Ach, bij andere clubs worden er oerwoudgeluiden gemaakt, dus dan valt het hier wel mee.quote:Op zondag 17 april 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een negatieve sfeer hangt er in dat stadion van Willem II.
Heb je de donkere was gedaan vandaag?quote:Op zondag 17 april 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, bij andere clubs worden er oerwoudgeluiden gemaakt, dus dan valt het hier wel mee.
quote:Op zondag 17 april 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, bij andere clubs worden er oerwoudgeluiden gemaakt, dus dan valt het hier wel mee.
Nee, die had ik gisteren al gedaan. Vandaag was de witte was aan de beurt.quote:Op zondag 17 april 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je de donkere was gedaan vandaag?
Vader heeft hem niet goed afgerichtquote:Op zondag 17 april 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat interview gaat lekker ja met Havenaar...
Lekker hoor. Hoeveel wasjes draai jij per week?quote:Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die had ik gisteren al gedaan. Vandaag was de witte was aan de beurt.
Ik vind dit wel een hele persoonlijke vraag.quote:Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoeveel wasjes draai jij per week?
Hoe vaak poep jij per week?quote:Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoeveel wasjes draai jij per week?
Ja we dwalen ook af. Terug naar het foeballen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een hele persoonlijke vraag.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja we dwalen ook af. Terug naar het foeballen.
PSV - Heerenveen 1-1quote:Op zondag 17 april 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben totaal niet overtuigd van Heerenveen vandaag. Het zou me verbazen als ze het Ajax lastig maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |