 102
2011/12 = 121
2012/13 = 103
2013/14 = 104
2014/15 = 118
2015/16 = 101
In 2010/11 en 2014/15 gewoon gemiddeld drie goals per wedstrijd. Vergeet dan nog even dat Real Madrid dit seizoen zware troep is in uitwedstrijden wat betreft scorend vermogen. Ook nog tegen een club in eigen huis, was het Gijon, 0-0 gespeeld en tegen Atleti en Barçsquote:
We horen het.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo is gewoon van het veld afgelopen
quote:
quote:
quote:
Verder alles goed?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:53 schreef Sked het volgende:
[..]
En heel mad omdat Suarez er vier maakte en Ronaldo nul.
Hoe bevalt je steen?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit geweten dat Mastour verhuurd is aan Malaga.
Hij is nog jonger dan mijquote:Op donderdag 21 april 2016 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Mastour speelde trouwens pas exact vijf minuten, dus dat is een grote flop geworden.
Dan ik.quote:
Amrabat is ook niet veel aan de bak gekomen na zijn vertrek naar Watford volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2016 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan ik.
Volgende jaar ''speelt'' hij ook nog bij Malaga.
Ik zou het niet weten Stijn, er zijn wel eens dagen dat ik Watford oversla.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amrabat is ook niet veel aan de bak gekomen na zijn vertrek naar Watford volgens mij
Dat mag iets vrolijker.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten Stijn, er zijn wel eens dagen dat ik Watford oversla.
Wie er degradeert weet ik niet, dat ontloopt elkaar zo weinig, maar ik hoop wel dat Peńaranda en Isaac volgend jaar weer in la Liga te bewonderen zijn. Sporting spreekt wat dat betreft minder aan als Sanabria volgend seizoen weer in Rome speelt, terwijl Halilovic toch niet zo bijzonder is als gedacht.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag iets vrolijker.
Wie degradeert er denk je? Gijon of Granada?
quote:Atlético Madrid-verdediger Diego Godín heeft een spierkwetsuur overgehouden aan de uitwedstrijd tegen Athletic de Bilbao (0-1 winst). De Uruguayaan kampt met klachten aan zijn rechterdijbeen.
De blessure zal trainer Diego Simeone grote zorgen baren. De dertigjarige centrumverdediger fungeert in de minst gepasseerde defensie van de Primera División als steunpilaar. Centrumverdediger José Giménez is weer terug na een achillespeesblessure. Stefan Savic en Lucas Hernández behoren ook tot de keuzemogelijkheden van El Cholo.
Voor Atlético breken cruciale weken aan. In de competitie beschikken de Madrilenen met nog vier speelronden te gaan over evenveel punten als koploper Barcelona. Het onderling resultaat is echter in het voordeel van de Catalanen. Woensdag speelt Atlético de heenwedstrijd in de halve finale van de Champions League tegen Bayern München. Atlético zegt nog niet te weten wanneer Godín terug is. De mandekker is in ieder geval niet inzetbaar bij het thuisduel met Málaga (zaterdag, aftrap 18.15 uur).
Hij haalt de return.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:57 schreef Bolasie het volgende:
Volgens de Telegraaf speelt hij niet tegen Bayern, balen.
Ik bedoelde de heenwedstrijd inderdaad, ik was niet volledig.quote:
Atléti gaat zich binnenkort versterken met Nicolas Schiappacasse van River Plate.twitter:partidodelas12 twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 15:51:28Informa @RuizAntonito: Andrea Berta (@Atleti) viajó ayer a Montevideo para intentar el fichaje de Schiappacasse, joya de River de Uruguay. reageer retweet
Hij stelde dat Real makkelijk een b-team kon opstellen en dat het niet uitmaakte hoe je won. Dus hij zal zich eerder indekken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zenden zal vast een voorspelbare rant houden over de wisselingen in de basiself.
Troll je nu, of ..? Hij stelde voorbeeldig dat hij het raar vond dat een Modric, Ramos rust kregen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stelde dat Real makkelijk een b-team kon opstellen en dat het niet uitmaakte hoe je won. Dus hij zal zich eerder indekken.
Ik zag enkel de laatste 5 minuten van de voorbeschouwing en daarin stelde hij dat wel. Maar goed, als hij dat eerder wel zei dan heb je gelijk en zulks.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Troll je nu, of ..? Hij stelde voorbeeldig dat hij het raar vond dat een Modric, Ramos rust kregen.
Zou kunnen hoor. Ik stel mezelf ook niet op als het alfamannetje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag enkel de laatste 5 minuten van de voorbeschouwing en daarin stelde hij dat wel. Maar goed, als hij dat eerder wel zei dan heb je gelijk en zulks.
Jeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |