Hoe gaat het eigenlijk met jou R-K? Ga je nog naar die poolparty?quote:Op zondag 17 april 2016 20:39 schreef R-K het volgende:
Voel jij je vaak eenzaam?
Heb je niet veel goede vrienden of moeite om aansluiting te vinden?
Of het gevoel dat niemand je aardig vindt en dat niemand je mag?
Vind je het moeilijk om contacten te maken?
Lees je mee op FOK! maar durf je zelf niet te posten?
Dan is dit topic voor jou.
Aangezien ik zelf mensen tegen het lijf loop die met deze problemen kampen, vind ik het een mooi moment om hiermee een opening te geven.
Vind hier gelijkgestemden, kruip uit je schulp en post hier als jij je aangesproken voelt.
Voel je welkom!
Is al uitverkocht.quote:Op maandag 18 april 2016 11:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou R-K? Ga je nog naar die poolparty?
Wat ben je van plan dinsdagavond dan? Cafés zijn open..quote:Op maandag 18 april 2016 11:36 schreef R-K het volgende:
[..]
Is al uitverkocht.
Eens kijken of ik dinsdagavond 26 april nog wat in Nijmegen kan neuzen, heb dan toch vrij OV.
En ja, ik ga 25 april naar een masterclass wat op school wordt aangeboden.
Gezellig altijd.quote:Op maandag 18 april 2016 16:55 schreef syndroom het volgende:
Sowieso lijkt het me best ongemakkelijk als enige jongen tussen 9 meiden.
Als je verpleegkunde studeert is dat best normaal. Alleen moet je dan uitleggen dat je niet op jongens valt denk ikquote:Op maandag 18 april 2016 16:55 schreef syndroom het volgende:
Sowieso lijkt het me best ongemakkelijk als enige jongen tussen 9 meiden.
Ben je verpleegkunde gaan studeren?quote:Op maandag 18 april 2016 16:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je verpleegkunde studeert is dat best normaal. Alleen moet je dan uitleggen dat je niet op jongens valt denk ikof als je techniek studeert als dame.. Kom je tussen allemaal jongens en die duiken allemaal op die ene meid..
Nee, maar ik ken wel klassen waar dat het geval is. Je denkt dan als man: jackpot! Maar ondertussen gaan de meeste meiden alsnog met elkaar om en val je er als man buitenquote:Op maandag 18 april 2016 17:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ben je verpleegkunde gaan studeren?
De wachtkamer van de huidarts?quote:Op maandag 18 april 2016 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel klassen waar dat het geval is. Je denkt dan als man: jackpot! Maar ondertussen gaan de meeste meiden alsnog met elkaar om en val je er als man buitenMaar ik doelde meer de locaties waar ík zelf vaak ben. Daar zijn veel dames, maar heb je in principe niks aan.
Daar ookquote:
Wat is nu het probleem van vandaag eigenlijk?quote:Op maandag 18 april 2016 17:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar ookmaar ook de meer socialere locaties.. Sportschool is 80% vrouw op de tijden dat ik er ben.
Schrijf dit gewoon eens in een dagboek.quote:Op maandag 18 april 2016 17:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar ookmaar ook de meer socialere locaties.. Sportschool is 80% vrouw op de tijden dat ik er ben.
Straks weer een sportupdate.. ben bang dat de mensen die het vorige week niet konden.. nu wegblijven en ik dus helemaal de slechtste benWe zullen 't zien... het zou zogenaamd niet om je sportieve prestaties gaan..
Post maar een update als je contact hebt gemaakt met iemand daar.quote:Op maandag 18 april 2016 17:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Straks weer een sportupdate.. ben bang dat de mensen die het vorige week niet konden.. nu wegblijven en ik dus helemaal de slechtste benWe zullen 't zien... het zou zogenaamd niet om je sportieve prestaties gaan..
Als je contact wilt moet je toch echt mensen aanspreken in plaats van als een creep naar ze te staren.quote:Op maandag 18 april 2016 16:52 schreef Deezertje het volgende:
Ik baal soms echt. Geforceerd werkt ook niet... Zit je met 9 meiden als enige jongen ergens en alsnog geen contactvan dat soort situaties. 80% van de mensen die ik dagelijks tegenkom zjn vrouw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |