Tien minuutjes laten uitrazen, 0-6quote:Op zondag 17 april 2016 17:26 schreef Caland het volgende:
Een getergd Heerenveen dus de volgende wedstrijd die uit zijn op revanche.
Ofzo
Ik geloof dat niet zomaar. NAC heeft veel matige, erg matige en enorm matige wedstrijden gespeeld. Zullen hard moeten gaan willen ze de na-competitie overleven.quote:Op zondag 17 april 2016 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok wel dat Excelsior of Willem II het aflegt tegen NAC.
Mwah NAC is ook niet geweldig ofzo. Zeker in een derby is de bal rondquote:Op zondag 17 april 2016 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok wel dat Excelsior of Willem II het aflegt tegen NAC.
Dat zal dit seizoen ongetwijfeld gebeurd zijn jaquote:Op zondag 17 april 2016 17:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt Ajax 2 achter elkaar thuis?
Voordeel voor NAC is wel dat ze het spel niet hoeven te maken.quote:Op zondag 17 april 2016 17:29 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zomaar. NAC heeft veel matige, erg matige en enorm matige wedstrijden gespeeld. Zullen hard moeten gaan willen ze de na-competitie overleven.
Die komen sowieso wel in het reeksje met Go Ahead, De Graafschap, VVV-Venlo.quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Caland het volgende:
Ik vind alles best, als Almere City maar niet promoveert.
Jij wil Eindhoven zien promoveren? Is dit Badhr?quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Caland het volgende:
Waar lees je datquote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij wil Eindhoven zien promoveren? Is dit Badhr?
Die hadden op de plek van De Graafschap kunnen/moeten staanquote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Caland het volgende:
Je maakte mij benieuwd en ik zie nu dat hij voor het eerst in weken weer heeft gepost vandaagquote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij wil Eindhoven zien promoveren? Is dit Badhr?
quote:Op zondag 17 april 2016 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je maakte mij benieuwd en ik zie nu dat hij voor het eerst in weken weer heeft gepost vandaag
Altijd beter dan Almere Cityquote:Op zondag 17 april 2016 17:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind alles best, dus jij vind het best als Eindhoven promoveert.
Buiten VBL goddankquote:Op zondag 17 april 2016 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]Linkje? Die duikt weer op nu Ajax eens niet wint
In de Jupiler League is al heel veel beslist. MVV/Almere City/FC Volendam kunnen nog schommelen. NAC hoeft nog maar een keer te winnen om veilig te zijn voor plek drie. Hoogstens NAC kan VVV nog voorbij, maar NAC moet nog naar Deventer.quote:10. Almere City FC - 6. FC Emmen
8. MVV Maastricht - 7. FC Volendam
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
FC Emmen/Almere City - E17 - De Graafschap
5. Go Ahead Eagles - 2. VVV-Venlo
------------------------------------------
MVV Maastricht/FC Volendam - E16. Excelsior/Willem II
4. FC Eindhoven - 3. NAC Breda
niet zo valsspelenquote:
Cambuur uit, Roda uit.quote:Op zondag 17 april 2016 17:43 schreef hafcfan het volgende:
een punt is ook prima voor Excelsior. W2 wint toch niks meer
Ze krijgen Cambuur nog hequote:Op zondag 17 april 2016 17:43 schreef hafcfan het volgende:
een punt is ook prima voor Excelsior. W2 wint toch niks meer
Daar moeten ze minimaal een puntje tegen kunnen halenquote:Op zondag 17 april 2016 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die spelen op dit moment toch iets beter denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |