zal van de week eens bij n verhurende makelaar langslopenquote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken d'r niet zo goed. Moeilijk te pijlen.
Maandsalaris per maand is mogelijk. Maar leven is ook tof.quote:
met jou ga ik geen zaken doenquote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu als ik de tweederde van omzet mag houden verhuur ik de boel voor je
Nee, droppie, je rendement.quote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandsalaris per maand is mogelijk. Maar leven is ook tof.
Geen idee. Maar ik wil eerst tot een spaardoel komen en daarna ga ik studieschuld aflossen, hypotheek etc etc. Vind lastenverlaging fijner. Zal een werkdingetje zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wij zouden heel slecht bij elkaar passen.
Exact hoe ik niet ben. Leven, grote risico's nemen en niet verder denken dan dat je kan kijken.quote:Op zondag 17 april 2016 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wil eerst tot een spaardoel komen en daarna ga ik studieschuld aflossen, hypotheek etc etc. Vind lastenverlaging fijner. Zal een werkdingetje zijn.
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwdquote:Op zondag 17 april 2016 19:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Exact hoe ik niet ben. Leven, grote risico's nemen en niet verder denken dan dat je kan kijken.
Zal bij mij ook een werkdingetje zijn.![]()
Wat ik zeg, wij zouden heel slecht bij elkaar passen. Je zou niet meer normaal kunnen ademen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwd
Slapen met een apneuquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, wij zouden heel slecht bij elkaar passen. Je zou niet meer normaal kunnen ademen.
Op mijn werk verwerk ik een aardig deel van mijn tijd huuropzeggingen en dus ook meerdere ontruimingen per week... Zorgen dat je woonlasten op plek 1 staan qua betalingen vind ik ook erg belangrijkquote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwd
Ik voorkom wel eens ontruimingen en zo. Holaquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Op mijn werk verwerk ik een aardig deel van mijn tijd huuropzeggingen en dus ook meerdere ontruimingen per week... Zorgen dat je woonlasten op plek 1 staan qua betalingen vind ik ook erg belangrijk.
Ik sliep vannacht alleen. Meneer was pas half 2 naar bed gegaan en ik lag er eerder na wat borrrrrels. Do the mathquote:
Het zieligste vind ik de lijkvindingen of begrafenissen die de gemeente regelt als er verder niemand meer isquote:Op zondag 17 april 2016 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik voorkom wel eens ontruimingen en zo. Hola!
Ja, dan is bewind gestopt dus ach. Heb ik niks meequote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Het zieligste vind ik de lijkvindingen of begrafenissen die de gemeente regelt als er verder niemand meer is.
Single zijn klinkt helemaal zo gek nog niet.quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sliep vannacht alleen. Meneer was pas half 2 naar bed gegaan en ik lag er eerder na wat borrrrrels. Do the math!
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruiktquote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Single zijn klinkt helemaal zo gek nog niet.
JE had de slaapkamerdeur op slot gedaan?quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruikt!
Zo begonnen mijn ouders ook. Inmiddels woont mijn vader op zolder.quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruikt!
Hij lag ernaast alleen heeft het proberen in slaap te vallen opgegeven. Hij wilde mij niet wakker makenquote:Op zondag 17 april 2016 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
JE had de slaapkamerdeur op slot gedaan?Of durft hij er niet bij te kruipen?
Wat een schatjequote:Op zondag 17 april 2016 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij lag ernaast alleen heeft het proberen in slaap te vallen opgegeven. Hij wilde mij niet wakker maken![]()
Kletsen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Als ik laat in bed ga maak ik m'n vriend meestal wakker omdat ik nog even wil kletsen voor het slapen.
Man, heb ik toch geen zin inquote:Op zondag 17 april 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Als ik laat in bed ga maak ik m'n vriend meestal wakker omdat ik nog even wil kletsen voor het slapen.
lange zitquote:Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Kaas- het volgende:
Over hem gesproken, we gaan nu ff The Revenant kijken.
GrGr
goede film, wel erg langdradigquote:Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Kaas- het volgende:
Over hem gesproken, we gaan nu ff The Revenant kijken.
GrGr
Kun je hem nog afleiden?quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
En doet die kutfilm het ook nog niet, dus opnieuw downloaden nu. Van mij hoeft het al niet meer want half zeven eraf, maar vriend wil hem per se zien. Kurwaaa.
2 uur en 36 minuten.quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
En doet die kutfilm het ook nog niet, dus opnieuw downloaden nu. Van mij hoeft het al niet meer want half zeven eraf, maar vriend wil hem per se zien. Kurwaaa.
Niet iedereen leeft graag in een stinkend hol.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 22:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft graag in een stinkend hol.
We weten allemaal dat jij ook niet naar bloemetjes ruiktquote:
Ik gebruik lavandelzeep. Is dat wel ok?quote:Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij ook niet naar bloemetjes ruikt
quote:Op zondag 17 april 2016 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
Oh hoiIk weet nog dat ik in deze sc zat als hetero en mensen hier mannen posten om mij proberen bi te maken. inmiddels ben ik al een tijdje bi.
dindsag een date met een gozer
nee van pc-fr34k aka badtripbob. pc-fr34k is mijn eerste account uit 2003 op FOK.quote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Is dit een post van Mortaxx uit de toekomst?
Maar ineens bi dus. Chill.quote:Op zondag 17 april 2016 23:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
nee van pc-fr34k aka badtripbob. pc-fr34k is mijn eerste account uit 2003 op FOK.
gvdquote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Is dit een post van Mortaxx uit de toekomst?
Nah. Het bedekt waarschijnlijk de stank niet.quote:
Hahahah. Sure.quote:Op zondag 17 april 2016 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
Oh hoiIk weet nog dat ik in deze sc zat als hetero en mensen hier mannen posten om mij proberen bi te maken. inmiddels ben ik al een tijdje bi.
dindsag een date met een gozer
LOL. Ik vind geurkaarsen gewoon lekker ruiken, heb ze echt bijna nooit aan, maar al had ik ze iedere dag aan, dan alsnog is dat mijn keuze en dat is absoluut niet gay.quote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon minder wiet in je huiskamer roken Bram, zijn die geurkaarsen ook niet noodzakelijk.
Kek.quote:
Zie je waar je naartoe gaat?quote:
quote:
Maar serieus. Op welke leeftijd bi 'geworden' dan en hoe was het daarvoor dan? Onderdrukte je het ofzo?quote:
Hehe maar is ook gewoon prima toch. Zeggen van niet is ook maar een beetje slap geouwehoer.quote:Op zondag 17 april 2016 23:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hahahah. Sure.
[..]
LOL. Ik vind geurkaarsen gewoon lekker ruiken, heb ze echt bijna nooit aan, maar al had ik ze iedere dag aan, dan alsnog is dat mijn keuze en dat is absoluut niet gay.
quote:Op zondag 17 april 2016 23:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Welkom bij de club.
Bi, luxe heur. Dus je gaat ook relaties aan met mannen.
Heb je het starterspakket al aangevraagd? Stelt niet heel veel voor, maar zitten wel leuke dingen tussen.![]()
www.gay.nl/starterspakket
quote:Op zondag 17 april 2016 23:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nah. Het bedekt waarschijnlijk de stank niet.
uhhhh was niet vorig jaar maar het jaar ervoor volgens mij. had het ook nog meteen online gepost onder badtripbob.quote:Op zondag 17 april 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar serieus. Op welke leeftijd bi 'geworden' dan en hoe was het daarvoor dan? Onderdrukte je het ofzo?
ik kliktequote:Op zondag 17 april 2016 23:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Welkom bij de club.
Bi, luxe heur. Dus je gaat ook relaties aan met mannen.
Heb je het starterspakket al aangevraagd? Stelt niet heel veel voor, maar zitten wel leuke dingen tussen.![]()
www.gay.nl/starterspakket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |