zal van de week eens bij n verhurende makelaar langslopenquote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken d'r niet zo goed. Moeilijk te pijlen.
Maandsalaris per maand is mogelijk. Maar leven is ook tof.quote:
met jou ga ik geen zaken doenquote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu als ik de tweederde van omzet mag houden verhuur ik de boel voor je
Nee, droppie, je rendement.quote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandsalaris per maand is mogelijk. Maar leven is ook tof.
Geen idee. Maar ik wil eerst tot een spaardoel komen en daarna ga ik studieschuld aflossen, hypotheek etc etc. Vind lastenverlaging fijner. Zal een werkdingetje zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wij zouden heel slecht bij elkaar passen.
Exact hoe ik niet ben. Leven, grote risico's nemen en niet verder denken dan dat je kan kijken.quote:Op zondag 17 april 2016 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wil eerst tot een spaardoel komen en daarna ga ik studieschuld aflossen, hypotheek etc etc. Vind lastenverlaging fijner. Zal een werkdingetje zijn.
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwdquote:Op zondag 17 april 2016 19:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Exact hoe ik niet ben. Leven, grote risico's nemen en niet verder denken dan dat je kan kijken.
Zal bij mij ook een werkdingetje zijn.![]()
Wat ik zeg, wij zouden heel slecht bij elkaar passen. Je zou niet meer normaal kunnen ademen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwd
Slapen met een apneuquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, wij zouden heel slecht bij elkaar passen. Je zou niet meer normaal kunnen ademen.
Op mijn werk verwerk ik een aardig deel van mijn tijd huuropzeggingen en dus ook meerdere ontruimingen per week... Zorgen dat je woonlasten op plek 1 staan qua betalingen vind ik ook erg belangrijkquote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwd
Ik voorkom wel eens ontruimingen en zo. Holaquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Op mijn werk verwerk ik een aardig deel van mijn tijd huuropzeggingen en dus ook meerdere ontruimingen per week... Zorgen dat je woonlasten op plek 1 staan qua betalingen vind ik ook erg belangrijk.
Ik sliep vannacht alleen. Meneer was pas half 2 naar bed gegaan en ik lag er eerder na wat borrrrrels. Do the mathquote:
Het zieligste vind ik de lijkvindingen of begrafenissen die de gemeente regelt als er verder niemand meer isquote:Op zondag 17 april 2016 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik voorkom wel eens ontruimingen en zo. Hola!
Ja, dan is bewind gestopt dus ach. Heb ik niks meequote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Het zieligste vind ik de lijkvindingen of begrafenissen die de gemeente regelt als er verder niemand meer is.
Single zijn klinkt helemaal zo gek nog niet.quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sliep vannacht alleen. Meneer was pas half 2 naar bed gegaan en ik lag er eerder na wat borrrrrels. Do the math!
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruiktquote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Single zijn klinkt helemaal zo gek nog niet.
JE had de slaapkamerdeur op slot gedaan?quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruikt!
Zo begonnen mijn ouders ook. Inmiddels woont mijn vader op zolder.quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het logeerbed is vannacht gebruikt!
Hij lag ernaast alleen heeft het proberen in slaap te vallen opgegeven. Hij wilde mij niet wakker makenquote:Op zondag 17 april 2016 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
JE had de slaapkamerdeur op slot gedaan?Of durft hij er niet bij te kruipen?
Wat een schatjequote:Op zondag 17 april 2016 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij lag ernaast alleen heeft het proberen in slaap te vallen opgegeven. Hij wilde mij niet wakker maken![]()
Kletsen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Als ik laat in bed ga maak ik m'n vriend meestal wakker omdat ik nog even wil kletsen voor het slapen.
Man, heb ik toch geen zin inquote:Op zondag 17 april 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
Als ik laat in bed ga maak ik m'n vriend meestal wakker omdat ik nog even wil kletsen voor het slapen.
lange zitquote:Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Kaas- het volgende:
Over hem gesproken, we gaan nu ff The Revenant kijken.
GrGr
goede film, wel erg langdradigquote:Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Kaas- het volgende:
Over hem gesproken, we gaan nu ff The Revenant kijken.
GrGr
Kun je hem nog afleiden?quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
En doet die kutfilm het ook nog niet, dus opnieuw downloaden nu. Van mij hoeft het al niet meer want half zeven eraf, maar vriend wil hem per se zien. Kurwaaa.
2 uur en 36 minuten.quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
En doet die kutfilm het ook nog niet, dus opnieuw downloaden nu. Van mij hoeft het al niet meer want half zeven eraf, maar vriend wil hem per se zien. Kurwaaa.
Niet iedereen leeft graag in een stinkend hol.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 22:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft graag in een stinkend hol.
We weten allemaal dat jij ook niet naar bloemetjes ruiktquote:
Ik gebruik lavandelzeep. Is dat wel ok?quote:Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij ook niet naar bloemetjes ruikt
quote:Op zondag 17 april 2016 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
Oh hoiIk weet nog dat ik in deze sc zat als hetero en mensen hier mannen posten om mij proberen bi te maken. inmiddels ben ik al een tijdje bi.
dindsag een date met een gozer
nee van pc-fr34k aka badtripbob. pc-fr34k is mijn eerste account uit 2003 op FOK.quote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Is dit een post van Mortaxx uit de toekomst?
Maar ineens bi dus. Chill.quote:Op zondag 17 april 2016 23:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
nee van pc-fr34k aka badtripbob. pc-fr34k is mijn eerste account uit 2003 op FOK.
gvdquote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Is dit een post van Mortaxx uit de toekomst?
Nah. Het bedekt waarschijnlijk de stank niet.quote:
Hahahah. Sure.quote:Op zondag 17 april 2016 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
Oh hoiIk weet nog dat ik in deze sc zat als hetero en mensen hier mannen posten om mij proberen bi te maken. inmiddels ben ik al een tijdje bi.
dindsag een date met een gozer
LOL. Ik vind geurkaarsen gewoon lekker ruiken, heb ze echt bijna nooit aan, maar al had ik ze iedere dag aan, dan alsnog is dat mijn keuze en dat is absoluut niet gay.quote:Op zondag 17 april 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon minder wiet in je huiskamer roken Bram, zijn die geurkaarsen ook niet noodzakelijk.
Kek.quote:
Zie je waar je naartoe gaat?quote:
quote:
Maar serieus. Op welke leeftijd bi 'geworden' dan en hoe was het daarvoor dan? Onderdrukte je het ofzo?quote:
Hehe maar is ook gewoon prima toch. Zeggen van niet is ook maar een beetje slap geouwehoer.quote:Op zondag 17 april 2016 23:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hahahah. Sure.
[..]
LOL. Ik vind geurkaarsen gewoon lekker ruiken, heb ze echt bijna nooit aan, maar al had ik ze iedere dag aan, dan alsnog is dat mijn keuze en dat is absoluut niet gay.
quote:Op zondag 17 april 2016 23:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Welkom bij de club.
Bi, luxe heur. Dus je gaat ook relaties aan met mannen.
Heb je het starterspakket al aangevraagd? Stelt niet heel veel voor, maar zitten wel leuke dingen tussen.![]()
www.gay.nl/starterspakket
quote:Op zondag 17 april 2016 23:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nah. Het bedekt waarschijnlijk de stank niet.
uhhhh was niet vorig jaar maar het jaar ervoor volgens mij. had het ook nog meteen online gepost onder badtripbob.quote:Op zondag 17 april 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar serieus. Op welke leeftijd bi 'geworden' dan en hoe was het daarvoor dan? Onderdrukte je het ofzo?
ik kliktequote:Op zondag 17 april 2016 23:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Welkom bij de club.
Bi, luxe heur. Dus je gaat ook relaties aan met mannen.
Heb je het starterspakket al aangevraagd? Stelt niet heel veel voor, maar zitten wel leuke dingen tussen.![]()
www.gay.nl/starterspakket
Die smiley heb ik lang niet gezienquote:
Een van mijn favorieten.quote:Op maandag 18 april 2016 07:46 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Die smiley heb ik lang niet gezien! Weet nog wel dat hij ingevoerd werd. niet meer door wie gemaakt.
.
Chat-Software waar je geen eigen smileys kan toevoegenquote:Op maandag 18 april 2016 07:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten.![]()
Die mis ik heel vaak bij het whatsappen, net alsen
Geen idee of het zou kunnen, heb het me nooit afgevraagd.quote:Op maandag 18 april 2016 07:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Chat-Software waar je geen eigen smileys kan toevoegen
quote:Op maandag 18 april 2016 07:53 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een keer gehad op WA dat ik aan iemand moest uitleggen wat '' betekende/inhield, want hij had een hele andere betekenis achter '
'
Communiceren blijft lastig, zelfs met alle emoticons die er zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 07:53 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een keer gehad op WA dat ik aan iemand moest uitleggen wat '' betekende/inhield, want hij had een hele andere betekenis achter '
'
Best wel apart joh zoals dat gelopen is. Maar leuk.quote:Op maandag 18 april 2016 06:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
uhhhh was niet vorig jaar maar het jaar ervoor volgens mij. had het ook nog meteen online gepost onder badtripbob.
ik voelde mij gewoon niet geil worden van een pik. en toen was ik bij een maat en toen belde mijn moeder dat ze onze hond hadden laten inslapen en bood hij mij troost en hadden we seks. toen besefte ik dat ik dus wel bi ben. nooit echt onderdrukt. probeerde het juist door naar naakte mannen te kijken online en in deze sc postte ze ook nog wat plaatjes voor mij. wilde juist bi zijn want seks met beiden leek mij wel wat. dubbele kansen.
Daarom enkel appen met fokkers, kan je ze gewoon typen.quote:Op maandag 18 april 2016 07:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten.![]()
Die mis ik heel vaak bij het whatsappen, net alsen
Met fokkers, fok ik, daar app ik niet mee.quote:Op maandag 18 april 2016 09:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarom enkel appen met fokkers, kan je ze gewoon typen.
Heb toch wel wat vrienden irl gemaakt hier.quote:Op maandag 18 april 2016 09:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Met fokkers, fok ik, daar app ik niet mee.
Ieder komt hier met een eigen agenda.quote:Op maandag 18 april 2016 09:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb toch wel wat vrienden irl gemaakt hier.
Agenda is een groot woord.quote:Op maandag 18 april 2016 09:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ieder komt hier met een eigen agenda.
Ben je irl ineens heel onaardig dan? Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 18 april 2016 09:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha. Maar jij bent een sociaal dier. Ik heb al genoeg mensen irl die ik teleurstel..
Noh, das lief.quote:Op maandag 18 april 2016 09:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je irl ineens heel onaardig dan? Dat kan ik me niet voorstellen.
Waarom is dat veranderd dan?quote:Op maandag 18 april 2016 09:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Noh, das lief.![]()
Nee, ben niet (meer) zo sociaal. lol.
Oh, dat is natuurlijk gerelateerd aan het verhaal dat je hier deelde. Maar vind je het ook lekker om ietsje meer op jezelf te zijn dan vroeger? Als de wens er niet zozeer is mis je dat ook niet schat ik in.quote:Op maandag 18 april 2016 09:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist. Ik denk dus iets medisch, de medische wereld denkt iets psychisch..
Nee, hoor, dat klopt. Dat verhaal hangt er mee samen. Het was van de ene op de andere dag. Durfde helemaal niets meer, als ik boodschappen moest doen, zat ik eerst een half uur te huilen op de bank.quote:Op maandag 18 april 2016 09:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is natuurlijk gerelateerd aan het verhaal dat je hier deelde. Maar vind je het ook lekker om ietsje meer op jezelf te zijn dan vroeger? Als de wens er niet zozeer is mis je dat ook niet schat ik in.
Misschien praat ik poep hoor.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat klopt. Dat verhaal hangt er mee samen. Het was van de ene op de andere dag. Durfde helemaal niets meer, als ik boodschappen moest doen, zat ik eerst een half uur te huilen op de bank.
Een paar dagen daarvoor vloog ik nog door europa om te spreken voor volle zalen.
De wens is er wel, maar trek het nog niet. Heb al mijn energie nu nog nodig voor mijn werk.
Heb al mijn vrienden nog, dus ik hoef maar te bellen, maar mijn lichaam wilde alleen maar in bed liggen, onder de dekens.
Nu achteraf wel ja. Nou, niet een geïsoleerd moment, maar vanaf mijn 17e ging het steeds slechter. Havo en vwo gehaald zonder een boek te openen, 1e jaar econometrie liep ook soepel, daarna "ben ik het kwijt geraakt". Werd steeds verwarder, agressiever, tot dus dat moment op mijn 28e.quote:Op maandag 18 april 2016 10:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En er was niets dat je kan herleiden als een gebeurtenis die dit misschien getriggerd kan hebben?
Volgens mij ben je nog steeds een vrolijke intelligente gozer, en verward lijk je al helemaal niet. Dat zou je dan ook wel aan je posts merken en die zijn totaal niet verward. Hoop dat je je weg naar vooruitgang weet te vinden man, dat het gewoon een beetje chill en lekker gaat allemaal en zo.quote:Op maandag 18 april 2016 10:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nu achteraf wel ja. Nou, niet een geïsoleerd moment, maar vanaf mijn 17e ging het steeds slechter. Havo en vwo gehaald zonder een boek te openen, 1e jaar econometrie liep ook soepel, daarna "ben ik het kwijt geraakt". Werd steeds verwarder, agressiever, tot dus dat moment op mijn 28e.
De afgelopen 10 jaar gewoon gewerkt, met elk half jaar een andere diagnose. Depressie, burnout, borderline, winterdip, bipolair, adhd en vorig jaar de laatste, autisme. Daarbij alle bijbehorende medicatie ontvangen, maar bij elke pil ging het ietsje achteruit. Totdat ik in het voorjaar weer opleefde, en het weer een paar maanden volhield, om in november weer in de war te raken.
Ik weet dat ik een heel vrolijke, intelligente en sociale jongen was, maar word steeds meer een verwarde, autistische en mensenschuwe weirdo.
Thanks, het gaat ook al een stuk beter sinds begin feb (in jan. alle medicatie weggegooid!). Toen heb ik de juiste zaken gevonden om te eten, te doen en te laten. Was ook een paar maanden hier ineens weg, vanaf november t/m januari begreep ik niet meer wat mensen zeiden/wilden hier, aansluiting was volledig verdwenen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog steeds een vrolijke intelligente gozer, en verward lijk je al helemaal niet. Dat zou je dan ook wel aan je posts merken en die zijn totaal niet verward. Hoop dat je je weg naar vooruitgang weet te vinden man, dat het gewoon een beetje chill en lekker gaat allemaal en zo.
Gewoon de kanjer die je altijd geweest bent dus.quote:Op maandag 18 april 2016 10:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Thanks, het gaat ook al een stuk beter sinds begin feb (in jan. alle medicatie weggegooid!). Toen heb ik de juiste zaken gevonden om te eten, te doen en te laten. Was ook een paar maanden hier ineens weg, vanaf november t/m januari begreep ik niet meer wat mensen zeiden/wilden hier, aansluiting was volledig verdwenen.
Post nu ook overal en nergens. Met de meest uiteenlopende intenties. En ga morgen mijn nieuwe contract tekenen. Had vorige week al de bespreking, maar ben weggelopen omdat ik het niet eens was met een aantal zaken en ben op mijn strepen gaan staan. Werd teruggebeld dat ze me nu nog liever wilde hebben. Dus met de zelfverzekerdheid en scherpte zit het ook weer helemaal goed.
whehequote:Op maandag 18 april 2016 10:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon de kanjer die je altijd geweest bent dus.
Ik weet, daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 18 april 2016 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriete manier om schriftelijk duidelijk te maken dat ik moet lachen.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Thanks, het gaat ook al een stuk beter sinds begin feb (in jan. alle medicatie weggegooid!). Toen heb ik de juiste zaken gevonden om te eten, te doen en te laten. Was ook een paar maanden hier ineens weg, vanaf november t/m januari begreep ik niet meer wat mensen zeiden/wilden hier, aansluiting was volledig verdwenen.
Post nu ook overal en nergens. Met de meest uiteenlopende intenties. En ga morgen mijn nieuwe contract tekenen. Had vorige week al de bespreking, maar ben weggelopen omdat ik het niet eens was met een aantal zaken en ben op mijn strepen gaan staan. Werd teruggebeld dat ze me nu nog liever wilde hebben. Dus met de zelfverzekerdheid en scherpte zit het ook weer helemaal goed.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 11:03 schreef Etsu het volgende:
Net college gehad, en een halve beker Starbucks op, zometeen sporten en saunaatje pakken. Vanmiddag kopje koffie met een chick. Mijn maandag is perfect.
Zag het!quote:
Waarom?quote:Op maandag 18 april 2016 11:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zag het!![]()
Lekker bezig, klinkt als een goed dagje.![]()
Zit op de nespressomeneer te wachten, die tussen 9 en 14 komt.
Omdat hij koffie komt brengen en ik niets meer in huis heb. Zit me ondertussen voor te bereiden op een training. Jej.quote:Op maandag 18 april 2016 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Toen ik op kamers ging, kreeg ik wel een nespresso apparaat van mn ouders, maar omdat ik nooit koffie dronk en toen nooit gebruikte, hebben ze het maar weer meegenomen![]()
En nu wil ik toch een koffiezetapparaat of zoiets hebben
Vanavond al? Morgen toch?quote:Op maandag 18 april 2016 11:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat hij koffie komt brengen en ik niets meer in huis heb. Zit me ondertussen voor te bereiden op een training. Jej.![]()
En nu gewoon tweeeneenhalveeuro betalen voor een bak koffie.![]()
Zo'n apparaat kan je bestellen bij Nespresso.com, meteen wat koffie erbij, kan je vanavond nog in huis hebben.
Hele dag enkel gelul? Brr.quote:Op maandag 18 april 2016 18:06 schreef Ang3l het volgende:
2 weken lang meetings van 8:30 tot 17:30..... wordt niemand blij van
Mja, maar wel van dat geluk dat je op moet letten en zo. Dus niet slaapverwekkend, wel vermoeiend.quote:
Thuis oploskoffie en op uni automatenkoffie voor 30 centquote:Op maandag 18 april 2016 11:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Toen ik op kamers ging, kreeg ik wel een nespresso apparaat van mn ouders, maar omdat ik nooit koffie dronk en toen nooit gebruikte, hebben ze het maar weer meegenomen![]()
En nu wil ik toch een koffiezetapparaat of zoiets hebben
viesquote:Op maandag 18 april 2016 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thuis oploskoffie en op uni automatenkoffie voor 30 cent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lol.quote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit gvd al op 2000 cal vandaag, omdat die 4 reuzen krentenbollen caloriebommen bleken te zijn dus ik mag nu eigenlijk geen avondeten meer tenzij ik vanavond ga sporten, waar ik geen tijd voor heb.
Idd zeg!quote:Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol.
Zo kom je er wel achter waar de verborgen calorieën zitten die je eet.
Ik eet alleen nog maar speltbrood, vind het lekkerder. Knapperiger en het vult meer.quote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd zeg!
Heb besloten wel te eten (duh) en het te compenseren met een nachtelijke run. Heerlijk rustig op straat dan altijd.
Door jouw advies van koolhydraten naar eiwitten te bewegen heb ik trouwens maar speltproducten in huis gehaald, aangezien ik wel graag eenmaal daags brood eet. Ben benieuwd of het smaakt.
Vroeg me dit ook al af. Al boeit het niet zo, even online opzoeken wat je er gemiddeld bij verbruikt en dan kan je het zelf wel verrekenen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Brammetje. Heb een My fitness pall vraag voor je!!!
Waarom ie bij cardio wel aangeeft hoeveel calorieën t heeft verbrand, maar bij kracht training niet. Hallo. Ik doe 3x een uur kracht. Dat verbrandt heus wel wat!
dont carequote:
Tip: 's ochtends al je avond-training invoeren, zie je gelijk hoeveel je extra kunt etenquote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd zeg!
Heb besloten wel te eten (duh) en het te compenseren met een nachtelijke run. Heerlijk rustig op straat dan altijd.
Door jouw advies van koolhydraten naar eiwitten te bewegen heb ik trouwens maar speltproducten in huis gehaald, aangezien ik wel graag eenmaal daags brood eet. Ben benieuwd of het smaakt.
ja oke, maar da's een beetje suf toch? Handmatig er af trekken. Of zou ik t dan ook als activiteit in kunnen voeren?quote:Op maandag 18 april 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vroeg me dit ook al af. Al boeit het niet zo, even online opzoeken wat je er gemiddeld bij verbruikt en dan kan je het zelf wel verrekenen.
Goede.quote:Op maandag 18 april 2016 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Tip: 's ochtends al je avond-training invoeren, zie je gelijk hoeveel je extra kunt eten.
Moet je het wel doen, sporten dus.quote:Op maandag 18 april 2016 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Tip: 's ochtends al je avond-training invoeren, zie je gelijk hoeveel je extra kunt eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |