zal van de week eens bij n verhurende makelaar langslopenquote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken d'r niet zo goed. Moeilijk te pijlen.
Maandsalaris per maand is mogelijk. Maar leven is ook tof.quote:
met jou ga ik geen zaken doenquote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu als ik de tweederde van omzet mag houden verhuur ik de boel voor je
Nee, droppie, je rendement.quote:Op zondag 17 april 2016 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandsalaris per maand is mogelijk. Maar leven is ook tof.
Geen idee. Maar ik wil eerst tot een spaardoel komen en daarna ga ik studieschuld aflossen, hypotheek etc etc. Vind lastenverlaging fijner. Zal een werkdingetje zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wij zouden heel slecht bij elkaar passen.
Exact hoe ik niet ben. Leven, grote risico's nemen en niet verder denken dan dat je kan kijken.quote:Op zondag 17 april 2016 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wil eerst tot een spaardoel komen en daarna ga ik studieschuld aflossen, hypotheek etc etc. Vind lastenverlaging fijner. Zal een werkdingetje zijn.
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwdquote:Op zondag 17 april 2016 19:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Exact hoe ik niet ben. Leven, grote risico's nemen en niet verder denken dan dat je kan kijken.
Zal bij mij ook een werkdingetje zijn.![]()
Wat ik zeg, wij zouden heel slecht bij elkaar passen. Je zou niet meer normaal kunnen ademen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwd
Slapen met een apneuquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, wij zouden heel slecht bij elkaar passen. Je zou niet meer normaal kunnen ademen.
Op mijn werk verwerk ik een aardig deel van mijn tijd huuropzeggingen en dus ook meerdere ontruimingen per week... Zorgen dat je woonlasten op plek 1 staan qua betalingen vind ik ook erg belangrijkquote:Op zondag 17 april 2016 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het te vaak fout gaan. Ik houd niet van spontane dingen wat dat betreft. Krijg ik het spaans benauwd
Ik voorkom wel eens ontruimingen en zo. Holaquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Op mijn werk verwerk ik een aardig deel van mijn tijd huuropzeggingen en dus ook meerdere ontruimingen per week... Zorgen dat je woonlasten op plek 1 staan qua betalingen vind ik ook erg belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |