zal van de week eens bij n verhurende makelaar langslopenquote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken d'r niet zo goed. Moeilijk te pijlen.
Maandsalaris per maand is mogelijk. Maar leven is ook tof.quote:
met jou ga ik geen zaken doenquote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu als ik de tweederde van omzet mag houden verhuur ik de boel voor je
Nee, droppie, je rendement.quote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandsalaris per maand is mogelijk. Maar leven is ook tof.
Geen idee. Maar ik wil eerst tot een spaardoel komen en daarna ga ik studieschuld aflossen, hypotheek etc etc. Vind lastenverlaging fijner. Zal een werkdingetje zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wij zouden heel slecht bij elkaar passen.
Exact hoe ik niet ben. Leven, grote risico's nemen en niet verder denken dan dat je kan kijken.quote:Op zondag 17 april 2016 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wil eerst tot een spaardoel komen en daarna ga ik studieschuld aflossen, hypotheek etc etc. Vind lastenverlaging fijner. Zal een werkdingetje zijn.
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwdquote:Op zondag 17 april 2016 19:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Exact hoe ik niet ben. Leven, grote risico's nemen en niet verder denken dan dat je kan kijken.
Zal bij mij ook een werkdingetje zijn.![]()
Wat ik zeg, wij zouden heel slecht bij elkaar passen. Je zou niet meer normaal kunnen ademen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwd
Slapen met een apneuquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, wij zouden heel slecht bij elkaar passen. Je zou niet meer normaal kunnen ademen.
Op mijn werk verwerk ik een aardig deel van mijn tijd huuropzeggingen en dus ook meerdere ontruimingen per week... Zorgen dat je woonlasten op plek 1 staan qua betalingen vind ik ook erg belangrijkquote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwd
Ik voorkom wel eens ontruimingen en zo. Holaquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Op mijn werk verwerk ik een aardig deel van mijn tijd huuropzeggingen en dus ook meerdere ontruimingen per week... Zorgen dat je woonlasten op plek 1 staan qua betalingen vind ik ook erg belangrijk.
Ik sliep vannacht alleen. Meneer was pas half 2 naar bed gegaan en ik lag er eerder na wat borrrrrels. Do the mathquote:
Het zieligste vind ik de lijkvindingen of begrafenissen die de gemeente regelt als er verder niemand meer isquote:Op zondag 17 april 2016 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik voorkom wel eens ontruimingen en zo. Hola!
Ja, dan is bewind gestopt dus ach. Heb ik niks meequote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Het zieligste vind ik de lijkvindingen of begrafenissen die de gemeente regelt als er verder niemand meer is.
Single zijn klinkt helemaal zo gek nog niet.quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sliep vannacht alleen. Meneer was pas half 2 naar bed gegaan en ik lag er eerder na wat borrrrrels. Do the math!
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruiktquote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Single zijn klinkt helemaal zo gek nog niet.
JE had de slaapkamerdeur op slot gedaan?quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruikt!
Zo begonnen mijn ouders ook. Inmiddels woont mijn vader op zolder.quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruikt!
Hij lag ernaast alleen heeft het proberen in slaap te vallen opgegeven. Hij wilde mij niet wakker makenquote:Op zondag 17 april 2016 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
JE had de slaapkamerdeur op slot gedaan?Of durft hij er niet bij te kruipen?
Wat een schatjequote:Op zondag 17 april 2016 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij lag ernaast alleen heeft het proberen in slaap te vallen opgegeven. Hij wilde mij niet wakker maken![]()
Kletsen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Als ik laat in bed ga maak ik m'n vriend meestal wakker omdat ik nog even wil kletsen voor het slapen.
Man, heb ik toch geen zin inquote:Op zondag 17 april 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Als ik laat in bed ga maak ik m'n vriend meestal wakker omdat ik nog even wil kletsen voor het slapen.
lange zitquote:Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Kaas- het volgende:
Over hem gesproken, we gaan nu ff The Revenant kijken.
GrGr
goede film, wel erg langdradigquote:Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Kaas- het volgende:
Over hem gesproken, we gaan nu ff The Revenant kijken.
GrGr
Kun je hem nog afleiden?quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
En doet die kutfilm het ook nog niet, dus opnieuw downloaden nu. Van mij hoeft het al niet meer want half zeven eraf, maar vriend wil hem per se zien. Kurwaaa.
2 uur en 36 minuten.quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
En doet die kutfilm het ook nog niet, dus opnieuw downloaden nu. Van mij hoeft het al niet meer want half zeven eraf, maar vriend wil hem per se zien. Kurwaaa.
Niet iedereen leeft graag in een stinkend hol.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 22:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft graag in een stinkend hol.
We weten allemaal dat jij ook niet naar bloemetjes ruiktquote:
Ik gebruik lavandelzeep. Is dat wel ok?quote:Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij ook niet naar bloemetjes ruikt
quote:Op zondag 17 april 2016 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
Oh hoiIk weet nog dat ik in deze sc zat als hetero en mensen hier mannen posten om mij proberen bi te maken. inmiddels ben ik al een tijdje bi.
dindsag een date met een gozer
nee van pc-fr34k aka badtripbob. pc-fr34k is mijn eerste account uit 2003 op FOK.quote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Is dit een post van Mortaxx uit de toekomst?
Maar ineens bi dus. Chill.quote:Op zondag 17 april 2016 23:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
nee van pc-fr34k aka badtripbob. pc-fr34k is mijn eerste account uit 2003 op FOK.
gvdquote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Is dit een post van Mortaxx uit de toekomst?
Nah. Het bedekt waarschijnlijk de stank niet.quote:
Hahahah. Sure.quote:Op zondag 17 april 2016 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
Oh hoiIk weet nog dat ik in deze sc zat als hetero en mensen hier mannen posten om mij proberen bi te maken. inmiddels ben ik al een tijdje bi.
dindsag een date met een gozer
LOL. Ik vind geurkaarsen gewoon lekker ruiken, heb ze echt bijna nooit aan, maar al had ik ze iedere dag aan, dan alsnog is dat mijn keuze en dat is absoluut niet gay.quote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon minder wiet in je huiskamer roken Bram, zijn die geurkaarsen ook niet noodzakelijk.
Kek.quote:
Zie je waar je naartoe gaat?quote:
quote:
Maar serieus. Op welke leeftijd bi 'geworden' dan en hoe was het daarvoor dan? Onderdrukte je het ofzo?quote:
Hehe maar is ook gewoon prima toch. Zeggen van niet is ook maar een beetje slap geouwehoer.quote:Op zondag 17 april 2016 23:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hahahah. Sure.
[..]
LOL. Ik vind geurkaarsen gewoon lekker ruiken, heb ze echt bijna nooit aan, maar al had ik ze iedere dag aan, dan alsnog is dat mijn keuze en dat is absoluut niet gay.
quote:Op zondag 17 april 2016 23:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Welkom bij de club.
Bi, luxe heur. Dus je gaat ook relaties aan met mannen.
Heb je het starterspakket al aangevraagd? Stelt niet heel veel voor, maar zitten wel leuke dingen tussen.![]()
www.gay.nl/starterspakket
quote:Op zondag 17 april 2016 23:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nah. Het bedekt waarschijnlijk de stank niet.
uhhhh was niet vorig jaar maar het jaar ervoor volgens mij. had het ook nog meteen online gepost onder badtripbob.quote:Op zondag 17 april 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar serieus. Op welke leeftijd bi 'geworden' dan en hoe was het daarvoor dan? Onderdrukte je het ofzo?
ik kliktequote:Op zondag 17 april 2016 23:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Welkom bij de club.
Bi, luxe heur. Dus je gaat ook relaties aan met mannen.
Heb je het starterspakket al aangevraagd? Stelt niet heel veel voor, maar zitten wel leuke dingen tussen.![]()
www.gay.nl/starterspakket
Die smiley heb ik lang niet gezienquote:
Een van mijn favorieten.quote:Op maandag 18 april 2016 07:46 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Die smiley heb ik lang niet gezien! Weet nog wel dat hij ingevoerd werd. niet meer door wie gemaakt.
.
Chat-Software waar je geen eigen smileys kan toevoegenquote:Op maandag 18 april 2016 07:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten.![]()
Die mis ik heel vaak bij het whatsappen, net alsen
Geen idee of het zou kunnen, heb het me nooit afgevraagd.quote:Op maandag 18 april 2016 07:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Chat-Software waar je geen eigen smileys kan toevoegen
quote:Op maandag 18 april 2016 07:53 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een keer gehad op WA dat ik aan iemand moest uitleggen wat '' betekende/inhield, want hij had een hele andere betekenis achter '
'
Communiceren blijft lastig, zelfs met alle emoticons die er zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 07:53 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een keer gehad op WA dat ik aan iemand moest uitleggen wat '' betekende/inhield, want hij had een hele andere betekenis achter '
'
Best wel apart joh zoals dat gelopen is. Maar leuk.quote:Op maandag 18 april 2016 06:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
uhhhh was niet vorig jaar maar het jaar ervoor volgens mij. had het ook nog meteen online gepost onder badtripbob.
ik voelde mij gewoon niet geil worden van een pik. en toen was ik bij een maat en toen belde mijn moeder dat ze onze hond hadden laten inslapen en bood hij mij troost en hadden we seks. toen besefte ik dat ik dus wel bi ben. nooit echt onderdrukt. probeerde het juist door naar naakte mannen te kijken online en in deze sc postte ze ook nog wat plaatjes voor mij. wilde juist bi zijn want seks met beiden leek mij wel wat. dubbele kansen.
Daarom enkel appen met fokkers, kan je ze gewoon typen.quote:Op maandag 18 april 2016 07:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten.![]()
Die mis ik heel vaak bij het whatsappen, net alsen
Met fokkers, fok ik, daar app ik niet mee.quote:Op maandag 18 april 2016 09:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarom enkel appen met fokkers, kan je ze gewoon typen.
Heb toch wel wat vrienden irl gemaakt hier.quote:Op maandag 18 april 2016 09:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Met fokkers, fok ik, daar app ik niet mee.
Ieder komt hier met een eigen agenda.quote:Op maandag 18 april 2016 09:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb toch wel wat vrienden irl gemaakt hier.
Agenda is een groot woord.quote:Op maandag 18 april 2016 09:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ieder komt hier met een eigen agenda.
Ben je irl ineens heel onaardig dan? Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 18 april 2016 09:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha. Maar jij bent een sociaal dier. Ik heb al genoeg mensen irl die ik teleurstel..
Noh, das lief.quote:Op maandag 18 april 2016 09:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je irl ineens heel onaardig dan? Dat kan ik me niet voorstellen.
Waarom is dat veranderd dan?quote:Op maandag 18 april 2016 09:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Noh, das lief.![]()
Nee, ben niet (meer) zo sociaal. lol.
Oh, dat is natuurlijk gerelateerd aan het verhaal dat je hier deelde. Maar vind je het ook lekker om ietsje meer op jezelf te zijn dan vroeger? Als de wens er niet zozeer is mis je dat ook niet schat ik in.quote:Op maandag 18 april 2016 09:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist. Ik denk dus iets medisch, de medische wereld denkt iets psychisch..
Nee, hoor, dat klopt. Dat verhaal hangt er mee samen. Het was van de ene op de andere dag. Durfde helemaal niets meer, als ik boodschappen moest doen, zat ik eerst een half uur te huilen op de bank.quote:Op maandag 18 april 2016 09:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is natuurlijk gerelateerd aan het verhaal dat je hier deelde. Maar vind je het ook lekker om ietsje meer op jezelf te zijn dan vroeger? Als de wens er niet zozeer is mis je dat ook niet schat ik in.
Misschien praat ik poep hoor.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat klopt. Dat verhaal hangt er mee samen. Het was van de ene op de andere dag. Durfde helemaal niets meer, als ik boodschappen moest doen, zat ik eerst een half uur te huilen op de bank.
Een paar dagen daarvoor vloog ik nog door europa om te spreken voor volle zalen.
De wens is er wel, maar trek het nog niet. Heb al mijn energie nu nog nodig voor mijn werk.
Heb al mijn vrienden nog, dus ik hoef maar te bellen, maar mijn lichaam wilde alleen maar in bed liggen, onder de dekens.
Nu achteraf wel ja. Nou, niet een geïsoleerd moment, maar vanaf mijn 17e ging het steeds slechter. Havo en vwo gehaald zonder een boek te openen, 1e jaar econometrie liep ook soepel, daarna "ben ik het kwijt geraakt". Werd steeds verwarder, agressiever, tot dus dat moment op mijn 28e.quote:Op maandag 18 april 2016 10:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En er was niets dat je kan herleiden als een gebeurtenis die dit misschien getriggerd kan hebben?
Volgens mij ben je nog steeds een vrolijke intelligente gozer, en verward lijk je al helemaal niet. Dat zou je dan ook wel aan je posts merken en die zijn totaal niet verward. Hoop dat je je weg naar vooruitgang weet te vinden man, dat het gewoon een beetje chill en lekker gaat allemaal en zo.quote:Op maandag 18 april 2016 10:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nu achteraf wel ja. Nou, niet een geïsoleerd moment, maar vanaf mijn 17e ging het steeds slechter. Havo en vwo gehaald zonder een boek te openen, 1e jaar econometrie liep ook soepel, daarna "ben ik het kwijt geraakt". Werd steeds verwarder, agressiever, tot dus dat moment op mijn 28e.
De afgelopen 10 jaar gewoon gewerkt, met elk half jaar een andere diagnose. Depressie, burnout, borderline, winterdip, bipolair, adhd en vorig jaar de laatste, autisme. Daarbij alle bijbehorende medicatie ontvangen, maar bij elke pil ging het ietsje achteruit. Totdat ik in het voorjaar weer opleefde, en het weer een paar maanden volhield, om in november weer in de war te raken.
Ik weet dat ik een heel vrolijke, intelligente en sociale jongen was, maar word steeds meer een verwarde, autistische en mensenschuwe weirdo.
Thanks, het gaat ook al een stuk beter sinds begin feb (in jan. alle medicatie weggegooid!). Toen heb ik de juiste zaken gevonden om te eten, te doen en te laten. Was ook een paar maanden hier ineens weg, vanaf november t/m januari begreep ik niet meer wat mensen zeiden/wilden hier, aansluiting was volledig verdwenen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog steeds een vrolijke intelligente gozer, en verward lijk je al helemaal niet. Dat zou je dan ook wel aan je posts merken en die zijn totaal niet verward. Hoop dat je je weg naar vooruitgang weet te vinden man, dat het gewoon een beetje chill en lekker gaat allemaal en zo.
Gewoon de kanjer die je altijd geweest bent dus.quote:Op maandag 18 april 2016 10:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Thanks, het gaat ook al een stuk beter sinds begin feb (in jan. alle medicatie weggegooid!). Toen heb ik de juiste zaken gevonden om te eten, te doen en te laten. Was ook een paar maanden hier ineens weg, vanaf november t/m januari begreep ik niet meer wat mensen zeiden/wilden hier, aansluiting was volledig verdwenen.
Post nu ook overal en nergens. Met de meest uiteenlopende intenties. En ga morgen mijn nieuwe contract tekenen. Had vorige week al de bespreking, maar ben weggelopen omdat ik het niet eens was met een aantal zaken en ben op mijn strepen gaan staan. Werd teruggebeld dat ze me nu nog liever wilde hebben. Dus met de zelfverzekerdheid en scherpte zit het ook weer helemaal goed.
whehequote:Op maandag 18 april 2016 10:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon de kanjer die je altijd geweest bent dus.
Ik weet, daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 18 april 2016 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriete manier om schriftelijk duidelijk te maken dat ik moet lachen.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Thanks, het gaat ook al een stuk beter sinds begin feb (in jan. alle medicatie weggegooid!). Toen heb ik de juiste zaken gevonden om te eten, te doen en te laten. Was ook een paar maanden hier ineens weg, vanaf november t/m januari begreep ik niet meer wat mensen zeiden/wilden hier, aansluiting was volledig verdwenen.
Post nu ook overal en nergens. Met de meest uiteenlopende intenties. En ga morgen mijn nieuwe contract tekenen. Had vorige week al de bespreking, maar ben weggelopen omdat ik het niet eens was met een aantal zaken en ben op mijn strepen gaan staan. Werd teruggebeld dat ze me nu nog liever wilde hebben. Dus met de zelfverzekerdheid en scherpte zit het ook weer helemaal goed.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 11:03 schreef Etsu het volgende:
Net college gehad, en een halve beker Starbucks op, zometeen sporten en saunaatje pakken. Vanmiddag kopje koffie met een chick. Mijn maandag is perfect.
Zag het!quote:
Waarom?quote:Op maandag 18 april 2016 11:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zag het!![]()
Lekker bezig, klinkt als een goed dagje.![]()
Zit op de nespressomeneer te wachten, die tussen 9 en 14 komt.
Omdat hij koffie komt brengen en ik niets meer in huis heb. Zit me ondertussen voor te bereiden op een training. Jej.quote:Op maandag 18 april 2016 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Toen ik op kamers ging, kreeg ik wel een nespresso apparaat van mn ouders, maar omdat ik nooit koffie dronk en toen nooit gebruikte, hebben ze het maar weer meegenomen![]()
En nu wil ik toch een koffiezetapparaat of zoiets hebben
Vanavond al? Morgen toch?quote:Op maandag 18 april 2016 11:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat hij koffie komt brengen en ik niets meer in huis heb. Zit me ondertussen voor te bereiden op een training. Jej.![]()
En nu gewoon tweeeneenhalveeuro betalen voor een bak koffie.![]()
Zo'n apparaat kan je bestellen bij Nespresso.com, meteen wat koffie erbij, kan je vanavond nog in huis hebben.
Hele dag enkel gelul? Brr.quote:Op maandag 18 april 2016 18:06 schreef Ang3l het volgende:
2 weken lang meetings van 8:30 tot 17:30..... wordt niemand blij van
Mja, maar wel van dat geluk dat je op moet letten en zo. Dus niet slaapverwekkend, wel vermoeiend.quote:
Thuis oploskoffie en op uni automatenkoffie voor 30 centquote:Op maandag 18 april 2016 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Toen ik op kamers ging, kreeg ik wel een nespresso apparaat van mn ouders, maar omdat ik nooit koffie dronk en toen nooit gebruikte, hebben ze het maar weer meegenomen![]()
En nu wil ik toch een koffiezetapparaat of zoiets hebben
viesquote:Op maandag 18 april 2016 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thuis oploskoffie en op uni automatenkoffie voor 30 cent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lol.quote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit gvd al op 2000 cal vandaag, omdat die 4 reuzen krentenbollen caloriebommen bleken te zijn dus ik mag nu eigenlijk geen avondeten meer tenzij ik vanavond ga sporten, waar ik geen tijd voor heb.
Idd zeg!quote:Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol.
Zo kom je er wel achter waar de verborgen calorieën zitten die je eet.
Ik eet alleen nog maar speltbrood, vind het lekkerder. Knapperiger en het vult meer.quote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd zeg!
Heb besloten wel te eten (duh) en het te compenseren met een nachtelijke run. Heerlijk rustig op straat dan altijd.
Door jouw advies van koolhydraten naar eiwitten te bewegen heb ik trouwens maar speltproducten in huis gehaald, aangezien ik wel graag eenmaal daags brood eet. Ben benieuwd of het smaakt.
Vroeg me dit ook al af. Al boeit het niet zo, even online opzoeken wat je er gemiddeld bij verbruikt en dan kan je het zelf wel verrekenen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Brammetje. Heb een My fitness pall vraag voor je!!!
Waarom ie bij cardio wel aangeeft hoeveel calorieën t heeft verbrand, maar bij kracht training niet. Hallo. Ik doe 3x een uur kracht. Dat verbrandt heus wel wat!
dont carequote:
Tip: 's ochtends al je avond-training invoeren, zie je gelijk hoeveel je extra kunt etenquote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd zeg!
Heb besloten wel te eten (duh) en het te compenseren met een nachtelijke run. Heerlijk rustig op straat dan altijd.
Door jouw advies van koolhydraten naar eiwitten te bewegen heb ik trouwens maar speltproducten in huis gehaald, aangezien ik wel graag eenmaal daags brood eet. Ben benieuwd of het smaakt.
ja oke, maar da's een beetje suf toch? Handmatig er af trekken. Of zou ik t dan ook als activiteit in kunnen voeren?quote:Op maandag 18 april 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vroeg me dit ook al af. Al boeit het niet zo, even online opzoeken wat je er gemiddeld bij verbruikt en dan kan je het zelf wel verrekenen.
Goede.quote:Op maandag 18 april 2016 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Tip: 's ochtends al je avond-training invoeren, zie je gelijk hoeveel je extra kunt eten.
Moet je het wel doen, sporten dus.quote:Op maandag 18 april 2016 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Tip: 's ochtends al je avond-training invoeren, zie je gelijk hoeveel je extra kunt eten.
Jezelf voor de gek houden kan altijdquote:
Dan ken je mijn bank nietquote:Op maandag 18 april 2016 19:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Jezelf voor de gek houden kan altijd.
Maar het kan juist ook een middel zijn om je te dwingen te sporten, Omdat je nog Kcal's moet verbranden.
Ik kwam er net achter dat ik het compleet verkeerd had ingevuld. Het waren geen >1100 cal, maar 390.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik het compleet verkeerd had ingevuld. Het waren geen >1100 cal, maar 390.
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 22:46 schreef Kaas- het volgende:
Een dieet volgen is wel gewoon echt kut trouwens.
Eet crackers. Meer vezels per kcal en een stuk gezonder. Ik eet 3 crackers met twee eetlepels zelfgemaakte eiersalade in de ochtend, dan zit je goed vol en heb je een goede balans tussen koolhydraten, vezels, eiwitten en vet. Zelfs 400 kcal puur aan koolhydraten voor ontbijt is heftig, daarbij is het ook niet goed voor je suikerspiegel om zo veel te etenquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Jopie, ik dacht dat dat speltbrood een goede keuze was maar ik heb bij het ontbijt 4 kleine plakjes speltbrood gehad met aardbeienjam erop en toen ik dat net invulde bleek dat gezmanelijk al 1.118 cal en 210 koolhydraten (dagelijks doel: 137, dus nu al ruim boven de dagelijkse koolhydraten). R U kidding me?![]()
Dat is zelfs al net boven de 50% van m'n calorieendoel, maar wie overleeft nou een hele dag op 7 a 8 van die miniplakjes?
Wel nog rond middernacht wezen hardlopen trouwens, dus voorlopig elke dag aan de goede kant van de streep geëindigd.
Maar hiermee val je toch afquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag![]()
Ik doe trouwens mijn beweging niet loggen. Ik wil namelijk ondanks mijn bewegingshoeveelheid niet meer dan 1500kcal consumeren atm.
Ik ga mezelf morgen weer wegen... ben benieuwd met nog anderhalve week te gaan of ik in de buurt kom. Ik voel me erg dik/breed, mijn overhemden zitten strak :s
Na 3 crackers zit ik niet vol hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Eet crackers. Meer vezels per kcal en een stuk gezonder. Ik eet 3 crackers met twee eetlepels zelfgemaakte eiersalade in de ochtend, dan zit je goed vol en heb je een goede balans tussen koolhydraten, vezels, eiwitten en vet. Zelfs 400 kcal puur aan koolhydraten voor ontbijt is heftig, daarbij is het ook niet goed voor je suikerspiegel om zo veel te eten
Verder is kwark ook zeer goed. Wel uitkijken wat je erin doet
Haha, wel waar. Na een te grote maaltijd denk ik voor de spiegel ff van mehh en de ochtend erop direct na het sporten sta ik een beetje te flexen voor de spiegel en denk ik Sowww, terwijl er in de tussentijd natuurlijk geen zak is veranderd. Puur tussen je oren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hiermee val je toch af
Ik train nu weer twee weken en voel me ook breder. Is vooral psychologisch denk ik
Heb nu heerlijke spierpijn in m'n rug
Ja klopt, daarom snap ik het ook niet waarom ik me zo voel, maar morgen zie ik het wel weer op de weegschaalquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hiermee val je toch af
Ik train nu weer twee weken en voel me ook breder. Is vooral psychologisch denk ik
Heb nu heerlijke spierpijn in m'n rug
Het gaat niet om de cracker. Het gaat om wat je erop doet. Je hebt nu een dik stuk brood met relatief weinig vezels per koolhydraten en deze smeer je met zoete meuk die weinig voedingswaarde heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na 3 crackers zit ik niet vol hoor.Maar goed, ik ben waarschijnlijk ook stukken groter en zwaarder waardoor het niet te vergelijken is. Verder klopt het wel overigens.
Gefeli!quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:08 schreef Etsu het volgende:
Vandaag weer biceps getraind
Je ziet het al wel een beetje hoor
Jeuj
Oekeboeroe.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Jopie, ik dacht dat dat speltbrood een goede keuze was maar ik heb bij het ontbijt 4 kleine plakjes speltbrood gehad met aardbeienjam erop en toen ik dat net invulde bleek dat gezmanelijk al 1.118 cal en 210 koolhydraten (dagelijks doel: 137, dus nu al ruim boven de dagelijkse koolhydraten). R U kidding me?![]()
Dat is zelfs al net boven de 50% van m'n calorieendoel, maar wie overleeft nou een hele dag op 7 a 8 van die miniplakjes?
Wel nog rond middernacht wezen hardlopen trouwens, dus voorlopig elke dag aan de goede kant van de streep geëindigd.
Tuurlijk is dat gemeend! Waarom zou ik je dat niet gunnen?quote:
Ik had een keer in een frustratie bui na mijn tentamen een ziekelijke maaltijd bij de BK op. Toen kwam ik erachter dat er meer kcal in zaten dan ik op een dag van mijzelf mocht eten. Van 22:00 tot 00:30 hardgelopen om het eraf te krijgen... Het was gelukkig wel een zwoele zomer nacht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oekeboeroe.Was inderdaad wat aan de hoge kant.
![]()
Je bent wel lekker bezig, trouwens. Met je nachtelijke hardlooppraktijken.
Omdat jij vast betere biceps hebt dan ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat gemeend! Waarom zou ik je dat niet gunnen?
Ik kwam net een oude top-less foto tegen van 2014. Ik was toen trots op mijn lichaam/buik. Als ik daar nu naar kijk schrik ik enorm...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat jij vast betere biceps hebt dan ik.
Ik ga aan de crackers voor ontbijt als m'n speltbroodje op is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom snap ik het ook niet waarom ik me zo voel, maar morgen zie ik het wel weer op de weegschaal
[..]
Het gaat niet om de cracker. Het gaat om wat je erop doet. Je hebt nu een dik stuk brood met relatief weinig vezels per koolhydraten en deze smeer je met zoete meuk die weinig voedingswaarde heeft.
Een cracker heeft veel vezels voor zijn hoeveelheid, weinig kcal en kun je net zo dik belegen als een boterham. Pak lekker een cracker met kip, ei, zuivelbeleg of iets anders met wat eiwit en je begint de dag een stuk minder koolhydraat heavy.
Kom armpjedrukken dan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:08 schreef Etsu het volgende:
Vandaag weer biceps getraind
Je ziet het al wel een beetje hoor
Jeuj
WTF dat meen je niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had een keer in een frustratie bui na mijn tentamen een ziekelijke maaltijd bij de BK op. Toen kwam ik erachter dat er meer kcal in zaten dan ik op een dag van mijzelf mocht eten. Van 22:00 tot 00:30 hardgelopen om het eraf te krijgen... Het was gelukkig wel een zwoele zomer nacht.
Hommo's zijn zeau veelzijdig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo grappig hoe dit continue rouleert tussen een fit topic, pol topic, homo topic en dan weer onzin.
Maar wat je nu citeert bleek niet te kloppen he (gelukkig).quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oekeboeroe.Was inderdaad wat aan de hoge kant.
![]()
Je bent wel lekker bezig, trouwens. Met je nachtelijke hardlooppraktijken.
Lul niet zo slap. Jij bent goddelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat jij vast betere biceps hebt dan ik.
Ik las het. Dacht in eerste instantie dat je het hele potje jam erop had gesmeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wat je nu citeert bleek niet te kloppen he (gelukkig).
Nounou. Daar is niet iedereen mee eens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap. Jij bent goddelijk.
2,5 uur hardlopen? Dat kan toch helemaal niet zonder een week last van je gewrichten te krijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had een keer in een frustratie bui na mijn tentamen een ziekelijke maaltijd bij de BK op. Toen kwam ik erachter dat er meer kcal in zaten dan ik op een dag van mijzelf mocht eten. Van 22:00 tot 00:30 hardgelopen om het eraf te krijgen... Het was gelukkig wel een zwoele zomer nacht.
Je hebt een halter van 27 kilo in elke arm?quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet.
Vandaag wel in totaal 27 kilo ofzo gedaan, in totaal. Heftige shit.
Dat is dan hun probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nounou. Daar is niet iedereen mee eens.
Haha.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik las het. Dacht in eerste instantie dat je het hele potje jam erop had gesmeerd.
In totaal. Dus 27 / 2 per arm.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt een halter van 27 kilo in elke arm?
Dan ben je sterker dan ik.
Wat zijn reps?quote:
Sorry. Hoeveel repetities per setje en hoeveel setje. Zie m'n laatste post.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zijn reps?
Ik heb een PT en ken alleen 'setjes'. Al die termen
Nee, dan ga je dood.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vind jam echt niet weg te werken. Ieuw.
Ben je eigenlijk ook gestopt met drinken?
Uhmmmm.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sorry. Hoeveel repetities per setje en hoeveel setje. Zie m'n laatste post.
Iedereen gaat een keer deaud.quote:
Oh, je had het over biceps dus ik dacht aan 1 dumbbell in elke hand. Dat ding wat je nu laat zien is voor je borst.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhmmmm.
Wat ik vanmorgen heb gedaan was dit:
[ afbeelding ]
Eerste setje 10 kilo, dat 10x.
Tweede setje 12,5 en dat 10x.
Derde setje iets van 17,25 ofzo, kwenie precies, en dat ook 10 maar ging best wel moeizaam. Vond ik.
Oh.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, je had het over biceps dus ik dacht aan 1 dumbbell in elke hand. Dat ding wat je nu laat zien is voor je borst.
Hehe. Veel plezier.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Iedereen gaat een keer deaud.
Ik ga even wat zonneuren pakken. Werken, het onderbreekt je dag zo enorm!
Ah.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ook voor biceps hoor, maar dat was 7 kilo per arm
185 cmquote:
197 present.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
185 cm
Maar van dumbbells van 7 kilo per arm naar 18 kilo per arm (onder de aanname drie setjes van 8-10 keer) duurt wel ff hoor. En in de tussentijd zit ik ook niet stil (hoop ik).
Jeuzesquote:
Zal wel goed komen dan toch.quote:Ik ben ook maar paar maanden bezig hoor, en mn armen waren echt ecto en stelden niets voor. Ze zijn al 2,5 cm gegroeid zeg maar, qua omtrek bij de eerste meting. Bij de tweede meting was er niks veranderd, dus de laatste tijd veel aandacht aan gegeven. Ik ga iig nog 2 maanden door, dan hoop ik verder zelf te kunnen in de VS.
Dat is echt een super ontbijt! Goed bezig!quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga aan de crackers voor ontbijt als m'n speltbroodje op is.Hoewel ik voor morgen als ontbijt als een omelet met soepgroenten van plan ben.
Ja dat was wel echt vet mooi.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
WTF dat meen je niet.
haha, strebertje.
Zeker!quote:
Jij gaat wel hardcore zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet.
Vandaag wel in totaal 27 kilo ofzo gedaan, in totaal. Heftige shit.
Ik loop dan niet 2,5 uur echt ziek hard te pompen. Gewoon een kilometertje of 9 per uur geloof ik. Dat is echt gewoon rustig aan joggen. Maar ik deed het erg goed, ondanks dat ik mijzelf echt wel heb moeten pushen. Ik heb wel halverwege even pauze genomen en gewandeld. Ik ben gewoon letterlijk rondom half Den bosch gelopen. Maar goed. een keer maar nooit meerquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
2,5 uur hardlopen? Dat kan toch helemaal niet zonder een week last van je gewrichten te krijgen.
Ik loop gemiddeld 10 km per keer, maar als ik train voor een halve marathon moet ik in de twee maand ervoor zeker meerdere keren >16 km gerend hebben omdat m'n benen het anders gewoon niet gewend zijn.
In 2,5 uur loop je wat - 25 km? Dat is onvoorbereid echt gekkenwerk.
Juist, jij snapt hem.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:45 schreef Kaas- het volgende:
Hoewel iemand van die lengte die weinig weegt juist wel weer makkelijk omver te krijgen is hehe.
Langert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dude, wat een eind. Voel me bijna klein met mijn 193. En dat gebeurt zelden.
Kilometertje of 20 dus. Alsnog wel bruut als je normaal nooit (weet ik natuurlijk niet) rent.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik loop dan niet 2,5 uur echt ziek hard te pompen. Gewoon een kilometertje of 9 per uur geloof ik. Dat is echt gewoon rustig aan joggen. Maar ik deed het erg goed, ondanks dat ik mijzelf echt wel heb moeten pushen. Ik heb wel halverwege even pauze genomen en gewandeld. Ik ben gewoon letterlijk rondom half Den bosch gelopen. Maar goed. een keer maar nooit meer
curlen in een smith machinequote:Op dinsdag 19 april 2016 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhmmmm.
Wat ik vanmorgen heb gedaan was dit:
[ afbeelding ]
Eerste setje 10 kilo, dat 10x.
Tweede setje 12,5 en dat 10x.
Derde setje iets van 17,25 ofzo, kwenie precies, en dat ook 10 maar ging best wel moeizaam. Vond ik.
nouenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
curlen in een smith machine
Ik curl nooit
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik mag zo weer naar huis. IK WIL ETUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH. Taco's met gerookte kip, tomaten salsa en sour cream![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom is Pax zo inactief hier ?
hij zit vast onder de plakquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Smakelijk!
En idd! Zal wel een vriend opgedoken hebben.
Destijds rende ik 3x per week 30 a 40 minuten. Daarna operatie gehad en nooit meer begonnenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kilometertje of 20 dus. Alsnog wel bruut als je normaal nooit (weet ik natuurlijk niet) rent.
Maar goed, die burgers waren daarna vast wel weg ja.![]()
Gezellig. Hoop dat het leuk isquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:46 schreef Etsu het volgende:
Paxcon heeft nu een date met Ties02 heb ik begrepen
Hoop het voor hemquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Smakelijk!
En idd! Zal wel een vriend opgedoken hebben.
Het staat gewoon in andere sc.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Anders roddelen jullie gewoon niet over iemand die er niet bij is. Misschien wil hij die info hier helemaal niet hebben staan.
denk het niet. Ties is een gezonde Hollandse jongenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:46 schreef Etsu het volgende:
Paxcon heeft nu een date met Ties02 heb ik begrepen
Beetje gay is oke zei hijquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het niet. Ties is een gezonde Hollandse jongen
Ik wil helemaal niet roddelen, maar hij sherlockt zichzelf volgens mij welquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Anders roddelen jullie gewoon niet over iemand die er niet bij is. Misschien wil hij die info hier helemaal niet hebben staan.
Die functie doet het weer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet roddelen, maar hij sherlockt zichzelf volgens mij wel
Die uitspraak betekend niet direct dat hij op Pax springt. Al zou dat wel terecht zijn.quote:
Geen idee, maar er is altijd wel iets wat zo ongeveer werkt. Oke! Mailtje aftypen en naar huis. Lang genoeg gewerkt.quote:
hij sherlockt ook op ruznak warm water en worteltjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet roddelen, maar hij sherlockt zichzelf volgens mij wel
Oh zeker wel. Ties heb ik 't over.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij mist natuurlijk geen post van hem.
Hmmm.... Wat?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij sherlockt ook op ruznak warm water en worteltjes
Foto pls.quote:
Zou niet het eerste zijn wat je uitdeelt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet de juiste persoon om foto's te gaan lopen delen.
Ohh. Dan laat maar. Ik ben nog steeds niet uit wat ik nou van Mortaxx moet vinden. Nog iemand van dat caliber erbij is niet fijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:59 schreef Etsu het volgende:
Maar Ties is net zoals Mortaxx, een raar iets voor het homowereldje.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zou niet het eerste zijn wat je uitdeelt.
HEYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Mortaxx is wel gezellig en grappig altijdquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh. Dan laat maar. Ik ben nog steeds niet uit wat ik nou van Mortaxx moet vinden. Nog iemand van dat caliber erbij is niet fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 19:05:31 ]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:05 schreef Etsu het volgende:
Wel een heftig topic in WGR heb je lopen, Bram.Ja begin er maar niet over. Iedereen vind me al een sukkel. Is het niet echt waard. Ik ga gewoon lekker verder baggeren met mijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Zou ook rot schrikken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja begin er maar niet over. Iedereen vind me al een sukkel. Is het niet echt waard. Ik ga gewoon lekker verder baggeren met mijn leven.
Ja. Lesje geleerd. Maar iedereen lijkt mij persoonlijk een beetje aan te blijven vallen. Heb echt al 1800x gezegd dat ik een sukkel ben, maar wil enkel weten of ik een kans maak om dit te bevechten. Helaas is veel gefocus op het feit dat ik fout ben en niet wat ik kan doen om alsnog gewoon mijn zorgkosten niet hoef te betalen.quote:
Welkom op FOK!.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Lesje geleerd. Maar iedereen lijkt mij persoonlijk een beetje aan te blijven vallen. Heb echt al 1800x gezegd dat ik een sukkel ben, maar wil enkel weten of ik een kans maak om dit te bevechten. Helaas is veel gefocus op het feit dat ik fout ben en niet wat ik kan doen om alsnog gewoon mijn zorgkosten niet hoef te betalen.
De aannames die mensen trouwens ook nemen:
"Oh je had het anders niet gedaan, als het je geld had gekost? Dus wel lekker een operatie nemen als het je niets kost, maar het anders laten zitten."
Godverdomme.
Hehe. Chille gozer wel toch? Of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh. Dan laat maar. Ik ben nog steeds niet uit wat ik nou van Mortaxx moet vinden. Nog iemand van dat caliber erbij is niet fijn.
Haha. Ik post hier ook weer niet het meest van iedereen hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zie in mijn AT hier de hele tijd Kaas- staan.
Je maakt me verlegen bramquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die uitspraak betekend niet direct dat hij op Pax springt. Al zou dat wel terecht zijn.
Ik ga nu gelijk warm water makenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij sherlockt ook op ruznak warm water en worteltjes
Nou dat was een beetje gekkigheid dat hij het een date noemde, want voor zover ik weet is hij nog steeds hetero. Maar we zijn naar FC Groningen geweest vanavond.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb jij een gouwe pik, dat je al die hetero's omturnt?
Koel! Mooie avond gehad?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat was een beetje gekkigheid dat hij het een date noemde, want voor zover ik weet is hij nog steeds hetero. Maar we zijn naar FC Groningen geweest vanavond. [ afbeelding ]
Ik heb (helaas) m'n twijfels dat Mortaxx gaat omturnen, maar hij is wel een chille hetero.
Het was geen hele enerverende wedstrijd, maar wel winst.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Koel! Mooie avond gehad?
Mortaxx heeft een prima vibe.. Kan je der best bij hebben
Bij Idols in de jury is hij ook tenenkrommendquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:33 schreef Jopie78 het volgende:
Ik wil een optie op mijn tv, dat deze automatisch naar een andere zender springt als Martijn Krabbe voorbij komt.
Dat wordt een mooie droom vannacht.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was geen hele enerverende wedstrijd, maar wel winst.
En de goal kwam van Rusnak
Zo raar vind ik hem daar. Steeds dat stomme gegrinnik, onder zijn desk zitten, zich omdraaien (het is de voice niet)..quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij Idols in de jury is hij ook tenenkrommend
Ja, hij komt daar echt vreselijk nep over. Overigens vraag ik me ook af wat voor kennis hij van muziek zou moeten hebben, behalve dat hij dat soort talentenjachten soms zelf presenteert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zo raar vind ik hem daar. Steeds dat stomme gegrinnik, onder zijn desk zitten, zich omdraaien (het is de voice niet)..
Altijd een beetje de sympathieke presentator uithangen en dan dit..
Geen idee, grootheidswaanzin?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, hij komt daar echt vreselijk nep over. Overigens vraag ik me ook af wat voor kennis hij van muziek zou moeten hebben, behalve dat hij dat soort talentenjachten soms zelf presenteert.
Gewoon je tv alleen nog af en toe aanzetten voor sportwedstrijden of Netflix. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:33 schreef Jopie78 het volgende:
Ik wil een optie op mijn tv, dat deze automatisch naar een andere zender springt als Martijn Krabbe voorbij komt.
Soms staat-ie gewoon aan, zodat er wat geluid is in huis.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon je tv alleen nog af en toe aanzetten voor sportwedstrijden of Netflix. Werkt perfect.
quote:
Nee ik lees het zo goed als nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Ik post hier ook weer niet het meest van iedereen hoor.
Ik gebruik ook altijd mijn AT als 'vaste pagina' trouwens.
Lurk je hier trouwens wel altijd of is het meestal een 'overslaantopic'? Weet ik even of we over je kunnen roddelen of niet.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze kerel had trouwens een rechtszaak aangespannen in de hoop dat z'n auditie niet zou worden uitgezonden. Ook mooi dat de rechtbank zo droog zegt: "na het bekijken van de beelden kan geen andere conclusie worden getrokken dan dat de auditie ronduit slecht was."
Spotify.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Soms staat-ie gewoon aan, zodat er wat geluid is in huis.
Hoi.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee ik lees het zo goed als nooit.
Niet omdat ik het kut vindt, maar ken hier gewoon niemand.
Er zijn er met een fobo. En eens in de zoveel tijd geilt er iemand op zichzelf en post een half naakte pic, waar we dan allemaal heel enthousiast op schreeuwen; Zou raken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gezellig.
Zijn er ook pics beschikbaar?
Grapje.
#gayquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er zijn er met een fobo. En eens in de zoveel tijd geilt er iemand op zichzelf en post een half naakte pic, waar we dan allemaal heel enthousiast op schreeuwen; Zou raken.
Mensen dit is Kosmo. Een hele leuke en gezellige jongen en lekkere uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee ik lees het zo goed als nooit.
Niet omdat ik het kut vindt, maar ken hier gewoon niemand.
Wiens beurt is het inmiddels?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er zijn er met een fobo. En eens in de zoveel tijd geilt er iemand op zichzelf en post een half naakte pic, waar we dan allemaal heel enthousiast op schreeuwen; Zou raken.
Wauwquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen dit is Kosmo. Een hele leuke en gezellige jongen uit Rotterdam.
Brammetjuh is een twink die op dieet is. Mortaxx is hetero en schijnt knap te zijn. Paxcon is een leuke twink die van FC Groningen houdt. Rezania ken je. Jopie is de superchille voedingscoach van de SC (hoewel Brammetjuh het ook probeert). Ang3l is een gezellige Brabo. Renesite iemand die af en toe hoi en dan doei komt zeggen. Etsu een Groningse student die binnenkort naar Amerika gaat. Wonderer een Amsterdamse schrijver. sebastiensdrawings iemand die graag plaatjes van twinks post. Gellarboy iemand die vieze verhalen vertelt. Peter een humornicht uit Den Haag. Misschien vergeet ik er nog een paar.
Hmm dit had ik kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
De jouwe.
Of in het fries; Jouwntens
Was, of blijf je zoiets voor altijd? 19 jaar gewoond, 19 jaar weg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm dit had ik kunnen verwachten
Ben jij Fries?
Gezellig klinkt wel alsof ik dik ben.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen dit is Kosmo. Een hele leuke en gezellige jongen uit Rotterdam.
Brammetjuh is een twink die op dieet is. Mortaxx is hetero en schijnt knap te zijn. Paxcon is een leuke twink die van FC Groningen houdt. Rezania ken je. Jopie is de superchille voedingscoach van de SC (hoewel Brammetjuh het ook probeert). Ang3l is een gezellige Brabo. Renesite iemand die af en toe hoi en dan doei komt zeggen. Etsu een Groningse student die binnenkort naar Amerika gaat. Wonderer een Amsterdamse schrijver. sebastiensdrawings iemand die graag plaatjes van twinks post. Gellarboy iemand die vieze verhalen vertelt. Peter een humornicht uit Den Haag. Misschien vergeet ik er nog een paar.
Is dit #gay voor geef me een complimentje?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gezellig klinkt wel alsof ik dik ben.
Pic of viesdik. Dat zijn de opties.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gezellig klinkt wel alsof ik dik ben.
Het was toch Paxcon's beurt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja ik was aan het vissen Kaas. Goed gezien.
Je kan Friesland wel verlaten, maar Friesland verlaat jou nooitquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Was, of blijf je zoiets voor altijd? 19 jaar gewoond, 19 jaar weg.
Do kinst Fryslân wol ferlitte, mar Fryslân ferlit do neaquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan Friesland wel verlaten, maar Friesland verlaat jou nooit
Hehehequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:10 schreef Kaas- het volgende:
Ik schat in dat Paxcon niet Kosmo's type is overigens. Wat niet erg is voor Pax in de zin van dat hij bijna altijd wel iemands type is overigens. (zeg ik omdat Pax nu blijkbaar pics moet posten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |