Jou moeder was wel goeie , ..alleen jou zusje was de nummer 1.quote:Op maandag 18 april 2016 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik op die van je moeder maar ik weet niet of ik dat wil want ik hou niet zo van kriebelende snorren.
Jouw*quote:Op maandag 18 april 2016 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jou moeder was wel goeie , ..alleen jou zusje was de nummer 1.
Haar pijpbeurt vergeet ik nooit meer.
SATIRE![]()
De plicht tot shockeren? Die kende ik nog niet. Mensen een spiegel voorhouden is prima, maar de manier waarop mag altijd ter discussie staan.quote:Op maandag 18 april 2016 13:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja maar een nar mag mensen shockeren. Sterker nog, een nar heeft de maatschappelijke plicht om dat te doen. Dat hoort bij het proces dat je de maatschappij een spiegel voorhoudt en dat doen narren al sinds de middeleeuwen.
En heeft maar even genegeerd dat daar een natuurgebied lag? Een illegaal gebouwd gebouw:quote:Op maandag 18 april 2016 14:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat paleis heeft hij niet voor zichzelf gebouwd, hij ontvangt daar af en toe staatshoofden maar verblijft er niet in.
Zoals ik al eerder zei, komt de Mehdi uit Istanbul volgens vele overleveringen. Deze Mehdi is nazaat van de profeet Mohammed en zal voor vrede in de hele Islamitische wereld zorgen. Ik heb sterk het vermoeden dat dit Paleis voor de Mehdi is gebouwd.
Kranten in Turkije beweren dat ook: http://www.sosyalgundeminiz.com/Posts/PostDetail/3125
Van alles mag ter discussie staan maar het is niemand anders dan de komiek aan wie het is om te bepalen hoe die het doet.quote:Op maandag 18 april 2016 19:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De plicht tot shockeren? Die kende ik nog niet. Mensen een spiegel voorhouden is prima, maar de manier waarop mag altijd ter discussie staan.
Ah ja, de ik-mag-alles-wat-ik-wil-houding. Al scheld je mensen de huid vol of beledig je ze op het bot. Bah.quote:Op maandag 18 april 2016 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Van alles mag ter discussie staan maar het is niemand anders dan de komiek aan wie het is om te bepalen hoe die het doet.
Goed voorbeeld voor de omgang met mensen inderdaad. Niks anders dan tokkie gedrag.quote:Op maandag 18 april 2016 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah ja, de ik-mag-alles-wat-ik-wil-houding. Al scheld je mensen de huid vol of beledig je ze op het bot. Bah.
Het recht om 'kankerhoer' te mogen zeggen, je zou het eens verbieden. De wereld is te klein.quote:Op maandag 18 april 2016 22:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor de omgang met mensen inderdaad. Niks anders dan tokkie gedrag.
De buurvrouw van 65 uitschelden voor kankerhoer omdat ze klaagde over geluidsoverlast om 3 uur 's nachts. Mijn alleenstaande moeder heeft het mogen meemaken. Ja alles kan en mag toch, de overheid stimuleert het ook nog eens.
censuurquote:Op maandag 18 april 2016 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah ja, de ik-mag-alles-wat-ik-wil-houding. Al scheld je mensen de huid vol of beledig je ze op het bot. Bah.
ja erg he! Vroeger traden ze hier wel tegen op. Tegenwoordig is alles maar vrijquote:Op maandag 18 april 2016 23:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het recht om 'kankerhoer' te mogen zeggen, je zou het eens verbieden. De wereld is te klein.
Veel mensen kennen hun rechten zo verdomde goed, maar hun plichten niet.
yes, fatsoen dmv censuur. Ik ben voor, je smeedt er een fijne en oprechte samenleving mee!quote:
Dat vind ik zeker erg. Je zult het maar naar je hoofd krijgen. Alsof je een emmer leeggooit.quote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja erg he! Vroeger traden ze hier wel tegen op. Tegenwoordig is alles maar vrij
Geen censuur, gewoon je mening eens durven zeggen op een manier zonder te schelden en grof te beledigen is ook een kunst voor sommigen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
yes, fatsoen dmv censuur. Ik ben voor, je smeedt er een fijne en oprechte samenleving mee!
daarom moeten alle meningen behalve die van erdolf verboten wordenquote:Op maandag 18 april 2016 23:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Geen censuur, gewoon je mening eens durven zeggen op een manier zonder te schelden en grof te beledigen is ook een kunst voor sommigen.
Waar gaat dit over.quote:Op maandag 18 april 2016 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
daarom moeten alle meningen behalve die van erdolf verboten worden
dat mag. Ik word liever uitgescholden dan de mond gesnoerdquote:Op maandag 18 april 2016 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker erg. Je zult het maar naar je hoofd krijgen. Alsof je een emmer leeggooit.
En het is schering en inslag. Dus ik verzet mij waar ik kan.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 18 april 2016 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dat mag. Ik word liever uitgescholden dan de mond gesnoerd
de enige echte moslimleider, erdolfquote:
😬quote:
Hij krijgt de hartelijke groeten van mij. Maar nu stop ik de discussiequote:Op maandag 18 april 2016 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
de enige echte moslimleider, erdolf
Je eigen tokkie gedrag goedpraten omdat je het niet eens bent met de regering van een land dat 3.000 km verderop ligt.quote:Op maandag 18 april 2016 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
daarom moeten alle meningen behalve die van erdolf verboten worden
discussiequote:Op maandag 18 april 2016 23:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij krijgt de hartelijke groeten van mij. Maar nu stop ik de discussie
tokkiegedrag?quote:Op maandag 18 april 2016 23:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je eigen tokkie gedrag goedpraten omdat je het niet eens bent met de regering van een land dat 3.000 km verderop ligt.
Je bereik is alleen niet zo groot.quote:Op maandag 18 april 2016 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
SATIRE![]()
Alleen volle zalen trekken? Niet eens pijpen? Amateur...quote:Op dinsdag 19 april 2016 06:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je bereik is alleen niet zo groot.
Tegen de tijd dat je volle zalen trekt mag je 't nog eens proberen. Tot die tijd wachten we nog even tot de pijpbeurt van uwen Erdogan.
quote:
Erdogan is een kale aap uit het bos gehaald, hij begrijpt de mensenwereld nog niet zo goed maar probeert wel mee te doen!quote:Op maandag 18 april 2016 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
SATIRE![]()
Er staan nog wel wat cellen leeg in NL.quote:Op zaterdag 23 april 2016 04:49 schreef Beathoven het volgende:
RTL Nieuws - Teeuwen kan worden veroordeeld voor beledigen Erdogan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |